POSLOVNI FORUM - Naslovna stranica POSLOVNI FORUM - Pregled svih usluga za poduzetnike - Pregled aktualne ponude

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


NOVOSTI - NAJAVE


Naslovna stranica
Posebna ponuda
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Video upute i pomoć
Dodatne Internet usluge
Izrada primjera ugovora
Izrada poslovnog plana
Imenici - Adresari
Istraživanje tržišta
Oglasi - Marketing
Poslovno savjetovanje
Trgovačko zastupanje
Korisni programi
Sigurnost na webu
Katalog proizvoda
Pregled propisa
Popusti i akcije
Kontakt informacije
Web tražilica














POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
Marketing

UPRAVLJANJE MARKAMA - Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević

Nova marka u hrvatskoj marketinškoj bibliografiji

Knjiga Tihomira Vraneševića: UPRAVLJANJE MARKAMA, izdanje Accent, Zagreb, 2007.

Knjiga „Upravljanje markama“ autora prof. dr. sc. Tihomira Vraneševića je prvo sveobuhvatno djelo iz područja upravljanja markama u hrvatskoj bibliografiji. Zbog obuhvatnosti, sistematičnosti i ilustrativnosti rad predstavlja značajno djelo za izučavanje maraka i njihove važnosti za suvremeno gospodarstvo. Ovo jedinstveno djelo rezultat je višegodišnjeg znanstveno istraživačkog napora autora u području izučavanja maraka kao jednog od najutjecajnijih suvremenih marketinških fenomena. U svojem višegodišnjem znanstvenom istraživačkom radu, kao i u razvoju primjene proučavanih koncepta u suvremenoj hrvatskoj gospodarskoj praksi autor djela posebno se posvetio područjima strateškog upravljanja markama kao i mjerenju njihove tržišne vrijednosti.

Djelo „Upravljanje markama“ ambiciozan je knjižno-izdavački projekt, opsega 461 stranice, tvrdog uveza i bogatih grafičkih rješenja. Strukturu rada sačinjava 8 dobro razrađenih poglavlja, nadopunjenih poslovnim slučajevima, „katalogom“ hrvatskih maraka, kazalom pojmova, kazalom naziva i imena, te bilješkama o autoru i suradnicima.

Nazivi glavnih poglavlja knjige jesu: „Važnost marke i upravljanja markom“, „Identitet marke i elementi identiteta marke“, „Strateško upravljanje markama“, „Iskorištavanje uspješnih maraka“, „Vrijednost i mjerenje vrijednosti marke“, „Privatne marke“, „Poslovni slučajevi“.

Prvo poglavlje „Važnost marke i upravljanja markom“, sagledava odnose između proizvoda i marke, predstavlja povijest, prirodu i definiciju marke te upućuje na ulogu i važnost maraka za poduzeća i njihove klijente.

Drugo poglavlje „Identitet marke i elementi identiteta marke“, obrađuje pravne aspekte označavanja marke i proces pravne zaštite elemenata identiteta marke (trgovački znak), upozorava na važnost identiteta marke i sagledava njegove elemente, te upućuje na nove trendove u tom području. Poglavlje također opisuje i analizira pristupe upravljanju elementima identiteta, te razmatra njihovo značenje u komuniciranju marke i komuniciranju markom.

Treće poglavlje „Strateško upravljanje markama“, ukazuje na razlike u klasičnom i suvremenom upravljanju markama, razrađuje osnovne etape procesa strateškog upravljanja markama, sagledava mogućnosti upravljanja spletom maraka u okviru iste kategorije proizvoda, te upozorava na prepreke i propuste u upravljanju markama.

Četvrto poglavlje: „Iskorištavanje uspješnih maraka“, obrađuje važnost i razlike u životnim ciklusima proizvoda i marke, predstavlja pristupe pri internacionalizaciji maraka, opisuje strategiju proširenja i potvrđivanja maraka, te njihovih prednosti i nedostataka. U poglavlju ste također upućuje na strategiju savezništva marka (kobranding), te prateće prednosti i nedostatke iste.

Peto poglavlje: „Vrijednost i mjerenje vrijednosti marke“, bavi se konceptom vrijednosti maraka, razlikama između financijske i tržišne vrijednosti marke, te temeljnim konceptom mjerenja i obilježjima standardiziranih modela mjerenja tržišne vrijednosti marke.

Šesto poglavlje: „Privatne marke“, predstavlja i analizira koncept privatnih maraka i okolnosti njihova pojavljivanja. Također, razmatra se značenje privatnih maraka za trgovačke lance i proučavaju evolucijske etape privatnih marka. Poglavlje se nadalje bavi mogućim strateškim odgovorima proizvođača na izazov privatnih marka, te se prikazuje budućnost i mogućnosti širenja privatnih maraka.

Sedmo poglavlje: „Poslovni slučajevi“ sastoji se od zbirke poslovnih slučajeva među kojima su opisane poslovne situacije i strategije upravljanja markama sljedećih proizvoda, projekata ili poduzeća: „Samoborska salama“, „Zolotoj Petušok“, „Dona Trgovina“, „CBA“, „Gorenje“.
Na izradi slučajeva, uz autora, sudjelovalo je i osam drugih suradnika zapažene akademske i stručne angažiranosti.

Pregled hrvatskih maraka koji obuhvaća primjere, ilustracije i opise više od 200 najpoznatijih domaćih maraka nadasve je vrijedno prepoznavanje raznolikih načina upravljanja našim markama tijekom vremena. Zbog obuhvatnosti, preglednosti i ilustrativnosti, dio koji se bavi sistematiziranjem spoznaja o postojećim hrvatskim markama, predstavlja i svojevrsnu arhivsku građu, od iznimne važnosti za proučavanje razvoja marki i marketinga U Republici Hrvatskoj.

Značenje upravljanja markama, od neizmjerene je vrijednosti za suvremeno poslovanje, pa se ovom području već duže vrijeme posvećuje iznimna pozornost u inozemnoj znanstvenoj i stručnoj literaturi. U tom pogledu, autor nadograđuje postojeće spoznaje kritički promatrajući i izučavajući probleme i prilike strateškog pristupa tom poslovnom fenomenu u suvremenom gospodarskom trenutku međunarodnih i domaćih poduzeća te unosi novost ukazujući na neophodnost odvajanja koncepta upravljanja proizvodima od upravljanja markama.

Djelo je pisano jednostavnim i zanimljivim stilom, ilustrirano brojnim praktičnim i slikovnim prikazima pa vjerujemo da će zadovoljiti čitalačku strast i ukuse svih segmenata publike kojima je namijenjeno kao i svih drugih radoznalaca koji u nju zavire.

Djelo pruža vrijedan uvid u područje izučavanja maraka i njihovog značenja za suvremeno gospodarstvo, menadžerima i svim praktičarima bit će od iznimne koriste kao priručnik u planiranju vlastitih marketinških napora i kreiranju strategija upravljanja markama vlastitih poduzeća.

Za znanstvenike i povjesničare ekonomske misli knjiga može poslužiti kao vrijedna teorijska građa za produbljivanje marketinških spoznaja i praćenje trendova u globalnom i domaćem poslovnom okruženju.

Ukratko - izvrstan uvid u područje izučavanja maraka i njihovog značenja za suvremeno gospodarstvo od iznimne koriste kao priručnik u planiranju vlastitih marketinških napora i kreiranju strategija upravljanja markama.



 Marketing Pregled sadržaja

 Marketing Iz tiska

 Marketing Narudžbe




UPRAVLJANJE MARKAMA















Poslovni forum