POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje? Želite povećati prodaju? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla?
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike - Iskoristite popuste!
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI, BAZE PODATAKA
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 





 

 
NAPOMENA!
U nastavku je sadržaj web stranice koja je izrađena prije dosta vremena. S obzirom na protek vremena, neke od informacija možda više nisu aktualne. Za aktualne i ažurirane informacije, posjetite naslovnu stranicu ovog web portala.
Link na naslovnu stranicu web portala www.poslovniforum.hr
 

 
Internet portal POSLOVNOG FORUMA Internet i poslovne usluge
 
  E-MARKETING  -  DODATNI PRILOZI O MARKETINGU  -  POSLOVNI FORUM > PREGLED SVIH USLUGA  -  TRAŽILICA

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Drago Ružić
Antun Biloš
Davorin Turkalj

e-Marketing

   e-Marketing

e-Marketing PREDGOVOR  e-Marketing SADRŽAJ  e-Marketing UVOD  e-Marketing ODABRANO IZ KNJIGE  e-Marketing NARUDŽBENICA

PREDGOVOR

Rukopis ove knjige nastao je kao logičan slijed prethodno objavljenih knjiga: “Marketinške
mogućnosti Interneta”, koja je tiskana početkom 2000. godine, i “e – Marketing”, izdane 2003.
godine. Za razliku od prve dvije knjige, koje kao autor potpisuje Drago Ružić, ova knjiga rezultat
je suradnje spomenutog autora s mlađim kolegama koji se, svaki na svoj način, bave nekim
aspektima e – marketinga. Tako suaotor knjige Antun Biloš obrađuje marketinška istraživanja
na Internetu, što je područje njegovog dosadašnjeg znanstvenog interesa, dok dio autorstva
pripada Davorinu Turkalju, koji sudjeluje s dijelovima teksta koji obrađuju razvojne aspekte
Web-a 2.0.
Sadržajno gledano, u odnosu na prethodna izdanja, u ovoj knjizi riječ je manjim dijelom o
inoviranju i proširenju teksta, a većim dijelom o potpuno novom rukopisu.
Ova, kao i prethodne knjige, nastala je iz potrebe za pokrivanjem novog područja primjene
marketinga. Naime, dinamika razvoja Interneta i marketinških mogućnosti koje suvremena
digitalna tehnologija i Internet pružaju načinili su značajne promjene u tradicionalnim marketinškim
aktivnostima, ali također otvorili prostor za razvoj posebne vrste marketinga koja
se može nazvati po temeljnoj tehnologiji na kojoj se razvija – digitalni marketing. Digitalni
marketing svoju aplikaciju nalazi na Internetu i mobilnoj telefoniji, pa je onda moguće govoriti
o e-marketingu i e –mail marketingu, odnosno m-marketingu, ako se pobliže naznačava mobilnost
Interneta.
Pripremajući rukopis ove knjige, uz polaznu osnovicu koju su činile prethodne, pratio nas
je nelagodan osjećaj da je tekst već u trenutku pisanja, neovisno o aktualnoj temi i razmjerno
svježim i raznolikim izvorima informacija, dijelom već zastario. No, neovisno o toj činjenici,
koja proizlazi iz gotovo nesagledivo brzog razvoja Interneta i raznolikih oblika e – bussinesa,
smatrali smo svojom obvezom pripremiti rukopis koji može studentima, ali i svima drugima
zainteresiranima, pružiti pregled osnovnog pojmovnog sustava Interneta i prikazati marketinške
mogućnosti tog fenomena koji je nedvojbeno obilježio početak novog tisućljeća.
S obzirom na mnoge poslovne mogućnosti koje Internet pruža i koje su dobro pokrivene
raznolikom literaturom, logično je bilo ograničiti se samo na marketing na Internetu, koji, uz
časne iznimke (što je dijelom referirano u knjizi), u domaćoj literaturi nije u dovoljnoj mjeri
obrađen.
Glavna poteškoća pri pisanju knjige bila je u određivanju dubine i širine sadržaja i usklađivanje
s težnjom da knjiga ne bude previše opsežna, ali da ipak dovoljno obuhvatna. Poteškoća
je bilo i u određivanju hrvatskih izraza za pojmove koji predstavljaju novitete čak i u engleskom
jeziku, tako da su kao kompromisno rješenje dobrim dijelom ostavljeni engleski pojmovi u
izvornom obliku, ali su pisani kurzivom.
Brzina promjena na području Interneta bez dvojbe nameće novo razmišljanje o tehnologiji
pripremanja ovakvih knjiga, koje nužno moraju biti tiskane u ograničenoj (maloj) nakladi, s
većom dinamikom “izmjena i dopuna”, što se ovom knjigom, nadamo se, postiže.
Svaka dobronamjerna primjedba i sugestija bit će zbog toga sa zadovoljstvom prihvaćena.

                                                                                                                     Autori
Osijek, rujan 2009.



Podaci o knjizi:

Izdavač: Ekonomski fakultet u Osijeku

Za izdavača: Prof. dr. sc. Željko Turkalj, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Recenzenti: Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević,
redoviti profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu
Prof. dr. Darko Tipurić,
redoviti profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu
Doc. dr. sc. Branimir Dukić,
docent na Ekonomskom fakultetu u Osijeku
Lektor: dr. sc. Tihomir Živić

Oblikovanje i graf. prip. za tisak: Tihomir Ravlić
Autori: Prof. dr. Drago Ružić
Antun Biloš, univ. spec. oec
mr. sc. Davorin Turkalj
Tisak: Factum d.o.o. Osijek

Objavljivanje ove knjige odobrio je Senat Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku.
CIP zapis dostupan u računalnom katalogu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek pod brojem 120902038

ISBN 978-953-253-071-1
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga




SADRŽAJ / PREGLED
Poslovni forum d.o.o.