|  | 
| 
 Menu - Najave...
 |  |  
 Google i druge tražilice
 Kako prijaviti web stranice na tražilice?Od web stranica nema efekta ukoliko nisu visoko kotirane na tražilicama. U 
cijenu izrade CMS stranica uključena je i prijava na sve važne tražilice.
 
 Odmah po registraciji domene i postavljanju stranica, Vaše stranice 
prijavljujemo na Google kao najvažniju tražilicu preko koje dolazi preko 90% 
svih posjetitelja, te na lokalnoj razini, na najznačajniju hrvatsku tražilicu 
Pogodak.
 
 Prijavljivanje na tražilice je jedan od najvažnijih načina 
promocije vlastitih web stranica.
 Internet tražilice (search engine) 
skupljaju različite informacije o Internet stranicama, uključuju ih u svoju 
bazu, te nude svakom korisniku, koji traži određeni pojam, uslugu, proizvod ili 
bilo što drugo. Uključivanje informacija nekih web stranica u bazu podataka 
Internet tražilica, nije jednostavan postupak. Doduše, postoje besplatne usluge 
prijava na neke (rijetke i manje važne) pretraživače, no gotovo nikada ne urode 
uspjehom. Razlog tome vrlo je jednostavan - Internet tražilice, osim od 
promidžbe na njihovim stranicama, žive od prijava na njihove baze podataka. 
Svaka tražilica, nakon što prijavite web stranice, šalje robota kako bi 
upotpunila svoj katalog (bazu) web stranica. Vaše stranice tamo će se naći 
ovisno o načinu rada robota.
 
 Neki vrlo brzo nakon prijave kreću 
indeksirati stranice, a nekima treba mjesec pa i više dana.
 Najpoznatiji 
pretraživači (tražilice) su: Google, AltaVista, Yahoo, Lycos, Excite, Northern 
Light, HotBot, Infoseek i sl. i sa njih će Vam uglavnom dolaziti velika većina 
posjetitelja.
 
 Za bolju poziciju na tražilicama bitan je faktor i vrijeme, 
od prvog pokretanja web stranica pa do nekog ozbiljnijeg broja posjeta potrebno 
je barem nekoliko mjeseci.
 Naravno, i veliki broj članaka. Bez teksta se 
ništa ne može postići.
 
 U administraciji Vašeg CMS-a nalazi se i nekoliko 
dodatnih alata kojima možete pratiti indeksiranost Vaših web stranica od strane 
tražilica.
 
 
 
    
 Tražilice funkcioniraju na način da nakon prijave na određenu tražilicu, 
pretraživač šalje robota (pauka) koji indeksira Vašu web stranicu. Njemu su 
posebno zanimljive tzv. meta oznake, ključne riječi, naslovi, linkovi, način 
kako je stranica izrađena i kao najvažnije, njen tekstualni sadržaj. Pored toga, 
ima još mnogo faktora a koji su poslovna tajna od pretraživača. Indeksirani 
sadržaj pretraživač arhivira u svoju bazu podataka. Uglavnom, najbitnije je 
imati kvalitetan sadržaj na stranici i dobro urađenu SEO optimizaciju. Također 
je vrlo korisno imati linkove na drugim stranicama koji upućuju na vašu 
stranicu. Poželjno je koristiti i društvene mreže (npr. Facebook).
 
 Od 
prijave do indeksacije treba proći određeno vrijeme, ponekad je to i par 
mjeseci. Može se desiti da pretraživač i ne indeksira stranicu nakon prijave ako 
je sadržaj stranice neadekvatan.
 
 Prijava na tražilice je vrlo bitan postupak 
promocije Vaše web stranice. Tražilice nakon prijave šalju korisnike na Vašu web 
stranicu. Korisnik obično traži neku informaciju, proizvod ili uslugu i upisuje 
ključnu riječ ili izraz. Tražilica uspoređuje taj izraz sa sadržajem u svojoj 
bazi podataka i vraća korisniku rezultate pretrage. Što su Vaše ključne riječi 
sličnije upitu korisnika, to je veća vjerojatnost da će on posjetiti Vašu web 
stranicu.
 
 
 Naslovna stranica
 
 
 
 |  |  |