POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga

NOVI PREGLED PROPISA

Ugovori

Banke

Biljno zdravstvo

Zdravstveno osiguranje

Državne potpore

Državni službenici

Elektronička isprava

Elektronička trgovina

Elektronički mediji

Financijsko osiguranje

Gradnja

Hrana

Informacijska sigurnost

Investicijski fondovi

Izmjera i katastar

Kazneni postupak

Kazneni zakon

Kemikalije

Kreditne unije

Kvaliteta zdravstvene zaštite

Lijekovi

Nasljeđivanje

Obavljanje djelatnosti

Obiteljski zakon

Obrazovanje odraslih

Obrt

Obvezni odnosi (ZOO)

Obvezno zdravstveno osiguranje

Opći upravni postupak

Oružje

Osiguranje

Osiguranje u prometu

Ovrha - Ovršni zakon

Parnični postupak

Primjeri ugovora

Porez na dobit

Porez na dohodak

Porez na kavu

Posredovanje u prometu nekretnina

Poticanje ulaganja

Predmeti opće uporabe

Prekršajni zakon

Prijevoz - linijski

Prijevoz opasnih tvari

Prostorno uređenje i gradnja

Rad - Zakon o radu

Računovodstvo

Revizija

Stranci

Sudovi

Šport

Šume

Tajnost podataka

Trgovačka društva

Udomiteljstvo

Udžbenici za školu

Ugostiteljska djelatnost

Umirovljenički fond

Usluge u turizmu

Veterinarstvo

Volonterstvo

Zabrane u zakonima

Zakon o leasingu

Zaštita bilja

Zakon o radu

Zaštita na radu

Zaštita okoliša

Zaštita potrošača

Zaštita prirode

Zaštita pučanstva

Zaštita životinja

Javna nabava

NOVI PREGLED PROPISA



SEARCH

PRETRAŽIVANJE
svih objavljenih tekstova


Pregled svih usluga za poduzetnike



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> Link na ponudu za izradu web stranica >>

Kontakt:
Poslovni Forum d.o.o.

Link - Kontakt informacije

Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete!




Ažurirano: 29. 3. 2024.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga



PREGLED ZAKONA IZ PODRUČJA ZAŠTITE OKOLIŠA I PRIRODE

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000 i 59/2001) i članka 34. stavka 1. Uredbe o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 43/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 26. srpnja 2001. godine, donijela

UREDBU
o unutarnjem ustrojstvu Državne uprave za vode


(NN 70/01)



I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Uredbom utvrđuje se unutarnje ustrojstvo Državne uprave za vode (u daljnjem tekstu: Državna uprava), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja unutarnjim ustrojstvenim jedinicama, planiranje poslova i raspored radnog vremena u Državnoj upravi.

Sastavni dio ove Uredbe je predviđeni broj državnih službenika i namještenika, te broj predviđenih izvršitelja za svaku ustrojstvenu jedinicu.

Članak 2.

Unutarnje ustrojstvo, djelokrug, upravljanje, kao i potreban broj državnih službenika i namještenika uređuje se na način da Državna uprava može obavljati upravne i druge stručne poslove koji su joj stavljeni u nadležnost i djelokrug.


II. UNUTARNJE USTROJSTVO I DJELOKRUG

Članak 3.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Državne uprave ustrojavaju se unutarnje ustrojstvene jedinice:

1. Sektor za upravljanje vodama i

2. Odjel za pravne, analitičko-normativne, financijsko-planske, opće, administrativne i informatičke poslove.

1. SEKTOR ZA UPRAVLJANJE VODAMA

Članak 4.

Sektor za upravljanje vodama obavlja upravno pravne poslove i stručne poslove koji se odnose na vodnogospodarsko planiranje, upravljanje vodama i vodnogospodarskim sustavom, pra­ćenje i prilagodbu vodnogospodarskog razvitka s potrebama gospodarskog razvitka, uređenje vodotoka i drugih voda i zaštitu od štetnog djelovanja voda i leda te zaštitu od erozija i bujica, hidromelioracijsku odvodnju i navodnjavanje zemljišta, upravljanje vodnim dobrom i njegovo korištenje, zaštitu voda i zaštitu mora od zagađivanja s kopna, osiguravanje zaliha voda u svrhu osiguravanja vodoopskrbe naselja vodom za piće i gospodarstva tehnološkom vodom, korištenje vodnih snaga, planiranje i usklađivanje razvoja i građenja javnih vodoopskrbnih sustava i javnih odvodnih sustava od državnog interesa, korištenje voda i zaštite voda od onečišćenja, poslovi u svezi ovlaštenih laboratorija i kemijskih pripravaka, vađenja šljunka i pijeska na području značajnom za vodni režim, dodjelu koncesija na vodama i javnom vodnom dobru, obavljanje upravnog nadzora u svom djelokrugu, obavljanje stručnih poslova vezanih za međunarodnu i bilateralnu suradnju, te druge poslove iz svojeg djelokruga.

Za obavljanje poslova Sektora za upravljanje vodama ustrojavaju se:

1.1. Odjel za gospodarenje vodama i

1.2. Odjel za inspekcijski nadzor

1.1. Odjel za gospodarenje vodama

Članak 5.

Odjel za gospodarenje vodama obavlja upravno pravne poslove neposrednog izvršavanja propisa iz oblasti vodnog gospodarstva koji se odnose na korištenje i zaštitu od štetnog djelovanja voda i na zaštitu voda i informatičke poslove.

Za obavljanje poslova Odjela za gospodarenje vodama ustrojavaju se:

1.1.1. Odsjek za korištenje voda i vodnog dobra i zaštitu od štetnog djelovanja voda i

1.1.2. Odsjek za zaštitu voda

1.1.1. Odsjek za korištenje voda i vodnog dobra i zaštitu od štetnog djelovanja voda obavlja upravno pravne i stručne poslove koji se odnose na korištenje voda i vodnih snaga, osiguravanje količina i zaliha voda za piće i tehnološke potrebe, vodnogospodarsko planiranje u okviru korištenja voda, uspostavljanje koncesijskog odnosa za korištenje voda, praćenje ostvarivanja strateških dokumenata korištenja voda u okviru općeg gospodarskog razvitka države, praćenje stanja u komunalnoj djelatnosti javne vodoopskrbe s gledišta štedljivog i racionalnog korištenja voda, planiranje i usklađivanje razvoja vodoopskrbnih sustava, izdavanje vodopravnih akata iz svojeg djelokruga, hidromelioracijsku odvodnju i navodnjavanje zemljišta, određivanje granice, upravljanje i korištenje vodnog dobra s uspostavom koncesijskog odnosa za korištenje javnog vodnog dobra, utvrđivanja svojstva javnog vodnog dobra i prestanka tog svojstva, praćenje zaliha obnovljivih ležišta šljunka i pijeska u područjima značajnim za vodni režim s uspostavom koncesijskog odnosa, sudjelovanje u izradi propisa, međudržavnih i međunarodnih ugovora, izrada stručnih mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom i provedbom propisa iz oblasti vodnog gospodarstva, ostvaruje suradnju sa županijskim i gradskim uredima i Hrvatskim vodama u čijem su djelokrugu poslovi korištenja voda, provodi upravni nadzor i nadzire rad pravnih osoba s javnim ovlastima, obavlja i druge poslove za potrebe drugih ustrojstvenih jedinica Državne uprave.

1.1.2. Odsjek za zaštitu voda obavlja upravno pravne i stručne poslove koji se odnose na zaštitu površinskih i podzemnih kopnenih voda od onečišćenja i zagađivanja, zaštitu mora od zagađivanja s kopna, vodnogospodarsko planiranje u okviru zaštite voda, praćenje stanja kakvoće površinskih i podzemnih voda, planiranje i usklađivanje razvoja i izgradnje javnih sustava odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda, praćenje stavljanja u promet kemijskih pripravaka koji nakon uporabe mogu dospjeti u vode, pitanja glavnog vodnogospodarskog i ostalih ovlaštenih laboratorija za ispitivanje kakvoće otpadnih voda, poslove među­narodne suradnje po rečenim pitanjima, poslove izdavanja vodopravnih akata, sudjelovanje u izradi propisa iz područja zaštite voda, praćenje stanja u oblasti zaštite voda i predlaganje mjera za poboljšanje, provođenje upravnog nadzora i kontrola zakonitosti rada Hrvatskih voda u vezi s povjerenim javnim ovlastima, zaštitu od štetnog djelovanja voda i leda, zaštitu od erozija i bujica, ostvarivanje suradnje s drugim tijelima državne uprave i Hrvatskim vodama, te međunarodnim organizacijama i institucijama, provo­đenje upravnog nadzora nad pravnim osobama s javnim ovlastima, te obavlja i druge poslove za potrebe drugih ustrojstvenih jedinica Državne uprave.


1.2. Odjel za inspekcijski nadzor

Članak 6.

Odjel za inspekcijski nadzor obavlja inspekcijski nadzor nad primjenom zakona i drugih propisa iz oblasti vodnog gospodarstva, općih i pojedinačnih akata u oblasti upravljanja vodama, korištenju voda i vodnog dobra, zaštiti voda, uređenja vodotoka i drugih voda, zaštiti od štetnog djelovanja voda, nadzire izvršavanje međudržavnih obveza, radova i stanja vodnog sustava na međudržavnim i državnim vodama i vodama obalnog mora, nadzire pripremu i provođenje Državnog plana za obranu od poplava i stanje vodnih građevina te Državnog plana za zaštitu voda, nadzire postupanje u skladu s vodopravnim aktima i koncesijskim ugovorima, obavlja nadzor i uvid nad radom tijela državne uprave u županijama i Gradu Zagrebu koja obavljaju poslove vodopravne inspekcije, koordinira rad županijske vodopravne inspekcije i vodopravne inspekcije Grada Zagreba, obavlja upravno pravne poslove, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s primjenom propisa iz oblasti vodopravnog inspekcijskog nadzora, vodi propisane očevidnike, sastavlja izvješća o izvršenim nadzorima, te predlaže godišnje planove rada i godišnja izvješća o radu.

Za obavljanje poslova izvan sjedišta Državne uprave predviđaju se:

1.2.1. Samostalni izvršitelji u Rijeci, - 2 izvršitelja,

1.2.2. Samostalni izvršitelji u Splitu, - 2 izvršitelja,

1.2.3. Samostalni izvršitelji u Osijeku, - 1 izvršitelj,

1.2.4. Samostalni izvršitelj u Varaždinu, - 1 izvršitelj i

1.2.5. Samostalni izvršitelj u Slavonskom Brodu, - 1 izvršitelj.


2. ODJEL ZA PRAVNE, ANALITIČKO-NORMATIVNE, FINANCIJSKO-PLANSKE, OPĆE, ADMINISTRATIVNE I INFORMATIČKE POSLOVE

Članak 7.

Odjel za pravne, analitičko-normativne, financijsko-planske, opće, administrativne i informatičke poslove obavlja upravno pravne poslove neposrednog izvršavanja zakona i drugih propisa, koordinira rad na izradi nacrta i prijedloga zakona i propisa iz oblasti vodnog gospodarstva, obavlja upravni nadzor, vrši stručnu obradu sustavnih i drugih pitanja iz oblasti vodnog gospodarstva i koordinaciju odnosno izradu odgovarajućih stručnih elaborata i informacija, sustavnih rješenja za zakone i propise iz oblasti vodnog gospodarstva, obavlja upravne, pravne i financijske poslove koji nisu izrijekom stavljeni u djelokrug drugih ustrojstvenih jedinica analitičko-normativne poslove, financijsko-planske i računo­vodstvene poslove, opće i tehničke poslove, poslove informiranja, odnosa s javnošću i izdavačke poslove, poslove prijama akata, upisivanja akata u propisane očevidnike i vođenje propisanih očevidnika o aktima i o uredskom poslovanju, otpremu akata, poslove arhive, uredske poslove, obavljanje poslova za potrebe čelnika tijela državne uprave, poslove u svezi kontakata i komunikacija s Hrvatskim saborom i Vladom Republike Hrvatske, središnjim tijelima državne uprave, tijelima lokalne samouprave i pravnim osobama koje obavljaju poslove javnih ovlasti iz djelokruga Državne uprave, prati i provodi mjere kadrovske politike, obavlja poslove oko izbora kandidata za prijam u službu, raspored državnih službenika i namještenika, njihov rad i napredovanje u službi i prava iz tog odnosa, te druge poslove za potrebe drugih ustrojstvenih jedinica Državne uprave.


III. UPRAVLJANJE UNUTARNJIM USTROJSTVENIM JEDINICAMA

Članak 8.

Ravnatelj predstavlja Državnu upravu i upravlja njenim radom.

Zamjenik ravnatelja zamjenjuje ravnatelja u slučaju njegovog izbivanja ili spriječenosti, koordinira rad ustrojstvenih jedinica i obavlja poslove koje mu povjeri ravnatelj. Za svoj rad zamjenik ravnatelja odgovara ravnatelju.

Radom sektora upravlja pomoćnik ravnatelja. Za svoj rad pomoćnik ravnatelja odgovara zamjeniku ravnatelja i ravnatelju.

Radom odjela upravlja načelnik. Za svoj rad načelnik odgovara pomoćniku ravnatelja, zamjeniku ravnatelja i ravnatelju.

Radom odsjeka upravlja voditelj. Za svoj rad voditelj odgovara načelniku, pomoćniku ravnatelja, zamjeniku ravnatelja i ravnatelju.

Članak 9.

Pomoćnik ravnatelja predlaže ravnatelju nacrt plana rada službe u Državnoj upravi, raspoređuje poslove na unutarnje ustrojstvene jedinice i nadzire njihovo izvršenje, određuje i nadzire način i vrijeme izvršavanja poslova i supotpisuje akte iz djelokruga službe koje potpisuje ravnatelj, daje naputke za rad službenicima i namještenicima, predlaže raspored službenika i namještenika, izvješćuje ravnatelja o stanju izvršavanja poslova a obavlja i druge poslove koje mu povjeri ravnatelj ili zamjenik ravnatelja.

Članak 10.

Načelnici unutarnjih ustrojstvenih jedinica upravljaju unutarnjim ustrojstvenim jedinicama, a naročito planiraju poslove koje će izvršavati unutarnja ustrojstvena jedinica, raspoređuju poslove na pojedine službenike, daju upute službenicima i namještenicima za izvršavanje određenog posla, prate izvršavanje posla u unutarnjoj ustrojstvenoj jedinici, obavljaju nadzor nad radom pojedinih službenika i namještenika, supotpisuju nacrte akata iz djelokruga unutarnje ustrojstvene jedinice i ukazuju na probleme koji se po­jav­ljuju u radu unutarnje ustrojstvene jedinice, te predlažu načine izvršavanja pojedinih poslova.

Članak 11.

Ravnatelj osniva stručni kolegij kao stručno i savjetodavno tijelo, određuje sastav kolegija, pitanja koja će se raspravljati, te vrijeme i mjesto održavanja sastanka.

Za raspravljanje o pojedinim pitanjima obavljanja poslova, za utvrđivanje nacrta propisa, davanje mišljenja i prijedloga o značajnim pitanjima iz djelokruga državne upravne organizacije ravnatelj može osnovati stručni savjet odnosno radnu grupu.

Članovi stručnih povjerenstava odnosno radnih grupa izvan Državne uprave imenuju se uz prethodno pribavljenu suglasnost čelnika odgovarajućeg tijela, službe ili druge organizacije u kojima su zaposleni.


IV. PLANIRANJE POSLOVA

Članak 12.

Ravnatelj donosi godišnji plan rada koji sadrži prikaz zadaća i poslova Državne uprave u određenoj godini, a posebice izrade nacrta propisa, neposredne provedbe zakona i propisa, upravnog i inspekcijskog nadzora, te praćenja stanja u upravnim područjima iz djelokruga Državne uprave.

Prijedlog godišnjeg plana rada utvrđuje se najkasnije dvadeset dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva za osiguranje sredstava za sljedeću proračunsku godinu, a donosi se najkasnije do kraja tekuće godine za sljedeću godinu.


V. RASPORED RADNOG VREMENA

Članak 13.

Tjedno radno vrijeme Državne uprave raspoređuje se na pet radnih dana, od ponedjeljka do petka.

Radno vrijeme službenika i namještenika započinje svakog radnog dana u 8 sati, a završava u 16 sati.

Ravnatelj može, ovisno o potrebama određenih službi, za te službe, odnosno za pojedine službenike ili namještenike tih službi, odrediti i drugačiji raspored tjednog radnog vremena.


VI. PRIJELAZNE I ZAKLJUČNE ODREDBE

Članak 14.

Pravilnik o unutarnjem redu Uprave donijet će ravnatelj Državne uprave, uz prethodnu suglasnost ministarstva nadležnog za poslove opće uprave, u roku od 60 dana, od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Članak 15.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Državne uprave za vode (»Narodne novine«, broj 65/2000).

Članak 16.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/01-01/30
Urbroj: 5030115-01-1
Zagreb, 26. srpnja 2001.




   Zakon o vodama