Poslovni forum d.o.o.
  > HOSTING / ZAKUP DOMENA


Menu - Najave...

Dodatne upute za podešavanje i korištenje e-maila


Vodič za rješavanje problema u korištenju e-mail programa


Uvijek kada se pojavi neki problem u korištenju e-mail programa (Microsoft Outlook i slični programi), prije nego što nama prijavite problem, prvo trebate utvrditi da li je problem na našoj strani kao pružatelja hosting i mail usluge ili je problem na Vašoj strani (na Vašem računalu ili e-mail programu).

Ako je problem na našoj strani, na hosting i mail serverima, vrlo vjerojatno u tom slučaju neće raditi niti Webmail. Zato se uvijek u tim situacijama prvo logirajte u Webmail i provjerite da li u njemu radi primanje i slanje pošte. Ako Vam radi Webmail, problem je vjerojatno na strani Vašeg računala.

Link na upute za Webmail


PREGLED NAJČEŠĆIH PROBLEMA I KAKO IH RIJEŠITI

Pitanja Kod slanja e-mail poruke pojavljuje se greška 553

Radi se o grešci sa autentikacijom prilikom slanja poruka. Provjerite u postavkama e-mail klijenta da li je uključena autentikacija pomoću korisničkog imena i šifre na izlaznom poslužitelju. Autentikacija na izlaznom poslužitelju je nužna ukoliko koristite naš SMTP poslužitelj. Ukoliko koristite MS Outlook Express ova opcija se nalazi na ovoj lokaciji: meni Tools -> Accounts -> kartica Mail -> Properties -> kartica Servers -> "My server requires authentication".

Pitanja E-mail program odlazi u timeout

Problem se najčešće pojavljuje ukoliko koristite neki od antivirusnih programa za skeniranje primljenih i poslanih poruka. Provjerite postavke antivirusnog softvera. Osim antivirusnog softvera svakako provjerite i postavke firewalla na Vašem računalu, postoji mogućnost blokade porta 110 za primanje poruka ili porta 25 za slanje poruka.

Pitanja E-mail ne radi na iPhone uređaju

Ukoliko primjetite da vam je na vašem iPhone uređaju prestao raditi mail, vjerojatno se radi o problemu zapamćene pogrešne IP adrese mail servera u samom uređaju. Da bi riješili problem potrebno je napraviti rekreiranje e-mail accounta.

Pitanja Outlook Express javlja grešku 0x800c0133

Greška 0x800c0133 u Vašem Outlook Express-u se pojavljuje zbog toga što je došlo do greške na inbox datoteci. Problem možete sami riješiti na sljedeći način:
Otvorite Outlook Express i na lijevoj strani ekrana napravite desni klik na 'Local Folders', odaberite 'New Folder', upišite naziv novog direktorija 'Temp'.
Ukoliko još možete pristupiti 'Inbox' direktoriju, preselite sve poruke iz 'Inbox' direktorija u novokreirani 'Temp' direktorij.
Otiđite u meni 'Tools' -> 'Options' -> 'Maintenance' kartica -> kliknite na tipku 'Store Folder'.
Bit će Vam prikazana putanja do Vaše inbox datoteke. Zapamtite ovu putanju.
Zatvorite Outlook Express, otiđite u direktorij naveden u putanji do inbox datoteke i izbrišite 'inbox.dbx' datoteku. Ponovno pokrenite Outlook Express. Inbox direktorij će biti automatski rekreiran. Ponovo preselite poruke iz 'Temp' direktorija u 'Inbox' direktorij. Izbrišite 'Temp' direktorij.

Pitanja Ne primate E-mail

Razloga za neprimanje e-maila može biti više: neispravan rad servera koji Vam šalje email, problemi na Internetu, neispravan rad našeg servera, pa čak da vam netko nije niti poslao e-mail, a obećao je, pošiljatelj svjesno ili nesvjesno šalje e-mail sa virusom u privitku...
Neke probleme možete sami prepoznati i riješiti, npr. ako poruka koju pošiljatelj maila dobije sadrži informaciju QUOTE EXCEEDED, znači da na zakupljenom prostoru više nemate slobodnog mjesta.
Rješenje je da se logirate na svoj Webmail i izbrišite svu poštu koju ne trebate. Drugo rješenje je zakup većeg prostora. Treće rješenje je da forwardirate poštu na neki drugi e-mail, npr Gmail, a potom da ispraznite svoj poštanski pretinac...

Pitanja Error poruke
Outlook i većina svih e-mail programa, najčešće će uvijek kada se ne mogu povezati sa mail serverom izbaciti poruku da korisničko ime i/ili lozinka nisu točni. No, najčešće jesu točni (nisu promijenjeni, već je neki drugi problem na relaciji Vaše računalo - Internet. Treba obratiti i da li ima još neka poruka o grešci. Outlook daje poruke o greškama u obliku npr. 0x800c0133.

Ukoliko nama prijavljujete problem, trebate nam detaljno opisati sve okolnosti i što točno ne radi, a ako postoji i broj greške, svakako nas i o tome obavijestiti. Ukoliko ste korisnik koji se više razumije oko računala, možete probati i na Google tražilici putem broja greške pokušati naći odgovor.

Razmislite i o prelasku na neki drugi program. Outlook zapravo nije uopće najbolji program za e-mail, već je poznat samo zato jer dolazi uz Windowse. Ujedno je to i razlog što svi virusi i napadi su usmjereni upravo na Outlook. Outlook je zapravo najlošiji izbor. Mi u Poslovnom forumu odavno smo odustali od korištenja Outlooka, i koristimo e-mail program naziva The Bat!
Naša preporuka je upravo za taj program koji možete naći na www.ritlabs.com. Program doduše nije besplatan, ali je vrlo pouzdan. Ako želite neku besplatnu verziju programa, veliki broj programa možete naći i na www.snapfiles.com, download.com, www.pmail.com ...

Microsoftova podrška

Ukoliko Vam je potrebna bilo kakva pomoć ili savjet, slobodno nas kontaktirajte.

InformatikaUpute

Naslovna stranica


  PREPORUKE / NAJAVE / INFORMACIJE
 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje? Želite povećati prodaju? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla?
Link na pregled ponude - Pogledajte primjere - Iskoristite popuste!
 

 
OSTALE USLUGE ZA PODUZETNIKE
Tvrtka Poslovni Forum d.o.o. osnovana je sada već davne 2002. godine u Rijeci od strane Damira Međurečana koji je okupio vodeće stručnjake na području ekonomije, prava i informatike, kako bi efikasno pokrili sve potrebe svojih klijenta.
Link na pregled ponude poslovnih usluga i informacija
 

27. 4. 2024.