POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje? Želite povećati prodaju? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla?
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike - Iskoristite popuste!
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI, BAZE PODATAKA
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 





 

 
NAPOMENA!
U nastavku je sadržaj web stranice koja je izrađena prije dosta vremena. S obzirom na protek vremena, neke od informacija možda više nisu aktualne. Za aktualne i ažurirane informacije, posjetite naslovnu stranicu ovog web portala.
Link na naslovnu stranicu web portala www.poslovniforum.hr
 

 

Klikni za pregled priloga
> TRGOVAČKO PRAVO

> Internet trgovina

> Izrada Internet trgovina

> Internet trgovina u HR

> Profitabilnost Interneta

> Ugovori putem Interneta

> Incoterms 2000

> Payterms Croatia

> Oznake u međunar. trgovini

> Rječnik ekonomije

> Marine Terminology

> New Terrorism Clauses

> Marketing u trgovini

> Duhovni kapital

> Inozemna ulaganja

> Novčane jedinice i oznake

> Mjerne jedinice

> EAN bar kod

> Zakoni i propisi

> Usluge za poduzetnike

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

UGOVORI

> Temeljna načela

> Predmet i osnova

> Sklapanje ugovora

> Forma ugovora

> Uvjeti

> Zastupanje

> Dvostrani ugovori i raskid

> Ugovor o prodaji

> Ugovor o djelu

> Ugovor o radu

> Ugovor o zajmu

> Ugovor o kreditu

> Ugovor o građenju

> Ugovor o zakupu

> Ugovor o trg. zastupanju

> Ugovor o posredovanju

> Ugovor o nalogu

> Ugovor o ortakluku

> Ugovor o licenci

> Ugovor o komisionu

> Ugovor o kontroli

> Ugovor o osiguranju

> Ugovor o ostavi

> Ugovor o uskladištenju

> Ugovor o otpremanju

> Ugovor o prijevozu

> Ugovor o putovanju

> Posrednički ugovor o putovanju

> Ugovor o alotmanu

> Primjeri ugovora


Informacije

> Sektor za trgovinu HGK

> Poslovni WEB katalog

> Trgovačke komore i organizacije

> AMCHAM

> U.S. Commercial

> Velika Britanija

> Austrija

> Njemačka

> Hrvatska

> Literatura


Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web katalog



Google


WWW Poslovni Forum

Pregled svih usluga za poduzetnike

WEB HOSTING





Ažurirano: 14. 12. 2018.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga



PROFITABILNOST INTERNET TRGOVINE


Poduzećima, velikim i malim, 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, 365 dana u godini Internet nudi trenutni pristup prodavačima, kupcima, proizvođačima sve informacije o svima njima, bez obzira gdje se nalazili čime se dramatično mijenja način i brzina poslovanja koju poznajemo.

Prije nekoliko godina, nitko nije mogao niti predvidjeti da će mala on-line knjižara pokrenuta u garaži Seattlea biti vrijedna više od 20 milijardi dolara. Naravno, riječ je o Amazon.com.
Još veću zaradu ostvarili su osnivači Netscapea, America Online-a, Yahoo-a i sl. Vlasnici tih tvrtki, danas su bogatiji i većine malih država. Njihov uspjeh je u tome što su na vrijeme prepoznali mogučnosti Internet trgovine i mogućnosti moderne tehnologije i globalizacije. Velike i uspješne tvrtke koje su nastajale desetljećima, sada za konkurente imaju tek pokrenute tvrtke koje svoje poslovanje baziraju nastupom na Internetu. Prije nekoliko godina to ne bi bilo moguće, danas tehnologija malima omogućuje da se takmiče sa velikima.

Globalna priroda Interneta neminovno znači veliku konkurenciju, ali i mogučnost poslovanja sa poslovnim partnerima i kupcima bez obzira gdje se oni nalazili u svijetu. Internet sve više potiskuje tradicionalne posrednike i trgovce, a pruža novu šansu u novim poslovnim prilikama i hrvatskim poduzetnicima, ako ne u svjetskim onda barem u hrvatskim okvirima.

U današnje vrijeme električnu energiju i elektroničke uređaje kao što su televizija, radio, telefaks ili telefon uzimamo zdravo za gotovo. No, naši roditelji se sjećaju vremena kada su samo rijetki imali radio ili televiziju. Ljudi nisu ni sanjali o tim uređajima dok električna infrastruktura nije postojala.


Pristup Internetu ima 1,4 milijuna hrvatskih građana

Isto je i sa Internetom samo što je napredak i prodor Interneta još strelovitiji.
Na Internetu će se odvijati i dobar dio naših života. Praćenje vijesti i poslovnih informacija, plaćanje računa i kupovina odvijati će se u najvećoj mjeri putem Interneta. Baš kao što ljudi u razvijenim zemljama već uzimaju zdravo za gotovo život sa električnom energijom i televizijom i drugim električnim i elektroničkim uređajima, tako će sasvim normalno postati korištenje Interneta u gotovo svim aspektima života.
U Americi već 80% kućanstava posjeduje računalo, a preko 90% " kućanstava sa računalom ima pristup Internetu.
Prema najnovijem istraživanju GfK Online Monitora
(lipanj 2003.g.), pristup Internetu u Hrvatskoj ima oko 1,4 milijuna osoba, što je oko 350.000 više nego na kraju 2002. godine.

Od onih koji imaju mogućnost pristupa Internetu, njih čak 34 posto ga ne koristi.

To znači da je u Hrvatskoj oko 935.000 aktivnih surfera.


Struktura korisnika je 56 % muškaraca i 44 % žena, a u dobnoj strukturi predvode osobe do 24 godine (34 %), zatim skupina od 25 do 34 godine (23 %).
Najviše korisnika je srednje stručne spreme (48 %),
a odmah iza toga su korisnici sa višom i visokom stručnom spremom (28 %).

U poslovanju putem Interneta sve više je zastupljena i trgovina između poduzeća, takozvane business-to-business (B2B) transakcije. Sve veći broj managera koristi Internet da poslovanje učine što bržim i jednostavnim pa putem njega obavljaju kupnje potrebne svome poduzeću - od kemijskih olovaka do kemijskih postrojenja, čime ostvaruju i ogromne uštede. U Hrvatskoj je uveliko zaživjelo i Internet bankarstvo. E-Croatia

S obzirom da su niski troškovi pristupu Internetu, a velika mogućnost pretraživanja i praćenja informacija i pronalaženja najpovoljnijih ponuda, cijene proizvoda i usluga padaju.
FreeMarkets OnLine iz Pittsburgh-a upravlja poslovnim B2B siteom za dobavljače i kupce industrijskih proizvoda. FreeMarkets ne posjeduje vlastitu robu kojom trguje, ali zato radi sve drugo: identificira dobavljače, pronalazi kupce i vodi aukciju. Još tijekom 1998. godine, imali su promet od 500 milijuna dolara i zaradili 7 milijuna dolara.

Slično je i sa Energy Marketplace, tvrtke Southern California Gas Co., posrednikom za plin, gdje kupci pronalaze najbolje ponude za kupnju plina. Ovakvi i slični siteovi mogli bi revolucionalizirati trgovinu.

Informacije su jedna od najboljih roba za prodaju na Internetu, ali prodaju se i "materijalne" stvari, od CD-a, knjiga, odjeće, hrane, namještaja pa sve do industrijske opreme.
Internet ima milijune potrošača koji su iz dana u dan sve više naviknuti na online kupovinu.
Cijene reklame, skladištenja i troškovi distribucije se za tvrtke koje koriste Internet značajno smanjuju što rezultira nižim cijenama, a večom zaradom.

Neki smatraju da na "zapadu", u npr. Njemačkoj ili Americi, postoje veće mogućnosti za poslovanje, pa tako i za Internet trgovinu. No da li je to u potpunosti točno? U tim zemljama poduzetnici su izmislili gotovo sve "što se izmisliti dalo", tržište je razvijeno, konkurencija jaka, tržišnih praznina je vrlo malo, a ulazak u neku od njih svakim je danom sve skuplji.

U Hrvatskoj se još uvijek nudi tek mali dio proizvoda i usluga dostupnih u inozemstvu, a u većinu tržišnih rupa moguće je ući relativno brzo i bez većih ulaganja, a naročito po pitanju Internet poslovanja.

Konkurencije u mnogim djelatnostima nema ili je ona slaba, te iako je niži životni standard kupci su željni novotarija sa "zapada" i spremni su na njih potrošiti novac.
Dovoljno je razmisliti, i zapitati se zašto u Hrvatsku dolaze veliki trgovački lanci, supermarketi i sl.
Prilike za nove poslove ili unapređenje postojećih postoje i u Hrvatskoj. Dovoljno je sjetiti se svega onoga što se nudi na stranim tržištima, a ne postoji u Hrvatskoj.

Dovoljno je prilagoditi ono što se nudi na stranim tržištima našim prilikama i svojim mogućnostima. Na taj je način Japan postao razvijeniji od svojih zapadnih uzora. Japansko gospodarsko čudo temelji se na oponašanju. Oponašanje je ujedno i početak kreativnosti. Vrijeme koje im bilo potrebno da kopiraju neki zapadni proizvod kraće je od razvijanja vlastitoga, a s vremenom su se i usavršili pa su danas Japanski proizvodi i tvrtke često i inovativniji i kvalitetniji od nekadašnjih uzora.


Internet trgovina u Hrvatskoj

Iako već i u Hrvatskoj postoje desetine Internet trgovna, ovdje ćemo spomenuti samo dvije za koje je karakteristično da su optimalno iskoristile mogučnosti trgovanja putem internata i prodaju, i to ne CD-a ili računalnih igrica ili programa, već i proizvoda koji su se do sada isključivo prodavali u "klasičnim" prodavaonicama, npr. odjeća, obuća, audio ili video tehnika, namještaj i drugo.

Primjer pokazuje da u Hrvatskoj nije problem u nedostatku kupaca spremnih na kupovinu putem Interneta, već je problem u nesnalaženju trgovaca da svoju ponudu predstave i na Internetu.

Neckermann i Quelle

Prema pisanju "Večernjeg lista" (rubrika "Poslovni svijet", od 14.05.2003.) godišnji prihod u Neckermannu raste od 10 do 15 posto, a lani je iznosio preko 100 milijuna kuna. Godišnje Neckermann zaprimi nekoliko stotina tisuća narudžaba, isto toliko isporuči paketa, a u Hrvatskoj imaju preko 350.000 kupaca.
Osim putem naručenih kataloga, ponuda se može razgledati i proizvodi kupovati i Internetom.

Prodaja putem kataloga i Interneta u Hrvatskoj uzima sve više maha, a vodeći su na domaćem tržištu - Neckermann i Quelle.
Obje su tvrtke u sastavu njemačkog koncerna KarstadtQuelle AG (opet "zapad", zar ne?).
Quelle je orijentiran uglavnom na prodaju odjeće i obuće te kućnih potrepština, a Neckermann u svojoj ponudi ima i namještaj, kućanske aparate, bijelu tehniku, audio i video tehniku i drugo, ili više od 4000 artikala.

Godišnji prihod u Neckermannu u proteklim godinama rastao je od 10 do 15 posto godišnje, a lani je iznosio preko 100 milijuna kuna, a u tri godine tvrtka je od 12 zaposlenih narasla na 170 zaposlenih.

Prema neslužbenim podacima, dnevno oko 10.000 pošiljaka i paketa Neckermann otprema kupcima, a dostava po kataloškoj Internet prodaji čini velik, ako ne i najveći, udio poštanskih prihoda Hrvatskih pošta.

Užurbani način života i sve manje vremena za ležerne obilaske trgovina, prednosti su kupovine putem Interneta i kataloga, jer se Internetu može pristupiti i u vlastitom domu ili u stanci na radnom mjestu. Kupljena roba dolazi izravno na kućnu adresu, a mogućnost reklamacije i povrat novca bez rasprava s prodavačicma dadatna je prednost Internet kataloške prodaje.


Kataloška prodaja putem Interneta namještaja, tehničke robe, prodaja uredskog materijala i slične djelatnosti dobri su primjeri gdje Internet stranice i Internet trgovina (web shop) smanjuju trošak reklamiranja uz povečanje količine materijala koji trgovac može predstaviti. Nije svatko u prilici štampati velike količine propagandnog materijala sa slikama robe iz svog asortimana i cijenama. Ograničeni ste na veličinu oglasnog prostora u tisku, ili na nekoliko sekundi u radijskom ili televizijskom programu.
Na Internet stranicama i Internet trgovini postoji mogućnosti pokazati i detaljno predstaviti cijeli asortiman, fotografije proizvoda, karakteristike i cijene te obavijesti o akcijama, sniženjima i nagradnim igrama.
Putem Interneta i e-maila moguće je jednostavno i uz vrlo niske troškove ostvariti komunikaciju sa ljudima udaljenim i tisućama kilometara od prodajnog mjesta i objasniti im da baš Vi imate robu koja im treba i po izuzetno povoljnim cijenama.


INTERNET TRGOVINA U HRVATSKOJ