Poslovni Forum - naslovna      Baza podataka      Primjer baze      Adresar      WEB katalog      Izrada WEB stranica

 MARKETING

 
1 Analitika; Značenje i organizacija suvremenog marketing informacijskog sustava u ostvarivanju poslovne politike trgovačkog društva Brezničar (2000)
2 Analitika; Značenje marketinga u pristupu izbora lokacije prodavaonica u Hrvatskoj Brčić-Stipčević 3 The action research process and matrix marketing Vignali (2003) analitika (članak)
4 The Admin know-how series (1991) monografija (knjiga)
5 Advanced cases in marketing Management Bursk (1968) monografija (knjiga)
6 Agricultural marketing strategy and pricing policy (1987) monografija (knjiga)
7 Agricultural marketing (1990) monografija (knjiga)
8 Agricultural export marketing in the South Pacific (1992) monografija (knjiga)
9 Agricultural research in an era of adjustment (1995) monografija (knjiga)
10 Aktualne tendencije u marketingu naftnih derivata u svijetu Brajčić (1995) analitika (članak)
11 AMA complete guide to small business marketing Cook (1993) monografija (knjiga)
12 Ambalaža kao integralni dio MIX-a marketinga Mahović-Komljenović (1991) monografija (knjiga)
13 Analitika novog proizvoda Barković (1998) monografija (knjiga)
14 Analitički marketing Car (1990) analitika (članak)
15 Analitički hijerarhijski proces u marketing odlučivanju Pavlović (1996) analitika (članak)
16 Analiza učinkovitosti marketinga u obrazovanju odraslih u Hrvatskoj Vančina (1999)  (članak)
17 Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja Štoković (1999)  (članak)
18 Analiza performanci odlučivanja u hotelskim poduzećima Hrvatske od 1994. do 1998. godine Brajdić (2000) analitika (članak)
19 Analiza primjene elemenata marketinga u robnim kućama Husnjak (1992) monografija (knjiga)
20 Analiza primjene marketing koncepcije (i otpora) u gospodarstvu Republike Hrvatske Bazala
21 Analiza konkurentnosti hrvatskog obućarstva Biškup (1994) analitika (članak)
22 Analiza dinamike ponude i potražnje na tržištu morskog brodarstva Biljan-August (1994) (članak)
23 Analiza tržišta novina u Hrvatskoj Renko (1997) analitika (članak)
24 Application of busines process reengineering to marketing process transformation Alfirević (1997)
25 Assessment Center im Hotel-Management Zucha (1997) analitika (članak)
26 Bank strategic management and marketing Channon (1990) monografija (knjiga)
27 Bankovni marketing - servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske Franjić (1996) analitika (članak)
28 Basic marketing Perreault (1996) monografija (knjiga)
29 Basic marketing (2000) monografija (knjiga)
30 Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu Gradski (1993) monografija (knjiga)
31 Bayesov pristup u izboru optimalnog proizvodnog programa Pažanin (1993) analitika (članak)
32 Bd. 2 (1973) monografija (knjiga)
33 Benchmarking u strategiji marketinga Renko (1999) monografija (knjiga)
34 Biblioteka Marketing (1968) serijska publikacija
35 Bilten dokumentacije. Serija F1.1, Savremena organizacija, upravljanje, marketing, Serijska pub.
36 The Blackwell encyclopedic dictionary of marketing (1997) monografija (knjiga)
37 Brainstorm / Ars marketing, Zagreb (2002) serijska publikacija
38 Business marketing management Hutt (2001) monografija (knjiga)
39 Business marketing Dwyer (1999) monografija (knjiga)
   LITERATURA
 
 Arhitektura
 Dionička društva
 Ekologija
 Ekonomija
 Europske integracije
 Gospodarstvo
 Graditeljstvo
 Internet
 Investicije
 Knjigovodstvo
 Kreditiranje
 Marketing
 Obrtništvo
 Osiguranje
 Poduzetništvo
 Politika
 Poljoprivreda
 Porezni sustav
 Poslovanje
 Pravo
 Proizvodnja
 Promet i prijevoz
 Računovodstvo
 Revizija
 Statistika
 Trgovačka društva
 Trgovina
 Turizam
 Ugostiteljstvo
 Zakonodavstvo

 Literatura za poduzetnike

 Abecedni pregled
 Opisni pregled
 Pregled naslovnica
 
 
40 Business marketing management Bingham (1998) monografija (knjiga)
41 Cases in bank strategic management and marketing Channon (1989) monografija (knjiga)
42 Chartered Institute of Marketing (19--) serijska publikacija
43 Commitment-led marketing Hofmeyr (2000) monografija (knjiga)
44 Competition policy and vertical exchange Mathewson (1985) monografija (knjiga)
45 Consumer behavior and marketing strategy Peter (1996) monografija (knjiga)
46 Consumer behavior and marketing action Assael (1987) monografija (knjiga)
47 Consumer Behavior Mowen (1993) monografija (knjiga)
48 Corn seed marketing in the U.S.A. Mix (1993) analitika (članak)
49 Customers as the core of contemporary marketing Vranešević (2000) analitika (članak)
50 Da ili ne upravljati marketingom medicinske usluge Milanković (2002) monografija (knjiga)
51 The design dimension Lorenz (1990) monografija (knjiga)
52 Developing market based resource strategies for south east Europe (2001) monografija (knjiga)
53 Developing new markets for information products DiRenzo (1993) monografija (knjiga)
54 Dictionary of marketing terms (1996) monografija (knjiga)
55 Dictionary of marketing Ivanovic (1997) monografija (knjiga)
56 Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija Grbac (1994) analitika (članak)
57 Direktni marketing Dvorski (2002) monografija (knjiga)
58 Distribucijski kanali u međunarodnom marketingu Segetlija (1993) analitika (članak)
59 Do Croatian banks implement marketing concept? Tomašević Lišanin (1998) analitika (članak)
60 Domovinski marketing za uspješno hrvatsko gospodarstvo u XXI. stoljeću Buljan (1997) analitika (članak)
61 Društveni marketing - realitet tržišnoorganiziranog gospodarstva Meler (1992) analitika (članak)
62 Društvo i društveni pogledi su osnova za znanstveni pristup marketingu Šunić (1990) analitika (članak)
63 The Dryden Press series in marketing (19--) serijska publikacija
64 Dryden Press publications in marketing (19--) serijska publikacija
65 Dugoročni program proizvodnje i marketing kukuruza, Osijek,  (knjiga)
66 Dušan Bilandžić, Hrvatska moderna povijest, Golden marketing, Zagreb 1999. Mirošević (2000) analitika (članak)
67 Dušan Bilandžić: Hrvatska moderna povijest, Golden marketing, Zagreb 1999. Vukas (2001) analitika (članak)
68 Efekti marketinškog komuniciranja turističkih poduzetnika u Istri s tržištem Radešić (1990) analitika (članak)
69 E-Marketing, Ekonomski fakultet Osijek 2003., Drago Ružić (knjiga) >>>>>
70 Ekonomija za menedžere u svjetskoj privredi Salvatore (1994) monografija (knjiga)
71 Ekonomski resursi i marketinško vođenje političkih izbornih kampanja Škaro (2000) analitika (članak)
72 Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji Ščap (1992) monografija (knjiga)
73 Elastičnost potražnje i ponude aerodromskih usluga Uravić (1992) analitika (članak)
74 Elektroničko poslovanje - čimbenik promjene marketinško-logističke paradigme Zelenika (2002) analitika (članak)
75 Elementi di economia e tecnica della pubblicita Brioschi (1992) monografija (knjiga)
76 The encyclopedia of trading strategies Katz (2000) monografija (knjiga)
77 Energetska i procesna postrojenja Međunarodno znanstveno stručno savjetovanje Energetska i procesna postrojenja (1998) knji.
78 Essentials of marketing research Kumar (2002) monografija (knjiga)
79 Essentials of marketing Lancaster (1993) monografija (knjiga)
80 Europski standardi marketing managementa Vugrinec-Hitrec (1993) analitika (članak)
81 Experimente im Marketing Linker (1975) monografija (knjiga)
82 Experimental marketing Davis (1980) monografija (knjiga)
83 Exploring marketing research Zikmund (2000) monografija (knjiga)
84 Filmski marketing u SAD-u Tomljanović (1997) analitika (članak)
85 Foodgrain marketing system in India Kainth (1982) monografija (knjiga)
86 Foto marketing (1991) serijska publikacija
87 Functional marketing strategy implementation in technology based small and midsized industrial firms Sashittal (1996)
88 Fundamentals of marketing Stanton (1991) monografija (knjiga)
89 Funkcija istraživanja tržišta i marketinga sa osvrtom na razvoj i ulaz na tržište "Fleksi" madraca tvornice "Oriolik" iz Oriovca Pišonić (1992) monografija (knjiga)
90 Global marketing Johansson (2000) monografija (knjiga)
91 Global marketing management Kotabe (2000) monografija (knjiga)
92 Global marketing management Keegan (2001) monografija (knjiga)
93 Global marketing Lamont (2002) monografija (knjiga)
94 Gospodarsko priključenje Europi uvjetovano je korektnim marketingom Rocco (1994) analitika (članak)
95 Gospodarska podrška kao preduvjet uspješnosti političkog marketinga Škaro (1997) analitika (članak)
96 Grupno donošenje odluka u marketing odlučivanju Pavlović (2000) analitika (članak)
97 Guerrilla marketing Levinson (1993) monografija (knjiga)
98 Guidelines for the teaching of marketing in the training of librarians, documentalists and archivists Savard (1988)  (knjiga)
99 Gummessonova teorija relacijskog marketinga kao osnovica upravljanja kvalitetom zadovoljstva klijenata Bratko (1999)
100 Handbook of political marketing (1999) monografija (knjiga)
101 Handbook of modern marketing (1970) monografija (knjiga)
102 The Harcourt series in marketing (19--) serijska publikacija
103 Health service Meler (1996) analitika (članak)
104 Holistički koncept marketinga Jančič (1997) analitika (članak)
105 Holt, Rinehart and Winston marketing series (19--) serijska publikacija
106 How to market your library service effectively Coote (1997) monografija (knjiga)
107 Humanitarian organizations' marketing challenges in transitional economies Shultz (2000) analitika (članak)
108 Image države kot faktor turističnega marketinga Suhadolnik (1990) monografija (knjiga)
109 Implementacija marketinga društvenih djelatnosti Meler (1994) analitika (članak)
110 Industrijski marketing i njegova primjena na području laboratorijske opreme Pejčić Bilić (1999) monografija (knjiga)
111 Industrial marketing Reeder (1991) monografija (knjiga)
112 Industrijsko oblikovanje i marketing (1970) serijska publikacija
113 Informacija, informatizacija i marketing financijskih institucija sa osvrtom na Info/Internet kiosk u bankama Hrvatske Borš
114 Informacijski marketinški sistem malog gospodrstva Cicvarić (1993) analitika (članak)
115 Informacije i istraživanja za međunarodni marketing Jurše (1994) analitika (članak)
116 Informacijski sustav za potrebe marketinškog odlučivanja Dotur-Milić (1998) analitika (članak)
117 Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga Šverko (1998) analitika (članak)
118 Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga Šverko (1998) analitika (članak)
119 Informativna osnova za marketing odluke Grbac (1994) analitika (članak)
120 Inovacijski marketing Pocrnić Vucelić (1999) monografija (knjiga)
121 Inovacija proizvoda i usluga Obraz (1993) analitika (članak)
122 Integralni marketing u funkciji razvoja Hrvatskih željeznica Pupovac (1998) analitika (članak)
123 Integrated marketing communications Pickton (2001) monografija (knjiga)
124 Integrated marketing communications Yeshin (2000) monografija (knjiga)
125 Integrirana marketinška komunikacija Kesić (2003) monografija (knjiga)
126 Interaktivni marketing u industriji građevinskog materijala Begić (2000) monografija (knjiga)
127 Interaktivni marketing u osiguravajućim tvrtkama Ošust (2002) analitika (članak)
128 Interdisciplinarnost tržišta kao odrednica djelovanja marketing mix-a Linarić Babić (1998) monografija (knjiga)
129 Internal marketing (2000) monografija (knjiga)
130 International marketing research Craig (2000) monografija (knjiga)
131 International marketing Cateora (1996) monografija (knjige)
132 International marketing Czinkota (1990) monografija (knjige)
133 Internet marketing Kartelo (2001) monografija (knjige)
134 Internet kao tržište Gregurić (2000) analitika (članak)
135 Internet kao dio strategije marketinškog komuniciranja Tkalac (2001) analitika (članak)
136 Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki Licul-Martinčić (2002) monografija (knjige)
137 Internet kao marketinški komunikacijski prostor Renko (1998) analitika (članak)
138 Interni marketing u uslužnim poduzećima Ozretić-Došen (2000) analitika (članak)
139 Interni marketing Vugrinec-Hitrec (1996) analitika (članak)
140 Interorganizacijski odnosi u distribuciji Tipurić (1993) analitika (članak)
141 Interorganizacijski odnosi u kanalima marketinga Tipurić (1993) monografija (knjige)
142 Introducing marketing research Baines (2002) monografija (knjige)
143 An introduction to marketing Amarchand (1979) monografija (knjige)
144 The Irwin series in marketing (19--) serijska publikacija
145 The Irwin-McGraw-Hill series in marketing (19--) serijska publikacija
146 Ishodišne determinante strateškog pristupa marketingu neprofitnih organizacija Pavičić (2001) analitika (članak)
147 Ispitna lista za marketing u građevinarstvu Možina (1990) analitika (članak)
148 Istodobnost kvalitete proizvoda i marketinga Mencer (2000) analitika (članak)
149 Istraživanje tržišta    Marušić (1989) monografija (knjige)
150 Istraživanje tržišta    Marušić (1982) monografija (knjige)
151 Istraživanja sklonosti posjetitelja na Zagrebačkom sajmu namještaja Motik (1999) analitika (članak)
152 Istraživanje tržišta    Marušić (2001) monografija (knjige)
153 Istraživanje tržišta Bazala (1991) monografija (knjige)
154 Istraživanje i ostale funkcije marketinga u turizmu Weber (1991) analitika (članak)
155 Istraživanja u funkciji strategije razvoja turizma Kobašić (1992) analitika (članak)
156 Istraživanje tržišta   (marketinga) Obraz (1963) monografija (knjige)
157 Istraživanje tržišta   Marušić (1992) monografija (knjige)
158 Istraživanje tržišta   Marušić (1997) monografija (knjige)
159 Iz Jožine torbe i izvan nje    Sudar (2003) monografija (knjige)
160 Izbor kanala prodaje - jamstvo dobrog marketinga  Laća (1995) analitika (članak)
161 Izborni marketing Tomić (2000) monografija (knjige)
162 Iznuđivanje Rushkoff (2002) monografija (knjige)
163 Izravni marketing u bankarstvu Škara (1999) monografija (knjige)
164 Izravni marketing kao dominantna metoda prodaje u integralnom sustavu marketinga Stipić (2001) monografija (knjige)
165 Izravni marketing Kovačić (2003) monografija (knjige)
166 Izvirne poti do novih tržišč Dichter (1993) monografija (knjige)
167 Izvori moći u marketing kanalima Tipurić (1993) analitika (članak)
168 Jacques Le Goff, Civilizacija srednjovjekovnog Zapada, Golden marketing, Zagreb, 1998. Birin (2000) analitika (članak)
169 Kakav marketing hrvatskog turizma Vukonić (1997) analitika (članak)
170 Kako privući kupca?  Gutić (1996) monografija (knjige)
171 Kako upravljati zadovoljstvom potrošača  Toman (1994) monografija (knjige)
172 Kako uspjeti u mrežnom marketingu  Hawkins (2002) monografija (knjige)
173 Kellogg on marketing (2001) monografija (knjige)
174 Koliko je djelotvoran marketing menadžment vašeg poduzeća?   Vugrinec-Hitrec (1995) analitika (članak)
175 Komercijalni marketing-menadžment Karpati (1997) analitika (članak)
176 Komplementarnost i interakcija marketinga, informatike i statistike Gradski (1991) analitika (članak)
177 Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta Markić (2000) analitika (članak)
178 Koncepcija i implementacija tehnologijskog marketinga Bošnjak (2000) analitika (članak)
179 Koncepcijski okviri marketing plana (programa) sportskih manifestacija Batinić (2001) monografija (knjige)
180 Koncepcija vertikalnog marketinga vanjske trgovine i izvođača inžinjering poslova Strahinja (1990) analitika (članak)
181 Koncepcija marketinga u veterinarstvu i mogućnost aplikacije na vetrinarske stanice Arbutina (1995) monografija (knjige)
182 Koncepcija marketinga farmaceutske industrije s osvrtom na Lek Ljubljana na području Hrvatske Tusić-Jagušt (1995) (knjige)
183 Koncepcija tehničkog marketinga s implementacijom u telekomunikacijskom sustavu Bošnjak (1996) analitika (članak)
184 Kooperativni marketing i problemi tranzicije Hodak (1996) monografija (knjige)
185 Kotler on marketing Kotler (1999) monografija (knjige)
186 Kreativnost Kutnjak (1998) analitika (članak)
187 Krizni menedžment i marketing Završnik (1994) analitika (članak)
188 Kružna putovanja kao proizvod na turističkome tržištu Pančić Kombol (1994) analitika (članak)
189 Kultura i marketing Bazala (1996) analitika (članak)
190 Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu Križman Pavlović (1997) analitika (članak)
191 Kupcima usmjeren marketing Volland (1998) analitika (članak)
192 Kur- und Gesundheitstourismus Oppitz (1996) analitika (članak)
193 Kvaliteta proizvoda u skladu s koncepcijom marketinga Motik (1997) analitika (članak)
194 Landwirtschaftliches Marketing Hamm (1991) monografija (knjige)
195 Leksikon marketinga (1977) monografija (knjige)
196 Livestock and products adjustment to the European union legislation and standardization for marketing, quality and environment protection Benčević (1998) analitika (članak)
197 Ličnost rukovodioca marketinga i organizacije upravljanja marketingom Gutić (1990) analitika (članak)
198 Logistika kao marketinške aktivnosti Pupovac (1998) analitika (članak)
199 The Macmillan series in marketing (19--) serijska publikacija
200 Mali marketing velikih dosega Vukonić (1995) analitika (članak)
201 The management and marketing of services Mudie (1999) monografija (knjige)
202 Management science in marketing Montgomery (1969) monografija (knjige)
203 Managing of communication strategy Juri (2000) analitika (članak)
204 Managing price risk in the Pakistan wheat market Faruqee (1996) monografija (knjige)
205 Marekting Šimić (1990) analitika (članak)
206 Mariculture on Croatian islands Šarušić (2000) analitika (članak)
207 Markenting research Uhl (1969) monografija (knjige)
208 The market orientation of small and medium sized companies in Hungary Rekettye (1995) analitika (članak)
209 Market research of lubricant additives (special chemicals) Lulić (1994) analitika (članak)
210 Market research Ferber (1949) monografija (knjige)
211 Marketing aspekti prilagođavanja privrede SRH evropskim integracijama (1989) monografija (knjige)
212 Marketing, koncepcija u pripremi općenarodne obrane Andrijević (1990) monografija (knjige)
213 Marketing investicione opreme i izvođenja investicionih projekatat Miović (1989) monografija (knjige)
214 Marketing Milisavljević (1988) monografija (knjige)
215 Marketing i tehnika komercijalnog poslovanja Jovanović (1988) monografija (knjige)
216 Marketing vo turizmot Jakoski (1989) monografija (knjige)
217 Marketing Milisavljević (1989) monografija (knjige)
218 Marketing management Kotler (1976) monografija (knjige)
219 Marketing i reciklaža Buljan (1986) monografija (knjige)
220 Marketing-Menagement Kotler (1982) monografija (knjige)
221 Marketing u turizmu Kobašić (1989) monografija (knjige)
222 Marketing u turizmu Meler (1986) monografija (knjige)
223 Marketing usluga Eiglier (1999) monografija (knjige)
224 Marketing forum (1999) monografija (knjige)
225 Marketing program kompjutorizacije osnovnog obrazovanja SR Hrvatske Drvar (1989) monografija (knjige)
226 Marketinško upravljanje Rocco (2000) monografija (knjige)
227 Marketing usluga u srednjoškolskom obrazovanju Martinović (1999) monografija (knjige)
228 Marketing e comunicazione Brioschi (1999) monografija (knjige)
229 Marketing u trgovini Goluban (1998) monografija (knjige)
230 Marketing u sustavu mode Hoić (1998) monografija (knjige)
231 Marketing neprofitnih institucija s osvrtom na Katoličku crkvu Pirić (1999) monografija (knjige)
232 Marketing u revizorsko-savjetodavnim kućama Miličević (1998) monografija (knjige)
233 Marketing odnos proizvoda i promocije u turizmu s posebnim osvrtom na Koprivničko-križevačku županiju Mihevc (1998)
234 Marketing, travel and education Hasman (1999) analitika (članak)
235 Marketing contributions to democratization and socioeconomic development Annual Macromarketing Conference (2000) knjige
236 Marketing u turizmu Weber (2000) monografija (knjige)
237 Marketing forum 2 Marketing forum (2000) monografija (knjige)
238 Marketing koncepcija hotela Šajković (1998) monografija (knjige)
239 Marketing strategija turističkog tržišta Ivanović (1997) monografija (knjige)
240 Marketing neprofitnih organizacija s osvrtom na Hrvatski helsinški odbor Lozić (2000) monografija (knjige)
241 Marketing strategije u funkciji ostvarivanja konkuretske prednosti hrvatskog turizma Stipanović (1998) monografija (knjige)
242 Marketing visokih tehnologija Jelavić (1999) monografija (knjige)
243 Marketing of professional and financial services in Croatia Ozretić-Došen (1999) analitika (članak)
244 Marketing places Europe (1999) monografija (knjige)
245 Marketing for hospitality and tourism Kotler (1999) monografija (knjige)
246 Marketing management for nonprofit organizations Sargeant (1999) monografija (knjige)
247 Marketing research Malhotra (2000) monografija (knjige)
248 Marketing a country Wells (2000) monografija (knjige)
249 Marketing in Europe (1962) serijska publikacija
250 Marketing u razvoju malog gospodarstva Lneniček (2000) monografija (knjige)
251 Marketing classics (1995) monografija (knjige)
252 Marketing research Malhotra (1999) monografija (knjige)
253 Marketing (1997) monografija (knjige)
254 Marketing u industriji obuće Pihler (2000) analitika (članak)
255 Marketing Churchill (1995) monografija (knjige)
256 Marketing strategy Walker (1996) monografija (knjige)
257 Marketing management Boyd (1995) monografija (knjige)
258 Marketing u muzejskoj djelatnosti Valčić (1999) monografija (knjige)
259 Marketinški pristup razvitku lučkih sustava Mencer (2000) analitika (članak)
260 Marketing Mađerić (2001) monografija (knjige)
261 Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda Pavlek (2000)
262 Marketing series (19--) serijska publikacija
263 Marketinški sustavi prodaje osiguranja Klobučar (2000) analitika (članak)
264 Marketing u dinamici Karpati (2001) monografija (knjige)
265 Marketing (2001) monografija (knjige)
266 Marketing strategies for competitive advantage Adcock (2000) monografija (knjige)
267 Marketing u muzejima ili O vrlini i kako je obznaniti Šola (2001) monografija (knjige)
268 Marketing kao osnova za planiranje poslova JŽ (1975) monografija (knjige)
269 Marketing & competizione Scott (1997) monografija (knjige)
270 Marketinško planiranje s primjerima za primjenu na Hrvatskim željeznicama Stanić (2000) analitika (članak)
271 Marketinška koncepcija u veterinarstvu Arbutina (2000) analitika (članak)
272 The marketing series (1991) monografija (knjige)
273 The marketing series (19--) serijska publikacija
274 Marketing kao odrednica razvoja turizma jadranskih otoka Rendulić (2001) monografija (knjige)
275 Marketing u osiguravateljskoj djelatnosti Šimunc-Omer (2001) monografija (knjige)
276 Marketing pristup u razvoju turizma u Istri Berc-Radišić (1989) monografija (knjige)
277 Marketing obnovljivih izvora energije u Republici Hrvatskoj Majdandžić (2001) monografija (knjige)
278 Marketing trgovine Segetlija (2001) monografija (knjige)
279 Marketinške mogućnosti Interneta Ružić (2000) monografija (knjige)
280 Marketing države - marketing hrvatske države Kongres CROMAR-a Hrvatske (2001) monografija (knjige)
281 Marketing research Chisnall (2001) monografija (knjige)
282 Marketing channels Rosenbloom (1999) monografija (knjige)
283 Marketing u organizacijama udruženog rada turističke privrede Kobašić (1981) monografija (knjige)
284 Marketing u socijativnoj ekspanziji Radić (2001) analitika (članak)
285 Marketing aspects of service quality Snoj (2001) analitika (članak)
286 Marketing u turizmu Vukonić (1982) monografija (knjige)
287 Marketing strategije područja privatnih telekomunikacijskih sustava Gregurić (2002) monografija (knjige)
288 Marketing u akciji Pavlek (2002) monografija (knjige)
289 Marketing communications Smith (2002) monografija (knjige)
290 Marketing tekstilne industrije Grabovac (1998) monografija (knjige)
291 Marketing koncepcija Bazala (2002) analitika (članak)
292 Marketing istraživanja (1974) monografija (knjige)
293 Marketing Renko (2003) monografija (knjige)
294 Marketing Renko (2003) monografija (knjige)
295 Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti Robledo (2002) analitika (članak)
296 Marketing research Burns (2003) monografija (knjige)
297 Marketing hospitality Hsu (2002) monografija (knjige)
298 Marketing express Mariotti (2002) monografija (knjige)
299 Marketing u bibliotekama Župan (2001) monografija (knjige)
300 Marketing Mrnjavac (2003) monografija (knjige)
301 Marketing concepts for libraries and information services De Saez (2002) monografija (knjige)
302 Marketing trgovinskih poduzeća (2002) monografija (knjige)
303 Marketing u saobraćaju Kolarić (1978) monografija (knjige)
304 Marketing koncepcija u dugoročnom razvoju udruženog rada Jugoslavenski savez republičkih i pokrajinskih udruženja društava za marketing (1980) monografija (knjige)
305 Marketing koncepcija u dugoročnom razvoju udruženog rada (1980) monografija (knjige)
306 Marketing Mađerić (2003) monografija (knjige)
307 Marketing strategy (2003) monografija (knjige)
308 Marketing Jančič (1990) monografija (knjige)
309 Marketing research Churchill (1983) monografija (knjige)
310 Marketing Milisavljević (1990) monografija (knjige)
311 Marketing Knežević (1990) monografija (knjige)
312 Marketing i investiciono odlučivanje Mihailović (1991) monografija (knjige)
313 The marketing challenge of 1992 Quelch (1990) monografija (knjige)
314 Marketing biblioteka (1985) serijska publikacija
315 Marketing strategija Milisavljević (1991) monografija (knjige)
316 "Marketing tekstila" Grljač (1991) monografija (knjige)
317 Marketing termoenergetskih postrojenja sa posebnim osvrtom na novi proizvod Barac (1987) monografija (knjige)
318 Marketing - strategija razvoja RO "Maksimir" objekti fizičke kulture Štefek (1990) monografija (knjige)
319 Marketing istraživanje - razvoj proizvoda i marketing strategija kao osnova razvoja privrede Mitrović (1991)  (knjige)
320 Marketing u knjižarstvu Kladić-Loić (1990) monografija (knjige)
321 Marketing u trgovini Filipančić (1990) monografija (knjige)
322 Marketing istraživanje za eko-pansione na jadranskim otocima Šunić (1990) analitika (članak)
323 Marketing i formiranje burze sekundarnih sirovina Buljan (1990) analitika (članak)
324 Marketing (1975) serijska publikacija
325 Marketing u trgovini Lovreta (1991) monografija (knjige)
326 Marketing u turizmu Bakić (1991) monografija (knjige)
327 Marketing Krkić (1989) monografija (knjige)
328 Marketing u zdravstvu Gutić (1990) analitika (članak)
329 Marketing komuniciranje Kavaj (1991) monografija (knjige)
330 Marketing Bazala (1991) monografija (knjige)
331 Marketing management Tull (1990) monografija (knjige)
332 Marketing management Guiltinan (1991) monografija (knjige)
333 Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije Grbac (1990) analitika (članak)
334 Marketing kontrola kao povratna sprega u procesu marketinga planiranja Borić (1991) monografija (knjige)
335 Marketing Rocco (1991) monografija (knjige)
336 Marketing razvijenih zemalja Zapada i izvozna orijentacija Jugoslavije Andrlić (1988) monografija (knjige)
337 Marketing of agricultural products Kohls (1990) monografija (knjige)
338 Marketing and research today (1966) serijska publikacija
339 Marketing in Europe (1962) serijska publikacija
340 Marketing informacija Mecanović (1991) analitika (članak)
341 Marketing kunića na jugoslavenskom tržištu Kolega (1990) analitika (članak)
342 Marketing tourism places (1991) monografija (knjige)
343 Marketing i financijsko poslovanje poduzeća stanogradnje Langford (1992) analitika (članak)
344 Marketing agencija Kostić (1988) monografija (knjige)
345 Marketing pristup u ponudi usluga prehrane u hotelskom objektu Šunić (1991) analitika (članak)
346 Marketing koncepcija u turističkom gospodarstvu Šunić (1991) analitika (članak)
347 Marketing koncepcija i gospodarski dizajn Šunić (1991) analitika (članak)
348 Marketing istraživanje privrede Tajlanda i ocjena mogućnosti plasmana proizvoda i usluga poduzeća Rade Končar d.d. Juric (1992) monografija (knjige)
349 Marketing u turizmu s posebnim osvrtom na HUP "Zagreb" Brzica (1992) monografija (knjige)
350 Marketing neprivrednih organizacija Vujović (1991) monografija (knjige)
351 Marketing informativni sustav - "MIS" u osiguravajućim društvima Šimunc-Omer (1992) analitika (članak)
352 Marketing u prometu Sabolović (1992) analitika (članak)
353 Marketing Aćimović (1992) monografija (knjige)
354 Marketing inovacija Bazala (1992) analitika (članak)
355 Marketing koncepcija u ostvarivanju turističke politike Šunić (1992) analitika (članak)
356 Marketing education Gray (1991) monografija (knjige)
357 Marketing magazine (1981) serijska publikacija
358 Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća Grbac (1992) analitika (članak)
359 Marketing i turistička politika Šunić (1992) analitika (članak)
360 Marketing koncepcija o ostvarivanju turističke politike Šunić (1992) analitika (članak)
361 Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka Katavić (1991) analitika (članak)
362 Marketing koncepcija u razvoju turizma na Crikvenačko-vinodolskoj rivijeri Putina-Mataija (1992) monografija (knjige)
363 Marketing-orijentacija planiranja razvoja i istraživanja u naftnoj i petrokemijskoj industriji Lulić (1991) analitika (članak)
364 Marketing i donošenje odluke o kupnji na mjestu ponude Šunić (1991) analitika (članak)
365 Marketing u turizmu Senečić (1993) monografija (knjige)
366 Marketing koncepcija razvoja civilnog zrakoplovstva u Hrvatskoj Katičić (1992) monografija (knjige)
367 Marketing u obrazovanju Demel (1992) analitika (članak)
368 Marketinško upravljanje Sfiligoj (1993) monografija (knjige)
369 Marketing koncepcija turističkoga gospodarstva Šunić (1991) analitika (članak)
370 Marketing a country Wells (1990) monografija (knjige)
371 Marketing in the tourism industry (1992) monografija (knjige)
372 Marketing management Kotler (1991) monografija (knjige)
373 Marketing tekstilnih i odjevnih proizvoda Drvar (1993) analitika (članak)
374 Marketing u trgovini Aćimović (1993) analitika (članak)
375 Marketing u funkciji povećanja deviznog prihoda u turizmu Berc-Radišić (1993) analitika (članak)
376 Marketing informacijski sustav Vranešević (1993) monografija (knjige)
377 Marketing-istraživanja u funkciji revitalizacije stare gradske jezgre Rovinja Tumpić (1993) monografija (knjige)
378 Marketing naglavce Ries (1993) monografija (knjige)
379 Marketing koncepcija u razvoju polimernih tvorevina Širović (1993) analitika (članak)
380 Marketing financijskih usluga na tržištu kapitala Boltužić (1992) monografija (knjige)
381 Marketing hotela '90-tih Weber (1993) analitika (članak)
382 Marketing filozofija poslovanja u gospodarstvu Šunić (1993) analitika (članak)
383 Marketing Jakovski (1991) monografija (knjige)
384 Marketing - komuniciranje Meler (1992) monografija (knjige)
385 Marketing u funkciji turističkog razvitka Hrvatske Rocco (1993) analitika (članak)
386 Marketing koncepcija u pripremi općenarodne obrane Andrijević (1988) monografija (knjige)
387 Marketing koncepcija razvoja turističke privrede općine Pula Zimić (1992) monografija (knjige)
388 Marketing sugar and other sweeteners Polopolus (1991) monografija (knjige)
389 Marketing planiranje i strategija u organizacijama udruženog rada Senečić (1974) monografija (knjige)
390 Marketing i management usluga Ozretić-Došen (1993) analitika (članak)
391 Marketinško upravljanje u malim i srednjim poduzećima imperativ modernoga hrvatskoga gospodarstva Grbac (1993)
392 Marketinška strategija i planiranje razvoja turističkog gospodarstva Hrvatske Šunić (1993) analitika (članak)
393 Marketinška strategija gospodarstva istočne Hrvatske u ratnim i poslijeratnim uvjetima Baban (1993) analitika (članak)
394 Marketinška redefinicija pomorskog gospodarstva Hrvatske Nemarnik (1993) analitika (članak)
395 Marketing trgovinskih poduzeća Senečić (1993) analitika (članak)
396 Marketing usluga Ozretić-Došen (1993) analitika (članak)
397 Marketing u industriji obuće Biškup (1993) monografija (knjige)
398 Marketinško upravljanje Rocco (1994) monografija (knjige)
399 Marketing istraživanja odnosa potražnje i ponude na turističkom tržištu Berc-Radišić (1993) analitika (članak)
400 Marketing strategija u razvoju turističkog gospodarstva Hrvatske Šunić (1993) analitika (članak)
401 Marketing places Kotler (1993) monografija (knjige)
402 Marketing koncepcija trgovine kao osnova rada u holdingu Janković (1994) monografija (knjige)
403 Marketing planiranje i strategija u organizacijama udruženog rada Senečić (1975) monografija (knjige)
404 Marketing Leko (1993) analitika (članak)
405 Marketing u obrazovanju Meler (1994) analitika (članak)
406 Marketing za male poduzetnike Škorić (1995) monografija (knjige)
407 Marketing planiranje i strategija proizvoda u turizmu Šunić (1994) analitika (članak)
408 Marketing razvijenih zemalja zapada i izvozna orijentacija SFR Jugoslavije na tržišta tih zemalja Andrlić (1986)  (knjige)
409 Marketing intelligence Karpati (1994) analitika (članak)
410 Marketing management Chatterjee (1982) monografija (knjige)
411 Marketing strategija i planiranje u turizmu Brčić (1994) monografija (knjige)
412 Marketing velikih manifestacija Avramoski (1994) monografija (knjige)
413 Il marketing nelle piccole e medie imprese De Luca (1994) analitika (članak)
414 Marketing (1995) monografija (knjige)
415 Marketing nekretnina (1995) serijska publikacija
416 Marketing - koncepcija razvoja nautičkog turizma Hrvatske Luković (1995) monografija (knjige)
417 Marketing Hill (1973) monografija (knjige)
418 Marketing hrvatskog morskog brodarstva Frančišković (1995) analitika (članak)
419 Marketing Treis (1974) monografija (knjige)
420 Marketing koncepcija i strategija grafičkih firmi srednjih veličina Juri (1994) monografija (knjige)
421 Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma kao jedna od osnova razvoja gospodarstva Republike Hrvatske Luković (1993) monografija (knjige)
422 Marketing planiranje u rukovođenju na međunarodnim zračnim lukama Tolušić (1995) monografija (knjige)
423 Marketinški pristup željezničkoj putničkoj prijevoznoj usluzi kao bitnom elementu za obogaćivanje turističke ponude Stanić (1995) analitika (članak)
424 Marketing za krizna stanja (s naglaskom na Hrvatsko gospodarstvo) Cimeša (1995) monografija (knjige)
425 Marketing koncepcija kao osnova transformacije drvne industrije Republike Hrvatske Kurić (1995) monografija (knjige)
426 Marketing u Hrvatskoj Brodogradnji Maček (1995) monografija (knjige)
427 Marketing - alat uspješnih Kauzlarić (1996) monografija (knjige)
428 Marketing i menedžment proizvođača tehnologije Karpati (1995) analitika (članak)
429 Marketing pristupi politici izvoza konzerviranog voća i povrća na tržište Europske unije Dračić (1996) monografija (knjige)
430 Marketinški aspekt usluživanja u transportu Nemarnik (1995) analitika (članak)
431 Marketing u turizmu hrvatskog Jadrana Weber (1995) analitika (članak)
432 Marketing Leihs (1991) monografija (knjige)
433 Marketing iz dana u dan Osredečki (1996) monografija (knjige)
434 Marketing strategija uslužnih djelatnosti Šunić (1995) analitika (članak)
435 Marketing strategija promocije u turizmu i njen utjecaj na usamljene turističke potrošnje Muštra (1995) monografija (knjige)
436 Marketing strategija turističke politike na Crikveničko - Vinodolskom području Stošić (1995) monografija (knjige)
437 Marketing Mađerić (1996) monografija (knjige)
438 Marketing računovodstvenih usluga Ozretić-Došen (1995) analitika (članak)
439 Marketing u industriji putovanja Cvitanović (1996) monografija (knjige)
440 Marketing istraživanja kao podloga za donošenje poslovnih odluka Ivšinović (1996) monografija (knjige)
441 Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma na trogirskom području Kušljić (1995) monografija (knjige)
442 Marketing usluga u funkciji suvremenog tržišnog gospodarstva Ozretić-Došen (1996) monografija (knjige)
443 Marketing aspekti turističkog gospodarstva Svetlačić (1995) monografija (knjige)
444 Marketing intelligence Karpati (1995) analitika (članak)
445 Marketing u turizmu Senečić (1997) monografija (knjige)
446 Marketinška komunikacija Kesić (1997) monografija (knjige)
447 Marketing u uvjetima tranzicije Meler (1996) analitika (članak)
448 Marketing tekstila i odjeće Drvar (1996) analitika (članak)
449 Marketing research Aaker (1995) monografija (knjige)
450 Marketing turističkih atrakcija, festivala i posebnih događanja Richards (1997) monografija (knjige)
451 Marketinška koncepcija između makroekonomske i mikroekonomske politike Bazala (1996) analitika (članak)
452 Marketing strategija u turističko-ugostiteljskom gospodrastvu Malinske otok Krk Staničić (1996) monografija (knjige)
453 Marketing Stanić (1996) analitika (članak)
454 Marketing poslovnih tržišta Vugrinec-Hitrec (1996) analitika (članak)
455 Marketing u športu Gutowski (1997) monografija (knjige)
456 Marketinški aspekti kvalitetnog upravljanja Leko (1996) analitika (članak)
457 Marketing u pošti Dobrinić (1996) analitika (članak)
458 Marketing-mix i strategija marketinga Beck (1996) analitika (članak)
459 Marketing-mix i strategija marketinga Beck (1996) analitika (članak)
460 Marketing turizma zemalja S.E.I.[Srednjoeuropska Inicijativa] Cetinski (1996) analitika (članak)
461 Marketing nabave Ferišak (1996) analitika (članak)
462 Marketing u proizvodnji hrane Leko (1997) analitika (članak)
463 Marketinško istraživanje ponašanja potrošača Marković (1997) monografija (knjige)
464 Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća Bošković (1997) analitika (članak)
465 Marketing Mađerić (1998) monografija (knjige)
466 Marketing-Informationssystem des Tourismus Gučik (1997) analitika (članak)
467 Marketing management Kotler (1997) monografija (knjige)
468 Marketing relationship Kesić (1997) analitika (članak)
469 Marketing nabave u uvjetima globalizacije tržišta Ferišak (1997) analitika (članak)
470 Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri Šehanović (1997) analitika (članak)
471 Marketing koncept poslovanja u tiskarskoj tvrtki Juri (1997) analitika (članak)
472 Marketing osiguranja života Matošić (1997) analitika (članak)
473 Marketing društvenog ponašanja Vugrinec-Hitrec (1997) analitika (članak)
474 Marketing u tranziciji Buljan (1997) analitika (članak)
475 Marketing u kulturi i muzeju Jurić-Bulatović (1997) analitika (članak)
476 Marketing izložbe "Arhitektura secesije u Rijeci 1900.-1925." Đilas (1997) analitika (članak)
477 Marketing strategija Juri (1998) analitika (članak)
478 Marketinški aspekti Interneta Ružić (1998) analitika (članak)
479 Marketing Mađerić (1999) monografija (knjige)
480 Marketing management Kotler (1967) monografija (knjige)
481 Marketing management Davis (1966) monografija (knjige)
482 Marketing decision making Kotler (1971) monografija (knjige)
483 Marketing u politici za 21. stoljeće Škaro (1999) monografija (knjige)
484 Marketing u dinamici Karpati (1999) monografija (knjige)
485 Marketing Meler (1999) monografija (knjige)
486 Marketing u obrazovanju odraslih Vančina (1998) monografija (knjige)
487 Marketing pristup razvoju električne tiristorske lokomotive Malezija (1997) monografija (knjige)
488 Marketinška logistika Trupac (1998) analitika (članak)
489 Marketing i informacijske tehnologije (1990) monografija (knjige)
490 Marketing gerila Levinson (1999) monografija (knjige)
491 Marketing u hotelijerstvu Berc-Radišić (1999) monografija (knjige)
492 Marketing and quality of Polish tourism during the transformation period Feczko (1998) analitika (članak)
493 Markets, marketing boards and cooperatives in Africa Lele (1990) monografija (knjige)
494 Marksizam i marketing Kovač (1986) monografija (knjige)
495 Mathematical models in marketing Funke (1976) monografija (knjige)
496 McGraw-Hill series in marketing (19--) serijska publikacija
497 Megamarketing hrvatskog gospodarstva Matutinović (1994) analitika (članak)
498 Meta marketing Karpati (1988) monografija (knjige)
499 Metateorijski pogled na strukturu marketinške znanosti Tipurić (1991) analitika (članak)
500 Metoda životnog ciklusa proizvoda kao podloga za odlučivanje u oblikovanju razvojne strategije Bečić (1995) analitika (članak)
501 Međunarodni marketing Jović (1990) monografija (knjige)
502 Međunarodni marketinški menadžment Marković (2000) monografija (knjige)
503 Međunarodni marketing forum, [Rijeka], 2002. Međunarodni marketing forum (2002) monografija (knjige)
504 Međunarodni marketing Baban (1997) monografija (knjige)
505 Međunarodni marketing (2002) monografija (knjige)
506 Međunarodni marketing Vezjak (1980) monografija (knjige)
507 Međunarodni marketing Vezjak (1991) monografija (knjige)
508 Međunarodni marketing i proces internacionalizacije poduzeća Marković (1992) analitika (članak)
509 Međunarodni marketing i kvaliteta tekstilnih i odjevnih proizvoda Skoko (1993) analitika (članak)
510 Međunarodni marketing Marković (1994) monografija (knjige)
511 Međunarodni marketing strategija i strateški marketinški management Marković (1993) analitika (članak)
512 Međunarodni marketing u sustavu ekonomskih znanosti Baban (1994) analitika (članak)
513 Međunarodni marketing hrane u funkciji općeg gospodarskog razvoja Republike Hrvatske Leko (1995) monografija (knjige)
514 Međunarodni kongres Hotelska kuća '96, Opatija, 17-18. 10. 1996. Međunarodni kongres Hotelska kuća (1996) (knjige)
515 Međunarodni marketing Previšić (1999) monografija (knjige)
516 Moda i dizajn u službi marketinga Vinković (1993) analitika (članak)
517 Moda i dizajn u marketingu i proizvodnji tekstila i odjeće Drvar (1997) analitika (članak)
518 Model sustavnog izučavanja razvitka marketinške misli i obrazovanja u Hrvatskoj Renko (2001) analitika (članak)
519 Modeli kontrole u marketing kanalima Tipurić (1993) analitika (članak)
520 Moderni - inovacijski marketing kao osnovno strateško opredjeljenje privrede - privrednih subjekata Bazala (1997)
521 Mogućnost unapređenja funkcije marketinga poduzeća "Čazmatrans" Čazma Sušec (1992) monografija (knjige)
522 Mogućnosti razvoja, proizvodnje i marketinga maziva u Hrvatskoj Legiša (1992) analitika (članak)
523 Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama Renko (1997) analitika (članak)
524 Multimedija Nagy (1997) analitika (članak)
525 Museum store management Theobald (1991) monografija (knjige)
526 Nabava i marketing Bratko (1996) analitika (članak)
527 Najveća prilika u povijesti svijeta Kalench (2000) monografija (knjige)
528 Najveća prilika u povijesti svijeta Kalench (2003) monografija (knjige)
529 Neke postavke koncepcija životnog ciklusa poduzeća i životnog ciklusa proizvoda Segetlija (1995) analitika (članak)
530 A new approach to lamb production and marketing in Greece Zygogiannis (1995) analitika (članak)
531 The new marketing paradigm Schultz (1994) monografija (knjige)
532 New public sector marketing Chapman (1998) monografija (knjige)
533 NewsBrief (1993) serijska publikacija
534 Nikola Vitov Gučetić, O ustroju država, Golden marketing, Narodne novine, Zagreb, 2000 Jolić (2000) analitika (članak)
535 Normatizirana kvaliteta usluga Zelenika (2000) analitika (članak)
536 Nova konkurenca Kotler (1992) monografija (knjige)
537 Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća Grbac (1994) analitika (članak)
538 Novi aspekti marketinga s posebnim osvrtom na izravni marketing Sudar-Kulčar (2000) analitika (članak)
539 Novi pristup tržištu Grbac (1995) analitika (članak)
540 Novi strateški okviri za marketing Vugrinec-Hitrec (1993) analitika (članak)
541 Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća Grbac (1992) analitika (članak)
542 Novije primjene marketinga Bazala (1992) analitika (članak)
543 O modelima potrošačkog ponašanja u kupnji Marković (1995) analitika (članak)
544 O muzejskim prodavaonicama Oliver (1997) analitika (članak)
545 O svojstvima marketinških modela odlučivanja Barković (1995) analitika (članak)
546 O tržištu i marketingu u našoj periodici Kobašić (1994) analitika (članak)
547 Oživljavanje proizvoda Šintić (1991) analitika (članak)
548 Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing Čižmešija (1993) analitika (članak)
549 Odnos izbora strategija prema karakteru tržišta Andrlić (1991) analitika (članak)
550 Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga Grbac (1993) analitika (članak)
551 Određenje i podrućje discipline marketinga Tipurić (1992) analitika (članak)
552 Okvir za marketinški management imagea Barich (1991) analitika (članak)
553 Operational guidelines for social marketing projects in public health and nutrion Israel (1987) monografija (knjige)
554 Organizacija marketing funkcija u turizmu Istre Franjić (1991) monografija (knjige)
555 Organizacija proizvodnje hrane Meler (1991) analitika (članak)
556 Organizacija i funkcioniranje službe marketinga u udruženom radu Obraz (1981) monografija (knjige)
557 Organizacija HŽ-a na marketinškim načelima Pupovac (1997) analitika (članak)
558 Organizacija marketinga malih i srednjih poduzeća Meler (1997) analitika (članak)
559 Osnove marketinga Rocco (1989) monografija (knjige)
560 Osnove marketinga Senečić (2000) monografija (knjige)
561 Osnove marketinga usluga Ozretić-Došen (2002) monografija (knjige)
562 Osnove međunarodnog marketinga Previšić (2000) monografija (knjige)
563 Osnovi marketinga Milanović (1977) monografija (knjige)
564 Osnovna načela organizacije marketinga ugostiteljsko - turističkih poduzeća Cicvarić (1993) analitika (članak)
565 Osnovne postavke primjene marketinga u društvenim djelatnostima Meler (1991) analitika (članak)
566 Osnovne postavke društvenog marketinga Meler (1993) analitika (članak)
567 Osnovni aspekti projektiranja organizacije marketinga u toplicama Gutić (1990) analitika (članak)
568 Osnovni modeli difuzije inovacija u marketingu Štoković (1992) analitika (članak)
569 Osobitosti proizvoda u sklopu marketing-programa ugostiteljskog subjekta Ružić (1996) analitika (članak)
570 Ostvarivanje marketing koncepcije poslovanja trgovačkog društva suvremenom organizacijom službe marketinga Brezničar (2000) analitika (članak)
571 Plan marketinga Marušić (1998) monografija (knjige)
572 Planiranje marketinga za obrazovanje odraslih Vančina (1999) analitika (članak)
573 Planiranje strategijskih ciljeva poduzeća Gonan Božac (2002) analitika (članak)
574 Planiranje marketinga u segmentu industrijske potrošnje sa stajališta izrade tržišne analize motora s prilagođenom kočnicomim sa Ognjenović (1991) monografija (knjige)
575 Planiranje marketinga Mikeš (1991) monografija (knjige)
576 Planiranje marketinga Grbavac (1992) monografija (knjige)
577 Plasman hrvatske turističke ponude, znanstveni i stručni skup, Opatija, 24. i 25. lipanj 1993. Znanstveni i stručni skup Plasman hrvatske turističke ponude (1993) monografija (knjige)
578 Poboljšavanje interpretativnosti perceptualnih mapa transformacijom pravokutnih koordinata Rajh (2001) analitika (članak)
579 Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti Bazala (1991) analitika (članak)
580 Pojmovne odrednice iz marketing managementa Vugrinec-Hitrec (1992) analitika (članak)
581 Politika plasmana turističkih usluga i njeni učinci Borković (1992) analitika (članak)
582 Politike prodaje i marketinga Cohen (1998) monografija (knjige)
583 Politički marketing Slavujević (1989) monografija (knjige)
584 Politički marketing i demokracija Senjak (1998) monografija (knjige)
585 Politički marketing i politički sustav Šiber (2000) analitika (članak)
586 Politički marketing Šiber (2003) monografija (knjige)
587 Politička propaganda i politički marketing Šiber (1992) monografija (knjige)
588 Politički marketing, propaganda, demokracija Spahić (1991) analitika (članak)
589 Politički marketing Bazala (1996) analitika (članak)
590 Politični marketing Spahić (2000) monografija (knjige)
591 Pomorska privreda Hrvatske u optici marketinga Nemarnik (1992) analitika (članak)
592 Pomorski marketing Nemarnik (1994) analitika (članak)
593 Posebnosti odlučivanja u velikim hotelskim poduzećima u Hrvatskoj Brajdić (1999) analitika (članak)
594 Posebnosti proizvoda kao bitnog elementa marketing miksa u graditeljstvu Lacković (2001) analitika (članak)
595 Posebnosti marketinga u uslužnim djelatnostima Franjić (1994) analitika (članak)
596 Poslovne strategije tvrtke Ljubić (1994) analitika (članak)
597 Poslovni marketing (1998) monografija (knjige)
598 Povijest hrvatskih političkih ideja ; kolo 5 / Golden marketing [etc.], Zagreb (2000) serijska publikacija
599 Pozicioniranje Vugrinec-Hitrec (1997) analitika (članak)
600 Poznavanje suvremene filozofije međunarodnog marketinga preduvjet za Evropu '93 Marković (1990) analitika (članak)
601 Practical marketing and PR Ali (1998) monografija (knjige)
602 Praćenje i kontrola Stanić (1995) analitika (članak)
603 Preduvjet uspješnog poslovanja mikroekonomske jedinice Mikeš (1991) monografija (knjige)
604 Predviđanje marketinga u budućnosti Šunić (1993) analitika (članak)
605 The Prentice-Hall series in Marketing (19--) serijska publikacija
606 Prentice-Hall foundations of marketing series (19--) serijska publikacija
607 The Prentice Hall International series in marketing (19--) serijska publikacija
608 Pretvorba i implikacije na organizaciju, management i marketing Bratko (1993) analitika (članak)
609 Pricing strategy and learning Radas (2000) analitika (članak)
610 Prikaz modela ostvarivanja kontrole u distribucijskim kanalima Tipurić (1994) analitika (članak)
611 Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja Mrnjavac (1997) analitika (članak)
612 Primjena marketinga sa svrhom unapređenja hrvatskog bankarskog sustava Cukon (1999) analitika (članak)
613 Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće Bratko (1999) analitika (članak)
614 Primjena marketinga u prehrambenoj industriji Leko Šimić (1999) analitika (članak)
615 Primjena generičkih strategija Michaela E. Portera u hrvatskoj poslovnoj praksi Valjak (1999) analitika (članak)
616 Primjena marketinga i uloga poduzetničkog managementa u formiranju ponude za turističku potrošnju Ačimović (1999)
617 Primjena marketinga u privredi Hrvatske s osvrtom na INU Lulić (1991) analitika (članak)
618 Primjena telemarketinga u distribucijskim kanalima Marković (1994) analitika (članak)
619 Primjena marketinga u razvoju hrvatskog sporta Novak (1996) monografija (knjige)
620 Primjena strateškog marketinga preduvjet poboljšanja kvalitete turističke ponude Aćimović (1996) analitika (članak)
621 Primjerenost elemenata marketing mixa u turizmu Berc-Radišić (1993) monografija (knjige)
622 Principi marketinga kao ključna odrednica optimalizacije financiranja industrijskih poduzeća Ferizović (1996)  (knjige)
623 Principles and practice of marketing Jobber (2001) monografija (knjige)
624 Principles of services marketing Palmer (2001) monografija (knjige)
625 Principles of marketing (2002) monografija (knjige)
626 Principles of marketing Kotler (1991) monografija (knjige)
627 Priroda i perspektive koncepcije životnog ciklusa proizvoda Štoković (1992) analitika (članak)
628 Problem odlučivanja u importnom marketingu i inžinjering znanja za izgradnju prototipa ekspertnog sistema datog problema Tipurić (1990) analitika (članak)
629 Problem odlučivanja u importnom marketingu i inženjering znanja za izgradnju prototipa ekspertnog sistema datog problema Tipurić (1991) analitika (članak)
630 Proces istraživanja tržišta Rajh (2001) analitika (članak)
631 Proces privatizacije Sirotić (1993) analitika (članak)
632 Prodaja je konzervativna, marketing je progresivan Zdunić (1991) analitika (članak)
633 Productivity and quality in the hotel industry Vrtiprah (2000) analitika (članak)
634 Produktivnost i marketing kao faktori efikasnog privređivanja Bulatović (1989) monografija (knjige)
635 Profesionalni mrežni marketing Bremner (2002) monografija (knjige)
636 Proizvodi i proizvodna politika - suština marketinga Šunić (1990) analitika (članak)
637 Proizvodnja novozelandske vune i sistem marketinga Priest (1990) analitika (članak)
638 Proizvod i cijena u marketingu turoperatora Pančić Kombol (1993) analitika (članak)
639 Proizvodnja i marketing Obraz (1996) analitika (članak)
640 Promocija - kompleksna i moćna funkcija marketinga, odnosno marketing spleta u konditorskoj industriji Čolak (1993) (knjige)
641 Promotivne aktivnosti kao elemenat marketing miksa s kritičkim osvrtom na poduzeće "Karbon" - Zagreb Kuk (1990) (knjige)
642 The public marketing of music Carlton (1995) analitika (članak)
643 The public relations series (1991) monografija (knjige)
644 Put do tržišta kroz šumu (pravnih) propisa Zaninović (1993) analitika (članak)
645 Rafinerije i marketing u Srednjoj i Istočnoj Evropi Broz (1991) analitika (članak)
646 Rasprava [na 13. kongresu CROMAR-a - Hrvatskog društva za markenting] (1993) analitika (članak)
647 Ravnoteža i marketing Grbac (1995) analitika (članak)
648 Razmišljanja o motiviranju potrošača na kupnju Marković (1994) analitika (članak)
649 Razmjenski odnosi u marketingu Ružić (2002) monografija (knjige)
650 Razumijevanje destinacije kao sustava Manete (1999) analitika (članak)
651 Razvoj lučkih sustava Mencer (1999) analitika (članak)
652 Razvoj marketinga i suvremeno tržište Kovačić (2000) analitika (članak)
653 Razvoj osobnosti i management u hotelijerstvu Stone (1998) analitika (članak)
654 Razvojne perspektive elektronskih medija u marketingu Šunić (1990) analitika (članak)
655 Rekoncepcija marketinga Grbac (1996) analitika (članak)
656 Relacijski (relationship) marketing budućnosti hrvatskih željeznica Pupovac (2000) analitika (članak)
657 Relationship marketing Varey (2002) monografija (knjige)
658 Relevantnost primene marketing koncepta u planiranju razvoja baznih resursa hemijske proizvodnje Mihajlović (1990)
659 Remarketing i izvozni marketing Rocco (1992) analitika (članak)
660 Rječnik marketinga (1993) monografija (knjige)
661 The role of marketing in the development of sport and economics Bartoluci (2001) analitika (članak)
662 The role of embeddedness in marketing channel relationships Bigne (2002) analitika (članak)
663 Selling today Manning (1992) monografija (knjige)
664 Servant marketing u zaštiti Hitrec (2002) monografija (knjige)
665 Service management and marketing Groenroos (2000) monografija (knjige)
666 Setting up an effective marketing operation Youdale (1974) monografija (knjige)
667 Shenson on consulting Shenson (1990) monografija (knjige)
668 Skice međunarodne marketing strategije nacionalne naftne korporacije Magdalenić (1992) analitika (članak)
669 Small business marketing management Chaston (2002) monografija (knjige)
670 Social marketing Kotler (1989) monografija (knjige)
671 The social marketing management and quality of the tourist product Novacka (1996) analitika (članak)
672 Sociologija i marketing Burić (1996) analitika (članak)
673 Special interest Marketing im Gesundsheits- und Sporttourismus Prager (1996) analitika (članak)
674 Specifičnosti primjene marketinga u Ministarstvu unutarnjih poslova Republike Hrvatske Orlović (2000) analitika (članak)
675 Specifičnost marketing usluga Salai (1990) analitika (članak)
676 Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Hrvatskoj Renko (1997) analitika (članak)
677 Specifičnosti primjene koncepcije marketinga u poslovnoj politici banaka s osvrtom na banke koje posluju u Republici Hrvatskoj Jagić (1997) analitika (članak)
678 Sportski marketing u sustavu općeg marketinga Novak (1996) analitika (članak)
679 Standard-Lexikon fuer Marketing, Marktkommunikation, Markt- und Mediaforschung Koschnick (1987) monografija (knjige)
680 Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre Štoković (2000) analitika (članak)
681 Stanje tržišta voća i povrća u Jugoslaviji Kero (1990) analitika (članak)
682 Start and run a profitable retail business Coltman (1993) monografija (knjige)
683 Start-up Traverso (2003) monografija (knjige)
684 Statutory intervention in agricultural marketing Jacobsen (1995) monografija (knjige)
685 Staying small successfully Stasiowski (1991) monografija (knjige)
686 Strategic marketing Cravens (1997) monografija (knjige)
687 Strategije utjecaja u procesu ostvarivanja kontrole u marketing kanalima Tipurić (1993) analitika (članak)
688 Strategija kvalitete u izvoznom marketingu Hrvatske Renko (1993) analitika (članak)
689 Strategija nastupa na međunarodnom tržištu Aćimović (1993) analitika (članak)
690 Strategije proizvoda Ljubić (1994) analitika (članak)
691 Strategija promotivnih aktivnosti u funkciji ponude i potražnje turističkog proizvoda Šunić (1994) analitika (članak)
692 Strategija megamarketinga hrvatskog gospodarstva Matutinović (1994) analitika (članak)
693 Strategija marketinga i marketinški program narodnih knjižnica Može (1995) analitika (članak)
694 Strategije marketinga Ljubić (1996) analitika (članak)
695 Strategic tourism marketing of C.E.I. countries Cetinski (1996) analitika (članak)
696 Strategic marketing for nonprofit organizations Kotler (1996) monografija (knjige)
697 Strategija razvitka novih proizvoda Kovačić (1998) analitika (članak)
698 Strategije marketinga Taylor (1999) monografija (knjige)
699 Strateški marketing u funkciji unapređenja knjižnične djelatnosti Hrvatske Aleksić (2001) monografija (knjige)
700 Strateško upravljanje i marketing poslovnih banaka Šoić (1992) analitika (članak)
701 Strateški marketinški plan turističke destinacije s posebnim osvrtom na Dubrovnik Borković (1995) analitika (članak)
702 Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj Borković (1995) analitika (članak)
703 Strateško odlučivanje u marketingu u turizmu zemalja na prijelazu iz planske u tržišnu privredu Tkalec-Starčević (1996)
704 Strukturne promjene privrede u Rijeci i marketing Grbac (1990) analitika (članak)
705 Struktura i međuzavisnost marketinškog sustava turoperatora Pančić Kombol (1995) analitika (članak)
706 Stručna biblioteka marketinga (1977) serijska publikacija
707 Successful charity marketing Bruce (1998) monografija (knjige)
708 Sustav komuniciranja turističke tvrtke s tržištem Berc-Radišić (1993) analitika (članak)
709 Sustav transportnih osiguranja Frančišković (1994) monografija (knjige)
710 Sustavi pravodobnog marketinškog upozorenja i promjene u okružju poduzeća Šverko (2001) analitika (članak)
711 Sustavi elektroničke razmjene podataka (EDI) u funkciji unapređivanja upravljanja marketing kanalima Tipurić (1992)
712 Suvremena organizacija fizičke distribucije i marketinga naftnih derivata Brajčić (1992) analitika (članak)
713 Suvremene tendencije u razvoju marketinga s osvrtom na primjenu informatičkih postignuća Bratko (1996) analitika (članak)
714 Svjetsko tržište pripravaka s učinkom na kardiovaskularni sustav Pifat-Sulejmanović (1996) analitika (članak)
715 System des marketing Angehrn (1973) monografija (knjige)
716 Target marketing for the small business Pinson (1993) monografija (knjige)
717 Techology and marketing Leko (1999) analitika (članak)
718 Tehnike i mehanizmi upravljanja kofliktnim procesima u marketing kanalima Tipurić (1992) analitika (članak)
719 Tehnička mehanika / Golden marketing, Zagreb (1999) serijska publikacija
720 Tehnologijski (Hi-Tech) marketing Bošnjak (1997) monografija (knjige)
721 Tehnološki elementi ulazne politike tvrtke u međunarodnim tržišnim prilikama Šuštar (1996) analitika (članak)
722 Temelji podjetništva Šinkovec (1992) monografija (knjige)
723 Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina Ivanković (2000) analitika (članak)
724 Temeljne naznake za organiziranje marketinških kanala Tipurić (1994) analitika (članak)
725 Temeljni dokumenti hrvatske povijesti / Golden marketing, Zagreb (2003) serijska publikacija
726 Teorija i primjena istraživanja marketinga Rocco (1971) monografija (knjige)
727 Theory and problems of marketing Holtje (1981) monografija (knjige)
728 Tipologija poslovnih odnosa između poduzeća u industrijskom marketingu Rakušić (1996) monografija (knjige)
729 Total relationship marketing Gummesson (2001) monografija (knjige)
730 Tour design, marketing and management Poynter (1993) monografija (knjige)
731 Tourism management Weaver (2000) monografija (knjige)
732 Tourismus - Management (1993) monografija (knjige)
733 Tržišna vrijednost korporativnih maraka osiguravajućih društava u Republici Hrvatskoj Rajh (2000) analitika (članak)
734 Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća Martin (1995) analitika (članak)
735 Tržišne komunikacije Juri (2002) monografija (knjige)
736 Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima Grbac (1991) monografija (knjige)
737 Tržišni izazovi turizma u Dalmaciji Radić (1995) analitika (članak)
738 Tržišno poslovanje i međunarodni marketing Nemarnik (1988) monografija (knjige)
739 Tržišno poslovanje i međunarodni marketing Nemarnik (1991) monografija (knjige)
740 Tržišno poslovanje i međunarodni marketing Nemarnik (1988) monografija (knjige)
741 Tržište i marketing (1968) monografija (knjige)
742 Tržište trajnih dobara Benić (1994) analitika (članak)
743 Tržištvo (marketing) u poljodjelstvu Kolega (1996) analitika (članak)
744 Tržna ekonomika in marketing turizma Bunc (1974) monografija (knjige)
745 Tržništvo poljodjelskih proizvoda Kolega (1994) monografija (knjige)
746 Transparentnost tržišta, marketing, etika Karpati (1992) monografija (knjige)
747 Transportno pravo, špedicija i marketing Kostadinović (1989) monografija (knjige)
748 The travel agent Gregory (1993) monografija (knjige)
749 Tri mogućnosti za strateški marketing management Vugrinec-Hitrec (1992) analitika (članak)
750 Turističko gospodarstvo Rovinja i marketing Dagostin (1994) analitika (članak)
751 Turistički marketing u Beču Kraus (1994) analitika (članak)
752 Turistička destinacija i strateško (marketing) planiranje Kobašić (1995) analitika (članak)
753 Ugradnja marketinga u hrvatski poštanski sustav Dobrinić (1995) monografija (knjige)
754 Ugradnja marketinga u bankarski sustav Hrvatske Tomašević Lišanin (1996) monografija (knjige)
755 Uloga društvenog marketinga u ostvarivanju društvenih promjena Meler (1993) analitika (članak)
756 Uloga i važnost marketinga u teoriji odlučivanja Mlinarević (1999) analitika (članak)
757 Uloga i strategija marketinga u razvoju odjela za privatno poduzetništvo u poslovanju Varaždinske banke d.d. Varaždin Pejić (1992) monografija (knjige)
758 Uloga i zadaci prodaje u sustavu marketinga Henich (1996) analitika (članak)
759 "Uloga marketinga u likovnoj kulturi" Vila (1991) monografija (knjige)
760 Uloga marketinga u slobodnoj ekonomiji Stanojkovski (1992) analitika (članak)
761 Uloga promocije u marketingu hrvatskih banaka Sičenica (2001) analitika (članak)
762 Unapređenje trgovine i sajmova na području Rijeke s aspekta integralnog marketinga (1991) monografija (knjige)
763 Understanding marketing (2000) monografija (knjige)
764 Uniform system of accounts for the lodging industry, kao standard izvješćivanja u hotelijerstvu Turčić (2001) analitika (članak)
765 Upravljanje marketingom Kotler (2001) monografija (knjige)
766 Upravljanje marketingom i prodajom (2000) monografija (knjige)
767 Upravljanje poslovnim odnosima u sustavu poslovnog marketinga nakladničke djelatnosti Hrvatske Marić (1999) (knjige)
768 Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja Segetlija (2002) analitika (članak)
769 Upravljanje marketingom Kotler (1988) monografija (knjige)
770 Upravljanje marketingom Kotler (1994) monografija (knjige)
771 Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu Ružić (1996) monografija (knjige)
772 Upravljanje marketingom Kotler (1999) monografija (knjige)
773 Upravljanje marketingom u međunarodnom zračnom prometu Prebežac (1997) monografija (knjige)
774 Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća Nefat (2000) analitika (članak)
775 Utjecaj društveno-političkog okružja na marketing vjerskih institucija u Hrvatskoj Renko (1996) analitika (članak)
776 Uvođenje marketing koncepcije i organizacija funkcija marketinga u proizvodnoj radnoj organizaciji Hodak (1990)  (knjige)
777 Uvođenje marketing funkcije u poduzeće Hodžić (1993) analitika (članak)
778 Uvođenje marketinške organizacije na Hrvatske željeznice Stanić (1997) analitika (članak)
779 Važnost tržništva ili marketinga u industriji sjemena Kolega (1995) analitika (članak)
780 Valorizacija varijabli internog i eksternog marketinga i kvaliteta usluga u gospodrstvu Hrvatske Demel (1997)  (knjige)
781 Velike mogućnosti razvoja leasing poslova u međunarodnom i domaćem marketingu Korica (1997) analitika (članak)
782 Vertikalni marketing (1985) monografija (knjige)
783 Vertikalni marketing Nemarnik (1990) analitika (članak)
784 Vertikalni marketing povezivanja poljoprivrede , trgovine i ugostiteljstva Cukon (1993) monografija (knjige)
785 Vertikalni marketing i trgovačko-turistički kompleks Šimurina (1993) analitika (članak)
786 Vertikalni marketing i trgovačko-turistički kompleks Šimurina (1993) analitika (članak)
787 Vertikalni marketing i trgovačko-turistički kompleks Šimurina (1993) analitika (članak)
788 Vladimir Stipetić: Povijest hrvatske ekonomske misli : (1296.-1847.), Golden marketing, Zagreb, 2001. Vranjican (2002) analitika (članak)
789 The Wiley marketing series (19--) serijska publikacija
790 Zadovoljstvo kupca Injac (1999) analitika (članak)
791 Zagreb - nova srednjoeuropska turistička destinacija Telišman-Košuta (1994) analitika (članak)
792 Zaštita okoliša i marketing Tišma (2001) analitika (članak)
793 Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije", Sisak, 4. - 5. travnja 2002. Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" (2002) monografija (knjige)
794 Znanstveni pristupi proučavanju marketinga Tipurić (1993) analitika (članak)
795 Značaj i mogućnost primjene marketing koncepta u zdravstvenoj djelatnosti Zorko (1994) monografija (knjige)
796 Značajke strukture pomorskog tržišta Nemarnik (1993) analitika (članak)
797 Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu Jurčević (1998) analitika (članak)


 
                     e-Earketing

Prof. dr. sc. Drago Ružić

e - Marketing

Izdavač: Sveučilište J.J. Strossmayera, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek, 2003. (338 str.)

Recenzenti knjige: Prof.dr.sc. Marcel Meler, Prof.dr.sc. Tihomir Vranešević,
                            Prof.dr. Darko Tipurić

Iz sadržaja: Pristupna razmatranja, Internet, elektronički marketing,
Kreiranje potrošačkih vrijednosti na Internetu, e – komunikacija,
e – distribucija, poslovni modeli na Internetu,
e – marketing u turizmu i ugostiteljstvu

Opširnije >>>>>
 


 << Natrag...

 

Google
WWW Poslovni Forum