|   | 
          
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
  | 
          | 
 
UGOVORI O ORGANIZIRANJU PUTOVANJA
  
Ugovori o organiziranju putovanja, ugovori za usluge prijevoza, smještaja ili drugih turističkih usluga, primjeri ugovora za turističke (putničke) agencije...
  
SADRŽAJ OVOG PAKETA SA KVALITETNIM PRIMJERIMA UGOVORA
  
# Ugovor o organiziranju putovanja; više primjera gotovih ugovora 
  
# Primjeri ugovora o organiziranju putovanja za organizatore putovanja 
  
# Primjeri reguliranja prijevoza, smještaja ili drugih turističkih usluga 
  
# Primjeri za osobe koja prodaju paket-aranžmane drugih agencija 
  
# Primjeri izdavanja prethodne obavijesti putniku o putovanju 
  
# Pregled obveznog sadržaja koji ugovor o putovanju mora imati 
  
# Predlošci i upute za reguliranje odgovornosti za moguću štetu 
  
# Jamčevina za organizirana putovanja, ugovaranje jamčevine 
  
# Uređenje međusobnih odnosa organizatora putovanja i putnika 
  
# Promjena ugovorene cijene, pravo na povećanje ugovorene cijene 
  
# Pravo organizatora na raskid ugovora, primjeri ugovaranja prava... 
  
# Ugovor o putovanju i opći uvjeti i uputstva za turističke aranžmane... 
 
 
... i drugi primjeri...
 
 
Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg 
razumijevanja, npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregledi sudske prakse, obrasci...
 
 
   
 
 
Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori. 
U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili srodnih pravnih odnosa, 
jer tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni 
ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao 
uvid u sve varijante i mogućnosti.
  
 
 
OPĆE INFORMACIJE O PRAVNOJ REGULATIVI ORGANIZACIJE PUTOVANJA
  
UGOVOR O ORGANIZIRANJU PUTOVANJA 
 
Ugovorom o organiziranju putovanja obvezuje se organizator putovanja 
pribaviti putniku najmanje dvije
usluge koje se sastoje od prijevoza, smještaja ili drugih turističkih usluga što 
čine cjelinu i koje se pružaju u vremenu dužem od 24 sata ili uključuju barem jedno noćenje (paket-aranžman), a 
putnik se obvezuje platiti mu za to jednu ukupnu (paušalnu) cijenu. 
 
Ove odredbe primjenjuju se i kad su pojedine usluge  odvojeno naplaćene. Organizatorom putovanja smatra se i osoba koja prodaje paket-aranžman koji 
je pripremila neka druga osoba. 
 
Promidžbeni materijali, poput programa putovanja ili brošura, koji se odnose 
na paket-aranžman, a koje je organizator putovanja stavio putniku na raspolaganje 
ne smiju sadržavati zavaravajuće obavijesti u pogledu cijene 
ili bilo koje druge odredbe ugovora  
o organiziranju turističkog putovanja. 
 
Promidžbeni materijali koji su putniku stavljeni na raspolaganje moraju 
sadržavati jasne, potpune i točne
obavijesti o: cijeni paket-aranžmana; odredištu (destinaciji); sredstvu, 
karakteristikama i kategoriji prijevoza;
vrsti smještajnog objekta, njegovoj lokaciji i kategoriji, njegovim osnovnim 
karakteristikama te turističkoj
klasifikaciji prema pravu države u kojoj se objekt nalazi; broju dnevnih obroka; 
planu putovanja; iznosu ili  
postotku predujma te o broju i iznosu obroka otplate ostatka cijene, graničnim, 
viznim i zdravstvenim formalnostima u pogledu putovanja i boravka u odredištu; najmanjem broju putnika 
koji je potreban za organiziranje putovanja te roku u kojem će putnik biti 
obaviješten o otkazu putovanja ako za putovanje nije prijavljen dovoljan broj putnika. 
 
Podaci sadržani u promidžbenim materijalima obvezuju organizatora putovanja 
i mogu biti izmijenjeni jedino
na temelju sporazuma s putnikom ili ako je putnik o tim izmjenama obaviješten 
prije sklapanja ugovora, u kojem
slučaju ta mogućnost mora biti izričito navedena u promidžbenim materijalima. 
 
Prije sklapanja ugovora organizator putovanja dužan je obavijestiti putnika, 
u pisanom obliku ili drugom
trajnom, putniku dostupnom, mediju o osnovnim graničnim, viznim i zdravstvenim 
formalnostima u pogledu putovanja i boravka u mjestu odredišta kao i o vremenu potrebnom za ispunjavanje 
tih formalnosti. Ako je prije izdavanja prethodne obavijesti putniku uručen program putovanja 
ili neki drugi promidžbeni
materijal koji sadrži spomenute podatke, prethodna obavijest 
može sadržavati samo uputu na taj program ili promidžbeni materijal. 
 
Ugovor o organiziranju putovanja sklapa se u pisanom obliku ili putem drugog 
trajnog, putniku dostupnog i razumljivog oblika, s tim da barem jedan primjerak ugovora mora biti dostavljen 
putniku. Organizator putovanja dužan je prije sklapanja ugovora putnika upoznati sa sadržajem ugovora. 
 
Ovisno o uslugama koje su njime obuhvaćene, ugovor o organiziranju putovanja 
mora osobito sadržavati odredbe o: tvrtki ili nazivu, odnosno imenu i prezimenu te sjedištu i adresi 
organizatora putovanja te njegova osiguravatelja, ako je osiguranje obuhvaćeno paket-aranžmanom; odredištu te 
vremenu i nadnevku boravka u
odredištu; vrsti smještajnog objekta, njegovoj lokaciji i kategoriji, njegovim 
osnovnim karakteristikama te  
turističkoj klasifikaciji prema pravu države u kojoj se objekt nalazi; broju 
dnevnih obroka; planu putovanja;
izletima, obilascima i drugim uslugama koje su obuhvaćene paket-aranžmanom i 
koje su uključene u cijenu;
cijeni i mogućnosti izmjene cijene sukladno ovom Zakonu te pristojbama za 
određene usluge koje nisu uključene
u cijenu (primjerice, turističkim pristojbama, pristojbama za ukrcaj i iskrcaj u 
zračnim i ostalim lukama); načinu i
vremenu plaćanja cijene; posebnim zahtjevima putnika o kojima je obavijestio 
organizatora putovanja prilikom
rezerviranja putovanja, a koje je ovaj prihvatio; najmanjem broju putnika koji 
je potreban za organiziranje putovanja te roku u kojem  
će putnik biti obaviješten o otkazivanju putovanja ako za putovanje nije prijavljen  
dovoljan broj putnika; roku u kojem putnik mora iznijeti svoje prigovore u 
pogledu neispunjenja ili neurednog ispunjenja ugovora. 
 
Organizator putovanja dužan je putniku pružiti usluge koje imaju sadržaj i 
svojstva predviđene ugovorom i
skrbiti se o pravima i interesima putnika, u skladu s poslovnim običajima u ovoj 
djelatnosti. Ako putnik za vrijeme putovanja istakne prigovor zbog neispunjenja ili 
neurednog ispunjenja neke od
ugovorenih usluga, organizator putovanja ili njegov mjesni zastupnik dužni su na 
prikladan način riješiti taj prigovor. 
 
Organizator putovanja dužan je u razumnom roku prije započinjanja putovanja,  
u pisanom obliku ili drugom
trajnom, putniku dostupnom, obliku obavijestiti putnika o: mjestu međuodredišta 
ili izmjene prijevoznog sredstva
te vremenu dolaska u to mjesto; njegovu mjestu u prijevoznom sredstvu (broju 
odjeljka u spavaćim kolima,
kabine na brodu i sl.); imenu i prezimenu, adresi i broju telefona mjesnog 
zastupnika organizatora putovanja ili,
ako ga nema, osobi kojoj se putnik može obratiti u slučaju poteškoća ili, ako 
nema niti takve osobe, broju telefona
ili drugom sredstvu koje mu omogućuje kontakt s organizatorom putovanja; u 
slučaju putovanja maloljetnika,
načinu uspostave neposredne veze s njim ili za njega odgovornom osobom; 
mogućnosti sklapanja ugovora o
osiguranju kojim se osiguravaju troškovi raskida ugovora od strane putnika ili 
troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju neke nesreće ili bolesti. 
 
Obavijesti koje dobije o putniku, njegovoj prtljazi, njegovim kretanjima i 
imenima njegovih suputnika organizator smije priopćiti trećim osobama samo s odobrenjem putnika ili na zahtjev 
ovlaštenog nadležnog tijela javne vlasti. 
 
Organizator putovanja odgovara za svu štetu koju prouzroči putniku 
neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na organiziranje putovanja 
predviđenih ugovorom i Zakonom o obveznim odnosima. 
Ako sam obavlja usluge prijevoza, smještaja ili druge usluge vezane za 
izvršenje organiziranog putovanja,
organizator odgovara za štetu nanesenu putniku prema propisima koji se odnose na te usluge. 
 
Organizator putovanja dužan je za svako organizirano putovanje osigurati 
jamčevinu kod banke ili osiguravajućeg društva za povrat cijene putniku, ako zbog njegova stečaja ili 
nesposobnosti plaćanja putovanje ne bude poduzeto, odnosno naknade troškova povratka putnika u mjesto polaska, 
ako bi iz istih razloga putovanje bilo prekinuto. 
 
Jamčevina može biti u obliku police osiguranja, gotovinskog pologa ili 
bankarskog jamstva (garancije). Organizator putovanja dužan je izdati putniku potvrdu o osiguranju jamčevine 
koja mu omogućuje neposredno ostvarenje prava prema banci, odnosno osiguravajućem društvu. 
 
Sadržaj ovog paketa ugovora: Ugovor o organiziranju putovanja, ugovor o 
putovanju i opći uvjeti i uputstva za turističke aranžmane, primjeri za prodaju 
paket-aranžmane drugih agencija, izdavanja prethodne obavijesti putniku o 
putovanju, ugovor o putovanju za organizirane grupe, ugovor o putovanju za 
školske izlete, ugovor o putovanju na sajmove i kongrese, primjeri ugovora za 
turističke agencije, ugovori za putničke agencije, prodaja avio karata, pravo 
organizatora ili putnika na raskid ugovora... 
  
Posebna ponuda za turističke agencije, vlasnike apartmana:
  
Izrada turističkih web stranica, web stranice za agencije i vlasnike apartmana  
 
Provjerite povoljnu ponudu stvarno kvalitetnih web stranica! 
 
  
 
 | 
          | 
       
     
     | 
  
  
    
 
    
      
        |   | 
         
 | 
 
  
IZRADA WEB STRANICA
  
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
  
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
  
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
  
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
  
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
  
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.
  
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
  
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
  
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
  
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
  
 
 | 
 | 
 
 
 
        
 | 
          | 
       
     
 
 
 
 
     |