27. 7. 2025.  
POSLOVNE USLUGE BAZE PODATAKA ISTRAŽIVANJA ZASTUPANJE PUBLIKACIJE
IZRADA STRANICA WEB HOSTING E-MARKETING AKTUALNO KONTAKT
Poslovni forum 1 Poslovni forum 6
Poslovni forum 2 Poslovni forum 7
Poslovni forum 3 Poslovni forum 8
Poslovni forum 4 Poslovni forum 9
Poslovni forum 5 Poslovni forum 10
Poslovni web katalog POSLOVNI FORUM
POSLOVNI MAGAZIN

Broj 3/2004, sadržaj - info pregled

Uvodnik
Hrvatska mora postati brand
1
Politika & ekonomija

Hoće ekonomske, a nude političke koncesije
1
Vijesti iz Hrvatske
Vijesti iz Hrvatske - Gospodarstvo

Prijedlog proračuna
Najavljene izmjene zakona o gradnji
Procjene Ekonomskog instituta
Gavrilović odustao od PIK-a Vrbovec
HFP se ukida
Novi poslovi za Diokom
Najavljena uspostava industrijskih okruga
Ugovor EBRD-a i ZABA-e o kreditu
Nedovoljno ekoloških poljoprivrednika
KIO - domaća proizvodnja umjesto uvoza
Smanjen promet trgovačkih lanaca
Najavljene nove mjere poticanja poduzetništva
Preporuke IJF-a za uredne javne financije
Ina uporno zahtijeva povišenje cijene plinu
Podravka zatvara neke pogone u srednjoj Europi
Obveznice HBOR-a i na Zagrebačkoj burzi
Nove državne obveznice
Buking zadaje brige hotelijerima
4
Branding Hrvatske
Dobar imidž države - dobar imidž gospodarstva

Sanja BACH

Hrvatska ima dobru osnovu da postane snažan brand, a ako uistinu želi postati konkurentna u odnosu na druge zemlje, mora uložiti u promociju svojih vrijednosti - raditi na svom imidžu.
8
Istraživanje Media-neta: Hrvatski aduti - turizam, more i gastronomija

Darja KUPINIĆ GUŠČIĆ

U nas se, prema mišljenju većine ispitanika, niti ulaže, niti radi dovoljno na stvaranju pozitivne prepoznatljivosti Hrvatske i hrvatskih proizvoda u svijetu.
8
Prepoznatljivost države pomaže izvoznicima

Slavica CVITANIĆ

U plasmanu svojih proizvoda na inozemna tržišta, domaće kompanije zasad uglavnom mogu računati samo na svoj marketing. No, uspjeh kompanija na stranim tržištima uvelike ovisi i o brandu države iz koje dolazi.
10
Intervju
Dr. Miomir Žužul, ministar vanjskih poslova: Pravo je vrijeme za promjenu imidža Hrvatske

Sanja BACH

Vrijeme je da se sustavno, osmišljeno počne raditi na promjeni imidža. To sigurno košta, ali odnos izme8u uloženoga i vraćenoga je neusporediv. Treba znati da u izgradnju imidža moramo ulagati danas, a koristi od toga vraćat će se za deset godina.
12
Branding Hrvatske
Hrvatskoj bi se Hrvatskoj bi se imidž mogao nametnuti imidž mogao nametnuti izvana

Danica JURIČIĆ

Za malu je zemlju prepoznatljivost osobito važna, napose zato što želi ući u EU, gdje se druge zemlje uvelike procjenjuje temeljem stvorenih predodžba.
14
Brand treba stalno njegovati i dobro pozicionirati

Slavica CVITANIĆ

Kao suprotnost globalizaciji pojavljuje se novi trend - potraga za autentičnošću.
16
Vodeći Hrvatski brandovi: Kraš ispred Vegete, Varteks ispred Plive

Darja KUPINIĆ GUŠČIĆ

Anketirani su najčešće navodili Kraš, što je malo iznenađenje, budući da je u lanjskoj anketi na prvome mjestu bila Vegeta.
16
Ekonomsko istraživanje
Treba li brandove širiti izvan originalnih kategorija?

Jana NOVAK

Neki marketinški stručnjaci smatraju da bi, ako postoji snažan brand, trebalo krenuti u ekspanziju, dok se drugi zauzimaju za usredotočeniji branding pristup.
21
Aktualno
Prehrambena industrija suglasna: Zahtjev EU neprihvatljiv

M. Božić: Za velik broj proizvoda EU očekuje od Hrvatske veće koncesije od onih koje su Uniji odobrile zemlje pristupnice samo nekoliko mjeseci prije ulaska u EU.
22
Komentar
Postoji li hrvatski državni PR?

Božo SKOKO

Nijedna vlast dosad nije prepoznala važnost sustavna promicanja Hrvatske u svijetu - njezina brandinga.
25
Marketing
Preslagivanje na tržištu vrijednom 391 milijun eura

Tatjana VUKIĆ

Za razliku od prijašnjih godina, kada se najviše oglašivačkog novca slijevalo na televizije, sljedeće bi razdoblje moglo obilježiti oglašavanje u novinama.
26
Bankarstvo
Hrvatski inozemni dug premašio BDP

Jadranka ŠEVIĆ

Inozemni je dug lani rastao sedam puta, a krediti pet puta brže od hrvatskoga gospodarstva.
28
Vijesti iz Europske unije
Vijesti iz Europske unije - Gospodarstvo

Slovenske sindikate brinu posljedice ulaska u EU
Raste zaposlenost, nedostaje stanova
Hoće li Rumunjska stići?
Ukinuta češka tradicija
Slovačke banke pod pritiskom novih troškova
Medgyéssy za manju Vladu
A sloboda kretanja EU tržištem rada?
Udruživanje Droge i Kolinske
Postupno povećanje energetskog poreza
Novim članicama 11,7 mlrd eura iz proračuna EU
Poljaci skeptični oko koristi ulaska u EU
30
Portret menadžera
Pobornik sam demokratskog upravljanja kompanijom

Zdravko BASARIĆ

Autoritarni je stil opasan jer se ljudi oko vas počinju zatvarati, nema kvalitetne rasprave i nastaje opasnost donošenja krivih odluka. Menadžer mora imati "dežurnu" dozu stvaralačkog nemira, raditi sa strašću, težiti visokim ciljevima, ali istodobno biti objema nogama na zemlji.
32
Public relations
Marketing prodaje proizvode, a PR stvara klimu

Božo SKOKO

Dok su marketinški mehanizmi najčešće usredotočeni na lansiranje i prodaju proizvoda, odnosi s javnošću nastoje stvarati klimu u kojoj će poslovni subjekt najbolje poslovati.
34
Vodeći svjetski menadžeri
Bill Gates, utemeljitelj Microsofta: Napokon najbolji svjetski menadžer

Anđelko BREZOVNJAČKI

Uz brojne obožavatelje, utemeljitelj Microsofta ima i mnoštvo neprijatelja. No, čak ni oni ne mogu poreći kako današnji svijet ne bi bio isti bez Billa Gatesa.
36
Psihologija menadžmenta
Ako ne znate kamo idete, kako ćete znati da ste stigli?

Dubravka MILJKOVIĆ; Majda RIJAVEC

Ciljevi potiču na akciju, pomažu nam održati usmjerenost, samodisciplinu i interes nužan za postizanje uspjeha.
38
Menadžment
Stalno učenje i predvi8anje promjena

Velibor BOŽIĆ

Inteligentna organizacija mora imati jasnu viziju i strategiju, kulturu učenja, kvalitetnu tehnologiju, sustav povratnih informacija i dobar menadžment.
40
Uspjesi i promašaji
Pad s pijedestala

Anđelko BREZOVNJAČKI

Godinama je Boeing bio sinonim za zrakoplove. No, prošle ga je godine Airbus smijenio s vrha liste najvećih svjetskih proizvo8ača putničkih aviona.
42
Gurui menadžmenta
Čovjek koji je "pokopao" strateško planiranje

Ivica VOLODER

Realnost je, piše Mintzberg, da menadžere stalno netko prekida u poslu, da moraju hitno rješavati krize, da "skaču" s jednog posla na drugi… Riječju, ne kontroliraju veći dio svoga vremena.
44
Financijski savjeti za menadžere
Leasing - prednosti i zamke

Vlado BRKANIĆ

Procvat leasing-aranžmana u prodaji automobila ima logično i gospodarsko objašnjenje. Zašto je to teže provesti u području opreme za proizvodnju ili leasingu nekretnina? Razlozi su u nepoduzetnosti naših ljudi i porezima što znatno poskupljuju taj model financiranja. Kada posegnuti za tim aranžmanom a kada ne? Je li baš sve pogodno, ako se kupuje bez novca?
46
Planiranje
Potencijal nastupa na sajmu često neiskorišten

Lidija VUKOVIĆ

Istraživanja pokazuju da je samo 10 posto posjetitelja zadovoljno tretmanom na štandu. Njihove su primjedbe da uopće nisu zamijećeni, da je osoblje djelovalo nemotivirano ili nije imalo vremena za posjetitelje.
48
Poslovna literatura
Poslovna literatura - Pregled

How to change the world - Društveno odgovorni pojedinci i snaga novih ideja; autor: David Bornstein; izdavač: Oxford University Press
Building the brand-driven business - Holistički koncept stvaranja branda; autori: Scott M. Davis, David A. Aaker, Michael Dunn; izdavač: Wiley, John&Sons, Incorporated
Emotional branding - Temelj uspješna brandiranja - emocije; autor: Daryl Travis; predgovor: Richard Branson; izdavač: Crown Publishing Group
51
Pravo i gospodarstvo
Dopušteno i nedopušteno Dopušteno i nedopušteno oglašavanje na webu

Zlatko ĆESIĆ

Internet oglašavanje brzo se razvija. Pojavili su se, me8utim, spamovi, netražena komercijalna priopćenja kakva štete razvoju te vrste marketinga, ali i ukupnog Interneta
52
Putovanja
Čudesa na sjeveru Europe

Vlado ŠESTAN

Danska je zemlja bicikla i ekologije, a Norveška privlači krajolikom koji je ujedno prekrasan i brutalan, gostoljubiv i neprijateljski.
54
Automobili
Mislite zeleno

Dražen JAMBROVIĆ

U akciji Zeleno srce Renaulta kupci novog automobila imaju popust, ako u zamjenu daju rabljen automobili stariji od deset godina kojeg se reciklira, a Renault u suradnji s Hrvatskim šumama za svaki takav automobil sadi po jedno drvo na jadranskoj obali, na mjestima gdje su požari uništili šume i pomaže u čišćenju jednog otoka od automobilskih olupina.
56
Financije
Goran Matešić, predsjednik Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave: Posredstvom javnih nabava u Hrvatskoj se troši oko 19 milijardi kuna

Vlado BRKANIĆ

Novim ustrojem kontrole i nadzora javnih radova zakonodavac je kazao kako namjerava ovu funkciju organizirati na objektivniji, transparentniji i kvalitetniji način.
58
Financijsko tržište
Manja potražnja za novcem - ponuda raste

Radmila NIŽETIĆ

Dobru likvidnost bankarskog sustava mogla bi iskoristiti država, jer je financijsko tržište zainteresirano za državne vrijednosnice.
59
Financijsko tržište

Dionički fondovi i dalje najbolji
Pad Mirex indeksa
60
Dolar i dalje pada

Jurica VUKAS

Na sastanku skupine G-7 zatraženo zaustavljanje pada dolara kao i veća fleksibilnost azijskih valuta.
61
Oporavak CROBEX i VIN indeksa

Trend pada cijena dionica, započet krajem siječnja, preokrenut je polovicom veljače, što se vidi u kretanju domaćih burzovnih indeksa.
61
Makroekonomija
Makroekonomija - Pregled

Gospodarska kretanja
Potrošačke cijene u siječnju veće jedan posto
Industrijska proizvodnja u siječnju pala 1,5%
Industrijski proizvodi skuplji 0,3%
Prosječna plaća u prosincu 4.045 kuna
Zaposlenost smanjena 0,8%
Promet maloprodaje lani pet posto veći
U 2003. 7% više turista i 4% više noćenja
Trgovinski deficit iznad 8 mlrd USD
62



 
Poslovni forum - One Stop Shop

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude

 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


  Napomena!

 Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
 Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše da je to gotovo nevjerojatno.
 Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
 Da li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.


  CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica

 Što je to CMS?

CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane internet stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.

Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu, ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.

Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj!
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE
Sva prava pridržana - Poslovni forum d.o.o. - www.poslovniforum.hr  -   info@poslovniforum.hr