![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() ![]() ![]() > TRGOVAČKO PRAVO ![]() > Internet trgovina ![]() > Izrada Internet trgovina ![]() ![]() > Internet trgovina u HR ![]() > Profitabilnost Interneta ![]() > Ugovori putem Interneta ![]() > Incoterms 2000 ![]() > Payterms Croatia ![]() > Oznake u međunar. trgovini ![]() > Rječnik ekonomije ![]() > Marine Terminology ![]() > New Terrorism Clauses ![]() > Marketing u trgovini ![]() > Duhovni kapital ![]() > Inozemna ulaganja ![]() > Novčane jedinice i oznake ![]() > Mjerne jedinice ![]() > EAN bar kod ![]() > Zakoni i propisi ![]() > Usluge za poduzetnike ![]() ![]() ![]() ![]() UGOVORI ![]() > Temeljna načela ![]() > Predmet i osnova ![]() > Sklapanje ugovora ![]() > Forma ugovora ![]() > Uvjeti ![]() > Zastupanje ![]() > Dvostrani ugovori i raskid ![]() > Ugovor o prodaji ![]() > Ugovor o djelu ![]() > Ugovor o radu ![]() > Ugovor o zajmu ![]() > Ugovor o kreditu ![]() > Ugovor o građenju ![]() > Ugovor o zakupu ![]() > Ugovor o trg. zastupanju ![]() > Ugovor o posredovanju ![]() > Ugovor o nalogu ![]() > Ugovor o ortakluku ![]() > Ugovor o licenci ![]() > Ugovor o komisionu ![]() > Ugovor o kontroli ![]() > Ugovor o osiguranju ![]() > Ugovor o ostavi ![]() > Ugovor o uskladištenju ![]() > Ugovor o otpremanju ![]() > Ugovor o prijevozu ![]() > Ugovor o putovanju ![]() > Posrednički ugovor o putovanju ![]() > Ugovor o alotmanu ![]() > Primjeri ugovora ![]() ![]() ![]() Informacije ![]() > Sektor za trgovinu HGK ![]() > Poslovni WEB katalog ![]() > Trgovačke komore i organizacije ![]() > AMCHAM ![]() > U.S. Commercial ![]() > Velika Britanija ![]() > Austrija ![]() > Njemačka ![]() > Hrvatska ![]() > Literatura ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() ![]()
Trgovinu kao važnu gospodarsku djelatnost možemo
definirati kao ukupnost svih oblika trgovačkih aktivnosti, od nabavke robe
od proizvođača do isporuke te robe konačnom potrošaču. Zahvaljujući svom
položaju između ponude i potražnje robe, te na taj način utječući na
proizvođače i potrošače, trgovina igra ključnu ulogu u gospodarstvu. U
nekoliko posljednjih godina udio ovog sektora je u snažnom usponu. Svojim
učešćem u stvaranju dodane vrijednosti trgovina igra važnu ulogu u
kreiranju novih poslova. To je vidljivo iz visokih 45% udjela u ukupnom
broju poduzetnika, 10% udjela u BDP, te 14% udjela u broju zaposlenih. ![]() |