POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


PROJEKTI

Naslovna

Okrugli stol - Poreč

> Poziv

> Zbornik radova

> Sadržaj zbornika

> Baze podataka

> Zaključci

Obavijesti

Klikni za pregled priloga
Popusti i akcije

Google


WWW Poslovni Forum







IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. Berzo i lako kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...

>> LINK NA PREGLED I OPIS PONUDE ZA IZRADU WEB STRANICA >>

POSEBNA PONUDA
Internet se sve češće koristi kao izvor relevantnih i pravovremenih informacija što tvrtkama koje imaju vlastite stranice daje konkurentsku prednost. Što je tvrtka manja, to joj je Internet potrebniji. Želite li besplatno ažurirati svoju ponudu, uvoditi nove usluge ili proizvode? Želite li detaljno predstaviti Vašu ponudu? Želite li pobijediti konkurenciju da bi opstali?

IZRADA INTERNET STRANICA
Izrada CMS internet stranica po izuzetno povoljnim cijenama; izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova, objavljivati neograničeni broj tekstova... Predstavite Vašu tvrtku, objavite sve ponude, akcije, objavite detaljni pregled svih proizvoda i usluga... Ukoliko Vas nema na Internetu; Vi ne postojite!




















POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga


Zbornik radova Okruglog stola

STANJE I RAZVOJNE MOGUĆNOSTI U AKTUALNOM INFORMATIČKOM OKRUŽENJU
u okviru projekta
KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA TURIZMA RH

PREDGOVOR


      Budući da zapravo postoji snažna interaktivnost između turizma, s jedne strane, te poljoprivrede i prehrambene industrije, ali i ostalih gospodarskih grana i djelatnosti, s druge strane, očito je kako bitno treba ojačati učinkovitost svih djelatnosti koje tvore sastavnice turističkih proizvoda, kako bi bile po svojoj kvaliteti, a potom i cijeni, konkurentne kako za inozemne, tako i domaće turističke potrošače.

Turizam bi u Republici Hrvatskoj, sukladno tome, morao postati kralježnica strategije izvozne ekspanzije, imajući pri tome u vidu nedvojbene prednosti koje se stječu, primjerice, izvozom hrane preko turizma. Pritom se vrlo jednostavno može dokazati kako kontinentalni gospodarski resursi, poglavito oni iz područja proizvodnje hrane te osobito oni iz Slavonije i Baranje, mogu, naravno uz odgovarajuće mjere ekonomske politike, marketinški pristup istraživanju potreba te time i oblikovanja proizvodnih i prodajnih programa koji će biti utemeljeni na suvremenim tehnologijama, proizvesti outpute koji će u kvantitativnom smislu moći u potpunosti zadovoljiti potrebe turizma. Na taj bi se način postigli višestruki učinci:
s jedne bi se strane znakovito ojačao ekonomski položaj gospodarskih prioriteta, turizma i poljoprivrede, a kroz multiplikacijski efekt ostalih gospodarskih djelatnosti koje čine agregat turizma, bitno bi se uravnotežila i poboljšala platna bilanca zemlje, povećala uspješnost poslovanja sudjelujućih gospodarskih subjekata, povećala zaposlenost itd.

Navedeno je predstavljalo svojevrstan izazov znanstvenicima koji su izravno ili neizravno uključeni u tu problematiku. Tako je u ožujku 1999. godine sklopljen sporazum o međusobnoj suradnji u području znanstveno-istraživačke i nastavne djelatnosti između Instituta za poljoprivredu i turizam u Poreču, Ekonomskoga fakulteta u Osijeku te Poljoprivrednoga fakulteta u Osijeku i već je tom prigodom naznačena potreba pokretanja projekta kojim bi se ukazalo na pravce povezivanja područja Slavonije i Baranje kao najznačajnijega proizvođača hrane i Istre kao najznačajnijega turističkog područja u Republici Hrvatskoj.
Na tu je temu u listopadu 1999. godine održan i prvi okrugli stol u Poreču, koji je u veljači 2000. godine u Opatiji rezultirao i okruglim stolom “Poljoprivredni resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske”.

U lipnju 2001. godine Ministarstvo je znanosti i tehnologije odobrilo projekt pod nazivom “Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske” na kojem je bilo prijavljeno ukupno osamdesetak znanstvenika iz devet znanstvenih institucija. Rezultati su jednogodišnjega rada na projektu predstavljeni u trideset radova na znanstvenom skupu u Osijeku u lipnju 2002. godine, na temu istovjetnoj nazivu projekta.
Suorganizatorstvo su toga skupa prihvatili, između ostalih, Ministarstvo turizma i Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska turistička zajednica, Institut za turizam te Istarska, Osječko-baranjska i Vukovarsko-srijemska županija. Ministarstvo je znanosti u ožujku 2003. godine produžilo nastavak financiranja projekta za dvogodišnje razdoblje.

Ponajprije valja istaknuti kako je ta problematika prije pokretanja projekta bila isključivo necjelovito obrađivana sa stajališta pojedinačnih znanstvenih polja, odnosno grana, a zapravo nikada cjelovito, na multidisciplinaran način. To znači da postoje određeni znanstveni radovi koji, primjerice, ukazuju na problematiku proizvodnje hrane, zatim radovi koji ukazuju na problematiku prerade hrane, kako na mjestu proizvodnje, tako i na mjestu potrošnje, kao i, naposljetku znanstveni radovi koji ukazuju na ulogu hrane kao sastavnicu turističkih proizvoda Republike Hrvatske. Ali zato zapravo ne postoje povezana saznanja o ulozi svih drugih gospodarskih djelatnosti, osobito onih iz kontinentalnoga dijela Hrvatske, u stvaranju turističkoga proizvoda. Naposljetku, postoje nedovoljno razrađena saznanja o potrebnoj kvantitativnoj i kvalitativnoj razini turističkih proizvoda koji se, dinamički gledano, trebaju u budućnosti nuditi sve zahtjevnijim turističkim potrošačima.

Značenje je istraživanja na tom projektu proizašlo već iz činjenice da je ono po obuhvatu prvo istraživanje takve vrste u Republici Hrvatskoj, a njegovi rezultati operacionalizacijom mogu izuzetno pripomoći kako u razvoju i razvitku turizma i proizvodnje hrane, kao prioritetima, tako i u općem gospodarskom razvoju Republike Hrvatske. Polazna je postavka projekta bila da su kontinentalni gospodarski resursi Republike Hrvatske, osobito u području proizvodnje hrane, u stanju u cijelosti kvantitativno i kvalitativno dinamički zadovoljavati turističku potrošnju ostvarenu u Republici Hrvatskoj.

Međutim, s druge je strane proces razvoja informatizacije i komunikacijskih tehnologija danas već sastavnica življenja i poslovnoga ponašanja u okviru tzv. “digitalnoga doba”. Upravo se zbog toga osjetila potreba da se u okviru projekta “Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske” razmotri stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju, što je ujedno bila i tema okrugloga stola održanoga u Poreču u veljači 2004. godine, čiji su rezultati objavljeni u ovom zborniku radova.

Kako je to i navedeno u pozivu za okrugli stol “…polazna hipoteza za Okrugli stol je činjenica da u ovome trenutku u Republici Hrvatskoj, u informacijskom smislu ne postoji dovoljno učinkovit i transparentan sustav koji reprezentira cjelokupni lanac pribavljanja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, a koji može doprinijeti boljoj opskrbi subjekata turističke ponude".
Neka inozemna iskustva pokazuju da se takva situacija može znatno promijeniti obzirom da se u informatičkom prostoru javljaju novi sudionici koji mogu na novim tehnološkim temeljima uspostavljati nove relacije u lancima opskrbe i posredno generirati temelje za dugoročno usklađivanje turističke potražnje (potrošnje) i potencijala proizvodnje i prerade (ponude).

Riječ je o novim posredničkim ulogama cyber firmi koje ulaze u informacijska tržišta i transformaciji njihove uloge u tvorce novih tržišta, novih tržišnih zajednica i novih upravljačkih odnosa, koji tako otvaraju prostor za planiranje i realizaciju cjelokupnoga lanca opskrbe, osobito hranom na novim suradničkim osnovama.” Riječ je, dakle, o stvaranju, svojevrsne burze proizvoda hrane, odnosno e-marketa ili e-marketplacea, koja će ujediniti i učiniti transparentnom proizvodnjuproizvoda hrane. Naime, u okviru uspostavljenih sustava elektroničke trgovine, u nas postoji tek nekolicina web-site-ova koje djeluju po načelu B2C (business to consumer), a odnose se na područje proizvoda hrane, dok mrežnih stranica koje djeluju po načelu B2B, zapravo ni nema. Ideja je bila da se upravo na okruglom stolu u Poreču pokušaju sjediniti iskustva kako ponuđača, tako i potraživača na tom specifičnom tržištu, a rezultati se mogu iščitati na stranicama koje slijede, kao i u zaključcima okrugloga stola.


    Voditelj projekta
    prof. dr. sc. Marcel Meler

    Voditelj okrugloga stola
    prof. dr. sc. Drago Ružić


    >> SADRŽAJ ZBORNIKA
  
    >> ZAKLJUČCI