Poslovne usluge
  UGOVORI - PRIMJERI UGOVORA - PREGLED GOTOVIH PRIMJERA UGOVORA - ŠPRANCE UGOVORA - POSLOVNI DOPISI - OBRASCI
  CJENIK - UPUTE ZA NARUDŽBU Web trgovina
  Ugovori
01 - UGOVORI O KUPOPRODAJI - NEKRETNINE Ugovori
02 - UGOVORI O KUPOPRODAJI - POKRETNINE Ugovori
03 - KUPOPRODAJE S POSEBNIM POGODBAMA Ugovori
04 - UGOVORI O ZAMJENI Ugovori
05 - UGOVORI O PRODAJNOM NALOGU Primjeri
06 - UGOVORI O DAROVANJU Primjeri ugovora
07 - UGOVORI O ZAJMU Šprnce ugovora
08 - UGOVORI O POSUDBI Pravo
09 - UGOVORI O ZAKUPU Trgovačko pravo
10 - UGOVORI O NAJMU Zakoni
11 - UGOVORI O DOŽIVOTNOM UZDRŽAVANJU Propisi
12 - UGOVORI O DOSMRTNOM UZDRŽAVANJU Gotovi primjeri
13 - UGOVORI O DJELU Narudžbe
14 - UGOVORI O RADU Ugovor o radu Dokumenti
15 - UGOVORI O GRAĐENJU Legislativa
16 - UGOVORI O ORTAŠTVU Ugovor
17 - UGOVORI O PRIJEVOZU STVARI Ugovori
18 - UGOVORI O PRIJEVOZU OSOBA Ugovori
19 - UGOVORI O LICENCIJI Ugovori
20 - UGOVORI O OSTAVI Ugovori
21 - UGOVORI O USKLADIŠTENJU Ugovori
22 - UGOVORI O NALOGU Ugovori
23 - UGOVORI O KOMISIJI Ugovori
24 - UGOVORI O TRGOVINSKOM ZASTUPANJU Ugovori
25 - UGOVORI O POSREDOVANJU Ugovori
26 - UGOVORI O OTPREMI (ŠPEDICIJA) Ugovori
27 - UGOVORI O ISPITIVANJU ROBE I USLUGE Ugovori
28 - UGOVORI O ORGANIZIRANJU PUTOVANJA Ugovori
29 - POSREDNIČKI UGOVORI O PUTOVANJU Ugovori
30 - UGOVORI O ALOTMANU (UGOSTITELJSTVO) Ugovori
31 - UGOVORI O OSIGURANJU Ugovori
32 - UGOVORI - BANKA, FINANCIJSKI ODNOSI Ugovori
33 - UGOVORI O SPONZORIRANJU Ugovori
34 - UGOVORI - TURISTIČKA, PUTNIČKA AGENCIJA Ugovori
35 - UGOVORI - RENT - A - CAR Ugovori
36 - UGOVORI - NAUTIKA - CHARTER Ugovori
37 - UGOVORI - AGENCIJA ZA NEKRETNINE Ugovori
38 - UGOVORI - KNJIGOVODSTVENI URED Ugovori
39 - UGOVORI - INFORMATIČKE USLUGE Ugovori
40 - UGOVORI - TELEKOMUNIKACIJSKE USLUGE Ugovori
41 - UGOVORI - ZADRUGE Ugovori
42 - UGOVORI - DIONICE Ugovori
43 - UGOVORI - RAD PREKO STUDENT SERVISA Ugovori
44 - UGOVORI - ŠKOLOVANJE - TEČAJEVI Ugovori
45 - UGOVORI - MARKETING - SAVJETOVANJE Ugovori
46 - UGOVORI - MALOPRODAJA Ugovori
47 - UGOVORI - SERVIS - POPRAVAK - USLUGE Ugovori
48 - UGOVORI - GRADITELJSTVO Ugovori
49 - UGOVORI - POSLOVNA SURADNJA Ugovori
50 - UGOVORI - INTELEKTUALNE USLUGE Ugovori
51 - UGOVORI - BRAČNI / PREDBRAČNI Ugovori
52 - UGOVORI - PODJELA IMOVINE I PRAVA Ugovori
53 - UGOVORI - RAZNE OSTALE USLUGE Ugovori
54 - UGOVORI - MENADŽMENT / UPRAVLJANJE Ugovori
55 - UGOVORI - KOLEKTIVNI UGOVORI Ugovori
56 - UGOVORI NA STRANIM JEZICIMA Ugovori
57 - CESIJA, ASIGNACIJA, KOMPENZACIJA Ugovori
58 - TUŽBE, ŽALBE, OVRHA Ugovori
59 - OBRASCI Ugovori
60 - OSTALO Ugovori
CJENIK - UPUTE ZA NARUDŽBU Prodaja ugovora Prodaja primjera ugovora
 

UGOVORI - TELEKOMUNIKACIJSKE USLUGE



Za pružanje raznih usluga npr. kad se pozivatelju dodatno naplačuje poziv...



SADRŽAJ OVOG PAKETA SA PRIMJERIMA UGOVORA

# Pregled uvjeta za pružanje telefonskih usluga s dodatnom naplatom

# Primjeri ugovora između vas kao pružatelja usluge i telekom. tvrtki

# Ugovori o nabavi i montaži telefonske i druge telekom. opreme

# Ugovori o pretplatničkom odnosu za telekom. usluge

# Opći uvjeti korištenja telekomunikacijskih usluga

# Ugovori o pružanju usluge kabelske televizije

# Primjeri iz prakse, zakoni i pravilnici

... i drugi primjeri...

Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg razumijevanja, npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregledi sudske prakse, obrasci...

 CJENIK - UPUTE ZA NARUDŽBU UGOVORA Narudžba primjera ugovora

Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori.
U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili sličnih pravnih odnosa, te tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao uvid u sve mogućnosti i varijante.




OPĆE INFORMACIJE O OVOJ VRSTI USLUGA I UGOVORA

Razvoj tehnologije telefonskih usluga sa dodatnom vrijednošću i dodatnom naplatom omogućio je interakciju pružateljima sadržaja sa najširim krugom korisnika. Putem tzv. 060 servisa lako su dostupni brojni informativni, zabavni i stručni sadržaji koji se direktno naplaćuju putem telefonskog računa krajnjem korisniku. Pružateljima sadržaja time je isplativo ulaganje u kreiranje sadržaja, a korisnicima je za relativno male iznose dostupan traženi sadržaj koji ih zanima.

Tehnologija koja je do prije nekoliko godina bila dostupna isključivo najvećim tvrtkama i medijskim kućama danas je, zahvaljujući telefonskim usluga sa dodatnom vrijednošću dostupna svima koji mogu ponuditi zanimljiv sadržaj. Uzmemo li u obzir sveprisutnost telefona, potencijalni doseg telefonskih usluga je i preko 80% stanovništva.

Organizirate li nagradne igre, kvizove, glasovanje ili tražite rješenje za prikupljanje priloga za humanitarnu akciju, telefonske usluge sa dodatnom vrijednošću i dodatnom naplatom mogu biti odgovarajuće rješenje.

Putem telefonskih usluga možete ponuditi informativne, savjetodavne, zabavne i mnoge druge vrste sadržaja. Primjera ima nebrojeno, odvjetnici mogu ponuditi 060 uslugu pravnog savjetovanja, eksperti mogu ponudi svoje znanje putem 060 telefonskog broja sa posebnom tarifom… Bez obzira imate li ideju za kviz, nagradnu igru ili jednostavno želite naplatiti vrijeme provedeno u telefonskom savjetovanju (ili imate potpuno novu ideju) možete pružati telefonske usluga s dodatnom naplatom. Postupak dobivanja svega potrebnog za 060 telefone je krajnje pojednostavljen i ubrzan.

060/064 telefonski brojevi ili brojevi sa dodanom vrijednošću su telefonski brojevi na koje se poziv plaća više od uobičajenog poziva na "fixni" broj jer sadrže informacije za koje su korisnici spremni platiti više nego za običan poziv. Dio te dodatne cijene se isplaćuje pružatelju sadržaja čime on (to jest Vi) ostvaruje svoju zaradu.

Zarada ovisi od tri faktora - tarifi 060 broja, broju poziva i minutaže. Tarifa 060 broja označava cijenu poziva za krajnjeg korisnika (pozivatelja) i samim time Vašu zaradu po svakom pozivu. Postoje deseci tarifa i Vaša zarada na njima se kreće od svega tridesetak lipa po minuti do preko četiri kune po minuti. Broj poziva ovisi o načinu reklamiranja, te koliko će biti zanimljiv sadržaj servisa krajnjim korisnicima. Također je bitno i koliko su telefonski operateri sposobni dugo zadržati pozivatelja, odnosno koliko su ga sposobni dugo animirati.

Prednosti 060 brojeva s dodatnom vrijednosti

Osim što su dodatni izvor prihoda, korištenje takvih brojeva također znači:

- integraciju cjelokupnog marketing miksa koji garantira najveći povrat na uloženo
- maksimizaciju tajminga kampanje i doseg ciljane skupine
- povećavanje lojalnosti brandu i sveukupno zadovoljstvo kupaca
- stvaranje temelja najfleksibilnijeg direktnog oglašavanja danas - mobile marketinga

Primjena 060 brojeva s dodatnom vrijednosti

Brojevi 060 s dodatnom vrijednosti, zbog višestrukih beneficija imaju vrlo širok spektar primjene u različitim sektorima. Na primjer, možete ih koristiti za:

- Kontakt - nagradne igre, kontakt programi, kvizovi, glasovanja, ispitivanje i ankete
- Zabavni sadržaj - astrologija, tarot, vicevi, agencije za poznanstva
- Humanitarne linije - svojim telefonskim linijama donirate humanitarnim akcijama
- Stručno – zabavni sadržaji -  kontakt s educiranim operaterom kao i savjeti, tumačenja,
   informacije i preporuke bazirane na stručnom znanju operatera
- Informacijski servisi - specifične informacije o određenim uslugama ili proizvodima
- Voice mail - pozivatelji putem voice–mail usluge snimaju svoja pitanja te mogu
   preslušavati već postavljena pitanja i njihove odgovore



PREPORUKA:

Izrada CMS web stranica za tvrtke, obrtnike, udruge i građene...

Link na detaljnje informacije o izradi web stranica Izrada internet stranica


Besplatni primjeri dizajna web stranica, besplatna registracija domena, cms stranice...



 

 

 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!