MARKETING - Knjige

Naslovna stranica

Web marketing

Marketing u turističkom ugostiteljstvu

e-Earketing

Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba

Marketinške mogućnosti Interneta

Razmjenski odnosi u marketingu

Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu



Narudžbenica



KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI I TURIZAM



POSLOVNI FORUM

Google


WWW Poslovni Forum





IZRADA WEB STRANICA

Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...











POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga


KNJIGE: MARKETING


e-Marketing
Nova knjiga; opširnije >>




NISU NAM POZNATI PODACI DA LI JE KNJIGA JOŠ UVIJEK U PRODAJI












RANIJA IZDANJA
 

Marketing u turističkom ugostiteljstvu
 
Prof. dr. sc. Drago Ružić

Marketing u turističkom ugostiteljstvu

Izdavač: Ekonomski fakultet u Osijeku
Recenzija:
Prof. dr. sc. Marcel Meler, redoviti profesor u trajnom zvanju
Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Prof. dr. Zdenko Cerović, redoviti profesor Fakulteta za hotelski i turistički menadžment Opatija

Knjiga ima težnju pružiti pregled marketinških metoda i tehnika koje je moguće aplicirati u ugostiteljskim objektima. U knjizi se analiziraju mogućnosti aplikacije prvenstveno na hotele i restorane kao reprezentativne predstavnike ugostiteljske djelatnosti, i to u kontekstu turizma.

Opširnije >>>>>

e-Earketing
 
Prof. dr. sc. Drago Ružić

e - Marketing

Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek, 2003. (338 str.)


Pristupna razmatranja, Internet, elektronički marketing, Kreiranje potrošačkih vrijednosti na Internetu, e – komunikacija, e – distribucija, poslovni modeli na Internetu, e – marketing u turizmu i ugostiteljstvu

Opširnije >>>>>

Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba
 
Prof. dr. sc. Drago Ružić, Željko Turkalj, Zdenko Tomčić

Razmjenski odnosi u marketingu
– organizacija i provedba


Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek, 2002. (395 str.)



Opširnije >>>>>

Marketinške mogućnosti Interneta
 
Prof. dr. sc. Drago Ružić

Marketinške mogućnosti Interneta

Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 2000. (153 str.)

Recenzenti knjige su: Prof.dr.sc. Marcel Meler, Doc.dr.sc. Nino Novak, Doc.dr.sc. Darko Tipurić

Opširnije >>>>>

Razmjenski odnosi u marketingu
 
Tibor Karpati – Drago Ružić:

Razmjenski odnosi u marketingu

Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera Osijek, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek 1999. (346 str.)

Recenzenti knjige su: Prof.dr.sc. Marcel Meler, Prof.dr.sc. Zdenko Segetlija, Doc.dr.sc. Zdenko Cerović

Opširnije >>>>>

Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu
 
Prof. dr. sc. Drago Ružić

Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu

Izdavač: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1997, 339. str.


Opširnije >>>>>

 
 

l1 l2