|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Želite li da posjetitelji dolaze na Vaše stranice, a ne na stranice Vaše konkurencije, zaboravite na klasične stranice kakve su se radile prošlih godina, koje su više nalikovale na vizitke, a ne na detaljno predstavljanje proizvoda i usluga.
Naš CMS Vam sada omogućava da detaljno predstavite svaki proizvod ili uslugu, a kada to učinite, po svakom proizvodi ili usluzi bit ćete i među prvim rezultatima na svim tražilicama.
Tada ćete se iznenaditi koliko možete proširiti svoje usluge, povećati tržište, prodaju...
Odlučite! Želite li posjetitelje i zaradu ili ne?
Imate pitanja? Pitajte nas!
KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.
Pitanja, narudžbe, savjeti...
Putem vlastitih web stranica možete pružiti brzu i detaljnu informaciju o Vašem poduzeću ili obrtu, proizvodima i uslugama. Obraćate se novim potencijalnim kupcima i kvalitetnije komunicirate sa svim postojećim, povećavate bazu dobavljača, dobivate pristup tržištima i segmentima koji su Vam dosad bili nedostupni - ukratko, poboljšavate svoje poslovanje i otvarate nove poslovne mogućnosti.
CMS su internet stranice sa administracijom putem koje možete uvijek samostalno dodavati i ažurirati sadržaj bez ikakvih dodatnih troškova, objavljivati neograničeni broj tekstova... Što je to administracija? Administracija znači da uz pomoć lozinke imate pristup u te stranice, kao što imate i pristup na Facebook ili Gmail. CMS plaćate samo jednom, cijena CMS-a ne ovisi o tome koliko ćete objaviti članaka. Možete objaviti na stotine i tisuće članaka, sve bez ikakvog dodatnog plaćanja kao što bi vam naplaćivali po broju stranica (članaka) da vam rade stranice onako kako su se nekada radile, a što nažalost većina i još danas nudi.
Ažurirano: 5. 10. 2024.
|
|
CMS - Izrada web stranica |
|
NOVO!
NAJNOVIJI MODEL CMS STRANICA
"CMSWEBEXPRESS"
LINK - POGLEDAJTE PRIMJER
Najbolje i namodernije web stranice za Vašu tvrtku!
|
CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem
jednostavnog i preglednog administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite
kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga
jednostavno kopirate iz Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a
formatirate ga onako kako ste navikli u svom programu za obradu teksta. Kao
što pišete stranice u Wordu, ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web
stranice, direktno u Vašem Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a
potom to isto kopirate na svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu"
izradu web stranica, svejedno bi morali webmasteru pripremiti tekst i fotografije.. |
|
|
|
|
|
Odaberite za sebe CMS web stranice - Isporuka: Odmah!
ŠTO MORATE ZNATI O WEB STRANICAMA
Problem:
Ako vam zatreba bilo kakva informacija, zatreba vam neka usluga ili neki
proizvod, gdje ćete i kako potražiti informaciju o tome?
Rješenje:
Google. I opet Google. I još jednom Google. Papirnati oglasnik? Pa i svaki
oglasnik ima online izdanje...
Ako je tome tako, a jest, što bi trebali poduzeti poduzetnici?
Zaključak je samo jedan; trebali bi imati web stranice kako bi se i vas nalazilo
putem Google tražilice!
Ako neka tvrtka, obrt ili udruga nema web stranice, očigledno propušta stotine i
tisuće mogućih poslovnih prilika.
U praksi se može čuti: imam u planu napraviti web stranice, ali ne sada...
uskoro...
U prijevodu to znači: OK, prepuštat ću konkurenciji i dalje sve svoje poslovne
prilike...
DA LI JE DOVOLJNO IMATI BILO KAKVE WEB STRANICE?
Teoretski, mogli bi imati bilo kakve stranice, no vjerojatno želite od njih
imati i koristi, dakle,
biti prvi ili barem među prvim rezultatima na Google tražilici.
Upišite bilo koji izraz na tražilice i obratite pozornost, Google prikazuje i
koliko rezultata pronalazi, pa je tako po pojmovima, npr.:
klima uređaji - Oko 769.000 rezultata
apartmani u Zadru - Oko 120.000 rezultata
prodaja stanova Rijeka - Oko 608.000 rezultata
ugovori - Oko 623.000 rezultata
Zamislite na trenutak da ste vi vlasnik Google tražilice i da trebate onome tko
je postavio upit isporučiti rezultate.
Imate u svojoj arhivi npr. 623.000 stranica na kojima postoji tražena riječ
"ugovori".
Vaš zadatak je prikazati listu rezultata sa 623.000 stavki. Vrlo nezgodan
zadatak.
A od Vas se očekuje da napravite listu rezultata koja će zadovoljiti onoga tko
je postavio upit.
No, ipak, prihvatimo se posla.
Postoje stranice na kojima se riječ "ugovori" pojavljuje samo jednom, a postoje
i stranice gdje se ta riječ pojavljuje puno puta.
Zdrava logika nam govori, ako nam je netko zadao upit "ugovori", vjerojatno ga
zanimaju upravo ugovori, neka stranica koja je posvećena u cijelosti toj temi,
a ne neka stranica gdje se ta riječ našla pa gotovo igrom slučaja, a autor je
pisao o sasvim nekoj desetoj temi.
Nadalje, kad krenemo raditi listu, primijetit ćemo da na nekim web portalima,
npr. na pliva.hr o ugovorima postoji samo jedna stranica na tu temu, a da na
nekim drugim portalima, npr. poslovniforum.hr postoji nekoliko stotina stranica
posvećenih raznim ugovorima.
Time imamo još jedan element za formirati listu; na početak liste rezultata ćemo
staviti stranice na kojima se puno puta nalazi riječ ugovori, pod uvjetom da
postoje i ostale stranice na web portalu posvećene ugovorima.
Kad smo i tako napravili selekciju, još uvijek imamo jako puno kandidata za
rezultate. Idemo još pročešljati rezultate. Ako je riječ ugovori u naslovu
stranice, još je veća vjerovatnoća da se ona bavi tom temom, nego ako se samo ta
riječ pojavljuje u ostatku teksta.
A koliko su te informacije aktualne, koliko imaju veze sa našim trenutnim
potrebama?
Ako tražite apartman jer planirate na godišnji odmor, zasigurno nećete imati
koristi od informacije, to jest od stranice, koju je netko objavio prije 3 ili 5
godina!!!
U periodu od 3 ili 5 godina, pitanje je da li je vlasnik još živ, da nije
promijenio svoju djelatnost, prodao nekretninu...
Što sada napraviti, kako dalje sortirati informacije koje ćemo prikazati u
rezultatima na tražilici?
Nakon puno, puno, puno razmišljanja (malo ironije), vlasnik Google-a se je
dosjetio!
Pa tako mi svega, logično je da je aktualnija friško napisana stranica, nego
neka prastara stranica!
Ako ću ljudima izbaciti besmisleni pregled rezultata, pa uskoro nitko više neće
htjeti koristiti moju tražilicu!
Dakle, svježe ažurirani web portali i stranice naprijed, ostali na kraj kolone!
Huh, počeli smo sortirati 623.000 rezultata, izbacili smo i poslali na kraj
kolone sve one koji imaju malo puta ponovljenu riječ koja se traži,
koji imaju mali broj stranica na portalu i sve one koji nisu svoje stranice
ažurirali godinama,
suzili smo listu kandidata, no opet nam je još ostalo više tisuća stranica.
Očito ovi kriteriji nisu dovoljni za napraviti kvalitetan pregled rezultata, te
Google razvio i dodatne algoritme po kojima razvrstava rezultate.
Tu sad igra postaje puno složenija, ne može se objasniti u par riječi, no evo
nekih od bitnih stvari:
- Faktori korištenja Ključnih riječi
- Ključne riječi u tagu title
- Korištenje tagova kao što su h1, h2 i h3
- Ključne riječi u alt tagovima
- Ključne riječi u internim linkovima koje pokazuju na stranicu
- Ključne riječi u nazivu domene i/ili URL-u
- Poredak u kojem se pojavljuju ključne riječi
- Lokalno/specifično ime domene i kvaliteta hostinga
- Starost domene i od kada ste prisutni na Internetu
- Broj ulaznih i izlaznih linkova
- Broj linkova prema vama sa drugih web portala
- Linkovi sa autoritativnih stranica, jačina tih linkova
- Povijest "klikovnog postotka" na određenu stranicu u rezultatima pretraživanja
- Vrijeme koje su korisnici proveli na stranici
- Filter ponavljajućeg sadržaja
- Učestalost ažuriranja sadržaja
- Upotrebljivost i W3C pravila
- Kazne za forsiranje (varanje) sa ključnim riječima...
- I još nekoliko stotina faktora...
KOMPLICIRANO?
Da, ako imate obične web stranice, napravljene od amatera, sa malo teksta i koje
nikada ne ažurirate.
Nije dovoljno imati niti zastarjeli tip CMS stranica, jer da je dovoljno dobro,
ne bi bilo zastarjelo.
ŠTO UČINITI?
To je na vama. Ne morate učiniti ništa. Možete biti i dalje bez stranica ili sa
zastarjelim stranicama,
na koje ne dolaze posjetitelji, i psovati HDZ i SDP zato što Vama propada tvrtka
ili obrt...
Ili, možete već danas pokrenuti moderne i kvalitetne web stranice i biti bolji
od konkurencije.
U ponudi imamo najnoviji CMS koji će Vam omogućiti da besplatno unosite puno
sadržaja, besplatno taj sadržaj ažurirate, a po pitanju svih algoritama i tagova
nemate nikakvu brigu jer je to sve ugrađeno u CMS, upravo onako kako je
optimalno za tražilice, te se zato to i zove SEO, odnosno Search Engine
Optimization, ili na hrvatskom: Optimizacija za tražilice.
CMS ili Content Management System je izraz za programirane web stranice što Vam
omogućava samostalni unos i ažuriranje stranica putem administratorskog sučelja,
a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja. Što je pak sad to
administratorsko sučelje? Da li ste ikada koristili Facebook? To Vam je to.
Imate svoju lozinku i sa njom se logirate i objavljujete što hoćete i koliko
hoćete.
Kada se govori o web stranicama, nije dovoljno reći samo web stranice. To je
isto kao i da kažemo "auto". Kakav auto? Fićo, Lada, Golf ili Mercedes?
Tako i za web stranice. kakve web stranice? Obične, amaterske, sa malo teksta,
ili imate CMS stranice optimizirane za tražilice?
|
|