Naslovna
O nama
Tema 1
Tema 2
Tema 3
Tema 4
Tema 5
Tema 6
Linkovi
Kontakt
      

 Naručite izradu CMS-a!


POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
  Prostor za dodatni tekst ispod linkova što se može iskoristiti za neku važniju objavu...  


 

 Upiši traženi pojam
 
 

 Google Yahoo MSN

 
 
Milijuni ljudi svakodnevno koriste Internet za zabavu, posao, komunikaciju, reklamiranje, trgovinu, bankarstvo, istraživanje, itd. Budući da je Internet postao nezaobilazan u svakodnevici, biti on-line više nije luksuz već potreba bez koje se u 21. stoljeću jednostavno ne može. Internet je sredstvo poslovne komunikacije koje donosi dodatnu efikasnost i konkurentnost. U svijetu zasnovanom na računalnim mrežama, od ključne je važnosti da tvrtka ima vlastite web stranice. Stalna komunikacija unutar tvrtke i prema svijetu neophodna je za ozbiljno poslovanje. Ukoliko niste ponudu i potražnju, proizvode i usluge svojeg poduzeća ili obrta predstavili na Internetu, veliki dio potencijalnih kupaca i poslovnih partnera će Vas svakako zaobići. Putem interneta možete pružati podršku klijentima, primati komentare od posjetitelja vezane uz Vaš rad, usluge ili proizvode, istraživati tržište, prodavati proizvode i usluge posjetiteljima iz cijelog svijeta, 24 sata dnevno, brzo i jednostavno razmjenjivati poslovne dopise i dokumente itd. Poduzeća i obrtnici  koje danas svoju prodaju preusmjeravaju na online prodaju ili se isključivo bave takvom djelatnošću, brzo su shvatile da je to jedan od najisplativijih oblika poslovanja. U Hrvatskoj postoji već preko 1.000.000 registriranih korisnika Interneta. Bez obzira na profil Vašeg posla, ne možete ignorirati tu brojku. Biti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najjednostavniji način da svoje proizvode i usluge predstavite svojim potencijalnim korisnicima. Ako to ne učinite Vi, Vaši konkurenti svakako hoće. Dok putem reklame na TV-u ili u novinama o svojem proizvodu možete samo ukratko obavijestiti kupce, na Internetu, uz mnogo manje uloženog novca, omogućujete potencijalnim klijentima da dođu do mnogo detaljnijih informacija i to u bilo koje doba dana ili noći, 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Internet je suvremeni medij kojim možete ne samo doprijeti do šireg kruga kupaca, nego i saznati znatno više o njihovom ponašanju, željama i potrebama. Kada netko preko Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i neka zaključi da ste Vi oni s kojima želi poslovati! Zašto milijune posjetitelja prepuštati konkurenciji! Pored informacija o poduzeću ili obrtu, možete objaviti i odgovore na česta pitanja. Velika većina pitanja koje Vaši korisnici postavljaju se ponavljaju, tj. većina onih koji traže informaciju, pitaju isto. To su odgovori koje traže Vaši potencijalni kupci ili korisnici usluga prije poslovanja s Vama. Sva ta pitanja i odgovore možete objaviti putem Vaših web stranica, a djelatnika zaduženog za informacije zaposliti na drugim poslovima. Izračunajte koliko vremena dnevno provedete odgovarajući uvijek na ista pitanja. Već samo ušteda na tom vremenu, uveliko je veća od cijene izrade čak i vrlo opširnih web stranica sa dodatnim aplikacijama (npr. web shop). Putem e-maila jeftino, efikasno i brzo kontaktirati svoje dobavljače i saznati trenutne cijene i rokove isporuke, bez obzira gdje u svijetu se isti nalaze. Putem Web stranica i e-maila, Vi ste otvoreni za razgovor s poslovnim partnerima širom svijeta. Tiskali ste klasične papirnate brošure, kataloge, oglase i sl., ali prodaja nije povećana. Umjesto odaziva građana, jedino što dobivate je njihov bijes što im zatrpavate poštanske sandučiće. U čemu je greška? Pogrešna boja, cijena ili ponuda? Potrebno je izvršiti analizu tržišta i promijeniti strategiju. Pomoću web stranica ili e-maila možete od potencijalnih kupaca ili korisnika usluga zatražiti povratnu informaciju bez dodatnih troškova. - Tema 1 - Tema 2 - Tema 3 - Tema 4 - Tema 5 - Tema 6 - POKRETNI TEKST TAKOĐER MOŽETE SAMI DODATI PREKO VAŠEG ADMINISTRATORSKOG CONTROL PANELA

Tema 6
UGOVOR O NALOGU
 
Pojam
Ugovorom o nalogu obvezuje se nalogoprimac prema nalogodavcu da za njegov račun poduzme određene poslove.
Istovremeno se nalogoprimac ovlašćuje na poduzimanje tih poslova.
Nalogoprimac ima pravo na naknadu za svoj trud, osim ako je drugačije ugovoreno ili proizlazi iz prirode međusobnog odnosa.

Osobe dužne da odgovore na ponudu naloga
Tko se bavi obavljanjem tuđih poslova kao zanimanjem ili se javno nudi za obavljanje tih poslova dužan je, ako neće da prihvati ponuđeni nalog koji se odnosi na te poslove, o tome bez odgađanja obavijestiti drugu stranu, inače odgovara za štetu koju bi ova pretrpjela zbog toga.

Izvršenje naloga kako glasi
Nalogoprimac je dužan izvršiti nalog prema primljenim uputama, s pažnjom dobrog privrednika odnosno dobrog domaćina, ostajući u njegovim granicama i u svemu paziti na interese nalogodavca i njima se rukovoditi.
Kad nalogoprimac smatra da bi izvršenje naloga po dobivenim uputama bilo od štete za nalogodavca, on je dužan skrenuti na to njegovu pažnju i tražiti nove upute.
Ako nalogodavac nije dao određene upute o poslu koji treba obaviti; nalogoprimac je dužan, rukovodeći se interesima nalogodavca, postupiti kao dobar privrednik odnosno dobar domaćin, a ako je nalog bez naknade, kako bi u istim okolnostima postupio u vlastitoj stvari.

Odstupanje od naloga i uputa
Od dobivenog naloga i uputa nalogoprimac može odstupiti samo sa suglasnošću nalogodavca, a kada mu zbog kratkoće vremena ili iz kakva drugog uzroka nije moguće tražiti suglasnost nalogodavca, on može odstupiti od naloga i uputa samo ako je po procjeni svih okolnosti mogao osnovano smatrati da to zahtijevaju interesi nalogodavca.
Ako nalogoprimac prekorači granice naloga ili odstupi od dobivenih uputa izvan slučaja predviđenog u prethodnom stavu, neće se smatrati nalogoprimcem, već poslovođom bez naloga, izuzev ako nalogodavac naknadno odobri ono što je uradio.

Zamjena izvršitelja
Nalogoprimac je dužan izvršiti nalog osobno.
On može povjeriti izvršenje naloga drugome samo ako mu je nalogodavac to dopustio te ako je na to primoran okolnostima.
U tim slučajevima on odgovara samo za izbor zamjenika i za upute koje mu je dao.
U ostalim slučajevima on odgovara za rad zamjenika te za slučajnu propast ili oštećenje stvari koji bi se dogodili kod zamjenika.
Nalogodavac može u svakom slučaju zahtijevati neposredno od zamjenika izvršenje obveze iz naloga.

Polaganje računa
O izvršenom poslu nalogoprimac je dužan položiti račun i predati bez odugovlačenja nalogodavcu sve što je primio na temelju obavljanja, povjerenih poslova, bez obzira na to da li je ono što je primio za nalogodavca bilo dugovano ovome ili ne.

Podnošenje izvještaja
Nalogoprimac je dužan na zahtjev nalogodavca podnijeti izvještaj o stanju poslova i položiti račun i prije određenog vremena.

Odgovornost za upotrebu nalogodavčeva novca
Ako se nalogoprimac služio za svoje potrebe novcem koji je primio za nalogodavca, dužan je platiti kamatu po najvišoj dopuštenoj ugovornoj stopi, računajući od dana upotrebe, a na ostali dugovani novac koji nije predao na vrijeme, zateznu kamatu, računajući od dana kada ga je bio dužan predati.

Solidarna odgovornost nalogoprimaca
Ako je obavljanje nekog posla povjereno nekolicini istim nalogom da ga zajednički obavljaju, oni odgovaraju solidarno za obveze iz tog naloga, ako što druga nije ugovoreno.

Predujmljivanje novca
Nalogodavac je dužan na zahtjev nalogoprimca dati mu stanovitu svotu novca za predviđene izdatke.

Naknada troškova i preuzimanje obveza
Nalogodavac je dužan naknaditi nalogoprimcu, čak i ako njegov trud bez njegove krivnje nije imao uspjeha, sve potrebne troškove što ih je učinio za izvršenje naloga, s kamatom od dana kad su učinjeni.
On je dužan preuzeti obveze što ih je nalogoprimac uzeo na sebe obavljajući u svoje ime povjerene mu poslove, ili ga na koji drugi način osloboditi njih.

Naknada štete
Nalogodavac je dužan naknaditi nalogoprimcu štetu koju je ovaj pretrpio bez svoje krivnje u obavljanju naloga.

Visina naknade
Ako drugačije nije ugovoreno, nalogodavac duguje naknada u uobičajenoj visini, a ako o tome nema običaja, onda pravičnu naknadu.

Isplata naknade
Ako nije drugačije ugovoreno, nalogodavac je dužan isplatiti nalogoprimcu. naknadu nakon obavljenog posla.
Ako je nalogoprimac bez svoje krivnje samo djelomično obavio nalog, ima pravo na razmjerni dio naknade.
U slučaju kad bi unaprijed ugovorena naknada bila u očitom nerazmjeru s učinjenim uslugama nalogodavac može zahtijevati njezino smanjenje.

Pravo zaloga
Radi osiguranja naknade i troškova nalogoprimac ima pravo zaloga na pokretnim stvarima nalogodavca što ih je dobio po osnovi naloga, a i na novčanim iznosima koje je naplatio za račun nalogodavca.

Solidarna odgovornost nalogodavaca
Ako je više njih povjerilo nalogoprimcu izvršenje naloga, oni mu odgovaraju solidarno.

Prestanak naloga - odustanak od ugovora
Nalogodavac može odustati od ugovora.
U slučaju odustanka od ugovora u kome nalogoprimcu pripada naknada za njegov trud nalogodavac je dužan isplatiti nalogoprimcu odgovarajući dio naknade, i naknadili mu štetu koju je pretrpio odustankom od ugovora, ako za odustanak nije bilo osnovanih razloga.

Otkaz
Nalogoprimac može otkazati nalog kad hoće, samo ne u nevrijeme.
On je dužan naknaditi nalogodavcu štetu koju je ovaj pretrpio zbog otkaza naloga u nevrijeme, izuzev kad su za otkaz postojali osnovani razlozi.
Nalogoprimac je dužan produžiti nakon otkaza poslove koji ne trpe odgađanje, dok nalogodavac ne bude mogao preuzeti brigu o njima.

Smrt, prestanak pravne osobe
Nalog prestaje smrću nalogoprimca.
Nasljednici nalogoprimca dužni su o njegovoj smrti što prije obavijestiti nalogodavca i poduzeti što je potrebno za zaštitu njegovih interesa, dok ne bude u stanju sam preuzeti brigu o njima.
Nalog prestaje smrću nalogodavca samo ako je tako ugovoreno ili ako se nalogoprimac primio naloga s obzirom na svoje osobne odnose s nalogodavcem.
U tom slučaju nalogoprimac je dužan produžiti povjerene poslove, ako bi inače nastupila šteta za nasljednike, dok ovi ne budu mogli sami preuzeti brigu o njima.
Ako je nalogodavac ili nalogoprimac neka pravna osoba, nalog prestaje kad ta osoba prestane postojati.

Stečaj, lišenje poslovne sposobnosti
Nalog prestaje kad nalogodavac ili nalogoprimac padne pod stečaj ili bude potpuno ili djelomično lišen poslovne sposobnosti.

Čas prestanka naloga
Kad je nalogodavac odustao od ugovora te kad je umro ili pao pod stečaj ili potpuno ili djelomično lišen poslovne sposobnosti, nalog prestaje u času kad je nalogoprimac saznao za događaj zbog kojega nalog prestaje.
Kad je nalogoprimcu izdana pismena punomoć, dužan ju je vratiti nakon prestanka naloga.

Iznimke
Kad je nalog dan da bi nalogoprimac mogao postići ispunjenje nekoga svog potraživanja od nalogodavca, nalogodavac ne može odustati od ugovora i nalog ne prestaje ni smrću, ni stečajem nalogodavca ili nalogoprimca, ni kada jedan od njih bude potpuno ili djelomično lišen poslovne sposobnosti.


(5/25/2006)

Tekst ispod svih vijesti za neku važniju najavu ili obavijest


 
 
 
Pretraži stranice


 

 
Upiši se u Mailing listu
Ime:
E-mail:

 

 
Pošalji preporuku
E-mail primatelja

Vaše ime i prezime

Vaša dodatna poruka


 
Anketa
Koliko je oglašavanje na internetu potrebno?
Neophodno
Služi svrsi
Nije potrebno
Rezultati

 
Online korisnika: 175
Ažurirano: 8. 8. 2025.
Design & Hosting
Poslovni forum d.o.o.
 

 
 
Poslovni forum d.o.o.
Dodatni prostor za važniju informaciju ili naznake kontakta