POSLOVNI FORUM
PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE
info

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

 

PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE
PREGLED SVIH USLUGA I INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE
PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE


Poslovni običaji u Njemačkoj


Prilikom sklapanja posla poželjno je govoriti njemački, a engleski se koristi u neformalnom druženju. Zbog toga morate prije sastanka provjeriti prihvaća li se engleski kao radni jezik,
u suprotnom je nužno angažirati prevoditelja za njemački jezik

Treba biti iznimno ljubazan i obazriv prema tajnicama i ostalom administrativnom osoblju jer oni svoje dojmove o vama iznose svom rukovoditelju koji cijeni njihovo mišljenje

Njemačka poslovna praksa pripada zapadnom kulturološkom stilu rukovođenja. Taj menadžerski stil karakteriziraju sljedeće specifičnosti: automatsko rješavanje problema, odlučivanje na osnovi činjenica, izravno komuniciranje, poštovanje autoriteta, programirani odnosno iskalkulirani rizik, nagrađivanje na temelju iskazanih performansi te kvantificirana metoda nadzora koja se temelji na transparentnim instrumentima mjerenja.


Menadžeri u Njemačkoj inzistiraju na planiranoj stupnjevitoj provedbi akcija odnosno procesa bez suvišnoga gubljenja vremena. Inzistira se na objektivnim odlukama, pa se stoga vodi računa o brojnim detaljima i činjenicama. Njemački menadžeri u većoj su mjeri orijentirani na radne zadaće nego na ljude. Emocije se maksimalno skrivaju, što se smatra važnom karakteristikom profesionalizma.

Razmatranje problema, ako dulje traje, često se smatra gubljenjem vremena, pogotovo ako se provodi u grupi. Menadžeri traže trenutno reagiranje te efektivno i efikasno djelovanje, što često nije lako ostvariti. Istodobno se težište stavlja na sveobuhvatnu i strogu kontrolu zaposleničkog angažmana kako bi se uložena financijska sredstva što prije vratila.

Dijalog menadžera i radništva postoji i on je institucionaliziran. Radnički sindikalni predstavnici poznatiji kao radnički direktori prezentiraju radničke interese u upravnim odborima. Taj dijalog postoji u velikom broju industrijskih grana, a najrazvijeniji je u metalskoj industriji. Radnički direktori korigiraju ponašanje njemačkih menadžera.


U njemačkom poslovnom svijetu titule i pozicije od iznimno su velike važnosti. Obavezno se koriste profesionalne znanstvene titule. Tako primjerice direktora laboratorija koji ima zvanje doktora znanosti treba oslovljavati sa “Gospodine direktore doktore” (“Herr Direktor Dr.”). S osobom visokog ranga upoznat će vas niže rangirani menadžer. Ako ste se upoznali s nekoliko menadžera istodobno, trebate se rukovati samo s rukovoditeljem najvišeg ranga. Prilikom rukovanja njemačkoga kolegu morate gledati u oči, a ako je prisutna žena, tada se morate najprije rukovati s njom. Prilikom sklapanja posla poželjno je govoriti njemački, a engleski se koristi u neformalnom druženju. Zbog toga morate prije sastanka provjeriti prihvaća li se engleski kao radni jezik, u suprotnom je nužno angažirati prevoditelja za njemački jezik. Davanje poklona nije njemačka praksa i taj je poslovni segment reguliran zakonom. Ipak, prihvaćaju se mali darovi koji prezentiraju vašu zemlju ili kompaniju, pri čemu ne smiju biti skuplji od 60 USD i na njima mora biti logo odnosno ime vaše kompanije.

Njemački su menadžeri disciplinirani te iznimno marljivo i naporno rade. Oni strogo odvajaju privatni život od profesionalne karijere. Njemački poslovni ljudi ponajprije su orijentirani na domaće tržište, a tek u slučaju kada imaju višak robe ili je ne mogu nabaviti u Njemačkoj orijentiraju se na vanjska tržišta. Ta tvrdnja ne odnosi se na veće njemačke multinacionalne korporacije. Treba biti iznimno ljubazan i obazriv prema tajnicama i ostalom administrativnom osoblju jer oni svoje dojmove o vama iznose svom rukovoditelju koji cijeni njihovo mišljenje.


U većim njemačkim kompanijama odlučuje se konsenzusom između različitih odjela. O projektima čija realizacija zahtijeva značajna financijska sredstva mora odlučivati vrhovni menadžment. Prilikom pregovora ne smijete previše “pritiskati” njemačkog partnera jer ćete ostvariti negativan učinak.

Nakon sastanka uobičajeno je razmijeniti posjetnice. Na njima mora pisati vaša stručna titula, položaj u kompaniji i datum osnivanja vaše kompanije. Njemački menadžeri preferiraju poslovanje s tvrtkama koje imaju dulju tradiciju. Prije sastanka nemojte sjediti na stolcu, nego sjednite kada vam to ponudi njemački partner. Za sastanak se morate dobro pripremiti, pa pored dobrog poznavanja vlastitog proizvoda i tvrtke morate biti obaviješteni o stanju ne samo u toj industrijskoj grani, nego i o cijelom nacionalnom gospodarstvu. Ujedno morate znati sve o vašoj konkurenciji na domaćem i inozemnom tržištu.

Poželjno je odjenuti sivo ili tamno odijelo sa svjetlijom košuljom i kravatom prigušene boje. Njemački menadžeri cijene dobro tjelesno držanje i tjelesnu pripremljenost jer to ukazuje na samodisciplinu.

Žene tvore 40 posto njemačke radne snage, ali ih je malo na najvišim menadžerskim pozicijama. Nijemci više cijene muške predstavnike u pregovorima, ali se ta praksa polako mijenja. Žene trebaju izbjegavati napadni i pomodni nakit. Dok sjede i šetaju se, muškarci su ženama s lijeve strane.

 



Talijanski poslovni običaji


Južni kulturni stil je nepredvidljiv, dinamičan i poduzetnički. Pri rješavanju problema konzultiraju se suradnici i podređeni. Spontano odlučivanje često se temelji na instinktu, neovisnosti i kreativnosti. Taj menadžerski odnosno poslovni stil više se oslanja na viziju nego na realnost. Ujedno menadžeri smatraju da ne postoje neostvarivi organizacijski ciljevi

U svijetu se provode brojna istraživanja organizacijske i menadžerske kulture. Ta istraživanja postaju sve važnija u uvjetima jačanja globalizacijskih procesa. Jedno od takvih empirijskih istraživanja provela je Wendy Hall koja je menadžersku i organizacijsku kulturu svrstala u četiri kategorije: sjevernu, zapadnu, istočnu i južnu. Treba naglasiti kako se u velikom broju slučajeva te kulture isprepliću ne samo unutar nacionalnih gospodarstava već i multinacionalnih korporacija.

Italija pripada južnoj menadžerskoj kulturi. Južni kulturni stil oslikava česta uporaba menadžerskog stava odnosno mišljenja koje glasi: “Bolje je da utvrdite visoke ciljeve pa ostvarite manje, nego da odredite niske ciljeve koje ćete realizirati”. Temeljne karakteristike tog stila su sljedeće: problemi se rješavaju energično i sustavno; odlučivanje je često improvizirano i brzo; u komunikaciji se preuveličava uz slikovito izražavanje; restrukturiranja su stalna i radikalna; inovacijski procesi izuzetno ambiciozni; nagrađivanje uključuje brojne nematerijalne stimulanse; nadziranje je fleksibilno te se prilagođava promjenama.

Južni kulturni stil je nepredvidljiv, dinamičan i poduzetnički. Pri rješavanju problema konzultiraju se suradnici i podređeni. Spontano odlučivanje često se temelji na instinktu, neovisnosti i kreativnosti. Taj menadžerski odnosno poslovni stil više se oslanja na viziju nego na realnost. Ujedno menadžeri smatraju da ne postoje neostvarivi organizacijski ciljevi. Zbog toga su preuzimanje rizika te brojni izazovi glavni motivatori za menadžersko i zaposleničko djelovanje i glavni elementi vrednovanja organizacijskih performansi.

Kompanije koje su vođene uz pomoć tog poslovnog stila sklone su suradnji i partnerstvima pri čemu strogo kontroliraju ostvarivanje svojih interesa. Potiču rad svojih timova te eliminiraju timove koji su previše spori tj. neučinkoviti. Menadžeri sustavno stimuliraju što brže prihvaćanje novih i sve izazovnijih projekata.

Talijanski menadžeri se pozdravljaju rukovanjem te verbalnim pozdravom "ciao" (zdravo ili doviđenja). Muški prijatelji dugo se grle. Osobe istih godina često u javnosti hodaju držeći se za ruke. Jako dobri prijatelji u znak pozdrava ljube se u oba obraza.

Većina uspješnih poslovnih organizacija u Italji je u obiteljskom vlasništvu. Organizacijski odnosi često sliče obiteljskim jer vlada povjerenje i potpomaganje u poslovnim organizacijama. Ponekad je glavne donositelje odluka u tvrtki teško identificirati jer nisu dio formalne organizacijske strukture. U brojnim slučajevima moć je koncentrirana u jednoj osobi, obično muškarcu, koji inicira povezivanje odnosno suradnju zaposlenika.

Talijanski menadžeri uživaju razgovarati o svjetskim i lokalnim događajima, nogometu i obitelji. Poslovni ručkovi obično traju dva do tri sata, a poziv treba prihvatiti. Za stolom se mora ostati dok svi ne završe s jelom. Obje ruke uvijek moraju biti na stolu. Prilikom ulaska u zgradu muškarci moraju skinuti šešir. Zijevnete li, morate staviti ruka na usta.

Talijani su ponosni na titule i njih treba koristiti prilikom razgovora. Oslovljavanje samo imenom dopušteno je tek nakon dugog poznavanja. Na društvenim skupovima treba izbjegavati razgovor o poslu. U komunikaciji se ne smije spominjati mafija i ostale slične organizirane skupine, religija i porezi.

Poslovni ljudi, ali i ostali građani, vole pušiti i piti espresso-kavu. Talijani su vezani uz obitelj pa nekoliko generacija živi u istoj kući što je naročito izraženo u gradovima na jugu zemlje. Menadžeri na jugu Italije veći su hedonisti od kolega na sjeveru države.

U Italiji se poštuju nepisana pravila poslovnog ponašanja pa pisane, tj. formalizirane procedure nemaju veći učinak. Pregovore trebaju voditi menadžeri istog ranga. Prije početka pregovora ili nekog drugog poslovnog događaja, trebaju se razmijeniti posjetnice. Posjetnice se moraju dati svim osobama koje se nalaze u uredu ili dvorani za pregovore. Kada primite posjetnicu od talijanskog kolege, morate ju pročitati odnosno razgledati što predstavlja znak uvažavanja. Poželjno je da je jedna strana posjetnice na talijanskom jeziku uz obavezno navođenje titule. Prilikom posjeta poslovnog partnera u njegovoj kući ne očekuje se donošenje poklona premda će domaćin prihvatiti čokoladu ili cvijeće kao dar. U slučaju da poklanjate cvijeće, mora se odabrati neparan broj te izbjeći krizanteme koje ponajprije služe za ukrašavanje grobova. Mora se izbjegavati crvena i žuta boja cvijeća. Crveno simbolizira strast, a žuta ljubomoru odnosno zavist.

Žene su vrhovni autoritet u obitelji. Premda ih je u zadnje vrijeme sve više u poslovnom svijetu, ipak u njemu još uvijek dominiraju muškarci. Starije žene su relativno konzervativne u odijevanju, dok mlađe slijede najnovije modne trendove.

Za sastanke je potrebno sastaviti dnevni, red ali on često nije obvezujući. Tolerira se kašnjenje na sastanak do 20 minuta. Sastanak će biti prekinuti ako se procijeni da su pojedini sudionici primitivni odnosno previše žestoki tj. prosti. Talijanski poslovni partneri skloni su neformalnijoj prezentaciji, ali koja mora biti argumentirana i popraćena grafikama, tablicama i dr. Cijene samopouzdanost te sigurnost u kvalitetu vlastitih proizvoda.

 




Poslovni običaji u Austriji


Za pregovore u Austriji nužno se dobro pripremiti te organizirati atraktivnu prezentaciju.
Na pitanja valja odgovarati kratko, jasno i argumentirano. Austrijsku stranu u pravilu predstavlja ovlašteni rukovoditelj za sklapanje konačnog dogovora, a to očekuju i od partnera u pregovorima

Europske poslovne običaje odnosno menadžersku kulturu nešto je teže odrediti u odnosu na japansku i američku. Općenito govoreći, Europljani imaju smisla za realnost te su strpljivi u pregovorima, pri čemu iznimno cijene tradiciju odnosno korporativnu povijest. Europski menadžerski stil sastoji se od sljedećih sastavnica: ciničkog realizma, vjerovanja da je pojedinac središte društvenog i poslovnog sustava, društvene odgovornosti, sumnje u formalni autoritet, želje za sigurnošću, vjerovanja da maksimalni profit nije glavni cilj poslovanja.

Navedene karakteristike zajedničke su većem broju europskih zemalja, ali među njima postoje znatnije razlike koje su posljedica ponajprije povijesnog nasljeđa. Svaka zemlja izgradila je sustav vrijednosti i običaja koji se jednim dijelom razlikuju u odnosu na takve sustave u drugim državama.

Austrija u tom pogledu ima određene posebnosti koje ćemo ukratko navesti. Na sastanke valja dolaziti točno, što nije običaj, bolje reći pravilo, u brojnim zemljama svijeta. Kada se prolazi između redova stolaca na sastanku ili u kazalištu mora se biti okrenut licem poslovnim partnerima odnosno poslovnim ljudima.

Pri razgovoru s Austrijancima ruke se ne smiju držati u džepovima. Ne smijete biti prefamilijarni odnosno nekonvencionalni s austrijskim partnerima dok posao nije dobro uhodan. U slučaju da ste pozvani svom kolegi na objed u njegovu kuću, domaćici se ne smiju nositi crvene ruže jer one asociraju na ljubavne osjećaje. Kada ste u austrijskoj kući, ne smijete slijediti domaćina u kuhinju jer se ona smatra neprikladnom za gosta.

Austrijski menadžeri prilikom pregovora često koriste neizravan govor i škrti su na riječima, pri čemu potenciraju procjene aktualne ekonomske situacije. Očekuje se razmjena posjetnica, koje trebaju biti crno-bijele bez ikakvih drugih boja te s navedenom funkcijom u poslovnoj organizaciji i stečenim obrazovnim zvanjem. Austrijanci se ponose svojim zemljopisnim karakteristikama, ali i svojim doprinosom umjetnosti i znanosti, pri čemu posebno mjesto zauzimaju glazbeni geniji kao što su Strauss, Mozart i Schubert.

Titula se iznimno cijeni i, ako ne spomenete titulu austrijskoga kolege, on se može jako uvrijediti. Austrijski menadžeri vole kombinirati posao i zabavu, bolje reći užitak, pa se brojni pregovori događaju u restoranu. Popularna su i druženja u klubovima i restoranima nakon radnog vremena, te se od vas očekuje da slijedite svojega kolegu.

Za pregovore u Austriji nužno se dobro pripremiti te organizirati atraktivnu prezentaciju.
Na pitanja valja odgovarati kratko, jasno i argumentirano. Austrijsku stranu u pravilu predstavlja ovlašteni rukovoditelj za sklapanje konačnog dogovora, a to očekuju i od partnera u pregovorima.

Plemićke se titule ne koriste u poslovnom i javnom životu, ali se navode u privatnim razgovorima. Rukovanje je uobičajeno u Austriji, a pri susretu sa ženom očekuje se da ona inicira rukovanje. Starija osoba pruža ruku mlađoj. Davanje poklona nije standardna poslovna praksa, a ako se već daruje, to mora biti jeftin i prikladan dar. Kada se dolazi u kuću, preporučljivo je donijeti cvijeće, bombonijeru ili dobar konjak. Upotreba engleskog jezika vrlo je rasprostranjena u državnoj administraciji i poslovnom svijetu.

Izvor: HGK

PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE

PREGLED SVIH USLUGA I INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE
PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE



  Istraživanje tržišta - Opširnije...

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

 

 


Poslovni imenici i adresari - Opširnije...

POSLOVNI IMENICI
ADRESARI

 

 



INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI - Opširnije...

INVESTICIJSKI PROJEKTI
 

 

 


  Istraživanje tržišta - Opširnije...

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

 

 


Poslovni imenici i adresari - Opširnije...

POSLOVNI IMENICI
ADRESARI

 

 



INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI - Opširnije...

INVESTICIJSKI PROJEKTI
 

 

 


  Istraživanje tržišta - Opširnije...

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

 

 


Poslovni imenici i adresari - Opširnije...

POSLOVNI IMENICI
ADRESARI

 

 



INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI - Opširnije...

INVESTICIJSKI PROJEKTI
 

 

 


  Istraživanje tržišta - Opširnije...

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

 

 


Poslovni imenici i adresari - Opširnije...

POSLOVNI IMENICI
ADRESARI

 

 



INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI - Opširnije...

INVESTICIJSKI PROJEKTI
 

 

Poslovni običaji u njemačkoj, Austriji i Italiji




POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!

Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. - Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima


POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE - POSEBNE PONUDE I AKCIJE



 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

POSLOVNI WEB KATALOG
POSLOVNI WEB KATALOG

POSLOVNI WEB KATALOG sadržava pregled hrvatskih poduzeća i obrtnika koji imaju vlastite Internet stranice i koriste Internet, manje ili više, u svome poslovanju.
Radi lakšeg snalaženja, poslovni subjekti razvrstani su u zasebne kategorije prema osnovnim djelatnostima prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti, a unutar kategorije razvrstani su abecednim redom.
Za pronalaženje poslovnih subjekata koji nemaju Internet stranice, na raspolaganju su Vam za narudžbu Imenici hrvatskog gospodarstva
u kojima se nalazi pregled osnovnih kontakt podataka za više od 85000 trgovačkih društava, 94000 obrtnika i 17000 subjekata državne uprave, administracije, udruga i sl.
Za pretraživanje objavljenih tekstova na Poslovnom forumu koristite
Poslovni forum - Google pretraživač svih objavljenih tekstova.      CMS
POSLOVNI WEB KATALOG
Web imenik

Ažurirano:
29. 4. 2024.
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga