| 
  
  Menu - Najave... | 
 | 
  
Dodatne upute za podešavanje i korištenje e-maila
 
Vodič za rješavanje problema u korištenju e-mail programa
 
Uvijek kada se pojavi neki problem u korištenju e-mail programa (Microsoft 
Outlook i slični programi), prije nego što nama prijavite problem, prvo trebate 
utvrditi da li je problem na našoj strani kao pružatelja hosting i mail usluge 
ili je problem na Vašoj strani (na Vašem računalu ili e-mail programu).
 
 
Ako je problem na našoj strani, na hosting i mail serverima, vrlo vjerojatno u 
tom slučaju neće raditi niti Webmail. Zato se uvijek u tim situacijama prvo 
logirajte u Webmail i provjerite da li u njemu radi primanje i slanje pošte. Ako 
Vam radi Webmail, problem je vjerojatno na strani Vašeg računala. 
 
Link na upute za Webmail
 
 
 
PREGLED NAJČEŠĆIH PROBLEMA I KAKO IH RIJEŠITI
 
 
  
Kod slanja e-mail poruke pojavljuje  se greška 553 
 
Radi se o grešci sa autentikacijom prilikom slanja poruka. Provjerite u 
postavkama e-mail klijenta da li je uključena autentikacija pomoću korisničkog 
imena i šifre na izlaznom poslužitelju. Autentikacija na izlaznom poslužitelju 
je nužna ukoliko koristite naš SMTP poslužitelj. Ukoliko koristite MS Outlook 
Express ova opcija se nalazi na ovoj lokaciji: meni Tools -> Accounts -> kartica 
Mail -> Properties -> kartica Servers -> "My server requires authentication". 
 
  E-mail  program odlazi u timeout 
 
Problem se najčešće pojavljuje ukoliko koristite neki od antivirusnih programa 
za skeniranje primljenih i poslanih poruka. Provjerite postavke antivirusnog 
softvera. Osim antivirusnog softvera svakako provjerite i postavke firewalla na 
Vašem računalu, postoji mogućnost blokade porta 110 za primanje poruka ili porta 
25 za slanje poruka.
 
 
  E-mail ne radi 
na iPhone uređaju 
 
Ukoliko primjetite da vam je na vašem iPhone uređaju prestao raditi mail, 
vjerojatno se radi o problemu zapamćene pogrešne IP adrese mail servera u samom 
uređaju. Da bi riješili problem potrebno je napraviti rekreiranje e-mail accounta.
 
 
  Outlook 
Express javlja grešku 0x800c0133 
 
Greška 0x800c0133 u Vašem Outlook Express-u se pojavljuje zbog toga što je došlo 
do greške na inbox datoteci. Problem možete sami riješiti na sljedeći način: 
Otvorite Outlook Express i na lijevoj strani ekrana napravite desni klik na 
'Local Folders', odaberite 'New Folder', upišite naziv novog direktorija 'Temp'. 
Ukoliko još možete pristupiti 'Inbox' direktoriju, preselite sve poruke iz 
'Inbox' direktorija u novokreirani 'Temp' direktorij. 
Otiđite u meni 'Tools' -> 'Options' -> 'Maintenance' kartica -> kliknite na 
tipku 'Store Folder'.  
Bit će Vam prikazana putanja do Vaše inbox datoteke. Zapamtite ovu putanju. 
Zatvorite Outlook Express, otiđite u direktorij naveden u putanji do inbox 
datoteke i izbrišite 'inbox.dbx' datoteku. Ponovno pokrenite Outlook Express. 
Inbox direktorij će biti automatski rekreiran. Ponovo preselite poruke iz 'Temp' 
direktorija u 'Inbox' direktorij. Izbrišite 'Temp' direktorij. 
 
  Ne primate E-mail 
 
Razloga za neprimanje e-maila može biti više: neispravan rad servera koji Vam 
šalje email, problemi na Internetu, neispravan rad našeg servera, pa čak da vam 
netko nije niti poslao e-mail, a obećao je, pošiljatelj svjesno ili nesvjesno 
šalje e-mail sa virusom u privitku... 
Neke probleme možete sami prepoznati i riješiti, npr. ako poruka koju 
pošiljatelj maila dobije sadrži informaciju QUOTE EXCEEDED, znači da na 
zakupljenom prostoru više nemate slobodnog mjesta.  
Rješenje je da se logirate na svoj Webmail i izbrišite svu poštu koju ne 
trebate. Drugo rješenje je zakup većeg prostora. Treće rješenje je da 
forwardirate poštu na neki drugi e-mail, npr Gmail, a potom da ispraznite svoj 
poštanski pretinac... 
 
  Error poruke 
Outlook i većina svih e-mail programa, najčešće će uvijek kada se ne mogu 
povezati sa mail serverom izbaciti poruku da korisničko ime i/ili lozinka nisu 
točni. No, najčešće jesu točni (nisu promijenjeni, već je neki drugi problem na 
relaciji Vaše računalo - Internet. Treba obratiti i da li ima još neka poruka o 
grešci. Outlook daje poruke o greškama u obliku npr. 0x800c0133. 
 
Ukoliko nama prijavljujete problem, trebate nam detaljno opisati sve okolnosti i 
što točno ne radi, a ako postoji i broj greške, svakako nas i o tome 
obavijestiti. Ukoliko ste korisnik koji se više razumije oko računala, možete 
probati i na Google tražilici putem broja greške pokušati naći odgovor.
 
 
Razmislite i o prelasku na neki drugi program. Outlook zapravo nije uopće 
najbolji program za e-mail, već je poznat samo zato jer dolazi uz Windowse. 
Ujedno je to i razlog što svi virusi i napadi su usmjereni upravo na Outlook. 
Outlook je zapravo najlošiji izbor. Mi u Poslovnom forumu odavno smo odustali od 
korištenja Outlooka, i koristimo e-mail program naziva The Bat! 
Naša preporuka je upravo za taj program koji možete naći na
www.ritlabs.com. Program doduše nije 
besplatan, ali je vrlo pouzdan. Ako želite neku besplatnu verziju programa, 
veliki broj programa možete naći i na www.snapfiles.com, download.com, www.pmail.com ...
 
 
Microsoftova podrška
 
 
Ukoliko Vam je potrebna bilo kakva pomoć ili savjet, slobodno nas kontaktirajte.
 
 
    
 
Naslovna stranica
 
 
 
  | 
 
 
  | 
  |