POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga

NOVI PREGLED PROPISA

Ugovori

Banke

Biljno zdravstvo

Zdravstveno osiguranje

Državne potpore

Državni službenici

Elektronička isprava

Elektronička trgovina

Elektronički mediji

Financijsko osiguranje

Gradnja

Hrana

Informacijska sigurnost

Investicijski fondovi

Izmjera i katastar

Kazneni postupak

Kazneni zakon

Kemikalije

Kreditne unije

Kvaliteta zdravstvene zaštite

Lijekovi

Nasljeđivanje

Obavljanje djelatnosti

Obiteljski zakon

Obrazovanje odraslih

Obrt

Obvezni odnosi (ZOO)

Obvezno zdravstveno osiguranje

Opći upravni postupak

Oružje

Osiguranje

Osiguranje u prometu

Ovrha - Ovršni zakon

Parnični postupak

Primjeri ugovora

Porez na dobit

Porez na dohodak

Porez na kavu

Posredovanje u prometu nekretnina

Poticanje ulaganja

Predmeti opće uporabe

Prekršajni zakon

Prijevoz - linijski

Prijevoz opasnih tvari

Prostorno uređenje i gradnja

Rad - Zakon o radu

Računovodstvo

Revizija

Stranci

Sudovi

Šport

Šume

Tajnost podataka

Trgovačka društva

Udomiteljstvo

Udžbenici za školu

Ugostiteljska djelatnost

Umirovljenički fond

Usluge u turizmu

Veterinarstvo

Volonterstvo

Zabrane u zakonima

Zakon o leasingu

Zaštita bilja

Zakon o radu

Zaštita na radu

Zaštita okoliša

Zaštita potrošača

Zaštita prirode

Zaštita pučanstva

Zaštita životinja

Javna nabava

NOVI PREGLED PROPISA



SEARCH

PRETRAŽIVANJE
svih objavljenih tekstova


Pregled svih usluga za poduzetnike



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

Kontakt:
Poslovni Forum d.o.o.

Link - Kontakt informacije

Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete!




Ažurirano: 6. 5. 2024.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga


NABAVITE JOŠ DANAS CMS  -  SAZNAJTE ŠTO JE CMS?

CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da jednostavno sami unosite, editirate ili brišete sadržaj sa svojih stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja. Ukoliko imate elementarno znanje za npr. poslati e-mail, ili pisati u Wordu, to je sasvim dovoljno za korištenje CMS-a.
CMS osigurava trenutne promjene sadržaja na Vašim stranicama, te stoga više nema potrebe za mjesečnim troškovima održavanja stranica da bi na njima uvijek imali aktualne vijesti i ponudu!  Opširnije >>

VIDEO PREZENTACIJA
CMS VIDEO PREZENTACIJA
FLASH PREZENTACIJA


ZAKON O REGISTRU
GODIŠNJIH FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA


(NN 47/03)


I. OPĆA ODREDBA

Članak 1.

Ovim se Zakonom utvrđuju osnove za ustrojavanje Registra godišnjih financijskih izvještaja (u daljnjem tekstu: Registar), njegov sadržaj i način vođenja.

II. REGISTAR

Članak 2.

Registar je središnji izvor informacija o uspješnosti poslovanja i o financijskom položaju pravnih i fizičkih osoba koje su obveznici poreza na dobit.

Registar ustrojava i vodi Financijska agencija (u daljnjem tekstu: Agencija).

Registar djeluje pod nazivom Registar godišnjih financijskih izvještaja.

Sredstva za ustroj i vođenje Registra Agencija ostvaruje iz naknada utvrđenih ovim Zakonom.

Razlika između potrebnih sredstava za ustroj i vođenje Registra i prihoda od naknada, osigurava se u državnom proračunu.

Članak 3.

Registar obveznika predaje financijskih izvještaja se ustrojava preuzimanjem podataka upisanih u Glavnoj knjizi sudskog registra i podataka iz Registra obveznika poreza na dobit Porezne uprave s upisima do 31. prosinca 2002.

Registar obveznika predaje financijskih izvještaja se ažurira upisima i promjenama podataka upisa provedenima tijekom tekuće godine u registrima iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 4.

Za svakog obveznika u Registar se upisuju podaci o stanju imovine, obveza, kapitala, o ostvarenim prihodima i rashodima iskazani u financijskim izvještajima i drugi podaci.

Financijski izvještaji iz stavka 1. ovoga članka trebaju sadržavati konačno utvrđene podatke o stanju imovine, obveza i kapitala, o ostvarenim prihodima i rashodima na kojima se temeljilo utvrđivanje obveze poreza na dobit u prijavi poreza na dobit koja je predana Poreznoj upravi.

Ministar financija Pravilnikom o Registru godišnjih financijskih izvještaja propisat će podatke koje moraju sadržavati financijski izvještaji i druge podatke koji se predaju u Registar.

Obveznici nad kojima je tijekom godine otvoren stečajni postupak ili postupak likvidacije predaju financijske izvještaje za razdoblje do dana otvaranja stečajnog postupka i likvidacije i početnu bilancu na dan otvaranja stečaja, a obveznici u likvidaciji i početni likvidacijski izvještaj.

Članak 5.

Registar prikuplja, obrađuje i evidentira izvještaje, pohranjuje podatke, upravlja bazom podataka te osigurava zaštitu baze podataka i dokumenata koji su pohranjeni u arhivu.

Registar odgovara za vjerodostojnost računalnog unosa podataka.

Članak 6.

Registar je javan. Svatko može bez dokazivanja pravnog interesa dobiti podatke iz Registra.

Javnost Registra ne odnosi se na one podatke za koje je posebnim zakonom propisana njihova tajnost.

Ministar financija Pravilnikom o registru godišnjih financijskih izvještaja propisat će način davanja podataka iz Registra.

Pravilnikom iz stavka 3. ovoga članka ministar financija propisat će podatke iz Registra koji se ne mogu davati bez pisane suglasnosti obveznika.

Članak 7.

Financijski izvještaji čuvat će se i u Registru će biti dostupni deset (10) godina od dana predaje.

Registar je dužan osigurati zaštitu podataka.

Članak 8.

Ministar financija, uz suglasnost ministra gospodarstva, Pravilnikom o vrstama i visini naknade utvrđuje vrste i visinu naknade za korištenje usluga Registra.

Pravilnik iz stavka 1. ovoga članka objavit će se u »Narodnim novinama«.

Uslugom Registra smatra se izvadak, preslik ili ispis javnih podataka.

Naknada je prihod Agencije.

III. PREDAJA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA

Članak 9.

Obveznici predaje financijskih izvještaja pravne su i fizičke osobe koje su obveznici poreza na dobit (u nastavku teksta: obveznici).

Iznimno od stavka 1. ovoga članka, obveznici predaje financijskih izvještaja jesu pravne i fizičke osobe u stečaju do zaključenja stečajnog postupka.

Članak 10.

Financijske izvještaje predaju Registru svi obveznici najkasnije do 31. ožujka tekuće godine za prethodnu godinu.

Obveznici iz članka 4. stavka 4. ovoga Zakona predaju financijske izvještaje za razdoblje do otvaranja stečajnog postupka, odnosno likvidacije u roku od 90 dana od dana otvaranja stečajnog postupka, odnosno likvidacije.

Obveznici čiji se financijski izvještaji revidiraju, ako imaju promjene, predaju i revidirani financijski izvještaj nakon što ga je usvojila skupština na godišnjoj sjednici, odnosno drugo nadležno tijelo obveznika, u roku od 30 dana, a najkasnije do 30. rujna tekuće godine.

Članak 11.

Registar registrira točan i potpun financijski izvještaj.

Financijski izvještaji i dokumenti vezani uz financijski izvještaj evidentiraju se u Registru na dan predaje.

Dokumenti vezani uz financijski izvještaj predaju se Registru najkasnije u roku od 30 dana od dana njihova nastanka.

Dokumenti vezani uz financijski izvještaj jesu:

1. odluka, odnosno isprava nadležnog tijela o usvajanju izvještaja kako je propisana ili određena društvenim ugovorom prema Zakonu o trgovačkim društvima ili druga odluka ako je propisana tim Zakonom ili drugim zakonom koji uređuje poslovanje obveznika,

2. mišljenje revizora, kad je propisano, te drugi dokumenti propisani ovim Zakonom i Pravilnikom.

Financijski izvještaj potpun je ako sadrži podatke iz članka 4. stavka 1. i 2. ovoga Zakona.

Financijski izvještaj potpisuje osoba ovlaštena za zastupanje obveznika.

Financijski izvještaj točan je ako se logičkom i računskom kontrolom utvrdi njegova ispravnost.

Financijski izvještaj koji nije potpun i točan te koji nije potpisala osoba ovlaštena za zastupanje obveznika, obveznik je dužan dopuniti u rokovima iz članka 10. stavka 1. i 2. ovoga Zakona, odnosno najkasnije u produljenom roku od 8 dana po isteku ovih rokova.

Dopunjeni financijski izvještaj smatra se podnesenim u roku.

Financijski izvještaj obveznika koji nije postupio sukladno stavku 8. ovoga članka smatra se da nije niti podnesen.

Članak 12.

Obveznici koji nisu poslovno aktivni, umjesto financijskog izvještaja dostavljaju preslik pisane izjave podnesene Poreznoj upravi, i to najduže dvije godine uzastopno.

Odredba stavka 1. ovoga članka ne primjenjuje se na obveznike koji imaju imovinu ili obveze.

Članak 13.

Financijski izvještaji predaju se u papirnatom ili elektroničkom obliku.

Ministar financija propisat će Pravilnikom o registru godišnjih financijskih izvještaja način primanja, postupak provjere potpunosti dokumentacije te ispravnost usvajanja i potpisa financijskog izvještaja.

Članak 14.

Registar je radi primjene članka 70. stavka 3. Zakona o sudskom registru (»Narodne novine«, br.1/95.) dužan obavijestiti sudski registar nadležnoga trgovačkog suda o obveznicima koji nisu predali financijski izvještaj u roku od šest mjeseci po isteku roka iz članka 10. stavka 1. ovoga Zakona.

IV. KAZNENE ODREDBE

Članak 15.

Ako izvještaji iz članka 4. stavka 1. ovoga Zakona nisu predani u roku utvrđenom člankom 10. stavkom 1. i člankom 11. stavkom 8. ovoga Zakona kaznit će se za prekršaj:

– obveznik pravna osoba novčanom kaznom od 20.000,00 do 100.000,00 kuna,

– odgovorna osoba u pravnoj osobi novčanom kaznom od 2.000,00 do 10.000,00 kuna,

– obveznik fizička osoba novčanom kaznom od 5.000,00 do 10.000,00 kuna.

Ako financijski izvještaji obveznika u stečaju ili likvidaciji iz članka 4. stavka 4. i iz članka 10. stavka 2. i 3. ovoga Zakona i dokumenti iz članka 11. stavka 4. ovoga Zakona nisu predani u rokovima propisanim tim člancima, kaznit će se za prekršaj:

– obveznik pravna osoba novčanom kaznom od 10.000,00 do 50.000,00 kuna,

– odgovorna osoba u pravnoj osobi novčanom kaznom od 2.000,00 do 10.000,00 kuna,

– obveznik fizička osoba novčanom kaznom od 4.000,00 do 10.000,00 kuna.

Protiv počinitelja prekršaja iz stavka 1. i 2. ovoga članka Agencija podnosi prijavu za prekršaj Ministarstvu financija.

Članak 16.

Provedbu ovoga Zakona nadzire Ministarstvo financija.

V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 17.

Ministar financija donijet će Pravilnik u skladu s odredbama članka 4. stavka 3., članka 6. stavka 3. i članka 13. stavka 2. ovoga Zakona i Pravilnik o vrstama i visini naknade iz članka 8. ovoga Zakona u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona.

Članak 18.

S danom stupanja na snagu ovoga Zakona prestaje se primjenjivati:

– članak 30. stavci 2. i 3. Zakona o računovodstvu (»Narodne novine«, br. 90/92.).

Članak 19.

Iznimno od članka 10. stavka 1. ovoga Zakona, financijski izvještaji za poslovnu 2002. godinu predaju se Registru do 30. travnja 2003.

Odredbe članka 4. stavka 4. i članka 10. stavka 2. ovoga Zakona primjenjuju se od 1. siječnja 2003.

Članak 20.

Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 954-01/03-01/01

Zagreb, 14. ožujka 2003.

HRVATSKI SABOR

Predsjednik Hrvatskoga sabora
Zlatko Tomčić, v. r.


=====================


Na temelju članka 88. Ustava Republike Hrvatske, donosim
ODLUKUO PROGLAŠENJU ZAKONA O REGISTRU GODIŠNJIH FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA
Proglašavam Zakon o Registru godišnjih financijskih izvještaja, koji je donio Hrvatski sabor na sjednici 14. ožujka 2003.

Broj: 01-081-03-970/2
Zagreb, 20. ožujka 2003.

Predsjednik Republike Hrvatske
Stjepan Mesić, v. r.








MINISTARSTVO FINANCIJA
Na temelju članka 17. Zakona o Registru godišnjih financijskih izvještaja (»Narodne novine« 47/03), ministar financija donosi

PRAVILNIK
o Registru godišnjih financijskih izvještaja


(NN 49/03)



OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj financijskih izvještaja, postupak njihova primanja i provjere potpunosti, ispravnost usvajanja i potpisa, način davanja i zaštite podataka te sadržaj obrazaca i šifriranih oznaka kao sastavnih dijelova ovoga Pravilnika.

U radu Registra na odgovarajući se način primjenjuju odredbe odluka o unutrašnjem poslovanju Financijske agencije.

SADRŽAJ DOKUMENTACIJE I ROKOVI NJEZINE PREDAJE

Članak 2.

Obveznici predaju u Registar dokumentaciju iz članka 4. stavak 1., članka 10. stavci 2. i 3., članka 11. stavak 4. i članka 12. stavak 1. Zakona, i to:

– godišnji financijski izvještaj (bilanca, izvještaj o dobiti ili gubitku i dodatni podaci),

– promjenu podataka prethodno predanoga godišnjeg financijskog izvještaja pri reviziji,

– odluku glavne skupštine o usvajanju godišnjega financijskog izvještaja s potpisom njezina predsjednika i javnog bilježnika odnosno odluku skupštine s potpisom njezina predsjednika za društva kapitala odnosno ispravu o usvajanju, ako je to određeno društvenim ugovorom, za društva osoba,

– mišljenje revizora, ako je to propisano posebnim zakonom,

– ovjerenu presliku izjave podnesene Poreznoj upravi kojom obveznik dokazuje da nije poslovno aktivan.

Obveznik na dokumentaciju iz stavka 1. ovog članka obvezatno upisuje svoj matični broj koji mu je dodijelio Državni zavod za statistiku.

Godišnji financijski izvještaj potpisuje osoba upisana u sudski registar za zastupanje obveznika odnosno poduzetnik – fizička osoba.

Članak 3.

Dokumentacija iz članka 2. stavak 1. podstavci 1. i 5. ovog Pravilnika predaje su u Registar do 31. ožujka tekuće godine za prethodnu godinu.

Obveznici kojima poslovna godina nije jednaka kalendarskoj godini predaju Registru dokumentaciju iz članka 2. st. 1. podstavci 1. i 5. ovog Pravilnika odmah po isteku poslovne godine, a najkasnije do 31. ožujka tekuće godine za prethodnu godinu.

Dokumentacija iz članka 2. stavak 1. podstavci 2., 3. i 4. ovog Pravilnika, ovisno o obvezniku, predaje se Registru sukcesivno, nakon što je usvojena po propisanom postupku prema Zakonu o trgovačkim društvima ili drugom zakonu koji uređuje poslovanje obveznika, u roku od 30 dana od dana donošenja, a najkasnije do 30. rujna tekuće godine.

Ako su promijenjeni podaci iz obveznikova prethodno predanoga godišnjeg financijskog izvještaja, obveznik predaje financijski izvještaj s promijenjenim podacima na obrascima propisanim člankom 9. stavak 1. ovog Pravilnika.

Članak 4.

Obveznici koji su u stečaju odnosno likvidaciji, predaju dokumentaciju iz članka 4. stavak 1. i članka 10. stavci 2. i 3. Zakona, tj. po članku 2. ovog Pravilnika, za razdoblje od 1. 1. tekuće godine do dana otvaranja stečajnog odnosno likvidacijskog postupka, s odlukom glavne skupštine ili skupštine, s revizijom, osim ako nije propisana ili je sud odlučio da je nije potrebno provesti. Osim toga, obveznici u stečaju predaju početnu stečajnu bilancu, a obveznici u likvidaciji početni likvidacijski izvještaj sastavljene na dan otvaranja stečajnog ili likvidacijskog postupka, i to u roku od 90 dana od dana otvaranja stečajnog postupka odnosno likvidacijskog postupka.

Obveznici iz stavka 1. ovog članka predaju dokumentaciju iz članka 4. stavak 1. i članka 10. st. 1. Zakona, tj. po članku 2. ovog Pravilnika, za svaku poslovnu godinu sve dok se ne zaključi stečajni odnosno likvidacijski postupak.

Članak 5.

Obveznici koji su u tijeku godine prestali postojati zbog pripajanja, spajanja ili diobe društva, predaju dokumentaciju iz članka 2. stavak 1. ovoga Pravilnika za razdoblje od 1. 1. tekuće godine do dana provedenog pripajanja, spajanja odnosno diobe društva, i to u roku od 90 dana od dana provedenih promjena.

Obveznici iz stavka 1. ovog članka obvezni su na dokumentaciji koju predaju Registru upisati obveznikov matični broj/brojeve kojemu su se pripojili ili s kojim su se spojili.

PREDAJA GODIŠNJIH FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA

Članak 6.

Predaja dokumentacije evidentira se u Registru upisom nadnevka primitka i potpisa službene osobe.

Dokumentacija u papirnatom obliku i na disketi i CD-u Registru se predaje:

1. osobnom dostavom, na šalterima FINE, prema popisu koji je Prilog 9. ovoga Pravilnika

2. kao preporučena poštanska pošiljka s dostavnicom na adresu: FINA p.p. 606, 10002 Zagreb.

Godišnji financijski izvještaj u elektroničkom obliku (WEB, elektronička pošta) Registru se dostavlja putem FININE web stranice www.fina.hr ili elektroničkom poštom na adresu rgfiŽfina.hr.

Članak 7.

Obvezniku predaje financijskog izvještaja i druge propisane dokumentacije Registar izdaje potvrdu o primitku u pisanom ili elektroničkom obliku (Prilog 1). Potvrda u elektroničkom obliku automatski se generira iz sustava Registra i potpisuje se naprednim elektroničkim potpisom.

Radi komunikacije s Registrom obveznik daje podatke o svojoj adresi i e-mail adresi na obrascima iz članka 9. stavak 1. ovog Pravilnika.

Ako je predaja obavljena poštom, obvezniku se na priloženoj dostavnici primitak potvrđuje upisom nadnevka, pečatom i potpisom službene osobe Registra.

Članak 8.

Dokumentacija predana na CD-u, na disketi ili putem Interneta (web ili kao elektronička pošta) treba biti potpisana naprednim elektroničkim potpisom osobe ovlaštene za zastupanje obveznika.

Napredni elektronički potpis je skup znakova kojim se određena osoba identificira kao autentični potpisnik (Zakon o elektroničkom potpisu, »Narodne novine« 10/02).

Ako dokumentacija na CD-u ili na disketi nije potpisana naprednim elektroničkim potpisom, obveznik je dužan priložiti referentnu stranicu (Prilog 2 Pravilnika) s kontrolnim brojem, potpisanu od strane osobe ovlaštene za zastupanje. Na referentnoj stranici ispisuje se kontrolni broj iz odgovarajućeg obrasca, kao i drugi podaci za identifikaciju obveznika.

Formiranje kontrolnog broja automatski je ugrađeno u formatu za predaju podataka elektroničkim putem u Excel datoteci, a format je dostupan na FININOJ web stranici ili se može preuzeti u FININIM poslovnim jedinicama. Nakon ispunjavanja obrasca Excel automatski formira referentnu stranicu, koju obveznik potpisuje i podnosi Registru zajedno s dokumentacijom na disketi ili na CD-u.

OBLIK PREDAJE DOKUMENTACIJE

Članak 9.

Dokumentacija iz članka 2. stavak 1. podstavci 1. i 2. ovog Pravilnika u papirnatom obliku predaje se Registru na obrascima GFI-POD, GFI-BAN i GFI-OS-RE (bilanca, izvještaj o dobiti ili gubitku i dodatni podaci), koji su sastavni dio ovog Pravilnika (Prilog 4, 5, 6), a ako je u elektroničkom obliku, treba biti u formatu koji se nalazi na FININIM web stranicama ili se može po obveznikovu zahtjevu preuzeti u Registru.

Dokumentacija iz članka 2. stavak 1. podstavci 3., 4. i 5. ovog Pravilnika predaje se u papirnatom obliku, u obliku i sa sadržajem koji je uobičajen u pravnom prometu za odnosnu vrstu dokumenta.

Obrasci na papirnatom mediju ispunjavaju se čitko, a obvezatna je uporaba crne tinte ili crne kemijske olovke.

Članak 10.

Podaci na obrascima bilance, izvještaja o dobiti ili gubitku i dodatnih podataka ispunjavaju se za izvještajno razdoblje u skladu s važećim računovodstvenim propisima, važećim međunarodnim računovodstvenim standardima i obveznikovom računovodstvenom politikom.

Izvještajno razdoblje je kalendarska godina. Ako obveznik, u skladu s posebnim propisima, sastavlja financijski izvještaj za razdoblje koje nije kalendarska godina, predaje ga za poslovnu godinu, odmah, a najkasnije do 31. ožujka tekuće godine za prethodnu godinu.

Kratke upute za ispunjavanje podataka dane su na omotu obrazaca i dostupne su na FININOJ web stranici.

KONTROLA DOKUMENTACIJE

Članak 11.

Financijski izvještaj i ostalu dokumentaciju pregledava službena osoba Registra.

Financijski izvještaj je potpun ako sadrži bilancu, izvještaj o dobiti ili gubitku, dodatne podatke, ako je sastavljen na propisanim obrascima ili u propisanom formatu, ako je potpisan od osobe ovlaštene za zastupanje obveznika te ako je ovjeren.

Financijski izvještaj je točan ako se logičkom i računskom kontrolom utvrdi njegova ispravnost. Računska kontrola sastavni je dio obrazaca GFI-POD, GFI-BAN i GFI-OS-RE, a metodologija logičke kontrole dana je u Prilogu 8, koji je sastavni dio ovog Pravilnika.

Dokumentacija iz članka 2. stavak 1. podstavci 3. i 4. ovog Pravilnika potpuna je ako je potpisana od osobe ovlaštene za zastupanje, ovjerena te ako je na dokumentaciji upisan obveznikov matični broj. Dokumentacija iz članka 2. stavak 1. podstavak 5. ovog Pravilnika mora biti ovjerena od strane Porezne uprave.

Ako se utvrdi da je dokumentacija nepotpuna i/ili netočna, Registar o tome obavještava obveznika radi dopune ili ispravljanja nedostataka.

Ako je nepotpuna i/ili netočna dokumentacija dostavljena Registru u papirnatom ili elektroničkom obliku poštom, Registar istim putem obavještava obveznika u roku od 15 dana od dana primitka dokumentacije (Prilog 3) ili u roku od dva radna dana elektroničkom porukom ako je dokumentacija dostavljena putem Interneta (web ili kao elektronička pošta).                        Itd

Obveznik je dužan dopuniti financijski izvještaj, ispraviti ga i otkloniti utvrđene nedostatke te ga predati Registru u roku od osam dana od dana primitka obavijesti Registra, što se smatra predajom u zakonskom roku.

REGISTRACIJA

Članak 12.

Službena osoba Registra po završetku obrade godišnji financijski izvještaj i drugu dokumentaciju upisuje u Registar.

Registrira se potpun i točan financijski izvještaj.

Na zahtjev tražitelja Registar mu izdaje izvadak o registraciji, uz naknadu.

Članak 13.

Dokumentacija iz članka 2. stavak 1., podstavak 1. ovog Pravilnika upisuje se u Registar s naznakom o javnosti podataka i naznakom da je dokumentacija registrirana.

U skladu s člankom 6. stavkom 4. Zakona, dodatni podatci koji su dio financijskog izvještaja nisu javni i mogu se davati samo uz pisanu suglasnost obveznika.

AŽURIRANJE REGISTRA

Članak 14.

Registar obveznika predaje godišnjih financijskih izvještaja mjesečno se ažurira preuzimanjem promjena iz registra trgovačkog suda i porezne uprave zaključno s upisima provedenim do 31. prosinca tekuće godine.

NAČIN KORIŠTENJA PODATAKA IZ REGISTRA

Članak 15.

Registar je javan.

U skladu s odredbama ovog Pravilnika, svatko može na temelju pismenog zahtjeva, uz naknadu, razgledati javne podatke Registra i koristiti se njima te zahtijevati da mu se izda izvadak, preslik ili ispis tih podataka.

U izvadak se upisuju podaci o registraciji s temeljnim podacima o obvezniku i podacima o registriranoj dokumentaciji. Izvadak se formira iz evidencije o registraciji.

Preslik je otisak originalnog dokumenta snimljenog na mikrofilm.

Ispis je tisak godišnjega financijskog izvještaja iz baze podataka, uz naznaku je li izvještaj revidiran.

Iz Registra se izdaje preslik ili ispis javnih podataka posljednje evidentirane i točne dokumentacije.

Članak 16.

Uvid u pojedinačnu dokumentaciju o obveznicima odnosno njezin ispis ostvaruje se uz naknadu.

Članak 17.

Izvatci, preslici i ispisi mogu se davati neposredno, poštom, faksom ili putem Interneta te elektroničkom poštom, potpisano naprednim elektroničkim potpisom.

Članak 18.

Dostupnost podacima putem Interneta mora se omogućiti 24 sata dnevno svakog dana u godini osim u dane održavanja Registra.

Informatičke i druge uvjete za dostupnost podataka Registar objavljuje u »Narodnim novinama« i jednome dnevnom glasilu.

Članak 19.

Korištenje podataka Registra je svaki pojedinačni pristup podacima pojedinoga godišnjeg financijskog izvještaja ostvaren korištenjem medija propisanih ovim Pravilnikom.

Zahtjev za korištenje podataka putem Interneta podnosi se u Registar. Korisnici će se identificirati SMART karticom uz uporabu korisničkoga broja (lozinke), koji se ne smije dati na uporabu drugoj osobi.

Za svaki ovlašteni telekomunikacijski i elektronički pristup Registru mora se automatski zabilježiti korisnički broj i vrijeme prijave korisnika te nadnevak.

Svaki pokušaj neovlaštenoga pristupa sustavu Registra mora biti automatski zabilježen.

Za svaki pristup podacima moraju se zabilježiti troškovi po vrstama telekomunikacijskih i elektroničkih medija.

ZAŠTITA I ČUVANJE PODATAKA REGISTRA

Članak 20.

Mjere, sredstva i uvjete zaštite i osiguranja te pohranjivanja podataka i dokumentacije u Registru propisuje Uprava Financijske agencije.

Mjere, sredstva i uvjeti zaštite i osiguranja smatraju se službenom tajnom i za njihovu uporabu i rukovanje odgovaraju voditelj i službene osobe Registra.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 21.

Financijske izvještaje za 2002. godinu obveznici predaju Registru najkasnije do 30. travnja 2003. godine.

Članak 22.

Obveznici protiv kojih je pokrenut stečajni ili likvidacijski postupak tijekom 2002. i tijekom 2003. godine do stupanja na snagu Zakona dužni su za razdoblje od dana pokretanja stečajnog ili likvidacijskog postupka do stupanja na snagu Zakona Registru predati dokumentaciju iz članka 4. stavak 1. ovog Pravilnika do 30. travnja 2003. godine.

Članak 23.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/03-01/34
Urbroj: 513-05/03-1
Zagreb, 25. ožujka 2003.

Ministar financija
dr. Mato Crkvenac, v. r.






Prilog 1



Registar godišnjih financijskih izvještaja


Upisati obveznikovu adresu



POTVRDA O PREUZETOJ DOKUMENTACIJI



Obveznikov matični broj: ______________________________

Obveznikov naziv:_________________________________________________________

Dokumentacija preuzeta od obveznika:



A1. Obrazac GFI-POD

A2. Obrazac GFI-BAN

A3. Obrazac GFI-OS-RE

A4. Mišljenje revizora

A5. Odluka o usvajanju godišnjih financijskih izvještaja A6._______________________________________________________________________.

(navesti druge izvještaje)





Datum evidencije u Registar: ___________________





Pečat i potpis

odgovorne osobe u Registru



_____________________________________



Prilog 2 – Referentna stranica





GFI-POD



Registar godišnjih financijskih izvještaja



REFERENTNA STRANICA



Žiro-račun




Matični broj


Naziv poduzetnika


Pošt. broj

Mjesto, ulica i kućni broj

Kontrolni broj:


Osnovni financijski pokazatelji iz obrasca:






AOP oznaka
Opis




prethodne godine
tekuće godine

058
Ukupno aktiva






095
Ukupno pasiva






096
Ukupno prihodi






120
Ukupno rashodi



164
Prosječan broj zaposlenih na bazi stanja krajem razdoblja



165
Prosječan broj zaposlenih prema stanju na kraju razdoblja



162
Oznaka veličine poduzetnika





163
Oznaka vlasništva




178
Kontrolni zbroj (od AOP 161 do 177)



(potpis ovlaštene osobe obveznika podnošenja obrasca)





Prilog 3




Registar godišnjih financijskih izvještaja



Upisati obveznikovu

adresu





Obavijest Registra godišnjih financijskih izvještaja
o zaprimljenoj nepotpunoj ili netočnoj dokumentaciji

za _________________godinu



Obveznikov matični broj: _____________________________

Obveznikov naziv:________________________________________________________



A. Uvidom u evidenciju Registra utvrđene su sljedeće greške u zaprimljenoj dokumentaciji
(OPIS LOGIČKIH I/ILI RAČUNSKIH GREŠAKA):

B. Zaprimljena nepotpuna dokumentacija:

B1. GFI predan na neodgovarajućem obrascu.

B2. Nepotpuni i/ili netočni podaci u zaglavlju ili podnožju obrasca.

B3. Obrazac nije potpisan i/ili ovjeren.

B4. Obrazac nije čitko ispunjen i/ili nije ispunjen crnom tintom odnosno crnom kemijskom olovkom.

B5. Neispravan kontrolni zbroj

B6. Nedostaju stranice u izvještaju GFI.



Za nepotpunu dokumentaciju koja je predana Registru smatra se da Registru nije niti podnijeta.

Obveznik je dužan dopuniti ili ispraviti dokumentaciju u roku od osam dana po primitku Obavijesti.



Datum slanja Registrove obavijesti: ___________________





Potpis odgovorne osobe u Registru

__________________________



Prilog 4 - Obrazac godišnjeg financijskog izvještaja za poduzetnike



Prilog 5 – Obrazac godišnjeg financijskog izvještaja banaka i drugih financijskih institucija



Prilog 6 – Obrazac godišnjeg financijskog izvještaja za društva osiguranja



Prilog 7


Tražiteljev matični broj:

Tražiteljevi naziv i adresa:

Tražiteljev broj računa:




Zahtjev za ispis dokumentacije iz Registra

za _____________godinu







Matični broj obveznika čiji se podaci traže:______________________________________

Obveznikov naziv:_____________________________________________________________





Tražena dokumentacija (zaokružiti):



A1. Izvadak o registraciji obveznika

A2. Obrazac GFI-POD

A3. Obrazac GFI-BAN

A4. Obrazac GFI-OS-RE

A5. Mišljenje revizora

A6. Odluka o usvajanju godišnjih financijskih izvještaja

A7. Druga dokumentacija ________________________________

Navesti dokumentaciju







Ispis traženih podataka platit ću unaprijed nakon primitka Registrove obavijesti na traženi račun.



Datum podnošenja zahtjeva u Registar: ___________________









Tražiteljev potpis



________________________



Prilog 8


LOGIČKE KONTROLE OBRAZACA GFI-POD, GFI-BAN I GFI-OS-RE





Obrazac GFI-POD



I. BILANCA

Kolona 4 = kolona 5 za AOP oznake od 050 do 057.
AOP 058 u koloni 3 = AOP 095 u koloni 3.
AOP 058 u koloni 5 = AOP 095 u koloni 4.
Ako je AOP 061 > ili = 0, tada je AOP 062 = 0.
Ako je AOP 062 > ili = 0, tada je AOP 061 = 0.
Ako je AOP 068 > ili = 0, tada je AOP 069 = 0.
Ako je AOP 069 > ili = 0, tada je AOP 068 = 0.
Ako je AOP 057 > 0 u koloni 3 i/ili koloni 5, tada je AOP 059 = 0 u koloni 3 i/ili koloni 4.
II. IZVJEŠTAJ O DOBITI ILI GUBITKU

Ako je AOP 137 > ili = 0, tada je AOP 138 = 0.
Ako je AOP 138 > ili = 0, tada je AOP 137 = 0.
Ako je AOP 096 > AOP 120, tada je AOP 156 = AOP 096 – AOP 120.
Ako je AOP 156 > ili = 0, tada je AOP 157 = 0.
Ako je AOP 156 > 0, a AOP 158 > AOP 156, tada je AOP 159 = 0, a AOP 160 = AOP 158 – AOP 156.
Ako je AOP 157 > ili = 0, tada je AOP 156 = 0.
Ako je AOP 120 > AOP 096, tada je AOP 157 = AOP 120 – AOP 096.
Ako je AOP 096 = AOP 120, tada su AOP 156, 157 i 159 = 0.


III. DODATNI PODACI

AOP 162 može biti 1, 2 ili 3 i mora biti unesen u kolonu 4.
AOP 163 može biti 11, 12, 13, 21, 22, 31, 41 ili 42 i mora biti unesen u kolonu 4.
Podatak pod AOP 161 u koloni 3 i 4 može biti < ili = 12, ali ne može biti 0 ili neupisan ako je poslovni subjekt poslovao. Treba biti upisan u obje kolone ako je poslovni subjekt poslovao i u prethodnoj i u tekućoj godini. Međutim, ako je poslovni subjekt poslovao samo u tekućoj godini, tada se podatak u kolonu 3 (prethodna godina) ne unosi.
Pod AOP oznakom 162 oznaku 1 (mali poduzetnik) upisuju oni obveznici koji ne prelaze dva od triju sljedećih kriterija:
a) zbroj bilance nakon odbitka gubitka iskazanog u aktivi, tj. podatak AOP (058-057) 1.000.000 eura;

b) ukupan prihod AOP 096 2.000.000 eura;

c) godišnji prosjek zaposlenih AOP 165 50.

Pod AOP oznakom 162 oznaku 2 (srednje veliki poduzetnik) upisuju oni obveznici koji prelaze dva od triju sljedećih kriterija:
a) zbroj bilance nakon odbitka gubitka iskazanog u aktivi, tj. podatak AOP (058-057) 1.000.000 eura;

b) ukupan prihod AOP 096 2.000.000 eura;

c) godišnji prosjek zaposlenih AOP 165 50,

a nikad ne prelaze dva od triju sljedećih kriterija:

d) zbroj bilance nakon odbitka gubitka iskazanog u aktivi, tj. podatak AOP (058-057) 4.000.000 eura;

e) ukupan prihod AOP 096 8.000.000 eura,

f) godišnji prosjek zaposlenih AOP 165 250.

Pod AOP oznakom 162 oznaku 3 (veliki poduzetnik) upisuju oni obveznici koji prelaze bar dva od triju sljedećih kriterija:
a) zbroj bilance nakon odbitka gubitka iskazanog u aktivi, tj. podatak AOP (058-057) 4.000.000 eura;

b) ukupan prihod AOP 096 8.000.000 eura;

c) godišnji prosjek zaposlenih AOP 165 250.

Ako je pod AOP oznakom upisana oznaka veličine obveznika 2 i obveznik je prema pravno ustrojbenom obliku organiziran kao d.d. (podatak iz baze preuzete od trgovačkog suda), mora biti ispunjeno polje obvezne godišnje revizije.
Ako je pod AOP oznakom upisana veličina obveznika 1 i obveznik je prema pravno ustrojbenom obliku organiziran kao d.d. (podatak iz baze preuzete od trgovačkog suda), mora biti ispunjeno polje obveze revizije svake treće godine.
Ako je pod AOP oznakom upisana oznaka veličine obveznika 3, neovisno o pravno ustrojbenom obliku, mora biti ispunjeno polje obvezne godišnje revizije.
Podatak pod AOP oznakom 179 je manji ili jednak podatku pod AOP oznakom 098.
Podatak pod AOP oznakom 180 je manji ili jednak podatku pod AOP oznakom 100.





Obrazac GFI-BAN



I. BILANCA



1. Podatak pod AOP oznakom 014 manji je od podatka pod AOP oznakom 013 ili je jednak njemu.

2. Ako je zbroj podataka pod AOP oznakama (037 + 039 + 043) veći od zbroja podataka pod AOP oznakama (035 + 036 + 038 + 040 + 041 + 042), tada je podatak pod AOP 044 oznakom upisan s negativnim predznakom.



3. Podatak pod AOP oznakom 016 jednak je podatku pod AOP oznakom 045.



II. RAČUN DOBITI I GUBITKA



1. Ako je upisan podatak pod AOP oznakom 077, tada je podatak pod AOP oznakom 114 jednak 0.



2. Ako je upisan podatak pod AOP oznakom 114, tada je podatak pod AOP oznakom 077 jednak 0.



3. Ako je upisan podatak pod AOP oznakom 078, tada je podatak pod AOP oznakom 115 jednak 0.



4. Ako je upisan podatak pod AOP oznakom 115, tada je podatak pod AOP oznakom 078 jednak 0.



5. Ako je podatak pod AOP oznakom 121 veći od podatka pod AOP oznakom 122, tada je podatak pod AOP oznakom 123 jednak razlici podataka pod AOP oznakama 121 i 122 i veći je od 0, a podatak pod AOP oznakom 124 jednak je 0.



6. Ako je podatak pod AOP oznakom 122 veći od podatka pod AOP oznakom 121, tada je

podatak pod AOP oznakom 124 jednak razlici podataka pod AOP oznakama 122 i 121 i veći je od 0, a podatak pod AOP oznakom 123 jednak je 0.



7. Ako je podatak pod AOP oznakom 121 jednak podatku pod AOP oznakom 122, tada su podaci pod AOP oznakama 123 i 124 jednaki 0.



8. Ako je podatak pod AOP oznakom 123 veći od zbroja podataka pod AOP oznakama (125+126), tada je podatak pod AOP oznakom 127 jednak razlici podataka pod AOP oznakom 123 i podataka pod AOP oznakama (125 + 126), a podatak pod AOP oznakom 128 jednak je 0.



9. Ako je podatak pod AOP oznakom 124 veći od 0 ili je jednak 0, tada je podatak pod AOP oznakom128 jednak sumi podataka pod AOP oznakama (124+125+126).





10. Ako je podatak pod AOP oznakom 123 veći od 0, a manji od sume podataka pod AOP oznakama (125+126), tada je podatak pod AOP oznakom 128 jednak razlici podataka pod AOP oznakama (125+126) i AOP oznakom 123.



11. Ako su podaci pod AOP oznakama 123 i 124 jednaki 0, tada je podatak pod AOP oznakom 128 jednak sumi podataka pod AOP oznakama 125 i 126.





III. DODATNI PODACI



1. Podatak pod AOP oznakom 142 ne sadrži podatke pod AOP oznakama 152 i 164.



2. Podatak pod AOP oznakom 109 veći je od sume podatka pod AOP oznakama od 188 do 192.



3. Podatak pod AOP oznakom 118 veći je od podatka pod AOP oznakom 194 ili je jednak njemu.



4. Podatak pod AOP oznakom 152 manji je od podatka pod AOP oznakom 149 ili je jednak njemu.



5. Podatak pod AOP oznakom 164 manji je od podatka pod AOP oznakom 161 ili je jednak njemu.



6. Podatak pod AOP oznakom 186 u koloni 3 i 4 može biti manji ili jednak 12, ali ne može biti 0 ili neupisan ako je banka/štedionica poslovala. Podatak treba biti upisan u obje kolone ako je banka/štedionica poslovala u prethodnoj i tekućoj godini. Međutim, ako je banka/štedionica poslovala samo u tekućoj godini tada se podatak u kolonu 3 (prethodna godina) ne unosi.





Obrazac GFI-OS-RE



I. BILANCA



1. Podatak pod AOP oznakom 050 jednak je podatku pod AOP oznakom 104.



2. Podaci pod AOP oznakama: 067, 070, 075, 078, 081, 084, 088 i 091 upisuju se s negativnim predznakom.



II. RAČUN DOBITI I GUBITKA



1. Podatak pod AOP oznakom 111 jednak je podatku pod AOP oznakom 210 (uvjet je različit predznak, tj. ako je podatak pod AOP 111 pozitivan, onda je podatak pod AOP 210 upisan s negativnim predznakom i obratno).



2. Podatak pod AOP oznakom 136 jednak je podatku pod AOP oznakom 190.



3. Podatak pod AOP 188 jednak je podatku pod AOP 202 (uvjet je različit predznak, tj. ako je podatak pod AOP 188 pozitivan, onda je podatak pod AOP 202 upisan s negativnim predznakom i obratno).



4. U dijelu obrasca koji se odnosi na Račun dobiti i gubitka izdaci odnosno rashodi te gubici upisuju se s negativnim predznakom. To znači da se negativan predznak može pojaviti pod svim AOP oznakama (počevši od 108 do 220) osim pod onima gdje se upisuju podaci o prihodima ili pozitivnim rezultatima poslovanja.



5. Podatak pod AOP oznakom 220 koji je veći od 0, jednak je podatku pod AOP oznakom 221.



III. PRIJEDLOG RASPODJELE/RASPODJELA DOBITI



1. Ako je podatak pod AOP oznakom 220 jednak 0 ili manji od 0, tada su podaci pod AOP oznakama od 221 do 229 također jednaki 0.



IV. DODATNI PODACI



1. U dijelu obrasca koji se odnosi na Dodatne podatke (od AOP 230 do 337) podaci ne mogu biti upisani s negativnim predznakom (upisuju se samo apsolutne vrijednosti),





2. Podatak pod AOP oznakom 231 manji je od podatka pod AOP oznakom 230 ili je jednak njemu.



3. Podatak pod AOP oznakom 242 manji je od podatka pod AOP oznakom 241 ili jednak njemu.



4. Podatak pod AOP oznakom 238 manji je od podatka pod AOP oznakom 237.



5. Podatak pod AOP oznakom 249 manji je od podatka pod AOP 248.



6. Podatak pod AOP oznakom 230 apsolutna je vrijednost podatka pod AOP oznakom 107.



7. Podatak pod AOP oznakom 241 apsolutna je vrijednost podatka pod AOP oznakom 138.



8. Podatak pod AOP oznakom 235 jednak je apsolutnoj vrijednosti podatka pod AOP oznakom 131.



9. Podatak pod AOP oznakom 246 jednak je apsolutnoj vrijednosti podatka pod AOP oznakom 176.



10. Podatak pod AOP oznakom 239 manji je od apsolutne vrijednosti podatka pod AOP 132 ili je jednak njoj.



11. Podatak pod AOP oznakom 240 manji je od apsolutne vrijednosti podatka pod AOP 132 ili je jednak njoj.



12. Podatak pod AOP oznakom 250 manji je od apsolutne vrijednosti podatka pod AOP 177 ili je jednak njoj.



13. Podatak pod AOP oznakom 251 manji je od apsolutne vrijednosti podatka pod AOP oznakom 177 ili je jednak njoj.



14. Podatak pod AOP oznakom 268 manji je od podatka pod AOP oznakom 265 ili je jednak njemu.



15. Podatak pod AOP oznakom 271 manji je od podatka pod AOP oznakom 265 ili je jednak njemu.



16. Podatak pod AOP oznakom 286 manji je od podatka pod AOP oznakom 283 ili je jednak njemu.



17. Podatak pod AOP oznakom 298 manji je od podatka pod AOP oznakom 295 ili je jednak njemu.



18. Podatak pod AOP oznakom 307 manji je od podatka pod AOP oznakom 304 ili je jednak njemu.



19. Podatak pod AOP oznakom 336 u koloni 3 i 4 može biti manji ili jednak 12, ali ne može biti 0 ili neupisan ako je društvo za osiguranje poslovalo. Podatak treba biti upisan u obje kolone ako je društvo za osiguranje poslovalo u prethodnoj i tekućoj godini. Međutim, ako je društvo za osiguranje poslovalo samo u tekućoj godini tada se podatak u kolonu 3 (prethodna godina) ne unosi.





Prilog 9

POPIS POSLOVNIH JEDINICA FINE


RC Zagreb


Poslovnica Zagreb
10000 Zagreb, Ul.gr.Vukovara 70
30100

Poslovnica 01
10000 Zagreb, Ul.gr.Vukovara 70
30101

Poslovnica 02
10000 Zagreb, Smičiklasova 17
30102

Dio Poslovnica 02
10000 Zagreb, Jurišičeva
30102

Poslovnica 03
10000 Zagreb, V. Holjevca 10
30103

Poslovnica 04
10000 Zagreb, Ozaljska 10
30104

Poslovnica 05
10000 Zagreb, Šoštarićeva 2
30105

Poslovnica 06
10000 Zagreb, Ilica 307
30106

Poslovnica 07
10000 Zagreb, Albrechtova 42
30107

Poslovnica 08
10000 Zagreb, Jablanska 54
30108

Dio Poslovnice 8 na lokac.
10000 Zagreb, Rujanska 13
30108

Poslovnica 09
10000 Zagreb, Ul. kralja Zvonimira 54
30109

Poslovnica Zaprešić 10
10290 Zaprešić, Bana J.Jelačića 10
30110

Poslovnica Dugo Selo 11
10370 Dugo Selo, J. Zorića 17
30111

Poslovnica Jastrebarsko 12
10450 Jastrebarsko, V. Mačeka 15
30112

Poslovnica Samobor 13
10430 Samobor, Gajeva 2
30113

Poslovnica Sesvete 14
10360 Sesvete, Varaždinska 1
30114

Poslovnica Velika Gorica 15
10410 Velika Gorica, Trg kralja Tomislava 10
30115

Poslovnica Sveti Ivan Zelina 16
10380 Sveti Ivan Zelina, Trg. A. Starčevića 14
30116





Poslovnica Bjelovar
43000 Bjelovar, F.Supila 4
31200

Poslovnica Đurđevac
48350 Đurđevac, Basaričekova 14
31210

Poslovnica Garešnica
43280 Garešnica, V. Nazora 19
31220

Poslovnica Vrbovec
10340 Vrbovec, Brdo 3
31230

Poslovnica Križevci
48260 Križevci, A.G.Matoša 1
31240

Poslovnica Virovitica
33000 Virovitica, Kralja Tomislava 3
31260

Poslovnica Daruvar
43500 Daruvar, Trg kralja Tomislava 3
31270

Poslovnica Grubišno Polje
43290 Grubišno Polje, 77. samostalnog bataljuna ZNG bb
31280

Poslovnica Pitomača
33405 Pitomača, Lj. Gaja 34
31290





Poslovnica Čakovec
40000 Čakovec, O.Keršovanija 7
31400

Poslovnica Prelog
40323 Prelog, Glavna 5
31410

Poslovnica Mursko Središće
40315 Mursko Središće, Frankopanska 8
31420

Poslovnica Kotoriba
40329 Kotoriba, Kolodvorska 4
31430





Poslovnica Karlovac
47000 Karlovac, Trg M.Šuflaja 2a
32100

Poslovnica Slunj
47240 Slunj, Trg Zrinskih i Frankopana 23
32110

Poslovnica Korenica
53230 Korenica, J. Jovića 1
32120

Poslovnica Vojnić
47220 Vojnić, Karlovačka bb
32140

Poslovnica Ozalj
47280 Ozalj, Trg braće Radića 3
32150

Poslovnica Duga Resa
47250 Duga Resam, Jozefinska cesta 32
32160





Poslovnica Koprivnica
48000 Koprivnica, Opatička 1
32300





Poslovnica Kutina
44320 Kutina, Hrvatskih branitelja 4
32700

Poslovnica Ivanić Grad
10310 Ivanić Grad, Moslavačka bb
32710

Poslovnica Novska
44330 Novska, Trg dr. Franje Tuđmana 5.
32720

Poslovnica Pakrac
34550 Pakrac, Bolnička 2
32730

Poslovnica Čazma
43240 Čazma, Trg Čazmanskog Kaptola 11
32740

Poslovnica Križ
10314 Križ, Trg Sv. križa bb
32750

Poslovnica Popovača
44317 Popovača, Trg grofova Erdodya 33
32760





Poslovnica Sisak
44000 Sisak,Ul. I. Kukuljevića Sakcinskog 1
34100

Poslovnica Glina
44400 Glina S. i A. Radića bb
34120

Poslovnica Hrv. Kostajnica
44430 Hrvatska Kostajnica, V. Nazora 9
34130

Poslovnica Petrinja
44250 Petrnja, Gundulićeva 1a
34150





Poslovnica Varaždin
42000 Varaždin A. Cesarca 2
34800

Poslovnica Ivanec
42240 Ivanec, Trg hrvatskih Ivanovaca 2
34810

Poslovnica Ludbreg
42230 Ludbreg, Petra Zrinjskog 5
34820

Poslovnica Novi Marof
42220 Novi Marof, Zagrebačka bb
34830

Poslovnica Varaždinske Toplice
42223 Varaždinske Toplice, Trg Slobode 1d
34840





Poslovnica Zabok
49210 Zabok, M Gupca 46
35200

Poslovnica Donja Stubica
49240 Donja Stubica, Toplička cesta 4
35210

Poslovnica Zlatar
49250 Zlatar, Gajeva 2
35220

Poslovnica Krapina
49000 Krapina, Frana Galovića bb
35230

Poslovnica Klanjec
49290 Klanjec, Lijepe naše 22
35240

Poslovnica Pregrada
49218 Pregrada, S. Radića 30
35250

Poslovnica Oroslavje
49243 Oroslavje, Milana Prpića 80
35260

Poslovnica Marija Bistrica
49246 Marija Bistrica, Trg Pape Ivana Pavla II 26
35270






RC Osijek


Poslovnica Osijek
31000 Osijek L. Jaegera 1-3
33600

Poslovnica Belišće
31551 Belišće, Vijenac S.H. Gutmanna 12
33620

Poslovnica Valpovo
31550 Valpovo Osječka 5
33630

Poslovnica Đakovo
31400 Đakovo, Hrvatskih velikana 7
33640

Poslovnica Beli Manastir
31300 Beli Manastir, Trg slobode 3
33650





Poslovnica Našice
31500 Našice, J.J. Štrosmajera 3
33200

Poslovnica Orahovica
33515 Orahovica, Kralja Zvonimira 3
33210

Poslovnica Slatina
33520 Slatina, V. Nazora 1
33220

Poslovnica Donji Miholjac
31540 Donji Miholja, Kolodvorska 14
33230





Poslovnica Požega
34000 Požega, Trg Svetog Trojstva 19
34200





Poslovnica Slavonski Brod
35000 Slavonski Brod, Ulica Petra Krešimira IV 20
34300

Poslovnica Nova Gradiška
35400 Nova Gradiška,Ulica Petra Svačića 1
34310

Poslovnica Oriovac
35250 Oriovac, Trg hrvatskog preporoda bb
34320

Poslovnica Slavonski Šamac
35220 Slavonski Šamac, Ulica Kralja Zvonimira 2
34330





Poslovnica Vinkovci
32100 Vinkovci, Trg dr. F. Tuđmana 2
34900

Poslovnica Županja
32270 Županja, Trg kralja Tomislava 15
34910





Poslovnica Vukovar
32000 Vukovar, Olajnica bb
35400

Poslovnica Ilok
32236 Ilok, Trg žrtava domovinskog rata 2
35410






RC Rijeka


Poslovnica Rijeka
51000 Rijeka, F. Kurelca 8
33800

Poslovnica Viškovo
51216 Viškovo Vozišće 3
33801

Poslovnica Kraljevica
51262 Kraljevica, Palih boraca 3
33802

Poslovnica Rijeka - Zapad
51000 Rijeka, Čandekova ul. bb
33803

Poslovnica Krk
51500 Krk Kralja Tomislava 1
33810

Poslovnica Malinska
51511 Malinska,Tržišni centar bb
33811

Poslovnica Pag
23250 Pag, Kralja Tomislava bb
33820

Poslovnica Rab
51280 Rab, Šetalište Markantuna de Dominisa 3
33830

Poslovnica Senj
53270 Senj, Obala Kralja Zvonimira 23
33840

Poslovnica Delnice
51300 Delnice, Supilova bb
33850

Poslovnica Crikvenica
51260 Crikvenica, Trg Stjepana Radića 3
33860

Poslovnica Mali Lošinj
51550 Mali Lošinj, Braće I. i S. Vidulića 25
33870

Poslovnica Cres
51557 Cres, Peškera 8
33871

Poslovnica Opatija
51410 Opatija M. Tita 87
33880

Poslovnica Čabar
51306 Čabar, Narodnog oslobođenja 10
33890

Poslovnica Ogulin
47300 Ogulin, B.Frankopana 1a
33891

Poslovnica Vrbovsko
51326 Vrbovsko, Dobra 1a
33892

Poslovnica Novi Vinodolski
51250 Novi Vinodolski, Frankopanski trg 1
33893

Poslovnica Novalja
53291 Novalja,Braće Radić bb
33894





Poslovnica Gospić
53000 Gospić, Kaniška 4
31900

Poslovnica Donji Lapac
23 448 Donji Lapac,Trg Nikole Tesle
31910

Poslovnica Gračac
23440 Gračac, M. Budaka bb
31920

Poslovnica Otočac
53220 Otočac, Kralja Zvonimira 30
31930




Poslovnica Pula
52100 Pula Giardini 5
33700

Poslovnica Buzet
52420 Buzet Trg fontana 4
33710

Poslovnica Pazin
52000 Pazin, 25. rujna 17
33720

Poslovnica Poreč
52440 Poreč V. Nazora 2
33730

Poslovnica Rovinj
52210 Rovinj Trg M. Tita 7
33740

Poslovnica Labin
52220 Labin Zelenice 1
33750

Poslovnica Umag
52470 Umag E. Pascalli 1
33760

Poslovnica Buje
52460 Buje Trg slobode 2
33770

Poslovnica Novigrad
52466 Novigrad, Autobusni kolodvor bb
33780







RC Split


Poslovnica Split
21000 Split,Mažuranićevo šetalište 24b
34400

Poslovnica Omiš
21310 Omiš,Četvrt Ž. Dražojevića bb
34401

Poslovnica Trogir
21220 Trogir, A. Starčevića 12
34402

Poslovnica Riva
21000 Split ,Trg Franje Tuđmana 4
34403





Poslovnica Kaštel Lukšić
21215 Kaštel Lukšić, Novi put 2
34405

Poslovnica Hvar
21450 Hvar, Dolac bb
34410

Poslovnica Vis
21480 Vis, Obala Sv. Jurja 32
34420

Poslovnica Sinj
21230 Sinj, A. Stepinca 4
34430

Poslovnica Makarska
21300 Makarska, S. Radića 2
34440

Poslovnica Imotski
21260 Imotski, fra Stjepana Vrljića 14
34450

Poslovnica Knin
23400 Knin, Kralja Branimira 4
34460

Poslovnica Metković
20350 Metković, Gundulićeva 1
34470

Poslovnica Ploče
20340 Ploče, Vukovarska 19
34480

Poslovnica Vrgorac
21276 Vrgorac, Hrvatskih velikana 13
34490

Poslovnica Supetar
21400 Supetar, Vlačica 17
34491





Poslovnica Dubrovnik
20000 Dubrovnik, Put Republike 24 a
31700

Poslovnica Blato
20271 Blato, Ulica 1 br. 24
31701

Poslovnica Korčula
20260 Korčula, Ulica broj 31
31710

Poslovnica Vela Luka
20270 Vela Luka, Ulica 26
31730





Poslovnica Šibenik
22000 Šibenik, Perivoj L. Marune 1
34600

Poslovnica Drniš
22320 Drniš, Trg kralja Tomislava 25
34610

Poslovnica Tisno
22240 Tisno, Gomilica 4
34620





Poslovnica Zadar
23000 Zadar, Ivana Danila 4
35300

Poslovnica Benkovac
23420 Benkovac, S. Radića 16
35310

Poslovnica Biograd na moru
23210 Biograd na moru, Put Solina bb
35320

Poslovnica Obrovac
23450 Obrovac, Jadranska 1
35330

Poslovnica Nin
23232 Nin
35340