|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
PRETRAŽIVANJE svih objavljenih tekstova |
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...
|
|
|
ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA
Poslovne se odluke moraju temeljiti na pouzdanim rezultatima
istraživanja tržišta.
Glavni smisao istraživanja tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih
informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju aktivnosti, rješavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspješnosti poslovanja.
Poslovni Forum prikuplja i analizira kvantitativne i kvalitativne podatke,
čuvajuči pritom diskreciju klijenta i prikupljenih podataka.
Poslovni Forum provodi istraživanja za potrebe:
-segmentacije tržišta (image proizvoda i marke, poznavanje i
korištenje, zadovoljstvo potrošača)
-razvoja proizvoda (definiranje osobina proizvoda, testiranje
proizvoda...)
-prodaje (određivanje tržišnog i prodajnog potencijala, predviđanje
konjunkture tržišta, prognoze i analize prodaje)
-promidžbene kampanje (definiranje promidžbene poruke, izbor medija)
Poslovni Forum također provodi:
-istraživanje javnog mnijenja
-istraživanje pračenosti medija (Media Audience, ispitivanja gledanosti televizije, slušanosti radija i čitanosti novina)
-monitoring (Media Clipping, mjerenje učestalosti pojavljivanja određenih sadržaja, tema i subjekata u elektronskim i tiskanim medijima, izrada arhive vijesti i drugih sadržaja)
-istraživanje potrošačkih navika (Consumer Preferences)
-istraživanje zadovoljstva potrošača (Consumer Satisfaction)
-segmentiranje tržišta i pozicioniranje
-analiza trenda, analiza podataka iz sekundarnih izvora
-mjerenje učinkovitosti promidžbenih kampanja (Prilikom ispitivanja povećanja stupnja poznatosti (proizvoda, usluge, marke...) do kojeg je došlo nakon provođenja kampanje, najčešće primijenjujemo testove sjećanja (Recall tests) i testove prepoznavanja (Recognition tests)
-telefonski intervjui (CATI)
-osobni intervjui / terensko anketiranje
-anketiranje putem pošte, na Internetu i drugo
OMNIBUS ISTRAŽIVANJA
Omnibus anketa je cijenom najpristupačniji i najjednostavniji način prikupljanja podataka o tržištu potrošača jer se možete uključiti u istraživanje s proizvoljnjim brojem pitanja, s vrlo povoljnom cijenom pojedinog pitanja. Postoji i mogućnost različitih popusta za veći broj pitanja, za ponavljanje istih pitanja u više navrata i sl.
Moguće je uključenje više klijenata u jedno istraživanje, uz prilagodbu specifičnim potrebama svakog klijenta, a klijenti dijele troškove istraživanja što je povoljnije za manje tvrtke i obrte, a cijena uključuje obradu i analizu podataka kao i čitav niz demografskih i psihografskih podataka o ispitanicima.
Metode koje se koriste prilagođavaju se potrebama konkretnog istraživanja, kao i broj ispitanika (uzorka), obuhvat svih ili nekih od 21. županije, pri ćemu je broj ispitanika u svakoj županiji proporcionalan ukupnom broju stanovnika pojedine županije), dobnim skupinama i sl.
Najčešća metoda izbora ispitanika je slučajni odabir, a uzimaju se u obzir i sociodemografski i psihografski podaci o ispitanicima, primjerice;
mjesto stanovanja, tip i veličina kućanstva, spol, životna dob, bračni status, broj i dob djece, obrazovanje, zaposlenost, zvanje i zanimanje, primanja (mjesečna / po članu kućanstva), stil života, socijalni status i drugo…
Razlika između uspješnih i neuspješnih poduzetnika je u tome što neuspješni poduzetnici misle da sve znaju, dok uspješni poduzetnici provode istraživanja tržišta.
Velika je razlika između misliti da se zna i stvarno znati što kupci kupuju, kako često kupuju, gdje kupuju, što utječe na njihovu kupovnu odluku?
Potrebno je znati i postkupovnu rekaciju, doživljaj proizvoda nakon upotrebe. zadovoljstvo garancijskim uvjetima i mogućnošću servisiranja, doživljaj proizvođača, proizvoda…
Da li ste proveli analizu cijena konkurencije i kako ste utvrdili vlastite cijene?
Provodite li testiranje proizvodi, ambalaže, oglasa i slogana?
Da li ste sigurni da se Vašim klijentima i kupcima sviđa isto ono što i Vama?
Istraživanja tržišta pomažu Vam pri donošenju kritičnih odluka u Vašem poslovanju. Svaki projekt je specifičan i prilagođen problemu i potrebama klijenta.
Specijalizacija istraživača Poslovnog Foruma pridonosi kvalitetnijoj pripremi, organizaciji, provođenju i interpretaciji rezultata istraživanja.
Poslovnog Foruma omogućuje Vam i samostalno istraživanje tržišta s obzirom da ista sadržava podatke o hrvatskim tvrtkama, obrtnicima i drugim poslovnim subjektima, kao i detaljne preglede njihove ponude i potražnje, cijene, opise proizvoda, uvjete isporuke i druge korisne i neophodne informacije.
Ukoliko su Vam potrebna dodatna istraživanja tržišta od strane Poslovnog Foruma, možete nas kontaktirati:
O važnosti istraživanja tržišta svjedoči i članak objavljen u Večernjem listu:
TIHOMIR VRANEŠEVIĆ, DIREKTOR ACCENTA I PROFESOR NA EKONOMSKOM FAKULTETU U ZAGREBU
Nevjerojatno je koliko menadžera ne zna tko su im klijenti Koliko je istraživanje tržišta zastupljeno među tvrtkama u Hrvatskoj?
- Ima tvrtki koje shvaćaju važnost istraživanja tržišta i koje svoje najvažnije strateške odluke donose na osnovi tih informacija. Nažalost, te su tvrtke malobrojne. Osnovni je problem u tome što se istraživanja provode samo za strateške odluke ili kada tvrtke zaista zapadnu u neke probleme. Međunarodne kompanije naručuju priličan broj istraživanja te na sustavan način pristupaju svome poslovanju i nastupu na hrvatskom tržištu. Domaće bi tvrtke mogle zaista mnogo naučiti od njih.
Kakvo je stajalište menadžera o važnosti istraživanja tržišnih prilika?
- Postoje tzv. "stari lisci" koji potpuno ignoriraju važnost istraživanja jer misle da sve znaju, da u potpunosti poznaju tržište i da je sve ionako stvar sreće. Ima i onih koji misle da provođenje istraživanja znači rješavanje svih problema i izbjegavanje svih opasnosti, zaboravljajući pritom da je uloga istraživanja pružanje informacija na temelju kojih se osmišljavaju marketinške aktivnosti. Uspješni menadžeri znaju da je istraživanje tržišta, zapravo, informacijska potpora u donošenju poslovnih odluka.
Ima i menadžera koji istraživanje smatraju gubljenjem vremena i novca.
- Ima menadžere koji su naručili istraživanje od neprovjerenih istraživačkih agencija, pa šire ideju da istraživanje nema svrhu, da ne vrijedi uložena novca. Svakako, samo u pravo, metodološki ispravno provedeno istraživanje vrijedi ulagati novac. Namjerno govorim ulagati jer je pogrešno sredstva namijenjena istraživanju smatrati troškovima. To je investicija u sigurniju poslovnu budućnost. Naž alost, brojni manadžeri cjenovno su orijentirani i cijena im je jedini kriterij odabira. Prilikom naručivanja istraživanja ponajprije treba voditi računa kolika je pouzdanost i vrijednost dobivene informacije jer je samo prava informacija pretpostavka za prave poslovne odluke.
Što su, prema vašem mišljenju, glavni problemi u menadžementu hrvatskih tvrtki?
- Čini mi se da su naši manadžeri više usmjereni na proces proizvodnje, proizvode, troškove, a manje na najveće vrijednosti svake tvrtke - klijente i zaposlenike. Brojni manadžeri znaju sve tehničke karakteristike svoga proizvoda ili proizvodnog pogona, znaju napamet podatke iz bilance unatrag dvije-tri godine, ali kada ih pitate tko su zaista njihovi klijenti (kupci, potrošači), blijedo gledaju. Nevjerojatno je koliko menadžera ne može opisati, a kamoli identificirati svoje klijente. Zaboravljaju da je proizvod namijenjen zadovoljenju želje i očekivanja kupaca i da je njihova misija da to ispune. Spoznaja o tomu pretpostavka je poslovnog uspjeha.
Koje tvrtke naručuju istraživanja tržišta kod nas?
- Klijenti su najčešće tvrtke iz područja proizvodnje i prodaje proizvoda krajnje potrošnje, poput prehrambene industrije, prozvodnje i prodaje lijekova te financijskih usluga. Uglavnom su to velike i uspješne tvrtke.
Pa, lako je njima provoditi istraživanja kad imaju novca!
- Upravo zato što provode istraživanja i imaju novac i vodeću ulogu na tržištu. Možda se čini prehrabrim reći, ali menadžement koji je spreman uložiti novac u istraživanje tržišta zasigurno je tržišno orijentiran, a to je dobra pretpostavka za uspjeh tvrtke!
BEZ ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA MENADŽERI LUTAJU U MRAKU
U Hrvatskoj se na istraživanje troši samo 4 milijuna USD na godinu
Više od 50 posto prometa u istraživačkoj djelatnosti u Hrvatskoj ostvari se istraživanjem za proizvođače potrošačih dobara, trajnih dobara i automobila * Proračuni domaćih kompanija namijenjeni istraživanjima su između deset i sto tisuća dolara * Nijemci na istraživanje troše 1,4 milijardi, a Britanci 1,5 milijardi eura
U suvremenim uvjetima poslovanja tvrtke veliku pozornost usmjeravaju na potrošače, njihove želje i potrebe. Zahvaljujući tomu, u svijetu se bilježi trend rasta istraživanja tržišta. Tako su, primjerice, u 2000. godini u svijetu prihodi tvrtki koje se time bave porasli 20 posto u odnosu na prethodnu godinu te premašili 16 milijardi eura. U Europi se na istraživanje tržišta najviše, oko 1,5 milijardi eura, troši u Britaniji, a slijedi Njemačka sa 1,4 milijarde eura. Da istraživanje tržišta sve više dobiva na cijeni i u Hrvatskoj, pokazuje podatak da je prije deset godina postojala samo jedna agencija specijalizirana za to, a danas ih je tridesetak. Prema istraživanju ESOMAR-a, svjetske udruge istraživačkih agencija, proračun industrije istraživanja u Hrvatskoj isnosi oko četiri milijuna američkih dolara na godinu. Više od 70 posto prihoda ostvaruje pet vodećih agencija: Gfk, Puls, Hendal, AC Nielesen i Accent, koje pružaju potpunu uslugu na područja istraživanja.
- Iako o ekspanziji ove djelatnosti u Hrvatskoj ne možemo govoriti sve dok široka baza većih i manjih poduzeća ne započne sa sustavnim istraživanjima, optimistična sam jer je situacija bolja nego prije pet-šest godina - kaže Nevenka Hendrih, direktorica Hendala i predstavnica ESOMAR-a za Hrvatsku.
Domaće tvrtke mogu učiti od stranih
Korisnici agencija za istraživanje tržišta su velike domaće i strane kompanije u Hrvatskoj, propagandne agencije i tiskovni mediji. Uspješne tvrke poput Plive, Podravke, Leda, Kraša, Zagrebačke pivovare, Coca-Cole i Zagrebačke banke već se godinama koriste rezultatima istraživanja tržišta prilikom donošenja poslovnih odluka. I mnogi drugi domaći menadžeri polako shvaćaju da je poslovni uspjeh moguć samo ako poznaju udio svoje kompanije na tržištu, uspješnost propagandne kampanje, mišljenje potrošača o njihovu proizvodu, spremnosti kupnje uz različite cijene...
- Međunarodne su kompanije svjesnije važnosti istraživanja tržišta. One ne ulaze na strano tržište ako prethodno nisu ispitale karakteristike toga tržišta. Nažalost, najčešći kriterij za odabir agencije koja će ta istraživanja i provesti jest cijena, jer često ne znaju ništa više o agencijama u Hrvatskoj. Birajući najjeftinije, kvaliteta dobivenih informacija postaje upitna - kaže Vlasta Kroflin Fišer, savjetnica agencije Gfk.
Proračuni kompanija namijenjeni istraživanjima su između deset i sto tisuća dolara. Najveći dio, 67 posto, ukupnog prometa te djelatnosti u Hrvatskoj utrošen je na ad hoc, jednokratna istraživanja koja se provode s točno određenom svrhom, a rezultati bi trebali uputiti na rješenje poslovnog problema. Obuhvaćaju procjene veličine i razvoja tržišta, identificiranje profila korisnika, testiranje proizvoda, istraživanje zamijećenosti propagandnih poruka i slično.
Kontinuirana istraživanja sudjeluju pak u ukupnom proračunu sa 33 posto. Provode se na istom uzorku tijekom duljeg razdoblja, a mjerenja se provode u pravilnim vremenskim razmacima. Rezultati ovakvih istraživanja omogućuju poduzeću održavanje baze podataka o "klimi" na tržištu. U kontinuirana istraživanja ubrajaju se paneli trgovina i kućanstava i omnibus istraživanja. Prednost omnibus istraživanja jest što se podaci prikupljaju uz pomoć upitnika koji sadrži pitanja većeg broja naručitelja, pa se smanjuju troškovi.
Više od 50 posto prometa u istraživačkoj djelatnosti u Hrvatskoj ostvari se istraživanjem za proizvođače potrošačih dobara, trajnih dobara i automobila. Znatan udio imaju i istraživanja vezana uz financijske usluge, s udjelom 9,6 posto, kao i oglašivačke agencije, s udjelom oko šest posto. Česta su istraživanja javnog mnijenja o uvjetima života, političkim stajalištima, imidžu političara i političkih stranaka.
- Istraživanje tržišta temeljna je marketinška aktivnost bez koje tvrtka s ozbiljnim pristupom korisnicima ne može poslovati. Sve je ostalo lutanje u mraku. Vodeće su tvrtke shvatile nužnost istraživanja i koriste se rezultatima istraživanja u usmjeravanju marketinške i korporativne strategije - kaže N. Hendrih.
Opasnost od rata cijenama
Najveće tvrtke koje se u nas bave istraživanjem tržišta najvećom opasnošću za tu djelatnost smatraju nelojalnu konkurenciju onih kojima glavna djelatnost nije istraživanje tržišta, nego se povremeno ubacuju u to područje te narušavaju njegov ugled. Ističu i to da je opasno usmjeravanje konkurentske borbe ponajprije na snižavanje cijene. Drže da bi to rezultiralo time da bi i renomirane agencije stavile kvalitetu u drugi plan. Neki stručnjaci smatraju da bi osnivanje nacionalne udruge istraživačkih agencija bio kvalitetan pomak, koji bi i naručiteljima pomogao prepoznati one koji misle i rade ozbiljno.
Unatoč problemima, stručnjaci se slažu da istraživanje tržište ima svijetlu budućnost.
|
|
Ažurirano 13. 10. 2024.
|