|   | 
          
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
  | 
          | 
 
UGOVORI O USKLADIŠTENJU
  
Primjeri ugovora o uskladištenju za primanje i čuvanje određene robe
  
SADRŽAJ OVOG PAKETA SA PRIMJERIMA UGOVORA O SKLADIŠTENJU
  
# Primjeri ugovora o uskladištenju robe u skladišnom prostoru 
  
# Ugovaranje naknade za skladištenje, međusobna prava i obveze 
  
# Primjeri ugovora za uređenje konsignacijskog skladišta... 
  
# Predlošci ugovora o konsignaciji; odnos konsignatora i konsignanta 
  
# Primjeri kada u skladištu smije biti uskladištena samo roba konsignanta 
  
# Trajanje i prestanak ugovora, otkaz konsignacijskog skladišta 
  
# Različiti primjeri ugovora za skladištenje različite robe, opreme, stvari... 
 
 
... i drugi primjeri...
 
 
Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg 
razumijevanja, npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregledi sudske prakse, obrasci...
 
 
   
 
 
Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori. 
U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili sličnih pravnih odnosa, 
te tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni 
ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao 
uvid u sve mogućnosti i varijante.
  
 
 
OPĆE INFORMACIJE - UGOVOR O USKLADIŠTENJU - SKLADIŠTENJE - SKLADIŠTA
  
UGOVOR O USKLADIŠTENJU 
 
Ugovorom o uskladištenju obvezuje se skladištar da primi i čuva određenu robu i da poduzima potrebne ili
ugovorene mjere radi njezina očuvanja u određenom stanju te da je preda na 
zahtjev ostavodavca ili druge
ovlaštene osobe, a ostavodavac se obvezuje da mu za to plati određenu naknadu. Pri predaji robe ostavodavac je 
pak dužan dati sve potrebne obavijesti o njoj i 
izjaviti kolika je njezina vrijednost. 
 
Skladištar odgovara za štetu na robi osim ako dokaže da je šteta prouzročena 
višom silom, krivnjom
ostavodavca, manama ili prirodnim svojstvima robe te neispravnom ambalažom. Skladištar je dužan upozoriti ostavodavca na mane ili prirodna svojstva 
robe, odnosno na neispravnu
ambalažu zbog kojih može doći do štete na robi, čim je navedene nedostatke 
opazio ili morao opaziti. 
 
Ako bi se na robi događale takve neotklonjive promjene zbog kojih postoji 
opasnost da se roba pokvari ili
propadne, skladištar je dužan, ako to na njegov poziv ne bi mogao na vrijeme 
učiniti ostavodavac, prodati robu
bez odgađanja na najpovoljniji način. 
Skladištar je obvezan poduzimati radnje radi očuvanja prava ostavodavca 
prema prijevozniku koji mu je, za
račun ostavodavca, predao robu oštećenu ili s nedostatkom. 
 
Skladištar je dužan osigurati robu primljenu na čuvanje samo ako je to 
ugovoreno. 
Ako ugovorom nije određeno koje rizike treba osigurati, skladištar je dužan 
osigurati robu od uobičajenih
rizika.
Naknada štete koju je skladištar dužan platiti zbog propasti, umanjenja ili 
oštećenja robe od njezina primitka do
predaje ne može prijeći stvarnu vrijednost robe, osim ako je štetu prouzročio 
namjerno ili krajnjom nepažnjom. 
 
Skladištar ne smije pomiješati zamjenljive stvari sa stvarima iste vrste i 
iste kakvoće, osim ako je ostavodavac
na to pristao, ili ako je očito da je riječ o stvarima koje se mogu miješati bez 
opasnosti od nastanka štete za
ostavodavca. Ako su stvari pomiješane, skladištar može na zahtjev ovlaštene osobe bez 
sudjelovanja ostalih ovlaštenih
osoba iz smjese zamjenljivih stvari izdvojiti dio koji joj pripada.
Skladištar je dužan dopustiti ovlaštenoj osobi da pregleda robu i da uzima 
uzorke od nje. 
 
Pored naknade za čuvanje skladištar ima pravo na naknadu troškova koji su 
bili potrebni za očuvanje robe. Za svoje tražbine iz ugovora o uskladištenju i ostale tražbine nastale u 
vezi s čuvanjem robe on ima založno
pravo na toj robi. 
 
Ako ostavodavac ne podigne robu nakon isteka ugovorenog roka ili nakon 
isteka godine dana ako nije
ugovoren rok za čuvanje, skladištar može za njegov račun prodati robu na javnoj 
prodaji, ali je dužan obavijestiti
ga o svojoj namjeri i ostaviti mu naknadni rok najmanje od osam dana da robu 
podigne. 
 
Primatelj robe dužan je robu pregledati u trenutku njezina preuzimanja.  
Ako prilikom preuzimanja robe primijeti nedostatke, primatelj je dužan na to 
odmah upozoriti skladištara,
inače se smatra da je roba uredno primljena. 
O nedostacima robe koji se, uobičajenim pregledom, nisu mogli utvrditi u 
trenutku preuzimanja primatelj je
dužan na pouzdan način obavijestiti skladištara u roku od osam dana, i to od dana preuzimanja robe, inače
se smatra da je roba uredno primljena. 
 
Skladišnica se sastoji od priznanice i založnice. Priznanica i založnica 
sadrže: tvrtku, naziv, odnosno ime ostavodavca, njegovo sjedište, odnosno 
prebivalište, tvrtku, naziv i sjedište skladištara, nadnevak i broj skladišnice, 
mjesto gdje se skladište nalazi, vrstu, prirodu i količinu robe, navod o iznosu 
do kojega je roba osigurana te ostale podatke potrebne za raspoznavanje robe i 
određivanje njezine vrijednosti. 
 
 
 
 
 
 
 | 
          | 
       
     
     | 
  
  
    
 
    
      
        |   | 
         
 | 
 
  
IZRADA WEB STRANICA
  
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
  
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
  
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
  
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
  
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
  
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.
  
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
  
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
  
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
  
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
  
 
 | 
 | 
 
 
 
        
 | 
          | 
       
     
 
 
 
 
     |