Web portal za e-mail marketing Poslovne usluge, marketing, web dizajn, oglasi, istraživanje tržišta, analize, baze podataka...
 

Kontakt - Informacije

Istraživanje i analiza tržišta

Poslovni izvještaji i pregledi

Internet marketing - SEO

IZRADA WEB STRANICA

IZRADA CMS STRANICA  <<

Hosting i zakup domena

Imenici i baze podataka

Primjeri (šprance) ugovora

Poslovni planovi za kredite

Poslovne usluge i ponude

Trgovačko posredovanje

Poslovna psihologija

Programi, software

Oglasi i obavijesti

Korisni linkovi

Poslovni klub

Besplatno


 

Poslovni forum - Internet usluge
 
Internet usluge - Koirsne i besplatne informacije - Hosting i zakup domena
 
Pregled korisnih informacija
Kratki pregled korisnih informacija vezanih uz hosting, domene i e-mail. Pregled korisnih savjeta i članka o temama koje Vam mogu biti interesantne ukoliko imate vlastiti hosting, web stranice i e-mail adrese.

 Internet usluge Whois informacije

Whois je protokol koji se koristi kako bi korisnik na temelju IP adrese upitom mogao doći do informacija o pravnoj osobi koja tu IP adresu koristi, imenu domene, rezerviranom adresnom bloku u kojem se ta adresa nalazi te o ostalim informacijama među kojima se ističu administratori adresnog prostora.
Neki od Whois online servisa: Smart-ip, WhatIsMyIP.com, Whois.com, Who.is, WhatIsMyIPaddress, Godaddy.com, Cqcounter, Domaintools ...

 Gmail Gmail – globalno najpopularniji

Googleov e-mail servis ima najviše korisnika, objavio je comScore. Prema njihovim podacima, u svijetu ukupno ima gotovo 350 milijuna korisnika Gmaila.
Iako je Google još tokom ljeta objavio da Gmail ima najveći broj korisnika, dominaciju na ovom polju tek su sada potvrdili nezavisni analitičari. Googleov broj korisnika od onih koje je objavio comScore razlikovao se za čak 136 milijuna, dok su se službeni podaci za Hotmail i Yahoo mail uglavnom poklapali s procjenama analitičara.
Na području SAD-a, najpopularniji e-mail servis je Yahoo, a koristi ga čak 41% Amerikanaca s pristupom Internetu. Na drugom mjestu je Gmail s gotovo 38-postotnim udjelom, a na trećem Hotmail s udjelom od 19% u SAD-u. Yahoo i Gmail najveći broj korisnika imaju u SAD-u, Japanu i Indiji, dok Hotmail pored ovih država značajniji broj korisnika ima još i u Brazilu, te Meksiku.

 Pegasus Mail Pegasus Mail

Pegasus Mail je besplatan e-mail klijent (program) prikladan za uporabu od strane jednog ili više korisnika na jednom računalu ili lokalnoj mreži. Pegasus Mail omogućuje slanje mailova i odlična je zamjena za Outlook. Pegasus Mail je jedan od najboljih besplatnih e-mail programa. Dokazan proizvod, ima nekoliko milijuna korisnika u svijetu. Ekstremno je bogat mogućnostima, ali ostaje malen i brz. Pegasus Mail se može ponašati kao kompletan interni email sistem, samostalno bez potrebe za dodatnim serverima ili komponentama. Program nudi mogućnost filtriranja mailova, spam filter, podršku za SMTP, POP3, IMAP4 , LDAP protokole... Link za download: www.pmail.com

 Email Upozorenje o email prijevarama

Phishing ili "Pecanje" je novi i sve učestaliji tip spama koji može dovesti do krađe vaših osobnih podataka poput brojeva kartica ili korisničkih imena i zaporki za pristup internet bankarstvu, e-mailu, hostingu i drugim web uslugama.
"Pecački" napadi nastaju kad dobijete e-mail koji izgleda kao da ga je poslao legitimni pošiljatelj s kojim ste u nekakvom poslovnom odnosu – primjerice vaša banka, kartična kuća ili davatelj internetskih usluga (ili bilo koji web-site koji za pristup osjetljivim podacima zahtijeva unos korisničkog ID-a i zaporke). Najčešće se od Vas traži da odgovorite na dobiveni e-mail i u odgovoru pošaljete neke osjetljive podatke (broj kartice, bankovnog računa, PIN ili korisnički ID i zaporku). Takav zahtjev se opravdava "pojačanom sigurnošću" ili kakvim drugim prozaičnim razlogom.

Druga mogućnost je da Vas dobiveni "pecački" e-mail usmjerava (navođenjem linka na kojeg trebate kliknuti) na lažni web-site ili pop-up prozor vrlo sličan ili gotovo identičan pravom i poznatom Vam web-siteu (vaše banke ili kartične kuće, na primjer), ali prava svrha tog lažnog web-sitea je isključivo krađa vaših osobnih podataka. Prema novim informacijama i podacima Radne grupe za borbu protiv phishinga (www.antiphishing.org), "pecači" uvjere i do 5% primatelja takvih mailova da im odgovore i pošalju osjetljive informacije. Netko tko nije o tome informiran može postati lagana žrtva.

Kako se zaštititi: Nikad ne odgovarajte na e-mailove koji od Vas zahtijevaju osobne financijske informacije ili zaporke. Banke, kartične kuće ili e-commerce tvrtke najčešće personaliziraju e-mailove (npr. "Poštovani gospodine Mlakar" ), dok "pecači" to ne rade. "Pecači" često u lažne mail-poruke uključuju lažne senzacionalističke poruke ("Hitno; vaši su podaci ukradeni!") želeći od Vas dobiti brzu reakciju bez puno razmišljanja i provjere.
Ozbiljne tvrtke, banke i kartične kuće NIKAD od Vas neće zahtijevati osjetljive podatke e-mailom. Čak i ako pomislite da je e-mail kojeg ste dobili legitiman, ne nasjedajte već radije provjerite zahtjev na web stranicama tvrtke ili banke, ili ih nazovite telefonom. Uvijek budite oprezni pri otvaranju privitaka (attachmenta) ili preuzimanja bilo kakvih dokumenata s weba, tko god Vam ih poslao ili Vas uputio na njih. Takvi dokumenti također mogu sadržavati viruse ili drugi maliciozni code.

 Kreativne e-mail poruke Kreativne e-mail poruke


Ovo je priča o čovjeku koji je odlučio e-mailom nasmijati klijente, što je na kraju rezultiralo milijunskom zaradom. Iskustvo Dereka Siversa, vlasnika online glazbene trgovine CDBaby, donosi Business Insider.
“Kada imate vlastiti biznis, stvarate mali svijet u kojem možete kontrolirati pravila. Nije bitno kako se stvari obavljaju bilo gdje drugdje. U svom malom svijetu, možete sve napraviti onako kako bi trebalo biti. Kada sam tek osnovao CD Baby tvrtku, svaka je narudžba rezultirala automatskom porukom putem e–maila, kojom se kupca obavještava da je njegov CD isporučen. U početku, napomena je izgledala ovako: ‘Vaša je narudžba danas isporučena. Molim vas, javite nam ako ne dođe. Hvala Vam što ste poslovali s nama’. Nakon nekoliko mjeseci, osjetio sam da to nije u skladu s mojom misijom da ljudima izmamljujem osmijeh na lice”, kaže Sivers.

Znao je, kaže, da može učiniti bolje. Zato je uzeo dvadesetak minuta vremena i napisao ovu pomalo, kako sam kaže, ‘budalastu’ poruku:
"Vaš CD je nježno uzet s naših CD Baby polica pomoću steriliziranih nekontaminiranih rukavica i položen je na satenski jastuk. Tim od 50 zaposlenika pregledao je CD te ga ispolirao, kako bi bili sigurni da je CD u najboljem mogućem stanju uoči slanja. Naš stručnjak za pakiranje iz Japana zapalio je svijeću i tišina se pojavila u gomili dok je on stavljao Vaš CD u najbolju kutiju s pozlaćenim okvirom koja se novcem može kupiti. Svi smo imali prekrasno slavlje nakon toga i cijela je zabava marširala ulicom do poštanskog ureda gdje je cijeli Portland mahnuo: Bon Voyage! Vašem paketu, koji je upravo na svom putu prema Vama, u našem privatnom CD Baby avionu. Nadam se da ste proveli prekrasno vrijeme kupujući CD Baby. Mi zasigurno jesmo. Vaša se slika nalazi na našem zidu kao „Kupac godine“. Svi smo iscrpljeni ali ipak ne možemo dočekati Vaš povratak na CDBABY.COM!"

Ovaj jedan luckasti mail, poslan za svaku narudžbu, bio je toliko popularan da ste upisavši u Google „Private CD Baby jet“ dobili gotovo 50.000 rezultata. Svaki rezultat predstavlja nekoga kome se mail dovoljno sviđao da bi ga objavio na svojim web stranicama i pričao prijateljima o tome. Taj jedan luckasti ali kreativan mail je stvorio tisuće novih kupaca. “Kada razmišljate o tome kako učiniti vaš posao većim, primamljivo je pokušati razmišljati o dubokoumnim mislima i smisliti akcijske planove koji će promijeniti svijet. No, imajte na umu da su često sitni detalji ti koji stvarno uzbuđuju ljude dovoljno da bi pričali svojim prijateljima o tome”, poručuje Sivers.

 E-mail Kako se oduprijeti e-mail ovisnosti

Studija provedena u Velikoj Britaniji otkrila je da mnogi ljudi u uredu provjeravaju dolaznu poštu četrdeset puta na sat, a 50 posto njih radi to čak i tijekom vožnje. Otkad su nastali pametni telefoni, prijenosnici i tableti, u svakom se trenutku mora čuti diskretan zvuk prispijeća e-maila. Također, nevezano za vrijeme i mjesto, na te poruke treba hitno odgovoriti, da ne bi tuđi pretinci ulazne pošte ni trenutka zjapili prazni. E-mail je besplatan i trenutan pa ne postoji razlog da ih ne šaljete hrpimice. A da biste bili sigurni da niste preskočili nekog primatelja, pošaljite kopiju svake poruke svima iz adresara. Nema dvojbe da je e-mail fenomen podjednako po tome što je sastavni dio poslovne i osobne komunikacije i što izaziva krizu radnog vremena. Nedavna studija provedena u Velikoj Britaniji otkrila je da mnogi ljudi koji rade u uredu provjeravaju dolaznu poštu četrdeset puta na sat, iako sami nisu svjesni da to čine toliko često. U sličnom istraživanju u SAD-u 67 % vlasnika prijenosnih uređaja kao što su Blackberry ili iPhone priznalo je da provjerava emailove u krevetu. Pedeset posto provjerava e-mail dok vozi, a 15 % vlasnika otkrilo je da provjerava e-mail dok su u crkvi! Situacija je postala toliko ozbiljna da su kompanije koje su pokrenule komunikacijsku revoluciju - Microsoft, IBM, Intel i Google - osnovale organizaciju da istraži problem i pronađe način kako pomoći zaposlenicima da se nose s opterećenjem zvanim elektronska pošta. Jedan od Googleovih noviteta je program nazvan Email Addict, koji omogućuju ljudima da se na 15 minuta isključe od e-maila. U novije vrijeme pojavio se i zdravstveni problem vezan za e-mail. Elektronska apneja je kolokvijalan naziv poremećaja koji se sastoji od privremenog prestanka disanja (apneje) ili plitkog disanja za vrijeme pisanja e-maila. Istraživači su promatrali ljude tijekom rada na računalima i BlackBerryjima u uredima, kod kuće i u kafićima. Velika većina ljudi je ili zadržavala dah ili plitko disala, osobito tijekom pisanja e-maila.

Kako smanjiti štetni utjecaj emaila? Pravila upotrebe e-maila trebao bi diktirati zdrav razum. Stoga razmislite prije nego što pošaljete e-mail i nemojte bespotrebno slati kopije masi primatelja. Budite kratki i ako nemate ništa za reći, ne šaljite ništa. Ako će telefonski razgovor riješiti stvar na efikasniji način, ne pišite e-mail. Isključite sve zvučne signale i prozorčiće na svom programu za poštu koji vam dojavljuje da imate novu poruku u sandučiću. Još je bolje da isključite email program kada ga ne koristite, a trebate se fokusirati na nešto drugo. Provjeravajte mailove samo dvaput dnevno. Predlažemo vrijeme oko podneva i oko 16 sati. Početak dana bi trebao biti rezerviran za izradu dnevnog plana aktivnosti i za najvažnije zadatke. Prilagodite filtere da biste organizirali dolazne e-mailove. Ako primate mnogo emailova od manje bitnih pošiljatelja, ne provjeravajte ih dnevno. Napravite podmape u dolaznom sandučiću u koji ćete, pomoću ključnih riječi i filtera, usmjeriti takvu poštu.

 Newsletter upitnik Kako sastaviti dobar newsletter upitnik

Newsletter je odličan ali nedovoljno iskorišten kanal komunikacije. Postoji niz faktora koji pretplatnički upitnik čine primamljivim potrošačima, ali i vjerojatnim da će ga korisnik ispuniti. Razvojem interneta i povećanjem broja korisnika, brendovi, tvrtke i obrtnici prepoznali su važnost e-mail marketinga.
Slanje newslettera i prikupljanje podataka o korisnicima sve je češći način komunikacije između brendova i njihovih potrošača, a omogućuje targetiranje korisnika i ciljno informiranje. Stručnjaci su se složili da je newsletter važan način komunikacije koji u moru informacija omogućuje selekciju i isporuku onih najvažnijih i korisnicima najzanimljivijih. Epsilon Email Institut, koji se bavi istraživanjima raširenosti e-mail marketinga, proveo je nekoliko istraživanja na ovom području. Rezultati temeljeni na analizi stotinjak internetskih stranica koje su imale opciju registracije korisnika kažu da postoji niz faktora koji pretplatnički upitnik čine dobrim i primamljivim potrošačima, ali i vjerojatnim da će ga korisnik ispuniti.

Nekoliko je osnovnih pravila registracije. Smatra se da bi dobar upitnik trebao traži samo ime i prezime, e-mail adresu i eventualno još samo neki odgovor. Subscribe upitnik bi trebao slijediti logiku ‘čim kraće to bolje'. Savjetuje se da kada se želi sakupiti i ostale podatke korisniku treba ponuditi da ih ispuni nakon što je već potvrdio pretplatu. Ako korisnik ima neku korist onda će sigurno popuniti sve podatke koje tražimo - na primjer ako mu se uz pretplatu na e-mail newsletter, tiskani newsletter šalje na kućnu adresu onda će popuniti bez problema i ostale podatke s obzirom da ga zanimaju. Pitanja moraju biti kratka i lagana za ispunjavanje, ključno je odvagnuti koliko želimo gnjaviti korisnika kod prvog upisivanja i same registracije, s obzirom na to da je svako dodatno polje samo još jedna prilika da se korisnik predomisli i odustane od logiranja.

Istraživanje Epsilon Email Instituta pokazalo je da se registracija korisnika u pravilu se radi na tri načina. Najjednostavniji i najkraći način je upisivanje samo e-adrese. U nekoliko trenutaka korisnik je bez velike gnjavaže pretplaćen na sadržaj, a ovakav način pretplate koristi 18 posto internetskih stranica. Nešto kompliciranija prijava korisnika je upitnik s do četiri pitanja. 28 % stranice svoje korisnike traži e-mail adresu, ime i prezime, poštanski pretinac i datum rođenja. Postoje i upitnici s više pitanja, no korisnicima je ponuđeno da na određena odgovore samo ako to žele. Također je važno, smatraju stručnjaci, za dulja i osobnija pitanja naglasiti zašto se korisnike traže ti odgovori. Korisnik u biti pri ostavljanju podataka ostavlja svoje povjerenje koje nikako ne smijemo iznevjeriti. S vremenom korisnici postaju sve više svjesni vrijednosti svojih podataka i svoje intime pa je bitno da i brendovi cijene njihov privatan prostor. Iako je nekad poslovno moglo imati smisla, spamanje je sad nešto što si niti jedna ozbiljna kompanija ne smije dozvoliti. Korisnici definitivno ne vole ostavljati podatke ako ne moraju. Jedna od prednosti interneta je anonimnost, upravo zbog toga nagrada za upis mora biti veća od odricanja od anonimnosti. Korisnici nemaju problema s ostavljanjem podataka na dobro uhodanim i poznatim stranicama, no ako stranica loše izgleda, sporo se učitava i slično, to je samo još jedan pokazatelj da nije dovoljno dorađena i ima manje šanse da se korisnici registriraju. Newsletter je izvrstan alat direktne komunikacije s korisnicima i stvaranje zajednice oko brenda. Jako je bitno znati koristiti newsletter u sprezi s ostalim kanalima te korisnicima koji su pristali na direktnu komunikaciju uvijek nuditi relevantne informacije te ekskluzivan sadržaj kao nagradu za vrijednost.

 Oprezno s attachmentima Oprezno s attachmentima

U attachmentu (privitku) e-mail može biti virus. Ovo upozorenje shvatite kao važno. Kada primite e-mail poruku sa privitkom (attachmentom) dobro razmislite prije nego je pročitate, i otvorite datoteku ili sliku u poruci ili pak posjetite link koji se nalazi u poruci.
Eventualnu odgovornost za zarazu virusom snosite osobno Vi sami otvaranjem privitaka e-mail poruke ili posjećivanjem linkova u poruci, ako nemate instaliran antivirusni program. U današnjem elektroničkom komuniciranju sve više ima zlonamjernih ljudi koji žele naštetiti drugima ili jednostavno "spamirati" ostale korisnike interneta svojim ili bezbrojnim reklamama.
Kao prvo pogledajte tko je osoba koja Vam šalje e-mail poruku i ako je Vama nepoznata a i nemate interesa za poruku koju vidite u subjektu ili sam tekst poruke obrišite je odmah. Postoji i mogućnost da primite poruku od poznate osobe ali bez njenog znanja, a da poruka sadrži virus. Stoga pristupajte i takvim porukama pažljivo. Nikada ne posjećujte linkove u porukama od Vama nepoznate osobe (a i poznate ako ne znate o čemu se radi, prvo provjerite).
Također nemojte (iz neprovjerenih izvora) pokretati datoteke u e-mail poruci koje su izvršne (one koje imaju nastavak *.exe, *.com. *.swf, *.bat *.vbs...). Jedna od mogućih opasnosti su i datoteke koje su pisane u Wordu (*.doc ili *.docx) i Excelu (*.xls ili xlsx) ako sadrže Makronaredbe (Macro).
Niti jedna osoba ne bi smjela "izaći" na internet ili komunicirati elektroničkom poštom ako nema instaliran ANTIVIRUSNI program na računalu koje koristi. Jedan od antivirusnih programa, koji je uz to i potpuno besplatan je AVAST. Preporučujemo Vam da koristite besplatni AVAST koji možete preuzeti ovdje.

 Povijest virusa Povijest virusa

Pioniri destrukcije naših računala krenuli su u pohod još davne 1986. godine. Sve je krenulo virusom koji zapravo i nije trebao biti virus. Braća Basit i Amjad Farooq Alvi iz Pakistana načinili su zaštitu kojom bi se sprečavalo piratstvo, zbog čega su i ostavili svoj kontakt na poruci koja je upozorila korisnika da ima ilegalne stvari na disku. No, Brain (naziv virusa) se nije nadograđivao i s vremenom se počeo javljati i kad ne bi bilo ilegalnih stvari na disku te nije više mogao razaznati legalno od ilegalnog. Braća su ubrzo povukla svoj program (virus) s tržišta, a danas imaju u Pakistanu telekomunikacijsku tvrtku Brain Telecommunication Limited i vrlo su utjecajni i bogati.

Poslije te 1986. su se sve češće počeli pojavljivati virusi, ali prvi kojeg su zabilježili mediji bio je virus Michelangelo. Ime je dobio jer je mirovao sve do 6. ožujka, dan kad je rođen veliki renesansni umjetnik. Kad bi se Michelangelo 'probudio','zarazio' bi disk. Zna se da je stigao s Novog Zelanda, ali se sumnja kako je njegov autor namjerno koristio dan Michelangelova rođenja. Microsoft je također osjetio pošast virusa, i to 1995. godine kad je američki virus Concept stigao na scenu i 'napadao' preko Word dokumenata. Smatra se prvim makro virusom u povijesti.

A prvi e-mail virus u povijesti bio je Happy99. Ne zna se otkud je stigao, ali pojavio bi se u vašem Inboxu s nazivom "Sretna Nova 1999.". Čim bi ga otvorili on bi automatski poslao istu poruku svima koje imate u kontaktima, ali nije činio nikakvu štetu, baš kao ni ostali prvotni virusi. Ali štetu je zato činilo "ljubavno pismo", virus stigao s Filipina 2000. godine napravio je pravu zbrku u računalnom svijetu. Ovaj virus, odnosno crv kako se nazivaju virusi koji se šire bez pomoći čovjeka, zarazio je milijune računala tako što bi se pojavio u vašem Inboxu s naslovom "Love letter", a kad bi otvorili priloženu datoteku on bi vam zarazio sve na računalu potrebno za normalan rad. Taj crv je zapravo bio revolucija i nakon njega su mnogi dobili inspiraciju. Ali svi su oni zapravo služili da vam naštete, to je bila dovoljna satisfakcija svakog tko bi ih pustio u opticaj. Sve do 2003. godine i Fizzera, prvog virusa napravljenog kako bi svom tvorcu donio zaradu. Poanta je bila da vam se 'uvuče' u Inbox i zatim šalje reklame (spam) svima u vašim kontaktima, a zatim svima u kontaktima onog gdje je stigao itd.

Najopasniji virus svih vremena također se širio putem elektroničke pošte. Storm Worm je stvoren 2007. godine na nepoznatoj lokaciji, a zavarao bi vas nazivom "230 mrtvih nakon oluje u Europi". Kad bi otvorili tu poruku na računalo bi vam stigao 'trojanski konj', vrsta virusa koja se isprva doima kao legalna datoteka, ali čim je instalirate na računalo počne kontrolirati određene programe na računalu i slati vaše informacije onome tko vam je 'trojanca' poslao. Ukratko, Storm Worm je preuzimao kontrolu nad vašim računalom. Najmoćniji virus, za koji se vjeruje da ga je načinila Vlada SAD-a ili Izraela, izumljen je 2010. godine, a naziva se Stuxnet. Njegova je zadaća nadgledati industrijske programe ili datoteke, posebno one koji se koriste za obogaćivanje urana. Smatra se prvim virusom koji se koristi za špijunažu, odnosno kontrolu tržišta, a u što će se razviti nitko ne zna, iako se mnogi teoretičari zavjera bave raznim crnim predviđanjima.

 Opasne web stranice Opasne web stranice

Ukoliko ste primijetili da se na vašoj web adresi umjesto vaše web stranica prikazuje poruka da je stranica zloćudna (poruka: Ova stranica bi mogla naštetiti vašem računalu), vrlo vjerojatno je da na lokalnom računalu preko kojeg se spajate na hosting račun imate instaliran neki virus. Također, web stranica koja je zaražena zloćudnim programom / virusom pokušat će na svakom nezaštićenom računalu posjetitelja također instalirati virus.

Za uklanjanje nastalog problema učinite sljedeće:
- Provjerite i očistite svoje računalo od raznih malware, spyware i ostalih virusa
- Promijenite pristupnu lozinku za FTP u neku složeniju
- Sa web stranice skinite i očistite zaražene datoteke ili vratite 'čiste' stranice iz backupa
- Nadogradite instalirane skripte i komponente na najnovije verzije

Nakon toga zatražite ponovnu provjeru svojih web stranice kako bi se maknulo upozorenje o zloćudnoj stranici. Provjera se traži preko Googla ili kod StopBadware organizacije.

Stranica može biti napadnuta na nekoliko načina, najčešće se napada preko ukradenih login podataka ili sigurnosnog propusta u instaliranoj skripti. Na lokalnom računalu kojeg koristite za spajanje na FTP hosting računa nalazi se instaliran malware virus koji vam ukrade login podatke i zatim ih koristi za napad na web stranicu. Instalirana web skripta nije duže vremena nadograđivana i preko sigurnosne rupe ubačena je druga skripta preko koje se može upravljati svim podacima na hosting računu, a samim time i instalirati virus. Koristite antivirusne programe kao što su npr. Avast ili LavaSoft.
Za sve dodatne informacije ili pomoć, možete kontaktirati i tvrtku Poslovni forum d.o.o.

 E-mail marketing E-mail marketing

Email marketing je direktni marketing komercijalnih poruka grupama ljudi. U širem smislu, svaki email poslan potencijalnom ili trenutnom klijentu smatra se email marketingom. Uključuje korištenje emaila za slanje ponude proizvoda i usluga, zahtjeva za suradnjom, raznih prezentacija, te ima namjenu izgradnje povjerenja, lojalnosti i brendiranja. Email marketing je odličan alat za tvrtke koje žele ostati u kontaktu sa svojim klijentima ili potencijalnim prilikama kroz cijeli proces kupovine.

Email marketing je jedna od najboljih i najučinkovitijih metoda internet marketinga koja donosi profit i uspjeh Vašem poslovanju. Pristup velikom broju potencijalnih klijenata putem emaila; izravan je kontakt sa klijentima isto kao na način da im pokucate na vrata i predočite svoju poslovnu ponudu. Upravo zbog toga je email marketing od velike važnosti za uspjeh Vašeg poslovanja. Internet marketing je danas jako popularan promotivni kanal koji koriste male i velike tvrtke pa tako i svjetske mega korporacije, za prezentiranje svojih proizvoda i usluga.

E-mail (elektronička pošta ili e-pošta) je poruka koja putuje kroz internet, te ju tvrtke i pojedinci koriste u direktnoj (izravnoj) i personalnoj (osobnoj) komunikaciji s potrošačima jer e-mail tehnologija omogućuje visok stupanj personalizacije. E-mail marketing je oblik internetskog marketinga tj. digitalna inačica letaka koji se ubacuju u poštanski sandučić. No ipak, postoje brojne zlouporabe elektroničke pošte. Korisnici su često zasipani neželjenim porukama (tzv. spam) kojima poduzeća pokušavaju doći do potencijalnih potrošača. Vrlo je tanka granica između e-mail marketinga i stvaranja spam poruka, te najčešće ovisi o primateljevoj percepciji sadržaja e-mail poruke te zakonima pojedine države.

Newsletter sustav je web aplikacija koja omogućava slanje velike količine e-mail poruka prema predodređenim željama onima koji su se osobno prijavili putem svoje e-mail adrese. Baza podataka newsletter sustava sadrži sve te e-mail adrese prijavljenih korisnika te se njena vrijednost ocjenjuje količinom e-mail kontakata. Newsletter sustav odlikuje mogućnost trenutnog brisanja određene e-mail adrese iz baze podataka kada to korisnik osobno zatraži. Newsletter sustavi danas su oblik marketinga za izravnu komunikaciju sa širokim spektrom ciljane publike. Određene institucije ne nude prodaju e-mail adresa kao takvih, već uslugu slanja kroz njihov newsletter sustav. Dopušteni (etični) e-mail marketing svako je masovno slanje e-mail poruka onim korisnicima koji su zatražili njihovo primanje.
Obavijesti, newsletteri, ponude proizvoda i usluga, cjenici, katalozi, kuponi i ankete tek su neke od opcija koje nudi e-mail marketing, a koje se mogu uspješno i zakonito poslati zainteresiranim korisnicima i tako ostvariti uspješnu pormociju putem interneta i e-maila.

E-mail marketing Link na opširnije informacije o e-mail marketingu Marketing

Marketing Internet marketing

  • Pregled nove ponude Novo u ponudi - Internt marketing, izrada web stranica, izrada CMS stranica, besplatno oglašavanje, usluge istraživanja tržišta, primjeri poslovnih planova, primjeri ugovora, poslovni imenici i adresari, informacije o novim proizvodima na hrvatskom tržištu, informacije o poiticajima i mogućnostima kreditiranja, pregledi ponude i potražnje, oglasi za prodaju proizvoda, zbirke poslovnih informacija...
    Opširnije >>
  • Izrada CMS internet stranica Izrada CMS internet stranica po izuzetno povoljnim cijenama; izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova, objavljivati neograničeni broj tekstova... Predstavite Vašu tvrtku, objavite sve ponude, akcije, objavite detaljni pregled svih proizvoda i usluga... Ukoliko Vas nema na Internetu; Vi ne postojite! Izrada web stranica za tvrtke i obrtnike...
    Opširnije o izradi CMS stranica >>
  • Primjeri ugovora - Šprance ugovora Praktični primjeri ugovora za poduzetnike. Primjeri ugovora o radu, primjeri ugovora o poslovnoj suradnji, primjeri ugovora o kupoprodaji nekretnina i poslovnih prostora, ugovori o najmu, šprance ugovora o zakupu i najmu. Besplatni primjeri ugovora o posudbi, ugovori za turističke agencije, ugovori o alotmanu, ugovori o generalnom zastupanju, razne vrste posredničkih ugovora...
    Opširnije o primjerima ugovora >>
  • Istraživanje tržišta Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih informacija koje pomažu poduzetnicima prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju i planiranju poslovnih aktivnosti, rješavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspješnosti poslovanja. Poslovni Forum prikuplja i analizira kvantitativne i kvalitativne podatke, čuvajući pritom diskreciju klijenta i svih prikupljenih podataka...
    Opširnije o uslugama istraživanja tržišta >>
  • Trgovačko posredovanje za poduzetnike Trgovačko posredovanje na domaćem i inozemnom tržištu. Povezivanje poslovnih subjekata i njihove ponude ili potražnje, za proizvode ili usluge. Pronađite partnere za zajednička ulaganja, distribuciju, marketing, prodaju i usluge. Povezivanje malih trgovaca na interesnoj osnovi. Posredovanje pri inozemnim trgovačkim komorama i poslovnim organizacijama. Poslovno posredovanje...
    Opširnije o trgovačkom posredovanju >>
  • Poslovna psihologija za poduzetnike Poslovna psihologija za male i srednje poduzetnike, posebno prilagođena hrvatskim poslovnim okolnostima recesije. Otkrijte svoje mehanizme uspjeha, odaberite kvalitetne djelatnike i donosite prave odluke u pravo vrijeme. Svaki pokret, riječ ili simbol za svoj cilj imaju prodaju nečega što želi prodati onaj tko šalje poruku. Menadžerske vještine i iskustva. Vodič za napredovanje u karijeri...
    Opširnije o poslovnoj psihologiji >>
  • Programi za poduzetnike Pregled poslovnih programa. Programi za knjigovodstvo i računovodstvo. Programski paketi za vođenje financijskog poslovanja poduzetnika; bilance, fakturiranje, blagajna, skladišno poslovanje, radni nalozi i sl. Korisni programi za vođenje evidencija, planiranje, uredski programi, kalkulatori, organizatori i kalendari, preglednici, alati za komunikaciju, besplatni programi za multimediju...
    Opširnije informacije o programima >>
  • Korisne preporuke i informacije Pretraživanje svih tekstova objavljenih na Poslovnom forumu. Preko 500.000 članaka i priloga. Pregled linkova prema većim tematskim cjelinama; Europske integracije, zaštita potrošača, trgovačko pravo, obrtničke komore, internet rječnik, znanstveni radovi, klasifikacije, registri, sudska praksa, analize tržišta, pregledi ponude i potražnje, prospekti, katalozi...
    Opširnije informacije >>
 
 
 

INFORMACIJE

Linkovi