POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga

NOVI PREGLED PROPISA

Ugovori

Banke

Biljno zdravstvo

Zdravstveno osiguranje

Državne potpore

Državni službenici

Elektronička isprava

Elektronička trgovina

Elektronički mediji

Financijsko osiguranje

Gradnja

Hrana

Informacijska sigurnost

Investicijski fondovi

Izmjera i katastar

Kazneni postupak

Kazneni zakon

Kemikalije

Kreditne unije

Kvaliteta zdravstvene zaštite

Lijekovi

Nasljeđivanje

Obavljanje djelatnosti

Obiteljski zakon

Obrazovanje odraslih

Obrt

Obvezni odnosi (ZOO)

Obvezno zdravstveno osiguranje

Opći upravni postupak

Oružje

Osiguranje

Osiguranje u prometu

Ovrha - Ovršni zakon

Parnični postupak

Primjeri ugovora

Porez na dobit

Porez na dohodak

Porez na kavu

Posredovanje u prometu nekretnina

Poticanje ulaganja

Predmeti opće uporabe

Prekršajni zakon

Prijevoz - linijski

Prijevoz opasnih tvari

Prostorno uređenje i gradnja

Rad - Zakon o radu

Računovodstvo

Revizija

Stranci

Sudovi

Šport

Šume

Tajnost podataka

Trgovačka društva

Udomiteljstvo

Udžbenici za školu

Ugostiteljska djelatnost

Umirovljenički fond

Usluge u turizmu

Veterinarstvo

Volonterstvo

Zabrane u zakonima

Zakon o leasingu

Zaštita bilja

Zakon o radu

Zaštita na radu

Zaštita okoliša

Zaštita potrošača

Zaštita prirode

Zaštita pučanstva

Zaštita životinja

Javna nabava

NOVI PREGLED PROPISA



SEARCH

PRETRAŽIVANJE
svih objavljenih tekstova


Pregled svih usluga za poduzetnike



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

Kontakt:
Poslovni Forum d.o.o.

Link - Kontakt informacije

Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete!




Ažurirano: 26. 4. 2024.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga



Na temelju članka članka 16. stavka 3. Zakona o elektroničkom potpisu (»Narodne novine«, br. 10/02), ministar gospodarstva donosi

PRAVILNIK
O EVIDENCIJI DAVATELJA USLUGA CERTIFICIRANJA ELEKTRONIČKIH POTPISA


(NN 54/02)



I. OPĆE ODREDBE

Sadržaj pravilnika

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i način dostave prijave o početku obavljanju usluga certificiranja za pravne i fizičke osobe koje namjeravaju obavljati usluge certificiranja u Republici Hrvatskoj, postupak upisa u evidenciju davatelja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj (u daljnjem tekstu: evidencija), sadržaj i način vođenja evidencije, postupak prijave i upisa promjena podataka u evidenciji, kao i obrasce prijave za upis u evidenciju, te prijave za upis promjena.

II. PRIJAVA I UPIS U EVIDENCIJU

Postupak prijave

Članak 2.

Davatelj usluga certificiranja prije početka obavljanja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj podnosi Ministarstvu gospodarstva (u daljnjem tekstu: ministarstvo) obrazac prijave za upis u evidenciju, koji se nalazi u Prilogu 1. ovoga Pravilnika i njegov je sastavni dio.

Članak 3.

Prijavu za upis u evidenciju podnosi davatelj usluga certificiranja ili njegov ovlašteni zastupnik najmanje osam dana prije početka obavljanja usluga certificiranja.

Članak 4.

Ministarstvo gospodarstva može utvrditi i elektronički oblik obrasca prijave za upis u evidenciju.

Davatelj usluga certificiranja koji to želi i ima mogućnosti, sastavlja u slučaju objave obrasca prijave za upis u evidenciju iz stavka 1. ovog članka, sadržaj prijave u elektroničkom obliku.

Članak 5.

Davatelj usluga certificiranja u prijavi o početku obavljanja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj mora navesti sljedeće:

1. opće podatke o davatelju usluga certificiranja

2. opće podatke o odgovornoj osobi, ovlaštenim predstavnicima/zastupnicima, vlasniku-suvlasnicima

3. dokaze o ispunjenosti uvjeta propisanih Zakonom o elektroničkom potpisu i podzakonskim aktima.

Podaci iz točke 1. i 2. stavka 1. ovog članka upisuju se u obrazac Prijave za upis u evidenciju (Prilog 1. ovog Pravilnika).

Uz prijavu za upis u evidenciju davatelj usluga certificiranja mora u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta iz točke 3. stavka 1. ovog članka, ministarstvu dostaviti sljedeću dokumentaciju:

– izvod iz trgovačkog registra za pravne osobe odnosno izvadak iz obrtnog registra za fizičke osobe-obrtnike,

– račun dobiti i gubitka i bilancu stanja za pravne osobe odnosno prijavu poreza na dohodak za fizičke osobe za prethodnu godinu od dana predaje prijave,

– podatke o bonitetu (Obrazac BON-1) za pravne osobe i podatke o solventnosti (Obrazac BON-2) za pravne osobe i fizičke osobe - obrtnike

– interni pravilnik poslovanja u svezi s izradom i ovjerom elektroničkih potpisa

– dokument o unutarnjoj organizaciji

– opis tehničke i programske osnovice i sustava fizičke zaštite uređaja, opreme i podataka

– opis sigurnosnih rješenja zaštite od neovlaštenog pristupa sustavu i podacima te zaštite integriteta podataka i tajnosti informacija

– popis osoblja koje izvršava stručno-tehničke poslove davanja usluga certificiranja, vođenja baza podataka i upravljanja informacijskim sustavom s naznačenim podacima o stručnoj osposobljenosti i radnom statusu.

Članak 6.

Davatelji usluga certificiranja sa sjedištem u inozemstvu u smislu članka 35. Zakona o elektroničkom potpisu (u daljnjem tekstu: Zakona) podnose prijavu za upis u evidenciju u skladu s odredbama članka 2. do članka 5. ovog Pravilnika.

Prijava mora biti na hrvatskom jeziku, a priložena dokumentacija mora biti u izvorniku i ovjerenom prijevodu na hrvatski jezik.

Upis u evidenciju

Članak 7.

Dokumentacija priložena uz prijavu za upis u evidenciju čini sastavni dio evidencije i ostaje u ministarstvu.

Članak 8.

Ministarstvo gospodarstva će u roku od osam dana od dana primitka uredne prijave upisati davatelja usluga certificiranja u evidenciju.

Članak 9.

U slučaju nastanka promjene podataka iz prijave davatelja usluga certificiranja koji je upisan u evidenciju, kao i promjene uvjeta za obavljanje certificiranja iz članka 12. Zakona, nastale izmjene i dopune evidencije moraju se prijaviti ministarstvu u roku od 24 sata od trenutka nastanka promjene.

Prijavu izmjena i dopuna evidencije podnosi davatelj usluga certificiranja ili njegov ovlašteni zastupnik na propisanom obrascu, koji se nalazi u Prilogu 2. ovoga Pravilnika koji je njegov sastavni dio.

Ministarstvo gospodarstva može utvrditi i elektronički oblik obrasca prijave za upis promjena odnosno dopunu podataka u evidenciji.

Davatelj usluga certificiranja odnosno njegov ovlašteni zastupnik može dostaviti prijavu promjena odnosno dopunu podataka u evidenciji u elektroničkom obliku na elektronički pripremljenom obrascu iz stavka 3. ovog članka.

Članak 10.

Na temelju podnesene prijave o izmjenama i dopunama podataka upisanih u evidenciju ministarstvo odlučuje da li je potrebno mijenjati podatke u evidenciji.

Promjena i dopuna podataka upisanih u evidenciju mora biti izvedena na način da se prethodni podaci u evidenciji ne brišu, nego se označavaju kao arhivski podaci s naznakom datuma do kada su važili.

Ukoliko ministarstvo na temelju podnesene prijave o izmjenama i dopunama podataka zaključi da davatelj usluga certificiranja više ne ispunjava uvjete iz članka 12. Zakona, ministarstvo će rješenjem to posebno istaknuti u evidenciji.

III VOĐENJE EVIDENCIJE

Članak 11.

Evidencija davatelja usluga certificiranja vodi se u Knjizi davatelja usluga certificiranja u Republici Hrvatskoj.

U Knjigu davatelja usluga certificiranja upisuju se za svakog pojedinačnog davatelja usluga certificiranja sljedeći podaci:

– evidencijski broj

– naziv davatelja usluge certificiranja

– matični broj poslovanja

– adresa davatelja usluga certificiranja

– ime i prezime ovlaštenih osoba

– osnovna djelatnost

– elektronska adresa davatelja usluga certificiranja

– broj telefona za izravni pristup ovlaštenim osobama

– broj faxa za izravnu razmjenu dokumentacije

– datum upisa u evidenciju

– datum promjene ili dopune evidencije

– datum brisanja iz evidencije.

Članak 12.

Evidencija je javna i vodi se na hrvatskom jeziku.

Evidencija se vodi i u elektroničkom obliku uz tehnološko rješenje kojim se osigurava pristup sadržaju evidencije s raspoloživom i u javnosti najprihvatljivijom tehnologijom.

Ministarstvo može tehničke i informatičke poslove održavanja evidencije u elektroničkom obliku ugovorom povjeriti pravnoj osobi koja svojim tehnološkim i kadrovskim resursima omogućuje javnost i trajnu dostupnost evidencije u elektroničkom obliku.

Članak 13.

Popis davatelja usluga certificiranja upisanih u evidenciju, prijavljene izmjene i dopune i brisanje iz evidencije, ministarstvo je dužno u roku od 30 dana od dana upisa u evidenciju objaviti u »Narodnim novinama«.

IV ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 14.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 130-01/01-01/63
Urbroj: 526-01/02-12
Zagreb, 8. svibnja 2002.

Ministar gospodarstva
Hrvoje Vojković, v. r.