|   | 
          
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
  | 
          | 
 
UGOVORI - TELEKOMUNIKACIJSKE USLUGE
  
Za pružanje raznih usluga npr. kad se pozivatelju dodatno naplačuje poziv...
  
SADRŽAJ OVOG PAKETA SA PRIMJERIMA UGOVORA
  
# Pregled uvjeta za pružanje telefonskih usluga s dodatnom naplatom 
  
# Primjeri ugovora između vas kao pružatelja usluge i telekom. tvrtki 
  
# Ugovori o nabavi i montaži telefonske i druge telekom. opreme 
  
# Ugovori o pretplatničkom odnosu za telekom. usluge 
  
# Opći uvjeti korištenja telekomunikacijskih usluga 
  
# Ugovori o pružanju usluge kabelske televizije 
  
# Primjeri iz prakse, zakoni i pravilnici 
 
 
... i drugi primjeri...
 
 
Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg 
razumijevanja, npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregledi sudske prakse, obrasci...
 
 
   
 
 
Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori. 
U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili sličnih pravnih odnosa, 
te tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni 
ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao 
uvid u sve mogućnosti i varijante.
  
 
 
OPĆE INFORMACIJE O OVOJ VRSTI USLUGA I UGOVORA
  
Razvoj tehnologije telefonskih usluga sa dodatnom vrijednošću i dodatnom 
naplatom omogućio je interakciju pružateljima sadržaja sa najširim krugom 
korisnika. Putem tzv. 060 servisa lako su dostupni brojni informativni, zabavni 
i stručni sadržaji koji se direktno naplaćuju putem telefonskog računa krajnjem 
korisniku. Pružateljima sadržaja time je isplativo ulaganje u kreiranje 
sadržaja, a korisnicima je za relativno male iznose dostupan traženi sadržaj 
koji ih zanima. 
 
Tehnologija koja je do prije nekoliko godina bila dostupna isključivo najvećim 
tvrtkama i medijskim kućama danas je, zahvaljujući telefonskim usluga sa 
dodatnom vrijednošću dostupna svima koji mogu ponuditi zanimljiv sadržaj. Uzmemo 
li u obzir sveprisutnost telefona, potencijalni doseg telefonskih usluga je i 
preko 80% stanovništva. 
 
Organizirate li nagradne igre, kvizove, glasovanje ili tražite rješenje za 
prikupljanje priloga za humanitarnu akciju, telefonske usluge sa dodatnom 
vrijednošću i dodatnom naplatom mogu biti odgovarajuće rješenje. 
 
Putem telefonskih usluga možete ponuditi informativne, savjetodavne, zabavne i 
mnoge druge vrste sadržaja. Primjera ima nebrojeno, odvjetnici mogu ponuditi 060 
uslugu pravnog savjetovanja, eksperti mogu ponudi svoje znanje putem 060 
telefonskog broja sa posebnom tarifom… Bez obzira imate li ideju za kviz, 
nagradnu igru ili jednostavno želite naplatiti vrijeme provedeno u telefonskom 
savjetovanju (ili imate potpuno novu ideju) možete pružati telefonske usluga s 
dodatnom naplatom. Postupak dobivanja svega potrebnog za 060 telefone je krajnje 
pojednostavljen i ubrzan. 
 
060/064 telefonski brojevi ili brojevi sa dodanom vrijednošću su telefonski 
brojevi na koje se poziv plaća više od uobičajenog poziva na "fixni" broj jer 
sadrže informacije za koje su korisnici spremni platiti više nego za običan 
poziv. Dio te dodatne cijene se isplaćuje pružatelju sadržaja čime on (to jest Vi) 
ostvaruje svoju zaradu.  
 
Zarada ovisi od tri faktora - tarifi 060 broja, broju poziva i minutaže. Tarifa 
060 broja označava cijenu poziva za krajnjeg korisnika (pozivatelja) i samim 
time Vašu zaradu po svakom pozivu. Postoje deseci tarifa i Vaša zarada na njima 
se kreće od svega tridesetak lipa po minuti do preko četiri kune po minuti. Broj 
poziva ovisi o načinu reklamiranja, te koliko će biti zanimljiv sadržaj servisa 
krajnjim korisnicima. Također je bitno i koliko su telefonski operateri sposobni 
dugo zadržati pozivatelja, odnosno koliko su ga sposobni dugo animirati. 
 
Prednosti 060 brojeva s dodatnom vrijednosti 
 
Osim što su dodatni izvor prihoda, korištenje takvih brojeva također znači:
  
- integraciju cjelokupnog marketing miksa koji garantira najveći povrat na uloženo 
- maksimizaciju tajminga kampanje i doseg ciljane skupine 
- povećavanje lojalnosti brandu i sveukupno zadovoljstvo kupaca 
- stvaranje temelja najfleksibilnijeg direktnog oglašavanja danas - mobile marketinga
  
Primjena 060 brojeva s dodatnom vrijednosti 
 
Brojevi 060 s dodatnom vrijednosti, zbog višestrukih beneficija imaju vrlo širok 
spektar primjene u različitim sektorima. Na primjer, možete ih koristiti za: 
 
- Kontakt - nagradne igre, kontakt programi, kvizovi, glasovanja, ispitivanje i ankete 
- Zabavni sadržaj - astrologija, tarot, vicevi, agencije za poznanstva 
- Humanitarne linije - svojim telefonskim linijama donirate humanitarnim akcijama  
- Stručno – zabavni sadržaji -  kontakt s educiranim operaterom kao i savjeti, tumačenja, 
   informacije i preporuke bazirane na stručnom znanju operatera 
- Informacijski servisi - specifične informacije o određenim uslugama ili proizvodima 
- Voice mail - pozivatelji putem voice–mail usluge snimaju svoja pitanja te mogu 
   preslušavati već postavljena pitanja i njihove odgovore 
 
 
 
PREPORUKA: 
 
Izrada CMS web stranica za tvrtke, obrtnike, udruge i građene... 
 
  
 
 
Besplatni primjeri dizajna web stranica, besplatna registracija domena, cms stranice... 
 
 
 
 | 
          | 
       
     
     | 
  
  
    
 
    
      
        |   | 
         
 | 
 
  
IZRADA WEB STRANICA
  
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
  
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
  
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
  
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
  
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
  
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.
  
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
  
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
  
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
  
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
  
 
 | 
 | 
 
 
 
        
 | 
          | 
       
     
 
 
 
 
     |