POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje? Želite povećati prodaju? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla?
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike - Iskoristite popuste!
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI, BAZE PODATAKA
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 





 

 
NAPOMENA!
U nastavku je sadržaj web stranice koja je izrađena prije dosta vremena. S obzirom na protek vremena, neke od informacija možda više nisu aktualne. Za aktualne i ažurirane informacije, posjetite naslovnu stranicu ovog web portala.
Link na naslovnu stranicu web portala www.poslovniforum.hr
 

 

PROJEKTI

Naslovna

Okrugli stol - Poreč

> Poziv

> Zbornik radova

> Sadržaj zbornika

> Baze podataka

> Zaključci

Obavijesti

Klikni za pregled priloga
Popusti i akcije

Google


WWW Poslovni Forum





POSEBNA PONUDA
Internet se sve češće koristi kao izvor relevantnih i pravovremenih informacija što tvrtkama koje imaju vlastite stranice daje konkurentsku prednost. Što je tvrtka manja, to joj je Internet potrebniji. Želite li besplatno ažurirati svoju ponudu, uvoditi nove usluge ili proizvode? Želite li detaljno predstaviti Vašu ponudu? Želite li pobijediti konkurenciju da bi opstali?

IZRADA INTERNET STRANICA
Izrada CMS internet stranica po izuzetno povoljnim cijenama; izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova, objavljivati neograničeni broj tekstova... Predstavite Vašu tvrtku, objavite sve ponude, akcije, objavite detaljni pregled svih proizvoda i usluga... Ukoliko Vas nema na Internetu; Vi ne postojite!




















POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga


POREČ 2004 - POZIV - POPIS SUDIONIKA

Ekonomski fakultet u Osijeku organizirao je u Poreču 20. veljače 2004. g., okrugli stol na temu:
"KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA TURIZMA REPUBLIKE HRVATSKE" s posebnim osvrtom na:
"STANJE I RAZVOJNE MOGUĆNOSTI U AKTUALNOM INFORMATIČKOM OKRUŽENJU"

Okrugli stol s potonjom temom organiziran je kao logični nastavak rada na projektu pod nazivom "KONTINENTALNI GOSPODARSKI RESURSI U FUNKCIJI RAZVITKA TURIZMA REPUBLIKE HRVATSKE" čiji je voditelj prof.dr.sc. Marcel Meler, a koji je financiran od strane Ministarstva znanosti i tehnologije.

Na ovim stranicama predstavljeni je i Zbornik radova Okruglog stola, kao i zaključci Okruglog stola u Poreču.

U sklopu dosadašnjeg rada na projektu već je održan znanstveno stručni skup pod istim nazivom. Na tom skupu razmotreni su različiti aspekti smjernica i mjera za uravnoteženje i sinkroniziranje potražnje potrošačkog (“plavog”) s ponudom proizvođačkog (“zelenog”) područja Republike Hrvatske, a u cilju postizanja većeg udjela domaćih inputa u turističkom agregatu.

Nema nikakve dvojbe, a to proizlazi iz svih na skupu prezentiranih referata, kako je turistički proizvod Republike Hrvatske potrebno repozicionirati u odnosu na turistički konkurentne zemlje, između ostalog, i boljom komplementarnom povezanošću, te većim udjelom kontinentalnih gospodarskih resursa u turističkom agregatu. Time turistički proizvod može biti kvalitetniji i prepoznatljiviji, uz isodobno postizanje željenih gospodarskih učinaka. Obzirom da situacija u praksi nije ni izdaleka zadovoljavajuća, postavlja se logično pitanje – kako je moguće to stanje promijeniti, te, tko i kako to može učiniti?

Objektivno, situacija u praksi je nezadovoljavajuća jer je došlo do mnogih promjena koje su doprinjele raskidanju nekad uspostavljenih kakvih – takvih veza između ugostiteljsko – turističkih subjekata na jednoj strani i subjekata agro – prehrambenog sektora, na drugoj strani. No, čak i neovisno o tome, tradicionalni načini dogovaranja i međusobnih veza povijesne su činjenice jer se u novim društvenim odnosima i tržišnoj ekonomiji javljaju potpuno drugačiji zahtjevi na strani potražnje, ali i brojne tehnološke novine i novi proizvodi na strani ponude.
Uloga posrednika također je bitno promjenjena, jer u tržinoj utakmici nalaze se novi globalni igrači (inozemni trgovački lanci).

Sve spomenuto odvija se u razdoblju koje se zbog naglog razvoja digitalne tehnologije i telekomunikacija već počinje nazivati "digitalno doba". Refleksija tih obilježja na ekonomske odnose dobiva zbirni naziv "e-business". Bez svake sumnje spomenute promjene imaju svoj odraz i na gospodarski sektor turizma. Prije svega, to se odnosi na razvoj informacijske i komunikacijske osnovice za unapređivanje poslovanja.

Polazna hipoteza za okrugli stol je činjenica da u ovome trenutku u Hrvatskoj, u informacijskom smislu ne postoji dovoljno efikasan i transparentan sustav koji reprezentira cjelokupni lanac pribavljanja prehrambenih artikala, a koji može doprinositi boljoj opskrbi lokalno proizvedenih prehrambenih inputa za potrebe turizma. Neka inozemna iskustva pokazuju da se takva situacija može znatno promijeniti obzirom da se u informatičkom prostoru javljaju novi sudionici koji mogu na novim tehnološkim osnovama uspostavljati nove relacije u lancima opskrbe i posredno generirati temelje za dugoročno orijentirano usklađivanje turističke potražnje (potrošnje) i potencijala proizvodnje i prerade (ponude). Riječ je o novim posredničkim ulogama cyber firmi koje ulaze u informacijska tržišta i transformaciji njihove uloge u tvorce novih tržišta, novih tržišnih zajednica i novih upravljačkih odnosa, koji tako otvaraju prostor za planiranje i realizaciju cjelokupnog lanca opskrbe hranom na novim suradničkim osnovama.

Prema potonjem, okvirne teme za okrugli stol su:
• Kakvo je stanje inplementacije informatičke tehnologije u opskrbi inputa općenito, a posebice lokalno proizvedene hrane i pića, za potrebe turizma?
- Promišljanja stanja od strane predstavnika subjekata ponude
- Promišljanja stanja predstavnika subjekata ugostiteljsko-turističkog gospodarstva
- Promišljanje stanja predstavnika subjekata trgovačkih lanaca
• Potrebni tehnički, kadrovski i organizacijski preduvjeti kod subjekata mogućeg lanca opskrbe kao preduvjet za unapređenje stanja?
• Da li već etablirane cyber tvrtke (ili neki drugi subjekti) na hrvatskom internetskom prostoru imaju snage i interesa biti nositelj cjelovitog B2B portala u funkciji opskrbe turizma potrebnim inputima?
• Koje su nužne aktivnosti (i obveze) zainteresiranih subjekata (subjekata ponude, subjekata potražnje, gospodarske komore, ministarstva turizma i poljoprivrede, udruge hotelijera i restoratera) u pokretanju jednog cjelovitog projekta uspostavljanja lanca opskrbe za potrebe hrvatskog turizma?

Okrugli stol održan je u Poreću 20. i 21. veljače u organizaciji Instituta za turizam i poljoprivredu.

Okvirni popis sudionika Okruglog stola s pozivom

Predstavnici ugostiteljsko turističkih subjekata:
1. Nenad Šepić, Opatija
2. mr.sc. Nikica Karamarko, Opatija

Predstavnici udruge hotelijera i restoratera:
1. prof.dr.sc. Zdenko Cerović
2. Franko Palma

Predstavnici poljoprivredno prehrambenog kompleksa:
1. Predstavnik Podravke
2. Predstavnik Vindije
3. Predstavnik Lure
4. Predstavnici poljoprivredno – prehrambenog kompleksa Slavonije i Baranje

Predstavnici Ministarstva turizma i poljoprivrede:
1. Mr.sc. Miroslav Božić, Ministarstvo poljoprivrede

Predstavnici Hrvatske gospodarske komore:
1. Predstavnik iz Zagreba
2. Predstavnik iz Osijeka

Predstavnici trgovačkih lanaca:
1. mr.sc. Đuro Horvat
2. Predstavnik Konzuma
3. Predstavnik Metroa

Predstavnici Instituta za turizam i poljoprivredu iz Poreća
1. Prof. dr.sc. Zdenko Tomčić
2. mr.sc. Kristina Brščić

Predstavnici Ekonomskog fakulteta u Osijeku
1. prof.dr.sc. Marcel Meler
2. prof.dr.sc. Drago Ružić
3. prof.dr.sc. Josip Mesarić
4. doc.dr.sc. Nino Novak
5. dr.sc. Branimir Dukić

Predstavnici informatičkih tvrtki:
1. Zvonimir Karalić – webIt Osijek
2. Damir Međurečan - Poslovni Forum

Ministarstvo turizma, prometa, mora i izgradnje
1. Državni tajnik za turizam



   Sadržaj Zbornika radova Okruglog stola u Poreču

   Zaključci Okruglog stola u Poreču