 |
 |
|
POSLOVNI MAGAZIN
Broj 3/2004, sadržaj - info pregled
Uvodnik
Hrvatska mora postati brand
1
Politika & ekonomija
Hoće ekonomske, a nude političke koncesije
1
Vijesti iz Hrvatske
Vijesti iz Hrvatske - Gospodarstvo
Prijedlog proračuna
Najavljene izmjene zakona o gradnji
Procjene Ekonomskog instituta
Gavrilović odustao od PIK-a Vrbovec
HFP se ukida
Novi poslovi za Diokom
Najavljena uspostava industrijskih okruga
Ugovor EBRD-a i ZABA-e o kreditu
Nedovoljno ekoloških poljoprivrednika
KIO - domaća proizvodnja umjesto uvoza
Smanjen promet trgovačkih lanaca
Najavljene nove mjere poticanja poduzetništva
Preporuke IJF-a za uredne javne financije
Ina uporno zahtijeva povišenje cijene plinu
Podravka zatvara neke pogone u srednjoj Europi
Obveznice HBOR-a i na Zagrebačkoj burzi
Nove državne obveznice
Buking zadaje brige hotelijerima
4
Branding Hrvatske
Dobar imidž države - dobar imidž gospodarstva
Sanja BACH
Hrvatska ima dobru osnovu da postane snažan brand, a ako uistinu želi postati
konkurentna u odnosu na druge zemlje, mora uložiti u promociju svojih
vrijednosti - raditi na svom imidžu.
8
Istraživanje Media-neta: Hrvatski aduti - turizam, more i gastronomija
Darja KUPINIĆ GUŠČIĆ
U nas se, prema mišljenju većine ispitanika, niti ulaže, niti radi dovoljno na
stvaranju pozitivne prepoznatljivosti Hrvatske i hrvatskih proizvoda u
svijetu.
8
Prepoznatljivost države pomaže izvoznicima
Slavica CVITANIĆ
U plasmanu svojih proizvoda na inozemna tržišta, domaće kompanije zasad
uglavnom mogu računati samo na svoj marketing. No, uspjeh kompanija na stranim
tržištima uvelike ovisi i o brandu države iz koje dolazi.
10
Intervju
Dr. Miomir Žužul, ministar vanjskih poslova: Pravo je vrijeme za promjenu
imidža Hrvatske
Sanja BACH
Vrijeme je da se sustavno, osmišljeno počne raditi na promjeni imidža. To
sigurno košta, ali odnos izme8u uloženoga i vraćenoga je neusporediv. Treba
znati da u izgradnju imidža moramo ulagati danas, a koristi od toga vraćat će
se za deset godina.
12
Branding Hrvatske
Hrvatskoj bi se Hrvatskoj bi se imidž mogao nametnuti imidž mogao nametnuti
izvana
Danica JURIČIĆ
Za malu je zemlju prepoznatljivost osobito važna, napose zato što želi ući u
EU, gdje se druge zemlje uvelike procjenjuje temeljem stvorenih predodžba.
14
Brand treba stalno njegovati i dobro pozicionirati
Slavica CVITANIĆ
Kao suprotnost globalizaciji pojavljuje se novi trend - potraga za
autentičnošću.
16
Vodeći Hrvatski brandovi: Kraš ispred Vegete, Varteks ispred Plive
Darja KUPINIĆ GUŠČIĆ
Anketirani su najčešće navodili Kraš, što je malo iznenađenje, budući da je u
lanjskoj anketi na prvome mjestu bila Vegeta.
16
Ekonomsko istraživanje
Treba li brandove širiti izvan originalnih kategorija?
Jana NOVAK
Neki marketinški stručnjaci smatraju da bi, ako postoji snažan brand, trebalo
krenuti u ekspanziju, dok se drugi zauzimaju za usredotočeniji branding
pristup.
21
Aktualno
Prehrambena industrija suglasna: Zahtjev EU neprihvatljiv
M. Božić: Za velik broj proizvoda EU očekuje od Hrvatske veće koncesije od
onih koje su Uniji odobrile zemlje pristupnice samo nekoliko mjeseci prije
ulaska u EU.
22
Komentar
Postoji li hrvatski državni PR?
Božo SKOKO
Nijedna vlast dosad nije prepoznala važnost sustavna promicanja Hrvatske u
svijetu - njezina brandinga.
25
Marketing
Preslagivanje na tržištu vrijednom 391 milijun eura
Tatjana VUKIĆ
Za razliku od prijašnjih godina, kada se najviše oglašivačkog novca slijevalo
na televizije, sljedeće bi razdoblje moglo obilježiti oglašavanje u novinama.
26
Bankarstvo
Hrvatski inozemni dug premašio BDP
Jadranka ŠEVIĆ
Inozemni je dug lani rastao sedam puta, a krediti pet puta brže od hrvatskoga
gospodarstva.
28
Vijesti iz Europske unije
Vijesti iz Europske unije - Gospodarstvo
Slovenske sindikate brinu posljedice ulaska u EU
Raste zaposlenost, nedostaje stanova
Hoće li Rumunjska stići?
Ukinuta češka tradicija
Slovačke banke pod pritiskom novih troškova
Medgyéssy za manju Vladu
A sloboda kretanja EU tržištem rada?
Udruživanje Droge i Kolinske
Postupno povećanje energetskog poreza
Novim članicama 11,7 mlrd eura iz proračuna EU
Poljaci skeptični oko koristi ulaska u EU
30
Portret menadžera
Pobornik sam demokratskog upravljanja kompanijom
Zdravko BASARIĆ
Autoritarni je stil opasan jer se ljudi oko vas počinju zatvarati, nema
kvalitetne rasprave i nastaje opasnost donošenja krivih odluka. Menadžer mora
imati "dežurnu" dozu stvaralačkog nemira, raditi sa strašću, težiti visokim
ciljevima, ali istodobno biti objema nogama na zemlji.
32
Public relations
Marketing prodaje proizvode, a PR stvara klimu
Božo SKOKO
Dok su marketinški mehanizmi najčešće usredotočeni na lansiranje i prodaju
proizvoda, odnosi s javnošću nastoje stvarati klimu u kojoj će poslovni
subjekt najbolje poslovati.
34
Vodeći svjetski menadžeri
Bill Gates, utemeljitelj Microsofta: Napokon najbolji svjetski menadžer
Anđelko BREZOVNJAČKI
Uz brojne obožavatelje, utemeljitelj Microsofta ima i mnoštvo neprijatelja.
No, čak ni oni ne mogu poreći kako današnji svijet ne bi bio isti bez Billa
Gatesa.
36
Psihologija menadžmenta
Ako ne znate kamo idete, kako ćete znati da ste stigli?
Dubravka MILJKOVIĆ; Majda RIJAVEC
Ciljevi potiču na akciju, pomažu nam održati usmjerenost, samodisciplinu i
interes nužan za postizanje uspjeha.
38
Menadžment
Stalno učenje i predvi8anje promjena
Velibor BOŽIĆ
Inteligentna organizacija mora imati jasnu viziju i strategiju, kulturu
učenja, kvalitetnu tehnologiju, sustav povratnih informacija i dobar
menadžment.
40
Uspjesi i promašaji
Pad s pijedestala
Anđelko BREZOVNJAČKI
Godinama je Boeing bio sinonim za zrakoplove. No, prošle ga je godine Airbus
smijenio s vrha liste najvećih svjetskih proizvo8ača putničkih aviona.
42
Gurui menadžmenta
Čovjek koji je "pokopao" strateško planiranje
Ivica VOLODER
Realnost je, piše Mintzberg, da menadžere stalno netko prekida u poslu, da
moraju hitno rješavati krize, da "skaču" s jednog posla na drugi… Riječju, ne
kontroliraju veći dio svoga vremena.
44
Financijski savjeti za menadžere
Leasing - prednosti i zamke
Vlado BRKANIĆ
Procvat leasing-aranžmana u prodaji automobila ima logično i gospodarsko
objašnjenje. Zašto je to teže provesti u području opreme za proizvodnju ili
leasingu nekretnina? Razlozi su u nepoduzetnosti naših ljudi i porezima što
znatno poskupljuju taj model financiranja. Kada posegnuti za tim aranžmanom a
kada ne? Je li baš sve pogodno, ako se kupuje bez novca?
46
Planiranje
Potencijal nastupa na sajmu često neiskorišten
Lidija VUKOVIĆ
Istraživanja pokazuju da je samo 10 posto posjetitelja zadovoljno tretmanom na
štandu. Njihove su primjedbe da uopće nisu zamijećeni, da je osoblje djelovalo
nemotivirano ili nije imalo vremena za posjetitelje.
48
Poslovna literatura
Poslovna literatura - Pregled
How to change the world - Društveno odgovorni pojedinci i snaga novih ideja;
autor: David Bornstein; izdavač: Oxford University Press
Building the brand-driven business - Holistički koncept stvaranja branda;
autori: Scott M. Davis, David A. Aaker, Michael Dunn; izdavač: Wiley,
John&Sons, Incorporated
Emotional branding - Temelj uspješna brandiranja - emocije; autor: Daryl
Travis; predgovor: Richard Branson; izdavač: Crown Publishing Group
51
Pravo i gospodarstvo
Dopušteno i nedopušteno Dopušteno i nedopušteno oglašavanje na webu
Zlatko ĆESIĆ
Internet oglašavanje brzo se razvija. Pojavili su se, me8utim, spamovi,
netražena komercijalna priopćenja kakva štete razvoju te vrste marketinga, ali
i ukupnog Interneta
52
Putovanja
Čudesa na sjeveru Europe
Vlado ŠESTAN
Danska je zemlja bicikla i ekologije, a Norveška privlači krajolikom koji je
ujedno prekrasan i brutalan, gostoljubiv i neprijateljski.
54
Automobili
Mislite zeleno
Dražen JAMBROVIĆ
U akciji Zeleno srce Renaulta kupci novog automobila imaju popust, ako u
zamjenu daju rabljen automobili stariji od deset godina kojeg se reciklira, a
Renault u suradnji s Hrvatskim šumama za svaki takav automobil sadi po jedno
drvo na jadranskoj obali, na mjestima gdje su požari uništili šume i pomaže u
čišćenju jednog otoka od automobilskih olupina.
56
Financije
Goran Matešić, predsjednik Državne komisije za kontrolu postupaka javne
nabave: Posredstvom javnih nabava u Hrvatskoj se troši oko 19 milijardi kuna
Vlado BRKANIĆ
Novim ustrojem kontrole i nadzora javnih radova zakonodavac je kazao kako
namjerava ovu funkciju organizirati na objektivniji, transparentniji i
kvalitetniji način.
58
Financijsko tržište
Manja potražnja za novcem - ponuda raste
Radmila NIŽETIĆ
Dobru likvidnost bankarskog sustava mogla bi iskoristiti država, jer je
financijsko tržište zainteresirano za državne vrijednosnice.
59
Financijsko tržište
Dionički fondovi i dalje najbolji
Pad Mirex indeksa
60
Dolar i dalje pada
Jurica VUKAS
Na sastanku skupine G-7 zatraženo zaustavljanje pada dolara kao i veća
fleksibilnost azijskih valuta.
61
Oporavak CROBEX i VIN indeksa
Trend pada cijena dionica, započet krajem siječnja, preokrenut je polovicom
veljače, što se vidi u kretanju domaćih burzovnih indeksa.
61
Makroekonomija
Makroekonomija - Pregled
Gospodarska kretanja
Potrošačke cijene u siječnju veće jedan posto
Industrijska proizvodnja u siječnju pala 1,5%
Industrijski proizvodi skuplji 0,3%
Prosječna plaća u prosincu 4.045 kuna
Zaposlenost smanjena 0,8%
Promet maloprodaje lani pet posto veći
U 2003. 7% više turista i 4% više noćenja
Trgovinski deficit iznad 8 mlrd USD
62
|
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Napomena!
Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše
da je to gotovo nevjerojatno.
Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po
prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
Da
li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica |
Što je to CMS?
CMS ili Content Menagment System
je izraz za programirane internet stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa
svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog
sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz
Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste
navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu,
ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem
Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na
svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno
bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
|
Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj! |
|
|
|
|
| | |