POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje? Želite povećati prodaju? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla?
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike - Iskoristite popuste!
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI, BAZE PODATAKA
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 





 

 
NAPOMENA!
U nastavku je sadržaj web stranice koja je izrađena prije dosta vremena. S obzirom na protek vremena, neke od informacija možda više nisu aktualne. Za aktualne i ažurirane informacije, posjetite naslovnu stranicu ovog web portala.
Link na naslovnu stranicu web portala www.poslovniforum.hr
 

 

Klikni za pregled priloga
> TRGOVAČKO PRAVO

> Internet trgovina

> Izrada Internet trgovina

> Internet trgovina u HR

> Profitabilnost Interneta

> Ugovori putem Interneta

> Incoterms 2000

> Payterms Croatia

> Oznake u međunar. trgovini

> Rječnik ekonomije

> Marine Terminology

> New Terrorism Clauses

> Marketing u trgovini

> Duhovni kapital

> Inozemna ulaganja

> Novčane jedinice i oznake

> Mjerne jedinice

> EAN bar kod

> Zakoni i propisi

> Usluge za poduzetnike

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

UGOVORI

> Temeljna načela

> Predmet i osnova

> Sklapanje ugovora

> Forma ugovora

> Uvjeti

> Zastupanje

> Dvostrani ugovori i raskid

> Ugovor o prodaji

> Ugovor o djelu

> Ugovor o radu

> Ugovor o zajmu

> Ugovor o kreditu

> Ugovor o građenju

> Ugovor o zakupu

> Ugovor o trg. zastupanju

> Ugovor o posredovanju

> Ugovor o nalogu

> Ugovor o ortakluku

> Ugovor o licenci

> Ugovor o komisionu

> Ugovor o kontroli

> Ugovor o osiguranju

> Ugovor o ostavi

> Ugovor o uskladištenju

> Ugovor o otpremanju

> Ugovor o prijevozu

> Ugovor o putovanju

> Posrednički ugovor o putovanju

> Ugovor o alotmanu

> Primjeri ugovora


Informacije

> Sektor za trgovinu HGK

> Poslovni WEB katalog

> Trgovačke komore i organizacije

> AMCHAM

> U.S. Commercial

> Velika Britanija

> Austrija

> Njemačka

> Hrvatska

> Literatura


Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web katalog



Google


WWW Poslovni Forum

Pregled svih usluga za poduzetnike

WEB HOSTING





Ažurirano: 20. 7. 2017.












POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga


TRGOVAČKO PRAVO
 

 

Trgovinu kao važnu gospodarsku djelatnost možemo definirati kao ukupnost svih oblika trgovačkih aktivnosti, od nabavke robe od proizvođača do isporuke te robe konačnom potrošaču. Zahvaljujući svom položaju između ponude i potražnje robe, te na taj način utječući na proizvođače i potrošače, trgovina igra ključnu ulogu u gospodarstvu. U nekoliko posljednjih godina udio ovog sektora je u snažnom usponu. Svojim učešćem u stvaranju dodane vrijednosti trgovina igra važnu ulogu u kreiranju novih poslova. To je vidljivo iz visokih 45% udjela u ukupnom broju poduzetnika, 10% udjela u BDP, te 14% udjela u broju zaposlenih.

Istovremeno, trgovina se suočava s velikim izazovima, kao što su povećana konkurencija na domaćem tržištu, koncentracija, uvođenje novih tehnologija, nužnost pružanja novih usluga i oblika prodaje baziranih na elektroničkoj trgovini, globalizacija trgovine.

Istodobno s početkom ekspanzije velikih svjetskih trgovačkih kuća u Hrvatsku, domaće su tvrtke proživljavale bolne promjene i borile se za opstanak. Trgovačke kuće koje su bile u državnom vlasništvu su privatizirane. Progresivna koncentracija zapadnoeuropskih i domaćih trgovačkih kuća povećat će konkurenciju između lanaca trgovina. Da bi se učinkovito natjecale, velike hrvatske trgovačke kuće počinju primjenjivati sofisticirane metode poput space managementa, automatskog sustava naručivanja, data warehousing itd. U isto vrijeme, privatne robne marke su prepoznate kao jedna od opcija u snižavanju razine cijena. Jedna od prednosti domaćih trgovačkih kuća jest u poznavanju specifičnosti hrvatskog tržišta, što u uvjetima stvaranja efikasnog sustava postaje prednost u odnosu na strane trgovačke kuće.

Razvoj informatičkog društva i tehnologije mijenja tradicionalan način poslovanja, prilagođavajući ga novim potrebama potrošača, što uvjetuje pojavu novih oblika prodaje; izravna prodaja krajnjem potrošaču, prodaja na daljinu, elektronička trgovina, nove komercijalne usluge na području prezentacije proizvoda, savjeta, plaćanja i isporuke. Budući razvoj ove djelatnosti ovisit će prvenstveno o njenoj prilagodbi, ali i o regulativi koja bi trebala osigurati razvoj učinkovitog sustava za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača.



Da li ste znali?

... da je Benedikt Kotruljić (1400.-1468.) napisao knjigu "O trgovini i savršenom trgovcu" još 1458. godine, a ona je tiskana u Veneciji 1573. godine.

... da je Blaž Lorković (1839.-1892.) napisao knjigu "Počela političke ekonomije". U knjizi se jednostavnim riječima, a opet stručno, tumače temeljni gospodarski pojmovi.

... da je Richard Cantillon (1680-1734.), irski plemić uveo izraz poduzetništvo, a inaće se je sam bavio bankarstvom.

...da prema istraživanju talijanskog davatelja Internet usluga "Netscalibur", talijani su još u 2002. godini dnevno slali oko 180 milijuna e-mail poruka, od kojih 160 milijuna poslovni korisnici i 20 milijuna kućni korisnici. Talijani su tijekom 2002. godine poslali više od 70 milijardi e-mail poruka. Talijanski poslovni subjekti u prosjeku dnevno primaju oko 70 e-mail poruka.

... da je internacionalizacija hrvatske trgovine počela je 1997. godine kada se na proboj na naše tržište odlučio Drogerie markt. Neprestano razvijajući svoju mrežu, DM je do danas otvorio više od 45 prodavaonica kozmetičkih i higijenskih proizvoda diljem Hrvatske.


Web dizajn - Ekonomski leksikon - Pravo - Knjigovodstvo - Proizvodi - Propisi - Medicina