POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje? Želite povećati prodaju? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla?
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike - Iskoristite popuste!
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI, BAZE PODATAKA
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 





 

 
NAPOMENA!
U nastavku je sadržaj web stranice koja je izrađena prije dosta vremena. S obzirom na protek vremena, neke od informacija možda više nisu aktualne. Za aktualne i ažurirane informacije, posjetite naslovnu stranicu ovog web portala.
Link na naslovnu stranicu web portala www.poslovniforum.hr
 

 

Klikni za pregled priloga
> TRGOVAČKO PRAVO

> Internet trgovina

> Izrada Internet trgovina

> Internet trgovina u HR

> Profitabilnost Interneta

> Ugovori putem Interneta

> Incoterms 2000

> Payterms Croatia

> Oznake u međunar. trgovini

> Rječnik ekonomije

> Marine Terminology

> New Terrorism Clauses

> Marketing u trgovini

> Duhovni kapital

> Inozemna ulaganja

> Novčane jedinice i oznake

> Mjerne jedinice

> EAN bar kod

> Zakoni i propisi

> Usluge za poduzetnike

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

UGOVORI

> Temeljna načela

> Predmet i osnova

> Sklapanje ugovora

> Forma ugovora

> Uvjeti

> Zastupanje

> Dvostrani ugovori i raskid

> Ugovor o prodaji

> Ugovor o djelu

> Ugovor o radu

> Ugovor o zajmu

> Ugovor o kreditu

> Ugovor o građenju

> Ugovor o zakupu

> Ugovor o trg. zastupanju

> Ugovor o posredovanju

> Ugovor o nalogu

> Ugovor o ortakluku

> Ugovor o licenci

> Ugovor o komisionu

> Ugovor o kontroli

> Ugovor o osiguranju

> Ugovor o ostavi

> Ugovor o uskladištenju

> Ugovor o otpremanju

> Ugovor o prijevozu

> Ugovor o putovanju

> Posrednički ugovor o putovanju

> Ugovor o alotmanu

> Primjeri ugovora


Informacije

> Sektor za trgovinu HGK

> Poslovni WEB katalog

> Trgovačke komore i organizacije

> AMCHAM

> U.S. Commercial

> Velika Britanija

> Austrija

> Njemačka

> Hrvatska

> Literatura


Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web katalog



Google


WWW Poslovni Forum

Pregled svih usluga za poduzetnike

WEB HOSTING





Ažurirano: 19. 1. 2018.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga



INTERNET TRGOVINA


Internet trgovina (e-commerce, elektronička trgovina), kao sastavni dio elektroničkog poslovanja (e-business), omogućuje Internet posjetitelju (kupcu) naručivanje proizvoda putem Interneta.
Kupovanje preko Interneta može biti najbrži i često najjeftiniji način kupovine nekog proizvoda.

Trgovina putem interneta se smatra najprofitabilnijim obilikom trgovine zbog jednostavnosti i niskih troškova. Kupovanje je moguće u bilo koje doba dana ili noći, niste ogranićeni samo na kupce iz susjedstva, ne plačate zakup poslovnog prostora i sl. Bilo gdje se nalazili, postavljajući vaš proizvod na Internet omogućujete ostalim korisnicima Interneta da vide Vaš proizvod i ako su tisućama kilometara daleko. Uspostavljanje klasičnog maloprodajnog lanca zahtijeva velika ulaganja u infrastrukturu, prostor, uposlenike i prateću opremu. To su ogromna ulaganja ako se želi prodavati na velikom prodručju (kao što je na primjer, cijela država). Organiziranje Internet maloprodaje bitno je jeftinije, obzirom da sve fizičke trgovine zamjenjuje jedan Internet site.
Internet trgovine svoju ekspaniziju doživjele su u Americi i Europi a sve više i domaćih tvrtki pokreće Internet trgovine uz klasičan oblik trgovine. Nakon nekoliko godina razvoja, vrijednost američke Internet maloprodaje dosegnula je preko 70 milijardi dolara.
U svakom poslu najveću zaradu ostvaruju oni koji su ispred svoje konkurencije, te postoji izuzetna prilika za one koji takav naćin trgovine sada pokreću u Hrvatskoj da osiguraju svoje mjesto na ovom novom tržištu.

Pojavom virtualnih prodavaonica na Internetu, stvoreno je novo "online" tržište koje ne poznaje granice. Više od 300 miliona ljudi širom svijeta trenutno pristupa svjetskoj računalnoj mreži.
Bez obzira čime se bavite, ne možete ignorirati 300 miliona ljudi. Internet tržiste je jedno od najvećih svijetskih tržista u razvoju. Samo od Vas zavisi koji će dio ovog tržista pripasti Vama.
Čak i ukoliko nemate ambicija poslovati na međunarodnom tržištu, Internet će Vam pomoći i u uspješnosti i na domaćem tržištu.

Pristup Internetu ima 1,4 milijuna hrvatskih građana

Prema najnovijem istraživanju GfK Online Monitora ( lipanj 2003.g.), pristup Internetu u Hrvatskoj ima oko 1,4 milijuna osoba, što je oko 350.000 više nego na kraju 2002. godine.
Od onih koji imaju mogućnost pristupa Internetu, njih čak 34 posto ga ne koristi. To znači da je u Hrvatskoj oko 935.000 aktivnih surfera.
Struktura korisnika je 56 posto muškaraca i 44 posto žena, a u dobnoj strukturi predvode osobe od 15 do 24 godine (34 %), zatim slijedi skupina od 25 do 34 godine (23 %).
Najviše korisnika je srednje stručne spreme (48 %), a iza toga su korisnici sa višom i visokom spremom (28 %). Prema mjestu stanovanja vodi grad sa 77 posto, a ostatak od 23 posto je selo.
Gotovo je polovica ili 47 % hrvatskih surfera zaposleno, 38 % su učenici i studenti. Najviše se surfa od kuće (78 %) i s posla, a svaki je dan on-line 34 posto korisnika. Izvor...

Navedeno, ali i druga istraživanja najbolje pokazuju neutemeljenost zabluda da se u Hrvatskoj "nitko ne koristi Internetom", ili "da na Internetu nema potencijalnih kupaca", "da se Internetom služe samo djeca" i sl.
Korisnici se, ukoliko postoji kvalitetna ponuda, rado odlučuju na Internet kupovinu jer ona podrazumijeva veći izbor, jednostavnu usporedbu cijena između više prodavača, ali i uslugu dostave na kućna vrata što nedvojbeno štedi vrijeme.

Jedan od većih problema nerazvijenosti trgovine putem Interneta u Hrvatskoj je nizak stupanj informatičke pismenosti i to na strani trgovaca. Iako postoji nekoliko kvalitetnih domaćih Internet trgovina, sa odličnom ponudom i prihvatljivim cijenama, većinu ćete ih pronaći samo ako budete pažljivo tražili. Očito je da nedostaje kvalitetna reklamna akcija i ulaganje u marketing, koja bi neku Internet trgovinu promovirala u prepoznatljivi brand. Krivca za to možemo tražiti u nedefiniranoj ponudi na online marketinškom tržištu, ali i u nespremnosti domaćih trgovaca da usvoje osnovne aspekte Internet reklamiranja. U Hrvatskoj postoje uvjeti za Internet trgovinu, postoje potencijalni kupci, i to bolje platežne sposobnosti od hrvatskog prosjeka, no još uvjek nema dovoljne ponude na Internetu jer znatan dio trgovaca su ili osobe starije dobi, "stara škola" kako se vole nazivati, osobe koje su trgovinu učile na principima ponude i potražnje za vrijeme socijalima i nestašice ulja i kave.

Inozemne tvrtke već su nekoliko godina prisutne na Internetu, a mnoge putem Interneta i prodaju svoje proizvode. Tako ćete danas na Internetu pronaći mnogobrojne “virtualne” trgovine različitih namjena, no uglavnom inozemne.
Izbor u tim trgovinama na Internetu gotovo je fantastičan: npr. knjižara Amazon.com nudi preko milijun naslova knjiga, a CDnow.com ima odličan izbor od više desetina tisuća glazbenih CD-a i filmova.  > Blagdansko ludilo na webu

  

Prednosti Internet trgovine

Vaša Internet prezentacija i trgovina može biti dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, 365 dana u godini, i uvjek je spremna za kontakt sa Vašim poslovnim partnerima. Također je dostupna i svim potencijalnim kupcima, koji u svakom trenutku mogu saznati sve ono što im je potrebno za sklapanje nekog poslovnog ugovora ili kupovinu.
Kupac putem Interneta na jednostavan način može doći do svih potrebnih informacija o Vama, Vašoj djelatnosti, proizvodima i uslugama koje nudite, uvjetima i načinu naručivanja i plaćanja, garanciji, mogućnostima za zamjenu kupljenih proizvoda i sl. Moguće je formirati listu odgovora na najčešća postavljana pitanja, sva ona pitanja na koja kupci i potencijalni suradnici žele znati odgovor prije nego što počnu poslovanje sa Vama.

Prednost Interneta je i što se ponekad informacije mijenjaju brzinom koju tiskani i klasični mediji ne mogu pratiti. Sve informacije na Vašim stranicama ili npr. cijene u Internet trgovini možete promijeniti u roku od nekoliko sekundi, što ih čini trenutno dostupnim svima kojima su te informacije potrebne. Nijedan tiskani materijal nema tu fleksibilnost.

Za razliku od drugih medija, Internet jedini nudi interaktivnost. Vaši korisnici (kupci) pošto na Vašem stranicama ili Internet trgovini saznaju sve o proizvodima (uslugama) koje ih interesiraju, mogu ih direktno naručiti, uz jednostavno popunjavanje unaprijed pripremljenog upitnika.

Kada kupac odabere sve proizvode koji ga zanimaju i koje želi naručiti, mora imati i mogučnost odabira načina plačanja. Najjednostavnije je to učiniti kreditnom karticom. U obrazac na Web stranici upisuje se broj kreditne kartice i time je plačanje obavljeno.

Sigurnost

Međutim, neki se korisnici boje slanja brojeva kreditnih kartica preko Interneta zbog jednog razloga: nisu sigurni koliko je sama mreža sigurna.
Priče o nesigurnosti plačanja kreditnim karticama na Internetu šire nestručnim pisanjem i pojedini novinari i mediji.
Teoretski, zbog načina na koji Internet radi, postoji mogućnost da netko putem “pokupi” broj vaše kreditne kartice dok on putuje od vašeg računala do poslužitelja te trgovine. Zato su razvijeni posebni protokoli (načini komunikacije), poput SSL protokola, koji omogućavaju sigurno slanje raznih podataka putem Interneta bez mogućnosti da ih netko neželjeni pročita. Podaci se prije slanja šifriraju i takvi se šalju poslužitelju. Zbog načina na koji radi taj sustav šifriranja, praktički je nemoguće probiti takvu šifru u kratkom vremenu (za najjednostavniji kôd bilo bi, prema nekim računima, potrebno nekoliko desetaka godina), pa netko ne bi imao koristi od šifriranih podataka čak i ako se njih dokopa. Stoga se slanje brojeva kreditnih kartica i drugih povjerljivih informacija preko Interneta može smatrati vrlo sigurnim ako se koristi protokol SSL. Opširnije...

Osnovu sigurne kupovine čini šifriranje povjerljivih podataka. Browseri (Internet preglednici) omogućavaju šifrirano slanje podataka preko Interneta i zbog toga imaju dva moda u kojima rade, normalni i sigurni mod. To možete utvrditi na način da pogledate dolje desno i uočite ključ ili lokot, ovisno o programu koji koristite. Kada je ključ puknut , odnosno lokot otvoren, ili kada ih nema nalazite se u normalnom modu. Svaki put kada pristupite sigurnoj stranici ključ postaje čitav, ili lokot postaje zatvoren. Kada ste na sigurnoj stranici svi podaci koje šaljete s nje prije slanja se šifriraju. Drugi način da provjerite da se nalazite na sigurnoj stranici je da pogledate web adresu stranice na kojoj se nalazite. Uobičajeno adresa web stranice počinje sa 'http://'. Sigurna stranica započinje sa 'https://' gdje dodatno slovo označava da trgovac koristi sigurni (secure) server za primanje podataka. Opširnije...

Digitalne certifikate izdaju internacionalne tvrtke koje garantiraju identitet trgovca sa svim potrebnim podacima te da trgovac ima Internet stranice koje zadovoljavaju propise o Internet poslovanju. Digitalni certifikat predstavlja elektronski potpis i ne može biti krivotvoren jer ga mogu napraviti jedino tvrtke koje se bave isključivo njegovim izdavanjem.

Sigurnosni certifikat je važan iz razloga što vaši posjetitelji mogu provjeriti da iza Web sitea stvarno stoji tvrtka koja je vlasnik stranica, a ujedno je i posjetitelj siguran da je proces slanja povjerljivih informacija zaštićen (kriptiran) i siguran. Sigurnosni certifikat je komponenta bez koje nije moguće napraviti Web shop koji prihvaća kreditne kartice kao sredstvo plaćanja. Ukoliko se plačanje obavlja uz korištenje sigurnosnog certifikata, kupovina putem Interneta, nije manje sigurnija od plačanja kreditnom karticom u trgovini. Naprotiv. Plaćanje karticama u trgovinama ili restoranima je mnogo nesigurnije jer je broj kreditne kartice dostupan i vidljiv većem broju ljudi.

Plaćanje kreditnim karticama

Većina inozemnih elektroničkih trgovina prima kreditne kartice American Expressa, Vise i Mastercarda dok se Diners Card rijeđe prima. Ukoliko kupac ne želi platiti kreditnom karticom (ili je nema), postoji mogućnost slanja čeka, odnosno novčane uputnice (devizne doznake) putem svake banke, a novac se može slati i SWIFT-om (posebnim brzim bankarskim sustavom), gdje uplata do Amerike stiže i za manje od tjedan dana. Za slanje novčane doznake, potrebna je samo adresa primatelja, a je istaknuta na samom poslužitelju tvrtke od koje se proizvodi naručuju.

Razvoj prodaje na Internetu doveo je do pojave dot-com kompanija koje pružaju usluge MAP-a (Merchant Account Provider). Radi se o tvrtkama koje nude servis autorizacije kreditnih kartica i naplaćivanja naručene robe pod različitim uvjetima i uz različitu nadknadu. Korisnici MAP usluga, tj. vlasnici Internet trgovina, pristupaju MAP sustavu gdje imaju pregled izvršenih transakcija. Novac od narudžbi pristiže na korisnički račun kod MAP tvrtke. Korisnici MAP usluga u pravilu plaćaju mjesečnu ili godišnju članarinu, a također plaćaju i naknadu za svaku transakciju napravljenu preko MAP sustava. Problem sa stranim MAP uslugama je što se zaobilazi hrvatski porezni sustav.

Hrvatska rješenja (bez kartica)

Stoga je u Hrvatskoj, u večini slučajeva, telefonska autorizacija kreditnih kartica još uvijek nužnost, ali i postoji nekoliko projekata koji bi to u bliskoj budućnosti trebali promijeniti.
Stoga domaći Internet poduzetnici razvijaju i koriste nekoliko zaobilaznih načina naplaćivanja koji ujedno zaobilaze postojeće pravne i tehničke probleme.
Skoro svi hrvatski Internet dućani nude mogućnost plaćanja kupljene robe pouzećem, uplatnicom ili virmanom, a telefonska autorizacija se i tada provodi, da bi se isključila mogućnost lažnih narudžbi. Neke hrvatske Internet trgovine imaju i vlastite dostavljače, koji korisniku na vrata isporuče račun (za plaćanje gotovinom) ili slip (za plaćanje kreditnom karticom). Takav sustav prodaje, isporuke i naplaćivanja na najbolji način zaobilazi probleme autorizacije kreditnih kartica, a ujedno je i rješenje za one kupce koji nemaju kreditne kartice.

HTnet Pay Way

Jedna od usluga koja bi u budućnosti trebala zaživjeti je i HTnet usluga online autorizacije koja predstavlja autorizaciju kreditnih kartica u stvarnom vremenu za plaćanje izabranih proizvoda i/ili usluga putem Interneta. Uslugom bi bila omogućena sigurna online autorizacija kreditnih kartica preko HTnet Pay Way autorizacijskog sustava za online kartičnu naplatu.
HTnet usluga online autorizacija namijenjena je vlasnicima web dućana koji svojim kupcima žele ponuditi sigurno plaćanje svojih proizvoda i/ili usluga kreditnim karticama putem Interneta, a sebi riješiti problem naplate i ostvariti dodatnu sigurnost u poslovanju.
Online autorizacija predstavlja procesiranje zahtjeva za autorizaciju kreditne kartice za određeni iznos prema autorizacijskom centru izdavatelja kartice u stvarnom vremenu preko Interneta, što znači da nema ručnog procesiranja zahtjeva kreditnih kartica. Broj kreditne kartice se automatski provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće te kupac nakon nekoliko sekundi dobiva povratnu informaciju da mu je kupnja odobrena. Nakon potvrde valjanosti kartice, kupcu se izdaje digitalni račun kao potvrda narudžbe i plaćanja, a trgovcu se dostavlja obavijest da robu može dostaviti kupcu. Trgovcu je omogućeno putem HTnet Pay Way administracijskog sučelja izvršiti naplatu autoriziranog iznosa narudžbe, kada mu je narudžba spremna za isporuku.
HT Pay Way sustav, osiguran 128-bitnim SSL poslužiteljem, podržava American Express, MasterCard, Visa i Visa Electron kartice što kupcima pruža veću slobodu izbora, a u pripremi je i podrška za Diners Club International kreditne kartice.

Kakva mora biti Internet trgovina

Internet trgovina mora biti jednostavna i pregledna, sa jednostavnim procesom naručivanja, kako loše sučelje ili kompliciran proces narudžbe ne bi odvraćao kupce koji se slabije snalaze za računalom. Izrada Internet trgovina zahtjeva složena programerska rješenja koja moraju omogućiti razgledavanje proizvoda, dodavanja u košaricu, vračanje iz košarice, određivanje količine i sl.
Poslovni Forum nudi dosta gotovih rješenja, prilagođena i za trgovce koji su obični korisnici Interneta i računala, te se angažman trgovaca u mnogim slučajevima svodi samo na unos proizvoda putem za to posebno pripremljenih administratorskih stranica sa poljima za unos i pračenje narudžbi. Administracija, u što prije svega spada dodavanje novih proizvoda, uglavnom se obavlja preko Internet preglednika (browsera), a u nekim, zahtjevnijim slučajevima, trgovina je integrirana sa poslovnim softverom kojeg tvrtka već koristi.
Sa korisničke strane, treba voditi računa o ugodi kupovanja i jednostavnom naručivanju. Korisnici koji prvi puta kupuju mogu biti sumnjičavi prema kupovini putem Interneta, pa svakako treba izraditi kvalitetne stranice za podršku, gdje će biti opisani načini i vrijeme dostave, upute za korištenje i navigaciju, kao i odgovori na najčešće probleme i pitanja, jer Vaši kupci ne moraju biti (a najčešće i nisu) profesionalci detaljno upoznati sa tehnologijama koje stoje iza Vaše trgovine i s obzirom da Internet trgovanje ne podrazumijeva fizički kontakt, kvaliteta podrške korisnicima bit će jedan od osnovnih razloga zbog kojeg će kupac umjesto konkurentskog, za kupovinu izabrati upravo Vašu Internet trgovinu.
Ponekad je i dojam koji kupac stekne korištenjem Internet trgovine i važniji od cijene koju će za neku robu platiti.


 INTERNET TRGOVINA U HRVATSKOJ 

 INTERNET TRGOVINA U SVIJETU

 

Želite otvoriti vlastitu Internet trgovinu?

Kod planiranja i postavljanja Internet trgovine mora se voditi računa o izboru proizvoda ili usluga koje će se prodavati, web site-u kao prodajnom mjestu, te o preglednosti i funkcionalnosti Internet trgovine, o marketingu i reklami za privlačenje kupaca, načinu primanja narudžbi, načinu dostave proizvoda, načinu tehničke podrške kupcima...

Poslovni Forum nudi kvalitetna rješenja prilagođena svim vrstama Internet trgovina, po sistemu "ključ u ruke".

  Opširnije informacije...





WEB SHOP WEBSHOP WEB SHOP WEBSHOP WEB SHOP WEBSHOP WEB SHOP WEBSHOP Internet trgovina online trgovine web trgovine internet dućan kupnja prodaja cjenik ponuda prodavaonica dućan trgovina izrada internet trgovine. Izrada webshopa web shopa programiranje primjer košarica dodaj u košaricu on line trgovina b2b prodaja putem inteneta. Prodaja na internetu zarada prihod otvaranje internet trgovine izrada web stranica sexshop marketing adresar imenik katalog nagradna igra