| 
      
        |  |  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
    
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
    
 |  | 
 UGOVORI - CESIJA, ASIGNACIJA, KOMPENZACIJA
 
 Primjeri ugovora - Primjeri ustupanje tražbine, prijeboja ili upućivanja
 SADRŽAJ OVOG PAKETA SA PRIMJERIMA UGOVORA
 
 # Primjeri ugovora o cesiji
 
 # Primjeri ugovora o asignaciji
 
 # Primjeri ugovora o kompenzaciji
 
 # Izjava o prijeboju (kompenzaciji)
 
 # Obavijest o ustupanju tražbina
 
 # Stručni članci o prijeboju (kompenzaciji)
 
 # Pregled sudske prakse, odluke sudova
 
 ... i drugi primjeri i prilozi...
 
 Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg 
razumijevanja, npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregledi sudske prakse, obrasci...
 
 
   
 Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori.
 U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili sličnih pravnih odnosa, 
te tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni 
ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao 
uvid u sve mogućnosti i varijante.
 
 
 CESIJA (USTUPANJE TRAŽBINE)
 
 Cesija je ugovor kojim vjerovnik (cedent - ustupatelj) prenosi svoju tražbinu od 
dužnika (cesus) na novog vjerovnika (cesionara - primatelja).  Cesijom se ne 
mijenja tražbina, ona ostaje kakva je i bila prije cesije u svim svojim 
elementima, po obujmu i kvaliteti.
 Cesijom se mijenja samo jedan od subjekata tražbine, iz pravnog odnosa izlazi 
bivši vjerovnik i u njega ulazi novi vjerovnik. Dakle, posljedica je cesije da 
dužnik duguje ono što je i kako dugovao, ali to sada duguje novom vjerovniku. 
Ustupati se mogu sadašnje i buduće tražbine, cijele ili njihovi dijelovi, 
nesporne ili sporne, egzistentne ili zastarjele, neutužene ili utužene. Ne mogu 
se ustupiti neotuđive tražbine, dakle one čiji je prijenos zakonom zabranjen, 
odnosno strogo osobne tražbine vezane za osobu vjerovnika (npr. naknada za 
uzdržavanje) te tražbine koje se po svojoj prirodi ne mogu prenijeti na drugoga.  
Vrste cesija se određuju s obzirom na broj sudionika i po osnovi nastanka: 
jednostruka ili sukcesivna cesija; ugovorna, zakonska ili cesija koja je 
određena sudskom odlukom. Postoje i posebni oblici cesija u slučajevima 
ustupanja mjesta ispunjenja, ustupanja radi naplaćivanja ili osiguranja, te u 
slučajevima sklapanja ugovora o faktoringu...
 
 KOMPENZACIJA ILI PRIJEBOJ
 
 Kompenzacijom se prema odredbama Zakona o obveznim odnosima, prebijaju međusobne 
tražbine dviju strana. Da bi moglo doći do kompenzacije, moraju biti ispunjeni 
slijedeći uvjeti: tražbine moraju biti uzajamne, dakle moraju postojati između 
istih osoba koje moraju istodobno međusobno i potraživati i dugovati, odnosno te 
su osobe jedna prema drugoj i dužnik i vjerovnik; tražbine moraju po vrsti biti 
kompenzibilne, a to su samo one tražbine koje glase na novac ili druge 
zamjenjive stvari istog roda i kakvoće; tražbine moraju biti istovrsne po 
predmetu činidbe, dakle obje tražbine moraju glasiti ili na novac ili na druge 
zamjenjive stvari istog roda i kakvoće; obje tražbine moraju biti dospjele...
 Kompenzacija ne nastaje sam po sebi. Da bi kompenzacija nastala, potrebno je 
očitovanje volje jedne od stranaka. Takvo očitovanje daje se izjavom o 
kompenzaciji. Iako Zakon ne pretpostavlja automatski valjanost takve izjave 
njenom pisanom formom, ipak, kao i u svim trgovačkim odnosima, smatramo nužnim 
takvu izjavu davati u pisanoj formi. Uz postojanje pisane izjave uvijek će se 
lakše utvrditi je li kompenzacija nastala, na koje se tražbine i obveze odnosi i sl...
 
 ASIGNACIJA (UPUĆIVANJE)
 
 Asignacija je izjava jedne osobe kojom ona ovlašćuje drugu osobu da za njezin 
račun izvrši nešto trećoj osobi, a ovu ovlašćuje da to izvršenje primi u svoje 
ime. U asignaciji sudjeluju tri subjekta: osoba koja daje ovlaštenje - uputitelj 
(asignant), osoba koja se ovlašćuje na izvršenje - upućenik (asignat) i osoba 
koja se ovlašćuje na primanje izvršenja - primatelj upute (asignator).
 Asignacija je jednostrani pravni posao, jer nastaje temeljem jednostrane izjave 
uputitelja. Ona je neformalni pravni posao, koji se, kao i uostalom i drugi 
trgovački poslovi, u pravilu daje u pisanoj formi. Kako asignaciju moraju 
prihvatiti i upućenik i primatelj upute, nema razloga da se očitovanja volje 
svih triju stranaka ne daju u jednom aktu, pa će se u tom slučaju izjave svih 
triju stranaka moći dati u formi ugovora o asignaciji. Asignacija je uputa za 
izvršenje i za prihvaćanje tog izvršenja, jer ona sadrži dva ovlaštenja: jedno 
je dano upućeniku, a drugo dano primatelju upute. Stoga se u asignaciji i 
formiraju tri pravna odnosa: odnos između uputitelja i upućenika; odnos između 
uputitelja i primatelja upute; odnos između upućenika i primatelja upute...
 
 
 
 
 PREGLED POSEBNE POSLOVNE PONUDE
 
 
 
 |  |  | 
  
    | 
 
      
        |  | 
 
|  | 
 IZRADA WEB STRANICA
 
 Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
 
 Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
 
 Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
 
 Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
 
 Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
 
 Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.
 
 Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
 
 Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
 
 Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
 
 Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 
 |  |  
 
 
 
 
 |  |  
 
 
 
 |