POSLOVNI FORUM POSLOVNI FORUM

NARUČI ODMAH I UŠTEDI

CMS - Naslovna

Video prezentacija

Primjer - CMS 1010

Primjer - CMS 1020

Primjer - CMS 1030

Primjer - CMS 1040

Primjer - CMS 1060

Primjer - CMS 2000

Primjer - CMS 4000 CMS izrada stranica

Primjeri pozadina (1)

Primjeri pozadina (2)

Primjeri pozadina (3)

Narudžbe


POSLOVNI FORUM


Specifikacija / Opis

Web shop / Trgovina

Rezervacije / Turizam

Ugradnja "foruma"

Hosting za CMS

Samostalni hosting

Provjera domena

1000 strana za 1000 kuna


POSLOVNI FORUM



Želite li da posjetitelji dolaze na Vaše stranice, a ne na stranice Vaše konkurencije, zaboravite na klasične stranice kakve su se radile prošlih godina, koje su više nalikovale na vizitke, a ne na detaljno predstavljanje proizvoda i usluga. Naš CMS Vam sada omogućava da detaljno predstavite svaki proizvod ili uslugu, a kada to učinite, po svakom proizvodi ili usluzi bit ćete i među prvim rezultatima na svim tražilicama.

Tada ćete se iznenaditi koliko možete proširiti svoje usluge, povećati tržište, prodaju...

Odlučite! Želite li posjetitelje i zaradu ili ne?

Imate pitanja? Pitajte nas!

KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Pitanja, narudžbe, savjeti...



PREGLED SVIH USLUGA

Novosti


Ažurirano: 24. 5. 2016.


POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
CMS - Izrada web stranica

  CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica





NOVO!

NAJNOVIJI MODEL CMS STRANICA

"CMSWEBEXPRESS"



LINK - POGLEDAJTE PRIMJER


Najbolje i namodernije web stranice za Vašu tvrtku!






CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.

Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu, ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno bi morali webmasteru pripremiti tekst i fotografije..


Odaberite za sebe CMS web stranice - Isporuka: Odmah!

ŠTO MORATE ZNATI O WEB STRANICAMA

Problem:
Ako vam zatreba bilo kakva informacija, zatreba vam neka usluga ili neki proizvod, gdje ćete i kako potražiti informaciju o tome?

Rješenje:
Google. I opet Google. I još jednom Google. Papirnati oglasnik? Pa i svaki oglasnik ima online izdanje...

Ako je tome tako, a jest, što bi trebali poduzeti poduzetnici?
Zaključak je samo jedan; trebali bi imati web stranice kako bi se i vas nalazilo putem Google tražilice!

Ako neka tvrtka, obrt ili udruga nema web stranice, očigledno propušta stotine i tisuće mogućih poslovnih prilika.
U praksi se može čuti: imam u planu napraviti web stranice, ali ne sada... uskoro...
U prijevodu to znači: OK, prepuštat ću konkurenciji i dalje sve svoje poslovne prilike...

DA LI JE DOVOLJNO IMATI BILO KAKVE WEB STRANICE?

Teoretski, mogli bi imati bilo kakve stranice, no vjerojatno želite od njih imati i koristi, dakle,
biti prvi ili barem među prvim rezultatima na Google tražilici.

Upišite bilo koji izraz na tražilice i obratite pozornost, Google prikazuje i koliko rezultata pronalazi, pa je tako po pojmovima, npr.:
klima uređaji - Oko 769.000 rezultata
apartmani u Zadru - Oko 120.000 rezultata
prodaja stanova Rijeka - Oko 608.000 rezultata
ugovori - Oko 623.000 rezultata

Zamislite na trenutak da ste vi vlasnik Google tražilice i da trebate onome tko je postavio upit isporučiti rezultate.
Imate u svojoj arhivi npr. 623.000 stranica na kojima postoji tražena riječ "ugovori".
Vaš zadatak je prikazati listu rezultata sa 623.000 stavki. Vrlo nezgodan zadatak.
A od Vas se očekuje da napravite listu rezultata koja će zadovoljiti onoga tko je postavio upit.

No, ipak, prihvatimo se posla.
Postoje stranice na kojima se riječ "ugovori" pojavljuje samo jednom, a postoje i stranice gdje se ta riječ pojavljuje puno puta.
Zdrava logika nam govori, ako nam je netko zadao upit "ugovori", vjerojatno ga zanimaju upravo ugovori, neka stranica koja je posvećena u cijelosti toj temi,
a ne neka stranica gdje se ta riječ našla pa gotovo igrom slučaja, a autor je pisao o sasvim nekoj desetoj temi.

Nadalje, kad krenemo raditi listu, primijetit ćemo da na nekim web portalima, npr. na pliva.hr o ugovorima postoji samo jedna stranica na tu temu, a da na nekim drugim portalima, npr. poslovniforum.hr postoji nekoliko stotina stranica posvećenih raznim ugovorima.
Time imamo još jedan element za formirati listu; na početak liste rezultata ćemo staviti stranice na kojima se puno puta nalazi riječ ugovori, pod uvjetom da postoje i ostale stranice na web portalu posvećene ugovorima.

Kad smo i tako napravili selekciju, još uvijek imamo jako puno kandidata za rezultate. Idemo još pročešljati rezultate. Ako je riječ ugovori u naslovu stranice, još je veća vjerovatnoća da se ona bavi tom temom, nego ako se samo ta riječ pojavljuje u ostatku teksta.

A koliko su te informacije aktualne, koliko imaju veze sa našim trenutnim potrebama?
Ako tražite apartman jer planirate na godišnji odmor, zasigurno nećete imati koristi od informacije, to jest od stranice, koju je netko objavio prije 3 ili 5 godina!!!
U periodu od 3 ili 5 godina, pitanje je da li je vlasnik još živ, da nije promijenio svoju djelatnost, prodao nekretninu...
Što sada napraviti, kako dalje sortirati informacije koje ćemo prikazati u rezultatima na tražilici?
Nakon puno, puno, puno razmišljanja (malo ironije), vlasnik Google-a se je dosjetio!
Pa tako mi svega, logično je da je aktualnija friško napisana stranica, nego neka prastara stranica!

Ako ću ljudima izbaciti besmisleni pregled rezultata, pa uskoro nitko više neće htjeti koristiti moju tražilicu!

Dakle, svježe ažurirani web portali i stranice naprijed, ostali na kraj kolone!

Huh, počeli smo sortirati 623.000 rezultata, izbacili smo i poslali na kraj kolone sve one koji imaju malo puta ponovljenu riječ koja se traži,
koji imaju mali broj stranica na portalu i sve one koji nisu svoje stranice ažurirali godinama,
suzili smo listu kandidata, no opet nam je još ostalo više tisuća stranica.

Očito ovi kriteriji nisu dovoljni za napraviti kvalitetan pregled rezultata, te Google razvio i dodatne algoritme po kojima razvrstava rezultate.
Tu sad igra postaje puno složenija, ne može se objasniti u par riječi, no evo nekih od bitnih stvari:
- Faktori korištenja Ključnih riječi
- Ključne riječi u tagu title
- Korištenje tagova kao što su h1, h2 i h3
- Ključne riječi u alt tagovima
- Ključne riječi u internim linkovima koje pokazuju na stranicu
- Ključne riječi u nazivu domene i/ili URL-u
- Poredak u kojem se pojavljuju ključne riječi
- Lokalno/specifično ime domene i kvaliteta hostinga
- Starost domene i od kada ste prisutni na Internetu
- Broj ulaznih i izlaznih linkova
- Broj linkova prema vama sa drugih web portala
- Linkovi sa autoritativnih stranica, jačina tih linkova
- Povijest "klikovnog postotka" na određenu stranicu u rezultatima pretraživanja
- Vrijeme koje su korisnici proveli na stranici
- Filter ponavljajućeg sadržaja
- Učestalost ažuriranja sadržaja
- Upotrebljivost i W3C pravila
- Kazne za forsiranje (varanje) sa ključnim riječima...
- I još nekoliko stotina faktora...

KOMPLICIRANO?
Da, ako imate obične web stranice, napravljene od amatera, sa malo teksta i koje nikada ne ažurirate.
Nije dovoljno imati niti zastarjeli tip CMS stranica, jer da je dovoljno dobro, ne bi bilo zastarjelo.

ŠTO UČINITI?
To je na vama. Ne morate učiniti ništa. Možete biti i dalje bez stranica ili sa zastarjelim stranicama,
na koje ne dolaze posjetitelji, i psovati HDZ i SDP zato što Vama propada tvrtka ili obrt...

Ili, možete već danas pokrenuti moderne i kvalitetne web stranice i biti bolji od konkurencije.
U ponudi imamo najnoviji CMS koji će Vam omogućiti da besplatno unosite puno sadržaja, besplatno taj sadržaj ažurirate, a po pitanju svih algoritama i tagova nemate nikakvu brigu jer je to sve ugrađeno u CMS, upravo onako kako je optimalno za tražilice, te se zato to i zove SEO, odnosno Search Engine Optimization, ili na hrvatskom: Optimizacija za tražilice.

CMS ili Content Management System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava samostalni unos i ažuriranje stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja. Što je pak sad to administratorsko sučelje? Da li ste ikada koristili Facebook? To Vam je to. Imate svoju lozinku i sa njom se logirate i objavljujete što hoćete i koliko hoćete.

Kada se govori o web stranicama, nije dovoljno reći samo web stranice. To je isto kao i da kažemo "auto". Kakav auto? Fićo, Lada, Golf ili Mercedes?

Tako i za web stranice. kakve web stranice? Obične, amaterske, sa malo teksta, ili imate CMS stranice optimizirane za tražilice?


Opširnije o izradi CMS stranica

Link na primjer modernih CMS stranica

Kontakt informacije, telefon, e-mail