POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

ZAŠTITA POTROŠAČA

Zakon o zaštiti potrošača

> Zaštita potrošača

> Novi Zakon o zaštiti potrošača

> Stari Zakon o zaštiti potrošača


Zaštita potrošača

Ugovor o prodaji - pojam i obilježja, prava i obveze

Što nije zaštita potrošača?

Zakon o općoj sigurnosti proizvoda

Zakon o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti

Odluka Ustavnog suda o načinu naplate parkiranja

Trgovačko pravo

INFO Prilozi

Zaštita potrošača

Pretraživanje baze podataka

Izrada web stranica i baza podataka

Adresar

Pregled drugih važnijih zakona i propisa!


Upišite se u mailing listu
Poslovnog Foruma
Saznajte prvi novosti!
Ime:

E-mail:



Ažurirano: 25. 4. 2024.



IZRADA WEB STRANICA

Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...











POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga


Primjer rasprave na news grupi koju započinje Matija jer je spreman, kako sam navodi "ubiti boga" u prodavaču, jer njegov otac "tehnološki neznalica" nije mu kupio "odgovarajući" telefon.
Napomena: prodavač nije učestvovao u ovoj raspravi, i nije iznešena njegova verzija spornog događaja.
 


MATIJA
  Show All Header Fields

dakle, ovako...

moj otac, tehnoloska neznalica, jucer je u HT-ovom centru na drvinju
kupio dva ISDN telefona - jedan zicani, jedan bezicni.

problem je u tome sto mu je prodavac dao ascom eurit 535 USB (bezicni
telefon s ISDN TA i USB prikljuckom), koji kosta 300 kn vise od
jeftinijeg modela, eurita 133 - 1699 naspram 1399 kn.

drugi problem je u tome sto mu je prodavac dao i ascom eurit 35
kao "standardni ISDN telefon", no s time da je to, kao i u prethodnom
slucaju, najskuplji model - najjeftiniji i ono sto je zaista
"standardni telefon" na cjeniku HT-a jest alpha euro 10 (499 kn),
dok je ovaj gotovo 450 kn skuplji (932.88 kn).

treci problem jest sto prodavac *NIJE* mom ocu pokazao cjenik,
niti mu je pokazao ostale telefone. donio je ove i gotovo - moj otac
bio je uvjeren da se radi o najjeftinijim modelima ili bar onima
u donjoj cjenovnoj klasi.

kad sam dosao kuci s fakulteta i vidio racun i telefone, poludio sam.
pa to je 733.88 kn vise od najjeftinije varijante!

naravno, nisam mogao dopustiti da to tako prodje - prije sat vremena
otisao sam na drvinje, pronasao prodavaca i rekao da zelim povrat
novaca na temelju toga sto nam ponudjeni telefoni ne odgovaraju
(potpuni overkill po mogucnostima) i sto nam je u procesu kupnje
de facto nanesena steta od preko 700 kn zbog njegovog neobavljanja
svog posla kako treba.

receno mi je - pazite sad - da povrat novaca nije u mogucnosti HT-a,
da on nema svog nadredjenog i da je mom ocu pokazivao telefone
i nudio cjenik. onda sam vec lagano poludio i poceo se izderavati
na njega da zove nadredjenog kojeg sigurno ima. nije htio, naravno.
trazio sam podatke i dobio ih (s tim da mi nije htio dati komad
papira, pa sam ga nasilno uzeo ispod saltera - marcelic,
palmoticeva 82, telefon je, dakako, dao krivi!!!), da nije njegova
duznost informirati kupca o proizvodima te rekao da moj otac laze,
na sto sam POTPUNO poludio. da idiot nije bio iza stakla i da sam
mogao do njega, ubio bih boga u njemu... odnio sam telefone natrag
u auto i sjetio se da sam ga zaboravio pitati tocne podatke - na
racunu pise "ivan k." - pa se vratio natrag i zamolio ga za cijenjeno
ime i prezime, na sto sam pak dobio samo "ivan"; nista drugo nije
htio reci. i, tek toliko da napomenem, povukao se s desne strane
saltera iza zida i pusio, iako je to na njegovom radnom mjestu
zabranjeno. eh, da, optuzio je i mene sto nisam jucer isao s ocem,
te arogantnim tonom rekao "a danas ste nasli vremena, ha?"...

sutra ujutro s telefonima idem u palmoticevu do gdina marcelica.

 



JARED

>
>dakle, ovako...
>
>moj otac, tehnoloska neznalica, jucer je u HT-ovom centru na drvinju
>kupio dva ISDN telefona - jedan zicani, jedan bezicni.
>
>problem je u tome sto mu je prodavac dao ascom eurit 535 USB (bezicni
>telefon s ISDN TA i USB prikljuckom), koji kosta 300 kn vise od
>jeftinijeg modela, eurita 133 - 1699 naspram 1399 kn.


Ciji je to ustvari problem?
da potrazis mozda problem u tvom ocu a ne u prodavacu?



>drugi problem je u tome sto mu je prodavac dao i ascom eurit 35
>kao "standardni ISDN telefon", no s time da je to, kao i u prethodnom
>slucaju, najskuplji model - najjeftiniji i ono sto je zaista
>"standardni telefon" na cjeniku HT-a jest alpha euro 10 (499 kn),
>dok je ovaj gotovo 450 kn skuplji (932.88 kn).
>
>treci problem jest sto prodavac *NIJE* mom ocu pokazao cjenik,
>niti mu je pokazao ostale telefone. donio je ove i gotovo - moj otac
>bio je uvjeren da se radi o najjeftinijim modelima ili bar onima
>u donjoj cjenovnoj klasi.


A sto tvoj otac nije trazio cjenik?

>kad sam dosao kuci s fakulteta i vidio racun i telefone, poludio sam.
>pa to je 733.88 kn vise od najjeftinije varijante!


A tvoj otac je rekao da zeli najeftiniju varijantu?

>naravno, nisam mogao dopustiti da to tako prodje - prije sat vremena
>otisao sam na drvinje, pronasao prodavaca i rekao da zelim povrat
>novaca na temelju toga sto nam ponudjeni telefoni ne odgovaraju
>(potpuni overkill po mogucnostima) i sto nam je u procesu kupnje
>de facto nanesena steta od preko 700 kn zbog njegovog neobavljanja
>svog posla kako treba.


Ili mozda zbog oca koji ide kupovati ono o cemu nema blage veze?

>receno mi je - pazite sad - da povrat novaca nije u mogucnosti HT-a,
>da on nema svog nadredjenog i da je mom ocu pokazivao telefone
>i nudio cjenik. onda sam vec lagano poludio i poceo se izderavati
>na njega da zove nadredjenog kojeg sigurno ima. nije htio, naravno.


Jesi ti bio u trgovini ili vojarni?

>trazio sam podatke i dobio ih (s tim da mi nije htio dati komad
>papira, pa sam ga nasilno uzeo ispod saltera - marcelic,
>palmoticeva 82, telefon je, dakako, dao krivi!!!), da nije njegova
>duznost informirati kupca o proizvodima te rekao da moj otac laze,
>na sto sam POTPUNO poludio. da idiot nije bio iza stakla i da sam
>mogao do njega, ubih bih boga u njemu...



Time si sve rekao tko si i kakav ti je mentalni sklop,
steta sto nemaju zastitara, pa da su te malo poducili,
kako se ponasa.
Ako smatras da si u necemu ostecen,
izvoli, imas sud, podnesi tuzbu i pokreni parnicu.
Ocito i sam , barem podsvjesno znas da nisi u pravu,
pa ti ne pada na pamet ici na sud.

 



BOBO

A sta te ovaj pere? Poznato je da ce ti trgovci uvalit bilo sta ako vide da
nemas veze.
Trebo si razbit staklo i nalupat prodavaca, pa ga poslje pitat jel htio samo
samar ili pozdrav, pa mogao je pitat.

 



MATIJA

> Ciji je to ustvari problem?
> da potrazis mozda problem u tvom ocu a ne u prodavacu?


A jel?


>>treci problem jest sto prodavac *NIJE* mom ocu pokazao cjenik,
>>niti mu je pokazao ostale telefone. donio je ove i gotovo - moj otac
>>bio je uvjeren da se radi o najjeftinijim modelima ili bar onima
>>u donjoj cjenovnoj klasi.
>
> A sto tvoj otac nije trazio cjenik?


Nije bilo ni cjenika ni prospekata. ni jucer, ni danas.


>>kad sam dosao kuci s fakulteta i vidio racun i telefone, poludio sam.
>>pa to je 733.88 kn vise od najjeftinije varijante!
>
> A tvoj otac je rekao da zeli najeftiniju varijantu?


jest. uostalom, i da nije, PRODAVAC IMA DUZNOST INFORMIRATI
KUPCA O DOSTUPNIM PROIZVODIMA AKO KUPAC NE ZNA STO TOCNO ZELI.
kad si zadnji put dosao u ducan i rekao "dajte mi jedan kruh",
je li te teta prodavachica pitala "bijeli, polubijeli, crni,
razeni, prugasti s tockicama" ili ti dala najskuplji?
pretpostavimo da u ducanu nema cjenika i da kruh nije izlozen
na policama, da si rekao da zelis jeftini kruh i da si dao
svoje povjerenje za izbor toj osobi.


>>de facto nanesena steta od preko 700 kn zbog njegovog neobavljanja
>>svog posla kako treba.
>
> Ili mozda zbog oca koji ide kupovati ono o cemu nema blage veze?


I sto bi sad to trebalo znaciti? ako mislis da je u redu
da prodavac izmulja kupca na najgori moguci nacin i da je
kupac kriv, onda si teski idiot. ili radis u HT-u.


>>i nudio cjenik. onda sam vec lagano poludio i poceo se izderavati
>>na njega da zove nadredjenog kojeg sigurno ima. nije htio, naravno.
>
> Jesi ti bio u trgovini ili vojarni?


U leglu zla.


>>duznost informirati kupca o proizvodima te rekao da moj otac laze,
>>na sto sam POTPUNO poludio. da idiot nije bio iza stakla i da sam
>>mogao do njega, ubih bih boga u njemu...
>
> Time si sve rekao tko si i kakav ti je mentalni sklop,


A vidim da je tvoj mentalni sklop "evo vam moja guza, pa se
igrajte njome". duso draga, ne dozvoljavam da me se na taj
nacin jebe i zajebava. ili doista radis u HT-u, ili si papak
koji se za nista u zivotu nije u stanju izboriti nego ide
sistemom "ah, pusti, sto sad". mislis li da je zaista u redu
prvo raditi idiota od jedne osobe, pa zatim i od druge
tvrdeci da spomenuta osoba, koja ti je sve na svijetu, LAZE?


> steta sto nemaju zastitara, pa da su te malo poducili,
> kako se ponasa.


U kakvom sam tada stanju bio, zastitar ne bi puno pomogao.


> Ako smatras da si u necemu ostecen,
> izvoli, imas sud, podnesi tuzbu i pokreni parnicu.
> Ocito i sam , barem podsvjesno znas da nisi u pravu,
> pa ti ne pada na pamet ici na sud.


Sud je krajnja mjera i ici cu na njega ako drugacije
ne uspijem svoje novce dobiti natrag, bez brige.

Marcelic je sutra zauzet, ali cu ga ipak zvati, a prekosutra
navratiti do njega. ova prica je sad na internetu, ako epilog
ne bude povoljan i posten, ista stvar ide i u brojne druge
medije, pa bi, ako nista drugo, "ivan" mogao dobiti otkaz.

 



JARED

>>
>> A tvoj otac je rekao da zeli najeftiniju varijantu?
>
> jest. uostalom, i da nije, PRODAVAC IMA DUZNOST INFORMIRATI
> KUPCA O DOSTUPNIM PROIZVODIMA AKO KUPAC NE ZNA STO TOCNO ZELI.
> kad si zadnji put dosao u ducan i rekao "dajte mi jedan kruh",
> je li te teta prodavachica pitala "bijeli, polubijeli, crni,
> razeni, prugasti s tockicama" ili ti dala najskuplji?


Ako ti dodjes i kazes : "dajte mi jedan kruh"
time pokazujes da ti je svejedno koji ces kruh, daj sta ima.

Pravilno pitanje bi bilo:
"koje vrste kruha sve imate?"

Tada mozes ocekivati nabrajanja,
a ne kod "dajte mi jedan kruh".

Posto kazes "dajte mi jedan kruh"
zasto bi to podrazumjevalo da to mora biti najjeftiniji kruh?


> pretpostavimo da u ducanu nema cjenika i da kruh nije izlozen
> na policama, da si rekao da zelis jeftini kruh i da si dao
> svoje povjerenje za izbor toj osobi.


Ako si dao povjerenje, onda i ostani pri tome.
Da zelis jeftini kruh, ne znaci da zelis i najjeftiniji kruh.

Nije osnovano smatrati da kupcu radis najbolje tako sto mu dajes
najjeftiniji (sto je cesto najlosiji) proizvod.

Razlika je izmedju jeftin i najjeftiniji,
a koliko se vidjelo iz price tvoj otac nije dosao i rekao dajte mi
najjeftiniji ISDN.


>
>>>de facto nanesena steta od preko 700 kn zbog njegovog neobavljanja
>>>svog posla kako treba.
>>
>> Ili mozda zbog oca koji ide kupovati ono o cemu nema blage veze?
>
> i sto bi sad to trebalo znaciti? ako mislis da je u redu
> da prodavac izmulja kupca na najgori moguci nacin i da je
> kupac kriv, onda si teski idiot. ili radis u HT-u.

Nije ga nista izmuljao, jer nije uzeo pare sebi u djep, niti ne pradi
na proviziju,
trazio je preporuku i izbor prodavaca,
i prodavac mu je dao ono sto on smatra da je najzadovoljavajuce.

To sto se Vasa misljenja razilaze, nije stvar lose namjere prodavaca.


>>>i nudio cjenik. onda sam vec lagano poludio i poceo se izderavati
>>>na njega da zove nadredjenog kojeg sigurno ima. nije htio, naravno.
>>
>> Jesi ti bio u trgovini ili vojarni?
>
> u leglu zla.
>

> ili doista radis u HT-u, ili si papak


Ne radim u HT-u,
pa cak niti u bilo kakvoj trgovackoj djelatnosti.

>
>> Ako smatras da si u necemu ostecen,
>> izvoli, imas sud, podnesi tuzbu i pokreni parnicu.
>> Ocito i sam , barem podsvjesno znas da nisi u pravu,
>> pa ti ne pada na pamet ici na sud.
>
> sud je krajnja mjera i ici cu na njega ako drugacije
> ne uspijem svoje novce dobiti natrag, bez brige.


Zanimljiv zakljucak, koji u prijevodu znaci ovo:
Pokusat cu na nelegalne nacine
(prijetnjom, galamom, psovanjem, aluzijom na fizicki napad (ako je
prodavac slabije fizicke gradje))
a ako mi ne upali niti na te nacine, tada cu izigravati zrtvu na sudu.

Ustvari necu niti to, jer moram platiti sudsku pristojbu na tuzbu, a
nemam bas zakonskih argumenata, osim emocija, pa cu parnicu izgubiti,
jos cu morati i platiti parnicne troskove...

-----------------------

I za kraj, jedan članak iz Večernjaka, od 28.02.2002.

Neljubazni prodavači proizvod su frustriranih ljudi

Pišem Večernjem listu jer doista ne znam kome bih se požalila na
međuljudske odnose. Naime, radim u kiosku u jednoj zagrebačkoj
četvrti, gdje, kao i svugdje, ima sto ljudi i sto ćudi. Odgajana sam
da moram biti pristojna i srdačna osoba, a u trgovačkoj školi naučena
da budem ljubazna i pristupačna prodavačica. I uvijek sam se pitala
kako neke prodavačice mogu biti ponekad, a i često, tako neljubazne,
neugodne i bezobrazne. A što dulje radim, sve više shvaćam kako
postanu takve. Zbog ljudi.
Od deset kupaca deset ih ne odzdravi na moj pozdrav. Urlaju na
mene i psuju mi mater ako slučajno nešto nemam. Posuđivali bi novine,
što je zabranjeno. A kad im pokušam objasniti zašto to ne mogu oni ne
razumiju i počaste me sočnim psovkama i kletvama. Nepristojno
razgovaraju mobitelima, bacaju mi novac u kiosk i misle da ja znam što
njima treba. A ja nisam vidovita.
Znam i shvaćam da svi nose u sebi bezbroj problema, frustracija i
ljutnji. Ali, zašto baš ja neprestano moram biti njihov ispušni
ventil? Ja njih ne zamaram svojim problemima. Zašto se iskaljuju na
meni "jadnoj nebitnoj osobi, nevrijednoj poštovanja jer je obična
trafikantica koja tu samo sjedi i čita novine i ne zna što su pravi
problemi", kako mi je jedan gospodin rekao. I to samo zato što sam mu
rekla da ne mijenjam njemačke marke i da ne znam gdje je ulica koju
traži. I tako nastaju neljubazne prodavačice. Ljudi, zato vam je tako
u životu. Mali osmijeh donijet će vam mnogo bolji dan, svaki dan.
Želim zahvaliti onom malom broju svojih kupaca koji svojom
toplinom, osmijehom i ljubaznošću kako-tako popravljaju moj dojam o
ljudima. Ako netko od vas rijetkih ljubaznih kupaca naleti na
neljubaznu prodavačicu, budite uvjereni da ju je prije vas obradio
neljubazan kupac.

 



XENA

> >>>de facto nanesena steta od preko 700 kn zbog njegovog neobavljanja
> >>>svog posla kako treba.
> >>
> >> Ili mozda zbog oca koji ide kupovati ono o cemu nema blage veze?


Komentar je turbo bedast.
Jel to sad znaci da svaki potencijalni kupac mora biti tehnicki potkovan na
nivou dipl.ing. da bi kupio nekakav aparat?
Zalosno je sto svi mi kao potrosaci artikala koji nisu u nasoj bransi moramo
prvo izgubiti pola dana nazivajuci/razgovarajuci sa strucnijim poznanicima
jer se ne mozemo osloniti na trgovce.
Uvijek ima izuzetaka i postoje krasni ljudi u trgovinama kojima nije tesko
objasniti ili informirati kupca, ali su nazalost u manjini

 



JARED

>> >>>de facto nanesena steta od preko 700 kn zbog njegovog neobavljanja
>> >>>svog posla kako treba.
>> >>
>> >> Ili mozda zbog oca koji ide kupovati ono o cemu nema blage veze?
>
>Komentar je turbo bedast.
>Jel to sad znaci da svaki potencijalni kupac mora biti tehnicki potkovan na
>nivou dipl.ing. da bi kupio nekakav aparat?


A smatrate se dovoljno tehnicki potkovanim da taj aparat kasnije
koristite?

Posao trgovca je da prodaje, a ne da drzi obrazovne emisije i
programe,
i odrzava seminare "Kako rukovati telefonom."


 



XENA

> > Ili mozda zbog oca koji ide kupovati ono o cemu nema blage veze?
> >
> >Komentar je turbo bedast.
> >Jel to sad znaci da svaki potencijalni kupac mora biti tehnicki potkovan
na
> >nivou dipl.ing. da bi kupio nekakav aparat?
>
> A smatrate se dovoljno tehnicki potkovanim da taj aparat kasnije
> koristite?

Naravno da da, jer uz isti kupljeni aparat dobijem i uputstvo za rukovanje.
Sto bi sad ja trebala biti serviser za perilice rublja da bih je uopce mogla
kupiti?

> Posao trgovca je da prodaje, a ne da drzi obrazovne emisije i
> programe,
> i odrzava seminare "Kako rukovati telefonom."


Posao trgovca je da mi objasni razliku izmedu dva modela a ne nacin
rukovanja njima.
Ako te mama posalje u trgovinu po rizu za rucak, kakvu ces kupiti? Postoji
integralna, obogacena vitaminima, bijela, smeda, dugog zrna, kratkog zrna,
pakirana po kilogram, pakirana u vrecice u kojima se ista i kuha, malih
pakiranja i skupa, velikih i jeftina ..bla bla.
Bez pomoci trgovca, definitivno ces kupiti pogresnu. Zato ne pametuj, jer
ako tebi netko ne moze uvaliti pogresan telefonski aparat, moze ti uvaliti
"pogresne" higjenske uloske.

 


GRASO

>>
>> Posao trgovca je da mi objasni razliku izmedu dva modela a ne nacin
>> rukovanja njima.

A sto ako kupac ne razumije razliku???

Dakle prijatelj me pitao koji komp da kupi. Izvadio je par konfiguracija,
gledam ja malo, pocnem o RAM-u HDD, MHz, bla bla, dignem glavu kad ugledam
blago teleci pogled. Nakon pola sata shvatio sam da tom tipu NE MOGU
OBJASNITI STO JE STO!! On jednostavno ne shvaca!!!! Kada sam pomislio da je
shvatio, pita me on "zasto treba 512Mb Rama memorije ako na HDD imam 60Gb
memorije??" Odustao sam!!!

Poanta: taj trgovac je mogao objasnjavati razlike i 3 dana ako njegov otac
nema pojma sto je to!!! Jos gora stvar, trgovac na taj nacin moze
jednostavno uvjeriti kupca da je skuplje bolje i njemu potrebnije jer kupac
nema pojma i slusa trgovca!!!

 



JARED

>
>> Posao trgovca je da prodaje, a ne da drzi obrazovne emisije i
>> programe,
>> i odrzava seminare "Kako rukovati telefonom."


Posao je trgovca da ti izvadi robu iz skladista, ili sa police, a
mozda niti to ako je samoposluga,
i da vodi racuna da ti to naplati sto kupujes kad izlazis iz trgovine.

Ja stvarno neznam gdje vi to inace kupujete. Ako bi jedan dan mogao
provesti sa vama, pa da krenem skupa sa vama da vidim kako vam to
prodavaci objasnjavaju razlike u rizi kratkog i dugog zrna...

>Posao trgovca je da mi objasni razliku izmedu dva modela a ne nacin
>rukovanja njima.


Pregledao sam trgovači kolektivni ugovor, zakon o trgovačkim
društvima, zakon o trgovini, i nekoliko ugovora izmedju radnika
trgovaca i trgovaca poslodavaca.
Nigdje nisam nasao odredbu da je posao trgovca da objasnjava razliku
izmedju dva modela.

S obzirom, da se sve regulira zakonima, i podzakonskim aktima, te
kolektivnim ugovorima i ugovorima o radu,
molio bi na uvid ispravu u kojoj mi to mozete predociti.

>Ako te mama posalje u trgovinu po rizu za rucak, kakvu ces kupiti? Postoji
>integralna, obogacena vitaminima, bijela, smeda, dugog zrna, kratkog zrna,
>pakirana po kilogram, pakirana u vrecice u kojima se ista i kuha, malih
>pakiranja i skupa, velikih i jeftina ..bla bla.


Mislim da bi ti mama morala objasniti razlike, ako te vec salje.
Jel to vama mama kaze: kupi mi rizu,
a ti odlazis u trgovinu, gdje ljubazni trgovac telepatijom pogadja
koja bi se riza svidjela tvoj mami.
Sve su rize na prodaju.
Zasto i kako da ti trgovac, prema tvojoj teoriji, odredi koju ces rizu
kupiti.

Pa valjda ti znas sto ces sa njom raditi i kakav ukus imas,
pa ces sama odabrati rizu,
a koja je koja riza, to opet nije na trgovcu, vec na proizvodjacu, ako
je na omotu htio detaljno opisivati svojstva svake rize.

>Bez pomoci trgovca, definitivno ces kupiti pogresnu.

A ja kazem:
Sa pomoci trgovca, definitivno ces kupiti pogresnu.
I to ne zato sto te trgovac hoce za***bati, vec zato sto trgovac nezna
kakav je tvoj ukus.

Tu bi mogli navesti staru narodnu poslovicu:
Vise citaj, manje pitaj.
Pa da se posvetite citaju deklaracija proizvodjaca, a ne pitanjima
trgovcu, jer i on samo prima placu, i zna ono sto se moze procitati na
deklaraciji.

Neke trgovine, vjerovali ili ne, imaju i po nekoliko desetina tisuca
artikala.

 



MATIJA

> prodavac nije pokazao sve modele nego samo jedan kao da samo taj jedan i
> postoji


i rekao "nemamo cjenika ni prospekata", da bi iduci dan - iako
ih i dalje nije bilo - tvrdio da je sve pokazivao i da kupac laze.


Anyway, problem je na kraju "rijesen", za mene nezadovoljavajuce,
ali sto sad. Dao sam ocu 1000 kn za eurit 35 (moj telefon)
i to je to. Ja bih ovo vrlo rado potjerao na sud, ali to bi onda
znacilo da bi se i njega kroz to povlacilo, a kako ima blagi
PTSP i lako plane, ne zelim da se ikako zivcira. Ja sam mlad
i zdrav, za mene nije problem, no bojim se da bi forsiranje
natezanja s HT-om za njega moglo zavrsiti cak i fatalno. Kvragu
i novci, zaradit cu ih - njegovo zdravlje je ipak puno vaznije.

 



JARED

>
> anyway, problem je na kraju "rijesen", za mene nezadovoljavajuce,
> ali sto sad. dao sam ocu 1000 kn za eurit 35 (moj telefon)
> i to je to. ja bih ovo vrlo rado potjerao na sud, ali to bi onda
> znacilo da bi se i njega kroz to povlacilo, a kako ima blagi

Po osnovu kojeg zakona bi tuzio HT, po temelju koje zakonske osnove?

I tako jos jedno, tresla se gora, rodio se mis.
Dobronamjerni savjet se nije slusao,
usima su vise godile podrske na linc,
no kao sto to uvjek bude, na kraju uvijek slijedi otreznjenje.

 



MARIN

> Po osnovu kojeg zakona bi tuzio HT,
> po temelju koje zakonske osnove?
>
> I tako jos jedno, tresla se gora, rodio se mis.
> Dobronamjerni savjet se nije slusao,
> usima su vise godile podrske na linc,
> no kao sto to uvjek bude, na kraju uvijek slijedi otreznjenje.


A TI SI IPAK TROLLLL!

Ajde se jos malo nasladjuj!

Stjenico parazitska! ;o))

Pozdrav!

PS. Eto, ipak nije tvoja zadnja! :-)

 


DAMIR SONUS ART


> >> Posao je trgovca da ti izvadi robu iz skladista, ili sa police, a
> >> mozda niti to ako je samoposluga,
> >> i da vodi racuna da ti to naplati sto kupujes kad izlazis iz trgovine.
> >
> >
> >Koliko sam shvatila, covjek telefon nije trazio u samoposluzi, ali mu
> >prodavac nije pokazao sve modele nego samo jedan kao da samo taj jedan i
> >postoji
> >
>
> Nakon koliko si se ukljucila u raspravu, mogla si prvo sve puno
> pazljivije procitati, pa nebi izvodila djelomicne i krive zakljucke.



Nedavno sam u apoteci kupovao lijek za bolesno dijete. U redu ispred mene
bila je bakica trazeci spasonosni lijek za svoje kurje oko. Apotekarka joj
je ljubazno preporucila nekolilo razlicitih sredstava i objasnila kako se
koriste. Tada se stara gospoda raspricala o svojoj " teskoj bolesti "
nastojeci u taj razgovor uvuci i ostale ljude. Petnaest minuta trajala je
njena predstava u kojoj je udavila sve oko sebe i napravila dugacak red.
Nakon sto su ljudi poceli glasno negodovati, apotekarka je autoritativno
zamoli da obavi kupovinu ili da se vrati kada odluci sto zapravo hoce.
Gospoda se ne kupivsi nista makne u stranu i uputi cijeli niz pogrdnih
rijeci na racun usluge i zaprijeti da ce o tome obavijestiti novinare.
Da bakica ima pristup internetu, nije tesko zamisliti kako bi prica
izgledala iz njenoga ugla.


 



JARED

>Raspravu citam od pocetka i jako sam se suzdrzavala da ne napisam roman
>kojim bih opisala koliko mi ides na zivce sa tim svojim postovima, al' reko'
>necu!


Spasila si samo sebe od sramote.

>Napisat cu samo jednu malu primjedbu da vidim sto ces mi odgovoriti.
>Kad gle, ti samo napadas, i uoce te nije briga o cemu netko pise i sto je
>smisao tih rijeci - ti moras udariti kontru, pa kud puklo da puklo.


Nije kontra vec iznosenje cinjenica, a ne pogodovanje osobi koja nije
u pravu i koja pljuje po trgovcima a sama si je kriva, ljudi bi rekli,
zbog svoje gluposti.

>Ajde ti fino sa tim svojim zakonskim aktima odi na hr.fido.pravo pa tamo
>zivciraj ljude. Ovu grupu si debelo promasio.


Jos jednom si odlicno predstavila sebe, a takodjer i opisala kakvi se
ljudi javljaju ovdje sa svojim zalopoljkama.
Osobe koje nemaju blage veze sto je stvarno obveza trgovca, osobe koje
zive u iracionalnom svijetu gdje im je svatko drugi kriv, a nikada ne
priznaju svoju glupost.
Nedaj boze da takve pitas po osnovu kojeg to zakona ili propisa druge
napadaju.

>Zaista si TROOOLLLL
>


Zar zaista? Sto se mene tice, ja u tvojoj masti mogu biti i babaroga.


 



NANANA

> Jos jednom si odlicno predstavila sebe, a takodjer i opisala kakvi se
> ljudi javljaju ovdje sa svojim zalopoljkama.
> Osobe koje nemaju blage veze sto je stvarno obveza trgovca, osobe koje
> zive u iracionalnom svijetu gdje im je svatko drugi kriv, a nikada ne
> priznaju svoju glupost.
> Nedaj boze da takve pitas po osnovu kojeg to zakona ili propisa druge
> napadaju.


'obveza trgovca' je da vrati novac kupcu za proizvod kojem kupac nije
zadovoljan iz bilo kojeg razloga!

>
> >Zaista si TROOOLLLL
> >
>
> Zar zaista? Sto se mene tice, ja u tvojoj masti mogu biti i babaroga.


Ti nisi i nikad neces biti u mojoj masti


 



DAMIR SONUS ART

> 'obveza trgovca' je da vrati novac kupcu za proizvod kojem kupac nije
> zadovoljan iz bilo kojeg razloga!



Trend vracanja novaca kupcu za proizvod kojim nije zadovoljan iz " bilo
kojeg razloga ", marketniska je promidzba trgovaca koji posluju bez
poslovnoga prostora i nude proizvode na kojima ostvaruju visestruku marzu.
Ako od strane kupca i dode do trazenja povrata novca nisam siguran u
djelotvornost mehanizma koji ce to doista uciniti. Osobno sam skeptican u
takve kupovine.
Izraz " iz bilo kojega razloga ", takoder nije dobro formuliran. Razlozi za
povrat novca od kupljnog proizvoda mogu biti tehnicka neispravnost,
neslaganje proizvoda sa istaknutom deklaracijom, istekao rok tranja,
ostecenje ili sl...cak u tim slucajevima se ne vadi novac iz blagajne, nego
se proizvod mijenja za ispravan.
Kako bi izgledalo da vracamo rizu jer nisam zadovoljan njenim okusom, vino
koje nije dovoljno " suho ", lijek za kurje oci koji nije rezutirao onako
kako sam ja to zamislio ili bezicni ISDN telefon, koji kad sam kupovao nisam
razmisljao da jos uvijek nemam ISDN prikljucak.



 



DAMIR SONUS ART


> korisnika i niti jedna strana na kraju nije nezadovoljna. To se zove
> profesionalizam u poslu, a taj 'Ivan' je sve, samo ne profesionalan (ako
je
> zaista bilo ovako kako nam je Marin napisao)...



Nema razloga sumnjati u to sto je Matija napisao, kao sto ima razloga
prihvatiti cinjenicu ( ako stoji kako je predoceno i pod pretpostavkom da je
uskracen uvid u cijenik ), da je Ivan iz HT-a neprofesionalno obavljao svoju duznost.
Stvari medutim, ne treba generalizirati


 


 

JARED

>
>Nema razloga sumnjati u to sto je Matija napisao, kao sto ima razloga
>prihvatiti cinjenicu ( ako stoji kako je predoceno i pod pretpostavkom da je
>uskracen uvid u cijenik ), da je Ivan iz HT-a neprofesionalno obavljao svoju
>duznost.
>Stvari medutim, ne treba generalizirati
>


Nemam ni ja razloga sumnjati u pocetak price, niti tvrditi da se
desilo ovako ili onako.
No ukoliko i nije bilo cjenika, tko je kupca tjerao da kupuje.
I ima tu jos i drugih detalja, od toga da si osoba koja cak nije niti
kupac, daje pravo da dolazi u trgovinu i postavlja ultimatume trgovcu.

Da ustvari, nitko nije do sada primjetio da sve te radnje prema
trgovcu poduzima osoba koja nije kupac.

Koliko je za pretpostaviti, radi se o ocu i sinu, obadvoje su
punoljetne osobe, pretpostavljam pravno i poslovno sposobne (to je
pravni izraz, no stvarna poslovna sposobnost... dalo bi se raspravljati).

Iako su u rodbinskom odnosu, oni prema trecima ne mogu nastupati bez
punomoci.

Bitnja cinjenica je da se pred trgovcem pojavljuje osoba koja nije
kupac, niti ima punomoc, te stoga bez ikakve osnove postavlja
ultimatume, te je trgovac "Ivan" potpuno ispravno postupio.


 



JARED


>> profesionalizam u poslu, a taj 'Ivan' je sve, samo ne profesionalan (ako
>je
>> zaista bilo ovako kako nam je Marin napisao)...
>>
>>
>
>Da, ali nekima je to tako teško shvatiti. :-)
>

Vidim da neki jos ne shvacaju niti kako se zove osoba koja se je ovdje
"zalila",
a kamoli da shvate, da je rijec o prici jedne strane, bez predocenja
cinjenica druge strane,
te da Matija uopce nije imao nikakvu osnovu bilo sto zahtjevati od
trgovca, jer isti uopce nije kupac.

Tu je kraj price.
O opravdanosti zahtjeva netreba uopce niti raspravljati, jer zahtjeve
postavlja osoba koja nije kupac.


 


JARED


>> > 'obveza trgovca' je da vrati novac kupcu za proizvod kojem kupac nije
>> > zadovoljan iz bilo kojeg razloga!

>> Kako bi izgledalo da vracamo rizu jer nisam zadovoljan njenim okusom, vino
>> koje nije dovoljno " suho ", lijek za kurje oci koji nije rezutirao onako
>> kako sam ja to zamislio ili bezicni ISDN telefon, koji kad sam kupovao
>nisam
>> razmisljao da jos uvijek nemam ISDN prikljucak.
>>
>Ok, sad su se tu nasla kojekakva poredjenja (riza, auto, lijekovi...) koja
>ne idu bas zajedno,


Prvo se je tu nasla tvoja glupa izjava, za koju je vjerojatno i da bi
u stvarnom zivotu upotrijebila.

>ali je zapravo stvar u tome da se kupac osjecao
>prevarenim. I stvar je u tome da kada je zelio zamijeniti proizvod za


Neki se uvjek osjecaju sretnim, neki tuznima, neki opijeno,
neki su osjecaju glupima,a neki to stvarno i jesu.


Jos najbolje da trgovci trebaju voditi racuna i o tvojim osjecajima,
a naravno da takvi propisi ne postoje niti u jednoj zemlji na svijetu,
a nece niti kod nas.


>Uvijek se moze traziti krivnja i na Marinovoj strani (ne kazem da ona ne
>postoji) ali zasto imam osjecaj da gotovo svi brane 'Ivana' koji nije u


Ali olako prelazis preko toga, lakse je i (zabavnije) pljuvati po
trgovcima.
I osoba koja se je tu zalila, ne zove se Marin.

>stanju niti reci svoje prezime, niti pozvati nadredjenog kada se to od njega
>trazi! Pa zar to ne govori da je kriv?! Kada mene korisnik (nisam prodavac)


Niti ti nisi u stanju zapamtiti ime.

A inace, metode dokazivanja krivnje su ti stvarno jake.
To sto netko ne zeli reci neuravnotezenoj osobi koja se dere i izvodi
scene, pa cak i prijeti, svoje ime,
to svakako dokazuje njegovu krivnju.

>To se zove
>profesionalizam u poslu, a taj 'Ivan' je sve, samo ne profesionalan (ako je
>zaista bilo ovako kako nam je Marin napisao)...
>


Zanimljivo je kako trgovci moraju biti profesinalni,
a kupci si mogu dozvoliti da budu krajnje nepristojni, agresivni, da
prijete, lupaju, pljuju.

Profesionalni postupak bi tu jedino ukljucivao pozivanje zastitara, te
podizanje tuzbe zbog narusavanje javnog reda i mira, te prijetnje i
uvreda.
 

 


JARED

>> Nedaj boze da takve pitas po osnovu kojeg to zakona ili propisa druge
>> napadaju.
>
>'obveza trgovca' je da vrati novac kupcu za proizvod kojem kupac nije
>zadovoljan iz bilo kojeg razloga!
>

Da svakako. U kojoj to zemlji bajki.

Pazi ti superintelegentne izjave:
" 'obveza trgovca' je da vrati novac kupcu za proizvod kojem kupac
nije zadovoljan iz bilo kojeg razloga!"

Iz bilo kojeg razloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dakle kupis neki proizvod, a onda dolazi da ti vrati proizvod, jer ti
se na primjer ne svidja sto je Fanta bas tako zuta, jer ti bi da boja
vise vuce na zlatno zutu.

Lijepo sam rekao, sto vise pises, time samo vise pokazujes svoju glupost.

Sad ce poceti price, ja mislila ovaj, onaj razlog...


 


NANANA

> Pazi ti superintelegentne izjave:
> " 'obveza trgovca' je da vrati novac kupcu za proizvod kojem kupac
> nije zadovoljan iz bilo kojeg razloga!"

> Iz bilo kojeg razloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> dakle kupis neki proizvod, a onda dolazi da ti vrati proizvod, jer ti
> se na primjer ne svidja sto je Fanta bas tako zuta, jer ti bi da boja
> vise vuce na zlatno zutu.
>
> Lijepo sam rekao, sto vise pises, time samo vise pokazujes svoju
> glupost.
> Sad ce poceti price, ja mislila ovaj, onaj razlog...


Ja sam rekla sto sam mislila i stojim iza toga. Ako smo u kapitalizmu (kako
se samo time volimo hvaliti, iako su ocito neki jos uvijek mentalno u
Kraljevini SHS), onda kada kupim haljinu i obucem ju za izlazak, i onda
shvatim da sam ju previse platila, zelim ju moci vratiti.
E, sad, tvoja
pamet ce tebi reci da to ne postoji nigdje u svijetu, ali ja znam da nije
tako! I nemoj mi nabijati na nos besmislene usporedbe sa prehrambenim
artiklima jer se ovdje ne radi o tome i te tvoje izjave samo pokazuju koliko
si jadan i besmislino trabunjas.

 




JARED


>> >'obveza trgovca' je da vrati novac kupcu za proizvod kojem kupac nije
>> >zadovoljan iz bilo kojeg razloga!
>> >
>> Da svakako. U kojoj to zemlji bajki.

>> Lijepo sam rekao, sto vise pises, time samo vise pokazujes svoju
>> glupost.
>>
>> Sad ce poceti price, ja mislila ovaj, onaj razlog...
>>
>Ja sam rekla sto sam mislila i stojim iza toga. Ako smo u kapitalizmu (kako
>se samo time volimo hvaliti, iako su ocito neki jos uvijek mentalno u
>Kraljevini SHS)...

Nekima je mentalno mjesto u nekoj instituciji, gdje bi ih drzali pod
nadzorom da ne idu u kupovinu bez pratnje staratelja.

> onda kada kupim haljinu i obucem ju za izlazak, i onda
>shvatim da sam ju previse platila, zelim ju moci vratiti. E, sad, tvoja
>pamet ce tebi reci da to ne postoji nigdje u svijetu, ali ja znam da nije
>tako!


A sto su radile tvoje male sive celije za vrijeme kad si bila u
trgovini?

Zanimljivo je to kako bi ti shvatila da si previse platila tek kad je
obuces za izlazak!!! Ili kad zavrsis sa izlaskom.
Ako se nije zalijepio ni jedan komad, vracas haljinu.

Vec vidim zakon u kojemu bi trebalo pisati:
Ako je osoba zenskog spola shvatila da je previse platila, nakon toga
sto se je spremila za izlazak... trgovac je duzan istoj bez trazenja
obrazlozenja vratiti novac.

Bas me zanima kako se taj proces shvacanja inace odvija u tvojoj
glavi, retroaktivno.
Koliko bi zakonom trebalo propisati potrebno vrijeme za shvacanje?
Koji su to cimbenici po osnovu kojih ti naknadno shvacas da si nesto
"previse" platila?
Kako zastititi one koji sporo shvacaju?

Zakon o obiteljskim odnosima regulirano je i to, evo malo iz toga zakona;

Posebnu drustvenu skrb u obliku starateljstva uzivaju i punoljetne
osobe koje zbog odredjenih razloga, npr. psihicke bolesti, mentalne
retardacije, narkomanije itd. nisu u mogucnosti da se brinu za svoja
prava i interese, odnosno koje zbog spomenutih stanja svojim
postupcima neposredno ugrozavaju svoja prava i interese ili prava i
interese drugih osoba.

Postavljanjem staratelja, zastitio bi se poveci broj kupaca, a
narocito onih koji neznaju niti kupiti zvakace, haljinu za izlazak i
sl.


 



DAMIR SONUS ART

> Ja sam rekla sto sam mislila i stojim iza toga. Ako smo u kapitalizmu (kako
> se samo time volimo hvaliti, iako su ocito neki jos uvijek mentalno u
> Kraljevini SHS), onda kada kupim haljinu i obucem ju za izlazak, i onda
> shvatim da sam ju previse platila, zelim ju moci vratiti. E, sad, tvoja
> pamet ce tebi reci da to ne postoji nigdje u svijetu, ali ja znam da nije
> tako! I nemoj mi nabijati na nos besmislene usporedbe sa prehrambenim
> artiklima jer se ovdje ne radi o tome i te tvoje izjave samo pokazuju koliko
> si jadan i besmislino trabunjas.



Podnijeti cu rizik da i mene proglasis jadnim ali moram primjetiti.
Haljina vracena trgovcu stvar je njegovog osobnog interesa ili afirmacije
kojom zeli napraviti dobro ozracje oko svojega ducana i to je za svaku
pohvalu.
Medutim to ne moze biti trgovacko pravilo, jer odmah mi pada na pamet sto
bih sve zelio obuci i drugi dan vratiti :)

Uostalom, kako bi se osjecao stvarni kupac odjevnoga predmeta, da sazna da
je isti vec nosen ;)
 




MATIJA

> Ako ti dodjes i kazes : "dajte mi jedan kruh"
> time pokazujes da ti je svejedno koji ces kruh, daj sta ima.


ne, nije.


> Posto kazes "dajte mi jedan kruh"
> zasto bi to podrazumjevalo da to mora biti najjeftiniji kruh?


zato sto sam ja tako rekao.


> Nije osnovano smatrati da kupcu radis najbolje tako sto mu dajes
> najjeftiniji (sto je cesto najlosiji) proizvod.


a nije osnovano ni smatrati da kupcu radis najbolje ako kazes
"ovaj kruh je od posebnog brasna i sadrzi posebne sjemenke
koje imaju izvanrednu hranjivu vrijednost, traje tri dana
i finiji je od ostalih"?


> Razlika je izmedju jeftin i najjeftiniji,
> a koliko se vidjelo iz price tvoj otac nije dosao i rekao dajte mi
> najjeftiniji ISDN.


a sasvim slucajno je taj "jeftin telefon" bio najskuplji?


>> da prodavac izmulja kupca na najgori moguci nacin i da je
>> kupac kriv, onda si teski idiot. ili radis u HT-u.
>
> Nije ga nista izmuljao, jer nije uzeo pare sebi u djep, niti ne radi
> na proviziju,


radi.


> trazio je preporuku i izbor prodavaca,

nije trazio preporuku, trazio je jebeni telefon jer na prodajnom
mjestu nije bilo cjenika, prospekata i izlozenih telefona.


> i prodavac mu je dao ono sto on smatra da je najzadovoljavajuce.

ne, prodavac mu je dao ono najskuplje sto mu povecava placu.


>> sud je krajnja mjera i ici cu na njega ako drugacije
>> ne uspijem svoje novce dobiti natrag, bez brige.
>
> Zanimljiv zakljucak, koji u prijevodu znaci ovo:
> Pokusat cu na nelegalne nacine
> (prijetnjom, galamom, psovanjem, aluzijom na fizicki napad (ako je
> prodavac slabije fizicke gradje))


to nisu ilegalni nacini, nitko mi nista ne moze dok ne
pocnem prijetiti. a toliko glup nisam.


> a ako mi ne upali niti na te nacine, tada cu izigravati zrtvu na sudu.
> Ustvari necu niti to, jer moram platiti sudsku pristojbu na tuzbu, a
> nemam bas zakonskih argumenata, osim emocija, pa cu parnicu izgubiti,
> jos cu morati i platiti parnicne troskove...


tesko. ne znas tko mi je odvjetnik, pa bolje suti.


> I za kraj, jedan clanak iz Vecernjaka, od 28.02.2002. [snip]

ako je osoba psihicki preslaba za takav posao, onda ju treba
premjestiti dalje od ljudi da se, sirota, ne rasplace.

sto se tebe tice, EOD, preglup si da bi se s tobom normalno
razgovaralo i ides mi u filter.

 



JARED

>> Ako ti dodjes i kazes : "dajte mi jedan kruh"
>> time pokazujes da ti je svejedno koji ces kruh, daj sta ima.
>
> ne, nije.


Nije sta? Da ne zelis DVA kruha?
nastupio si neodredjeno, trazis samo kruh, ne specificiras koji, dakle
sve sto se moze zvati kruh mozes dobiti, bas sve.

>> Posto kazes "dajte mi jedan kruh"
>> zasto bi to podrazumjevalo da to mora biti najjeftiniji kruh?
>
> zato sto sam ja tako rekao.
>


gdje si ti u toj recenici to rekao?

Ma ljudi moji, pa ovo je smjesno.

I sad su krivi nesto trgovci , uffff


 



JARED

>> Nije ga nista izmuljao, jer nije uzeo pare sebi u djep, niti ne pradi
>> na proviziju
>
> radi.


Radi?
Od kad je to HT poceo placati na proviziju?
>
>> trazio je preporuku i izbor prodavaca,
>
> nije trazio preporuku, trazio je jebeni telefon jer na prodajnom
> mjestu nije bilo cjenika, prospekata i izlozenih telefona.

Nije trazio preporuku, trazi je jebeni telefon.
OK. Pa i dobio ga je zar ne?

A to sto nije bilo cjenika, ako ih nije bilo, ocito mu nije smetalo,
pa barem ti zivis u ZG pa si mogao otici i u drugu trgovinu.


Ako vam je sada bitan cjenik, sta ste kupovali u tgovini bez cjenika?


>>> sud je krajnja mjera i ici cu na njega ako drugacije
>>> ne uspijem svoje novce dobiti natrag, bez brige.
>>
>> Zanimljiv zakljucak, koji u prijevodu znaci ovo:
>> Pokusat cu na nelegalne nacine
>> (prijetnjom, galamom, psovanjem, aluzijom na fizicki napad (ako je
>> prodavac slabije fizicke gradje))
>
> to nisu ilegalni nacini, nitko mi nista ne moze dok ne
> pocnem prijetiti. a toliko glup nisam.

Prisila
Članak 128.
(1) Tko drugoga silom ili ozbiljnom prijetnjom prisili da što učini, ne učini ili trpi,
kaznit će se novčanom kaznom do stopedeset dnevnih dohodaka ili kaznom
zatvora do šest mjeseci.


Prijetnja
Članak 129.
(1) Tko drugome ozbiljno prijeti kakvim zlom da bi ga ustrašio ili
uznemirio,
kaznit će se novčanom kaznom do stopedeset dnevnih dohodaka ili kaznom
zatvora do šest mjeseci.

>
>> a ako mi ne upali niti na te nacine, tada cu izigravati zrtvu na sudu.
>> Ustvari necu niti to, jer moram platiti sudsku pristojbu na tuzbu, a
>> nemam bas zakonskih argumenata, osim emocija, pa cu parnicu izgubiti,
>> jos cu morati i platiti parnicne troskove...
>
> tesko. ne znas tko mi je odvjetnik, pa bolje suti.

da imas dobrog odvjetnika, ne bi ti hodao okolo.

>> I za kraj, jedan clanak iz Vecernjaka, od 28.02.2002. [snip]
>
> ako je osoba psihicki preslaba za takav posao, onda ju treba
> premjestiti dalje od ljudi da se, sirota, ne rasplace.
>
> sto se tebe tice, EOD, preglup si da bi se s tobom normalno
> razgovaralo i ides mi u filter.


Pouka te price nije bila ta da se ta trgovkinja rasplace,
vec je bila ta da kupci ne placu.


Drago mi je da si barem ti uspio pokazati sirokom auditoriju svoju intelegenciju.
Za mene lako.
Ja ionako nemam problema sa trgovcima.


 


IVAN BAJLO

> Neljubazni prodavači proizvod su frustriranih ljudi
> Pišem Večernjem listu jer doista ne znam kome bih se požalila na
> međuljudske odnose. Naime, radim u kiosku u jednoj zagrebačkoj
> četvrti, gdje, kao i svugdje, ima sto ljudi i sto ćudi. Odgajana sam
> da moram biti pristojna i srdačna osoba, a u trgovačkoj školi naučena
> da budem ljubazna i pristupačna prodavačica. I uvijek sam se pitala
> kako neke prodavačice mogu biti ponekad, a i često, tako neljubazne,
> neugodne i bezobrazne. A što dulje radim, sve više shvaćam kako
> postanu takve. Zbog ljudi.


Nek da otkaz ako joj se posao ne svida, to barem ja radim, ako je tako dobra
trgovkinja lako ce se snaci.

> problemi", kako mi je jedan gospodin rekao. I to samo zato što sam mu
> rekla da ne mijenjam njemačke marke i da ne znam gdje je ulica koju
> traži.


Mora da joj je jako tesko bilo uzet plan grada koji se prodaje u svim
kioscima i potrazit trazenu ulicu (usput uz mrvicu truda jos i uvalit coviku
plan grada), moja sreca da sam ja naletio na puno inteligentijeg prodavaca
kojem to nije bilo tesko inace bi lutao jos ko zna koliko. Istina kad te
svako malo prekidaju dok citas Milu/Gloriju/... to zna ic na zivce.


 




E. KUKULJAN

> Mora da joj je jako tesko bilo uzet plan grada koji se prodaje u svim
> kioscima i potrazit trazenu ulicu (usput uz mrvicu truda jos i uvalit coviku
> plan grada), moja sreca da sam ja naletio na puno inteligentijeg prodavaca
> kojem to nije bilo tesko inace bi lutao jos ko zna koliko. Istina kad te
> svako malo prekidaju dok citas Milu/Gloriju/... to zna ic na zivce.


A tom liku je bilo jako tesko kupiti plan grada, puno teze nego se
izderati na prodavacicu.

Bio sam svjedok kada je jedna starica dosla na salter gdje se prodaju
SIMPA bonovi i sl (u HT-u) unutar prostora od HTmobile i trazila da
plati racun za "obicni" telefon. I uporno, uporno ona zeli tu platiti
svoj telefon
. Da je barem nekada na tom mjestu bilo moguce platiti racun
jos bi nekako shvatio, ali na toj lokaciji se ni prije ni sada ne moze
platiti racun za fiksni telfon (zapravo mislimda se ne moze platiti niti
za bilo koji HT-ov, osim kupiti novi HTmobile prikljucak)
I da si ti najtolerentnija osoba, kada ti se skupi (kroz neko vrijeme)
gomila takvih pacijenata pocne ti opadati tolerancija.


 



IVANA

> ljudima. Ako netko od vas rijetkih ljubaznih kupaca naleti na
> neljubaznu prodavačicu, budite uvjereni da ju je prije vas obradio
> neljubazan kupac.


Ljudi jesu svakakvi to je tocno. No ljudima nije posao
da budu kupci. Prodavacima je posao da budu prodavaci, ljubazni,
usluzni tolerantni, koliko god im se ne da.


 


FRODO

>Ljudi jesu svakakvi to je tocno. No ljudima nije posao
>da budu kupci. Prodavačima je posao da budu prodavači, ljubazni,
>uslužni tolerantni, koliko god im se ne da.


Ljudima nije posao ni da budu pristojni i civilizirani, pa opet nije
naodmet da budu takvi, ili da barem pokušaju.


 


DENNY

> Jest. uostalom, i da nije, PRODAVAC IMA DUZNOST INFORMIRATI
> KUPCA O DOSTUPNIM PROIZVODIMA AKO KUPAC NE ZNA STO TOCNO ZELI.
> kad si zadnji put dosao u ducan i rekao "dajte mi jedan kruh",
> je li te teta prodavachica pitala "bijeli, polubijeli, crni,
> razeni, prugasti s tockicama" ili ti dala najskuplji?


Nije... ako kazes "dajte mi jedan kruh" ona uzme vrecicu i u nju stavi
bijeli kruh i to je to... A koliko puta je bilo da trgovac u pekari ne zna
bas nista o kruhu koji prodaje. u stilu reci ti meni sta hoces a ja cu ti to
dati i gotovo... Cist normalna pojava ono - ovo vam je kruh model taj i taj
a kosta toliko i toliko i gotovo.

> pretpostavimo da u ducanu nema cjenika i da kruh nije izlozen
> na policama, da si rekao da zelis jeftini kruh i da si dao
> svoje povjerenje za izbor toj osobi.


I dobijes kiflju jer je ona najjeftinija a ti si mozda htio jeftini kruh
za cijelu familiju... jebigasad...


 


RUSALKA

Ja to nisam baš tako shvatila. Matijin otac nije došao tražiti određeni tip
aparata, već najjeftiniji aparat. Problem je eventualno mogao nastati ako su
najjeftiniji aparati rasprodani, pa automatski oni skuplji postaju
najjeftiniji raspoloživi. Ipak se Matijin otac trebao prije informirati o
cijeni, pa bi u startu shvatio da ima 700 kn lufta.


 


JARED

>Ja to nisam baš tako shvatila. Matijin otac nije došao tražiti određeni tip
>aparata, već najjeftiniji aparat. Problem je eventualno mogao nastati ako su...


Citat:
treci problem jest sto prodavac *NIJE* mom ocu pokazao cjenik,
niti mu je pokazao ostale telefone. donio je ove i gotovo - moj otac
bio je uvjeren da se radi o najjeftinijim modelima ili bar onima
u donjoj cjenovnoj klasi.

Nije rekao da trazi najeftiniji aparat,
on je bio UVJEREN da se radi o najjeftinijim modelima ili bar onima u
donjoj cjenovnoj klasi.

Osoba ne trazi cjenik, (ako ga i nema, mogao ga je traziti, ili uopce
ne kupovati), ne precizira sto zeli,
ponudjeno prihvaca...
sto jos reci.


Mozda navesti odredbu Zakona o obveznim odnosima:

Ponuda
Član 32.
(1) Ponuda je prijedlog za sklapanje ugovora učinjen određenoj osobi,
koji sadrži sve bitne sastojke ugovora tako da bi se njegovim
prihvaćanjem mogao sklopiti ugovor.
(2) Ako su ugovorne strane nakon postignute suglasnosti o bitnim
sastojcima ugovora ostavile neke sporedne točke za kasnije, ugovor se
smatra sklopljenim, a sporedne točke, ako sami ugovaratelji ne
postignu suglasnost o njima, uredit će sud vodeći računa o prethodnim
pregovorima, utvrđenoj praksi između ugovaratelja i običajima.

 


RUSALKA

> Nije rekao da traži najeftiniji aparat,
> on je bio UVJEREN da se radi o najjeftinijim modelima ili bar onima u
> donjoj cjenovnoj klasi.


Taj dio mi je promaknuo.

> Osoba ne trazi cjenik, (ako ga i nema, mogao ga je traziti, ili uopce
> ne kupovati), ne precizira sto zeli,
> ponudjeno prihvaca...
> sto jos reci.


Ako se stvari tako postave, onda si u pravu.

S jedne strane, ako idem u dućan i planiram potrošiti 5 kn na mineralnu,
onda ću se definitivno zapitati zašto bi mi netko zaračunao npr. 7 kn.
Ukoliko ne planiram potrošiti 5 kn za mineralnu, onda mi niti zaračunanih 7
kn neće pobuditi nikakvu sumnju.
Fora je jedino u tome, ako dođem doma s mineralnom za 7 kn, a susjeda me
uvjeri da ima mineralne i po 5 kn, mogu s računom otići u dućan i zamijeniti
robu. Matijin otac to nije u prilici. :-)

 




JARED

>> Osoba ne trazi cjenik, (ako ga i nema, mogao ga je traziti, ili uopce
>> ne kupovati), ne precizira sto zeli,
>> ponudjeno prihvaca...
>> sto jos reci.
>
>Ako se stvari tako postave, onda si u pravu.


ma znaju i drugi da sam u pravu, ali ne zele priznati, vec se izruguju
ko mala djeca :)

>S jedne strane, ako idem u dućan i planiram potrošiti 5 kn na mineralnu,
>onda ću se definitivno zapitati zašto bi mi netko zaračunao npr. 7 kn.
>Ukoliko ne planiram potrošiti 5 kn za mineralnu, onda mi niti zaračunanih 7
>kn neće pobuditi nikakvu sumnju.
>Fora je jedino u tome, ako dođem doma s mineralnom za 7 kn, a susjeda me
>uvjeri da ima mineralne i po 5 kn, mogu s računom otići u dućan i zamijeniti
>robu. Matijin otac to nije u prilici.
>:-)


Hm, kako je moguce da imas racun, na racunu pise 7 kuna, a u trgovini
mozes dobiti racun za ISTU mineralnu i na 5 kuna?

Mogla je roba i promjeniti cjenu...

Ako nije rijec o ISTIM vrstama mineralne, takve zamjene nisu moguce.
Pa nemozes ti doci u trgovinu i reci: cujete, ja sam kupio Jamnicu po
7 kuna, a cujem da imate i Studenac po 5 kuna, pa mi vi sad dajte
Studenac, evo vama jamnica i jos mi dajte 5 kuna.


Pa sto onda, ako je takva situacija, odma nisi gledao sta ima.
Ako nisi vidio: tvoj problem.
Ako su stavili naknadno: pa zar trgovina nesmije nabaviti novi artikl?

Ili
Kupis danas cipele za 200 kuna. Za dva - tri dana setas istom ulicom i
vidis rasprodaju u tvojoj trgovini cipela i sad ih prodaju po 150 kuna.

Ima li ovdje lumena koji misle da mogu uci u trgovinu i reci:
Vratite mi nazad 50 kuna!
?
Vjerojatno matija i bajlo tako misle.

 


FRODO

>>Ako se stvari tako postave, onda si u pravu.
>
>ma znaju i drugi da sam u pravu, ali ne zele priznati, vec se izruguju
>ko mala djeca :)


Ne znam otkad se baviš usenetom, no tako je odvajkada: čim spomeneš
HT, HiNet, VIP ili kogaveć, odmah priča krene u smjeru "odvratnog
monopoliste" ili <stavi što ti već paše> a svatko tko u (rijetkim, ali
ipak) nekim situacijama pozove na zdrav razum bude popljuvan.

Moja je prva reakcija bila da ušutim jer mi je glupo objašnjavati da
je neinformiranost = glupost.
Prije nego sam uveo ISDN napravio sam
kalkulaciju i vidio da se isplati (dva broja za dva stana). Uzeo sam
jeftini Eurit na akciji plus na crno kupio jedan beľični za 1000 KN
manje. Da sam kupio tog bežičnog za punu cijenu, bih li trebao trgovca
kriviti za to što sam ja magarac? :>

Sada je isto sa DSL-om. Kad sam ga uveo, neko sam vrijeme gubio
objašnjavajući da se to meni itekako isplati. Nikako "pokoriti" one
koji misle da sve moraju dobiti besplatno. Life sucks. A tebi
preporučam da se ne nerviraš nego da svoju pamet iskoristiš u svoju
korist umjesto što savjete dijeliš besplatno, pa još onima koji ih ne
znaju cijeniti (čast izuzecima) :>

 


DAMIR SONUS ART

> Sada je isto sa DSL-om. Kad sam ga uveo, neko sam vrijeme gubio
> objašnjavajući da se to meni itekako isplati. Nikako "pokoriti" one
> koji misle da sve moraju dobiti besplatno. Life sucks. A tebi
> preporučam da se ne nerviraš nego da svoju pamet iskoristiš u svoju
> korist umjesto što savjete dijeliš besplatno, pa još onima koji ih ne
> znaju cijeniti (čast izuzecima) :>



Slazem se, nazalost puno lakse se uocavaju nepravilnosti i nedostaci

 


RUSALKA

> sutra ujutro s telefonima idem u palmoticevu do gdina marcelica.

Samo hrabro. Ako nikako drugacije, a onda na umaranje.
Trazi imena, prijeti. Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno srece!
:-)

 


JARED

>Samo hrabro. Ako nikako drugacije, a onda na umaranje.
>Trazi imena, prijeti. Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno srece!


Kad vas se vidi kakvi ste, niste drugo niti zasluzili.
Dobio su podrsku od pravoga, podrsku za kaznena djela.


Prijetnja
Članak 129.
(1) Tko drugome ozbiljno prijeti kakvim zlom da bi ga ustrašio ili uznemirio,
kaznit će se novčanom kaznom do stopedeset dnevnih dohodaka ili kaznom
zatvora do šest mjeseci.
(2) Tko drugome ozbiljno prijeti da će njega ili njemu blisku osobu
usmrtiti, teško tjelesno ozlijediti, oteti ili oduzeti slobodu, ili
joj nanijeti zlo podmetanjem požara, eksplozijom, ionizirajućim
zračenjem ili drugim opasnim sredstvom, ili joj uništiti društveni
položaj ili materijalni opstanak,
kaznit će se novčanom kaznom ili kaznom zatvora do jedne godine.
(3) Ako je kazneno djelo iz stavka 1. i 2. ovoga članka počinjeno
prema službenoj ili odgovornoj osobi u svezi s njenim radom ili
položajem, ili prema većem broju osoba, ili ako je prouzročilo veću
uznemirenost građana, ili ako je osoba kojoj se prijeti zbog toga
dulje vrijeme stavljena u težak položaj, ili ako je počinjeno u
sastavu grupe ili zločinačke organizacije,
počinitelj će se kazniti kaznom zatvora od tri mjeseca do tri godine.


 


E. KUKULJAN

> moj otac, tehnoloska neznalica, jucer je u HT-ovom centru na drvinju
> kupio dva ISDN telefona - jedan zicani, jedan bezicni.
> treci problem jest sto prodavac *NIJE* mom ocu pokazao cjenik,
> kad sam dosao kuci s fakulteta i vidio racun i telefone, poludio sam.
> pa to je 733.88 kn vise od najjeftinije varijante!


Vidim da imas kompjuer, vidim da imas vezu na internet, vidim
http://www.ht.hr/telefonija/telefonija-htisdn-uredjaji.shtml

Da li je potrebno doktorirati ili barem magistrirati da spojis ova tri podatka?
Utrosio si vremena i vremena na piskaranje o ovom a da si samo isprintao
taj cijenik ili jos jednostavnije napisao na list papira, tocno koja
dva modela telefona zelis i dao tvom ocu?


Tako sam ja narucivao nesto za Commodore 64 iz Njemacke (eh davno je to
bilo) tehnoloskoj neznalici pa sam umjesto cartridga dobio neku sugavu
igru na kazeti po cijeni za kojoj sam od pirata sa postarinom mogao
dobiti barem 5 kazeta krcatih igrama ;-) Pa nisam skocio na internet
(kojeg nije ni bilo u ovim krajevima) da pisem kako je prodavac
uvalio/podvalio mom rodjaku.


 


MARIN

A zasto onda "ivan" TM iz HT-a dobiva placu???

Ne kazem da sve to nije mog'o napravit', i ja bi, znajuci u kakvoj
jebivjetrini zivim, ali stvarno, cemu onda trgovci, ajmo svi On-Line kupovat'!!!

 



E. KUKULJAN

> A zasto onda "ivan" TM iz HT-a dobiva placu???

Recimo da dodjes u auto salon pon neki auto, npr Mazdu 332. IIRC osnovni
model je cca 13000 eura (nije bitno) i trgovac te nagovori na 323 ali
dizel (IIRC) 15500 eura. Mislis da bi mu to njegov sef zmajerio ili bi
ga nagradio?
A sto mislis da bi tebi rekao kada bi dosao "reklamirati" kupovinu?

> Ne kazem da sve to nije mog'o napravit', i ja bi, znajuci u kakvoj
> jebivjetrini zivim, ali stvarno, cemu onda trgovci, ajmo svi On-Line
> kupovat'!!!


Nije isto auto ili telefon, ali posao prodavaca nije (samo) da iznese
robu iz izloga i izda racun, vec bi mu cilj trebao biti da te navede da
kupis sto vise i sto skuplje. Uostalom on ne zivi od tvoje zahvalnosti
vec od marze koje dobija na prodane proizvode ;-) (normalno u velikim
firmama tvoj rad ne mora imati nikakve direktne veze sa tvojom zaradom
ali thats not the point).


 


MARIN

Mislim da ne kuzim bas previse o cemu govoris!?! :-((

Dodjem kupiti najjeftiniji ISDN telefon, a prodavac me nagovori na skuplji?
Pa to je super!!! Mislis da mi se to jednom dogodilo u Trstu?!? Ali u HR? Pa
ne sjecam se bas!

 


DAMIR SONUS ART

> Naravno, ako si to mogu dozvoliti! Ali ne smije mi 'po default-u' uvalit'
> nesto najskuplje!



Marine, pricajuci o ljubaznosti prodavaca i njegove obaveze da ponudi sve
sto ima u cijenovnoj kategoriji odredenoga proizvoda, nije li onda logicno
da ponudi i najskuplje.
Ako ti uspije uvaliti najskuplji telefon, onda nije problem u njemu, nego u
tebi ili tvojoj neinformairanosti.
U pravu si ako se ljutis sto ti cijenik
nije dat na uvid, ali iluzorno je ocekivati da ce prodavac moci procijeniti
na osnovu vanjstine koliko si spreman platiti. Postoje i kupci koji
najjeftiniju ponudu mogu smatrati omalovazavanjem.
Odnos trgovca i kupca mora pocivati na dobroj korelaciji, niti izbliza ne
opravdam neprofesinalizam trgovaca ali i kupac mora imati odredenu dozu
benevolencije u kupoprodajnom kontaktu.

 


E. KUKULJAN

> Znaci kupcu uvalit nesto skuplje-da, ali argumentirano, objasnit' mu kakva
> je razlika izmedju jeftinog srota i koje prednosti donosi skuplji model, pa
> mu dati i neki popust (poklon) i te fore! To vec i moze, ali ne zemljacki,
> evo tovam je tajtelefon, nema ba drugog, os il nes taj!


Nisi li u jednom prethodnom postu ustvrdio da je kupac bio tehnicka
neznalica? Ne radim u nikakvoj prodaji ali sam odavno odustao od
objasnjavanja bilo cega tehnickog tehnickim neznalicama.
Ne racunajuci da kada tu i tamo popustim i upustim se u objasnjavanje
samo gubim svoje i tudje vrijeme.

A na kraju krajeva sve i da je taj prodavac sve lijepo objasnio tvom ocu,
kakve veze ima? Da ga poslajes u ducan po video kameru i on se
vrati sa mini-DV a mogao je uzeti Hi8 koja je upola jeftinija (tu
negdje) zar bi imao obraza vratiti se u trgovinu i traziti da ti
zamijene? Ako i bi sumnjam da bi se o tome raspisao na newsima.

 


MARKO

nije mi jasno zasto nisi isao ti kao znalac kupit telefone, ili zasto
tvoj otac nije eksplicitno trazio najjeftinije telefone u klasi...
ali opet, mogao si usparati dosta vremena/zivaca/novaca da si sam
otisao to kupiti...znam po svojoj obitelji, moji roditelji jednostavno
nisu za poslat po tehnicku robu, i to je to :-)
 



FRODO

>nije mi jasno zasto nisi isao ti koa znalac kupit telefone, ili zasto
>tvoj otac nije eksplicitno trazio najjeftinije telefone u klasi...
>ali opet, mogao si usparati dosta vremena/zivaca/novaca da si sam
>otisao to kupiti...znam po svojoj obitelji, moji roditelji jednostavno
>nisu za poslat po tehnicku robu, i to je to :-)


Moja supruga radi u kiosku i svakodnevno je svjedokom potvrde
činjenice da mnogo ljudi nije ni za poslati po novine.
Primjer: konjina koja je satima u stanju listati novine bez pitanja.
Kad ga otjeraš - ode do drugog kioska. Čim se okreneš - evo ga opet.
Turisti koji kupe "Orbit" žute boje na kojima jasno, ako si već slijep
za boje, piše "limun", pa se vrate i žele vratiti otvorenu kutiju da
se ista zamijeni novom, ali s drugom okusom.
A tvrdim da moja supruga ima dobre živce i "rođeni je trgovac".


 


JARED

>Ok, sad su se tu nasla kojekakva poredjenja (riza, auto, lijekovi...) koja
>ne idu bas zajedno,


Prvo se je tu nasla tvoja glupa izjava, za koju je vjerojatno i da bi
u stvarnom zivotu upotrijebila.

>ali je zapravo stvar u tome da se kupac osjecao
>prevarenim. I stvar je u tome da kada je zelio zamijeniti proizvod za

Neki se uvjek osjecaju sretnim, neki tuznima, neki opijeno,
neki su osjecaju glupima, a neki to stvarno i jesu.

Jos najbolje da trgovci trebaju voditi racuna i o tvojim osjecajima,
a naravno da takvi propisi ne postoje niti u jednoj zemlji na svijetu,
a nece niti kod nas.


>Uvijek se moze traziti krivnja i na Marinovoj strani (ne kazem da ona ne
>postoji) ali zasto imam osjecaj da gotovo svi brane 'Ivana' koji nije u

Ali olako prelazis preko toga, lakse je i (zabavnije) pljuvati po trgovcima.
I osoba koja se je tu zalila, ne zove se Marin.

>stanju niti reci svoje prezime, niti pozvati nadredjenog kada se to od njega
>trazi! Pa zar to ne govori da je kriv?! Kada mene korisnik (nisam prodavac)

Niti ti nisi u stanju zapamtiti ime.

A inace, metode dokazivanja krivnje su ti stvarno jake.
To sto netko ne zeli reci neuravnotezenoj osobi koja se dere i izvodi
scene, pa cak i prijeti, svoje ime,
to svakako dokazuje njegovu krivnju.

>To se zove
>profesionalizam u poslu, a taj 'Ivan' je sve, samo ne profesionalan (ako je
>zaista bilo ovako kako nam je Marin napisao)...
>


Zanimljivo je kako trgovci moraju biti profesinalni,
a kupci si mogu dozvoliti da budu krajnje nepristojni, agresivni, da
prijete, lupaju, pljuju.

Profesionalni postupak bi tu jedino ukljucivao pozivanje zastitara, te
podizanje tuzbe zbog narusavanje javnog reda i mira, te prijetnje i
uvreda.


 


JARED

Vidim da neki jos ne shvacaju niti kako se zove osoba koja se je ovdje "zalila",
a kamoli da shvate, da je rijec o prici jedne strane, bez predocenja
cinjenica druge strane,
te da Matija uopce nije imao nikakvu osnovu bilo sto zahtjevati od
trgovca, jer isti uopce nije kupac.

Tu je kraj price.
O opravdanosti zahtjeva netreba uopce niti raspravljati, jer zahtjeve
postavlja osoba koja nije kupac.


 






Što nije zaštita potrošača?