16. 5. 2024.  
POSLOVNE USLUGE BAZE PODATAKA ISTRAŽIVANJA ZASTUPANJE PUBLIKACIJE
IZRADA STRANICA WEB HOSTING E-MARKETING AKTUALNO KONTAKT
Poslovni forum 1 Poslovni forum 6
Poslovni forum 2 Poslovni forum 7
Poslovni forum 3 Poslovni forum 8
Poslovni forum 4 Poslovni forum 9
Poslovni forum 5 Poslovni forum 10
Poslovni web katalog POSLOVNI FORUM
SREDIŠNJI REGISTAR OSIGURANIKA - REGOS

SREDIŠNJI REGISTAR OSIGURANIKA

Na temelju članka 12. stavka 3. Zakona o prikupljanju podataka po osiguranicima o doprinosima za obvezna mirovinska osiguranja (»Narodne novine« br. 177/04), Upravno vijeće Središnjega registra osiguranika na sjednici održanoj 17. ožujka 2005., donijelo je

PRAVILNIK
O REGISTRU SREDIŠNJEG REGISTRA OSIGURANIKA



Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se način i postupak vođenja Registra te ispravak podataka u Registru Središnjega registra osiguranika.

Članak 2.

(1) Registar se sastoji od glavne zbirke podataka (u daljnjem tekstu: glavna zbirka), pomoćnih zbirki podataka (u daljnjem tekstu: pomoćna zbirka) i evidencija.

(2) Registar se vodi primjenom sustava za elektroničku obradu podataka.

Članak 3.

Glavna zbirka sadrži podatke po osiguranicima prikupljene putem Obrasca R-Sm i Obrasca R-S (u daljnjem tekstu: obrasci) i to o:

1. obračunanoj plaći/naknadi/drugom dohotku,

2. osnovici za obračun doprinosa,

3. doprinosu za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju generacijske solidarnosti,

4. doprinosu za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje,

5. iznosu isplaćene plaće/naknade/drugog dohotka,

6. razdoblju na koje se odnose podaci.

Članak 4.

Pomoćne zbirke:

1. Pomoćna zbirka članstva u obveznom mirovinskom fondu sadrži podatke o imenu i prezimenu i matičnom broju građana – člana obveznog mirovinskog fonda te nadnevku početka i završetka članstva,

2. Pomoćna zbirka osiguranika obveznog mirovinskog osiguranja temeljem individualne kapitalizirane štednje koji nisu odabrali obvezni mirovinski fond sadrži podatke o imenu i prezimenu i matičnom broju građana osiguranika za kojeg je podnijet obrazac ili izvršena uplata doprinosa za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje, odnosno koji je stekao svojstvo osiguranika obveznog mirovinskog osiguranja na temelju individualne kapitalizirane štednje, a nije član obveznog mirovinskog fonda,

3. Pomoćna zbirka podnijetih obrazaca sadrži podatke o svim podnijetim obrascima po obvezniku, bez obzira na njihovu ispravnost,

4. Pomoćna zbirka povezanih obrazaca sadrži podatke o svim obrascima koji su povezani s pripadajućim uplatama,

5. Pomoćna zbirka nepovezanih obrazaca sadrži podatke o svim obrascima koji nisu povezani s pripadajućim uplatama,

6. Pomoćna zbirka uplata o doprinosu za mirovinsko osiguranje na temelju generacijske solidarnosti prema drugom dohotku sadrži podatke o uplatama doprinosa za mirovinsko osiguranje na temelju generacijske solidarnosti prema drugom dohotku,

7. Pomoćna zbirka uplata o doprinosima za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje sadrži podatke o uplatama doprinosa za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje,

8. Pomoćna zbirka proslijeđenih sredstava doprinosa za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje sadrži podatke o sredstvima doprinosa za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje koja su proslijeđena obveznom mirovinskom fondu i obveznim mirovinskim društvima,

9. Pomoćna zbirka izdanih potvrda sadrži podatke o osiguraniku i nadnevku izdavanja potvrde,

10. Pomoćna zbirka osobnih podataka koji su dani na korištenje i svrsi za koju su dani sadrži podatke o korisniku osobnih podataka, osiguraniku, svrsi i nadnevku,

11. Pomoćna zbirka ostalih podataka sadrži podatke iz obrazaca koji nisu sastavni dio glavne zbirke.

Članak 5.

Evidencije:

1. Evidencija obveznika podnošenja podataka sadrži podatke o nazivu/imenu i prezimenu, matičnom broju ili matičnom broju građana i adresi obveznika podnošenja podataka.

2. Evidencija nepovezanih uplata sadrži podatke o uplatama doprinosa za obvezno mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje koje se na razini obveznika nisu povezale s obrascima,

3. Evidencija obveznika podnošenja podataka koji nisu podnijeli obrasce sadrži podatke o nazivu/imenu i prezimenu, matičnom broju/matičnom broju građana i adresi obveznika podnošenja podataka, koji nije izvršio obvezu podnošenja obrazaca,

4. Evidencija akata nadležnog tijela državne uprave i ustanova sadrži podatke o doprinosima za obvezna mirovinska osiguranja iz zapisnika i/ili rješenja tijela državne uprave ili ustanove.

Članak 6.

Za potrebe vođenja Registra preuzimaju se i podaci iz evidencija koje se izvorno vode u nadležnom tijelu državne uprave i ustanovama.

Članak 7.

Ako REGOS utvrdi da podaci uneseni u Registar nisu istovjetni podacima na zaprimljenim obrascima, dužan ih je dopuniti ili izmijeniti.

Članak 8.

Za slučaj gubitka, oštećenja ili uništenja podataka unesenih u Registar, izrađuje se sigurnosni primjerak, na način da se podaci uneseni u Registar prenose na magnetske ili optičke medije.

Članak 9.

Sigurnosni primjerak podataka čuva se na odvojenom mjestu, koje mora biti osigurano od elementarnih nepogoda i zaštićeno od neovlaštenog pristupa.

Članak 10.

(1) Povrat podataka unesenih u Registar je postupak vraćanja podataka nakon gubitka, oštećenja ili uništenja u prethodno stanje sa sigurnosnog primjerka, pri čemu tako vraćen skup podataka mora biti u posljednjem sukladnom stanju i bez gubitka informacija.

(2) Podaci u Registru čuvaju se u obliku koji dopušta identifikaciju osiguranika, ne duže no što je to potrebno za svrhu u koju se podaci prikupljaju ili dalje obrađuju.

Članak 11.

Za provedbu mjera pohranjivanja podataka Registra na magnetske ili optičke medije odgovara ravnatelj REGOS-a.

Članak 12.

Ravnatelj REGOS-a dužan je poduzeti tehničke, kadrovske i organizacijske mjere zaštite podataka u Registru koje su potrebne da bi se isti zaštitili od slučajnog gubitka ili uništenja i od nedopuštenog pristupa, promjene, objavljivanja i svake druge zlouporabe.

Članak 13.

(1) Pristup podacima Registra dozvoljen je samo ovlaštenim osobama.

(2) Ovlasti za pristup dodjeljuje ravnatelj REGOS-a.

(3) Dodjeljivanje ovlasti iz stavka 2. ovoga članka ravnatelj REGOS-a može prenijeti na drugu osobu.

Članak 14.

Dodijeljene ovlasti jednoj osobi ne smiju se prenositi na drugu osobu niti učiniti dostupnim drugoj osobi.

Članak 15.

(1) Svaki pristup telekomunikacijskom i računalnom sustavu za vođenje Registra mora biti automatski zabilježen identifikatorom osobe te točnim vremenom pristupa.

(2) Svaki pokušaj neovlaštenog pristupa sustavu za vođenje Registra mora biti automatski zabilježen datumom, vremenom, mjestom s kojeg je takav pristup pokušan i identifikatorom osobe koja je pokušala pristupiti Registru.

(3) Administratori sustava za vođenje Registra dužni su obavijestiti osobu zaduženu za sigurnost i zaštitu informacijskog sustava REGOS-a o svakom pokušaju neovlaštenog pristupa Registru.

Članak 16.

Podatke koje REGOS dostavlja drugim korisnicima u skladu s odredbama članka 17. Zakona o prikupljanju podataka po osiguranicima o doprinosima za obvezna mirovinska osiguranja (dalje: Zakon) dostavit će se na odgovarajućem magnetskom ili optičkom mediju odnosno računalno-komunikacijskim vezama.

Članak 17.

Ravnatelj REGOS-a ili osoba koju ravnatelj ovlasti, određuje osobe ovlaštene za dostavljanje podataka prema članku 16. ovoga Pravilnika.

Članak 18.

(1) Na zahtjev osiguranika REGOS je dužan izdati potvrdu o podacima koji su za njega uneseni u Registar.

(2) Zahtjev za izdavanje potvrde iz Registra obvezno se podnosi na obrascu koji je sastavni dio ovoga Pravilnika (Prilog 1).

(3) Zahtjev mora biti vlastoručno potpisan.

(4) Zahtjev se podnosi REGOS-u poštom ili osobnom dostavom.

(5) Ako zahtjev nije potpun, podnositelj se poziva na dopunu zahtjeva.

Članak 19.

(1) REGOS izdaje potvrdu u roku od 5 radnih dana od dana zaprimanja potpunog zahtjeva.

(2) Potvrda iz Registra sadrži podatke koji vrijede na dan izdavanja, mjesto i nadnevak izdavanja, broj upisnika pod kojim je potvrda izdana, pečat i potpis ovlaštenog radnika REGOS-a.

(3) Ako u Registru ne postoje podaci traženi u zahtjevu, izdaje se potvrda s naznakom: »Ne postoji traženi podatak«.

(4) Ako u Registru nema podatka o podnositelju, potvrda se ne izdaje, a podnositelja se obavještava o istom u pisanom obliku.

Članak 20.

(1) Podatke iz Registra banka može koristiti samo za ostvarivanje pojedinačno određenog zahtjeva osiguranika kao komitenta, na temelju pribavljene suglasnosti sukladno članku 19. stavku 2. Zakona.

(2) Preuzimanjem podataka iz Registra banka jamči za zaštitu i sigurnu pohranu preuzetih podataka.

Članak 21.

(1) Na temelju zahtjeva obveznika podnošenja podataka, REGOS je dužan izdati ispis podataka iz Registra u formi obrasca.

(2) Zahtjev za ispis podataka iz Registra obvezno se podnosi na obrascu koji je sastavni dio ovoga Pravilnika (Prilog 2).

(3) Zahtjev mora biti ovjeren od strane podnositelja zahtjeva.

(4) Zahtjev se podnosi REGOS-u poštom ili osobnom dostavom.

Članak 22.

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika podaci unijeti u Registar prema dosadašnjim propisima postaju podaci Registra koji se vodi prema ovom Pravilniku.

Članak 23.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Broj: 353-05-10696/001

Zagreb, 17. ožujka 2005.

Predsjednica

Upravnog vijeća

Vera Babić, v. r.


N.N. 38/2005






 
Poslovni forum - One Stop Shop

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude

 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


  Napomena!

 Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
 Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše da je to gotovo nevjerojatno.
 Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
 Da li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.


  CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica

 Što je to CMS?

CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane internet stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.

Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu, ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.

Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj!
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE
Sva prava pridržana - Poslovni forum d.o.o. - www.poslovniforum.hr  -   info@poslovniforum.hr