POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje? Želite povećati prodaju? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla?
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike - Iskoristite popuste!
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI, BAZE PODATAKA
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 





 

 
NAPOMENA!
U nastavku je sadržaj web stranice koja je izrađena prije dosta vremena. S obzirom na protek vremena, neke od informacija možda više nisu aktualne. Za aktualne i ažurirane informacije, posjetite naslovnu stranicu ovog web portala.
Link na naslovnu stranicu web portala www.poslovniforum.hr
 

 
Poslovni forum - Naslovna stranica PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE
AGENDA 2005

Ciljevi i program

Prijedlog inicijativa

Zapisnik konferencije

Sudionici konferencije



POSLOVNI FORUM - Naslovna stranica
Pretraživanje baze podataka

Novosti





KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Upiti, narudžbe, savjeti...






POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
Promocija društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj: Agenda 2005

Ciljevi konferencije / program

K O N F E R E N C I J A

Promicanje društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj:
Agenda za 2005. godinu


pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva europskih integracija Republike Hrvatske

Zagreb, 8. prosinca 2004., Hotel Regent Esplanade


Organizatori: Ekonomski institut, Zagreb i Zaklada Konrad Adenauer      > >

Partneri: Hrvatska gospodarska komora – Komora Zagreb, MAP Savjetovanja, Ministarstvo vanjskih poslova Velike Britanije, Odraz

Komunikacijski partner: Hauska & Partner International Communications


SVRHA I CILJEVI KONFERENCIJE

Konferencija treba okupiti ključne sudionike u dosadašnjem razvoju društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj, pružiti sliku sadašnjeg stanja i predložiti daljnje aktivnosti.
Ciljevi konferencije su:

1. Pokazati važnost društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj u kontekstu uključivanja u Europsku uniju i povećanja konkurentnosti gospodarstva

2. Omogućiti dijalog i pripremu programa u cilju promicanja društveno odgovornog poslovanja u sljedećim područjima: radna okolina; dobavljački lanac i potrošači; proizvodnja i zaštita okoliša; odnosi sa zajednicom; korporativno upravljanje.

3. Razviti strategiju budućih aktivnosti tijekom 2005., koje bi komunicirale javnosti u obliku Hrvatske inicijative za društveno odgovorno poslovanje. Predloženi logotip inicijative je u zaglavlju


Željena poboljšanja u društveno odgovornom poslovanju do kraja 2005.
- podizanje znanja i svijesti o društveno odgovornom poslovanju u svim sektorima društva
- prihvaćanje kodeksa poslovne etike i prakse u gospodarstvu (s dobrovoljnim usvajanjem), uz sustav verifikacije
- standardizacija izvješća o društvenoj odgovornosti, uz prilagodbu kriterija posebnostima okruženja u Hrvatskoj
- promocija kvalitetnih poslovnih praksi i potpora malim i srednjim poduzećima u njihovom usvajanju
- razvoj kanala razmjene znanja i iskustava
- usklađivanje relevantnih pravnih propisa s direktivama Europske unije


PROGRAM

9:00 - 9:30 h  - Dolazak i registracija sudionika

9:30 – 10 h  - Pozdravni govori pokrovitelja i organizatora konferencije
Mr.sc. Marija Pejčinović Burić, državna tajnica, Ministarstvo europskih integracija
Dr. Christian Schmitz, voditelj ureda Zaklade Konrad Adenauer u Hrvatskoj
Dr. Ivan Teodorović, ravnatelj, Ekonomski institut, Zagreb

10 – 10:20 h  - Društveno odgovorno poslovanje i konkurentnost hrvatskog gospodarstva
Alen Žepec, dopredsjednik Izvršnog odbora, Hrvatska udruga poslodavaca
Srđan Mladinić, SMS, predsjednik Uprave

10:20-10:40 h - Trendovi razvoja društvene odgovornosti poslovanja u Europskoj Uniji
Prof. dr. André Habisch, Direktor, Center for Corporate Citizenship, Katoličko sveučilište Eichstätt-Ingolstadt, Njemačka

10:40-11 h  - Društveno odgovorno poslovanje i konkurentnost u Europi
Lana Narančić, The Prince of Wales International Business Leaders Forum, London
Partner Europske poslovne kampanje za društvenu odgovornost

11.30 – 13 h  - Okrugli stol: «Postojeće inicijative za razvoj društveno odgovornog poslovanja»
Moderatorica: Majda Tafra Vlahović, Coca Cola HBC Hrvatska
Sudionici: Mirjana Matešić, Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, dr. Zlatan Fröhlich, HGK - Komora Zagreb, Marijan Host, Hrvatski centar za čistiju proizvodnju, Heidi Eterović, UNDP, dr. Svea Švel-Cerovečki, INA, dr. Mijo Vrhovski, VERN, Cvjetana Plavša - Matić, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Lidija Pavić, Odraz, dr. Gojko Bežovan, CERANEO, Luka Benko, SSSH

14: 00 - 16:00 h  - Agenda 2005: Hrvatska inicijativa za društveno odgovorno poslovanje


Cilj rada u tematskim grupama: artikulirati jednu ili više konkretnih inicijativa za unapređenje društvene odgovornosti u pojedinom području poslovanja. Time bi se stvorio okvir za djelovanje tijekom 2005. i uključivanje u Europsku poslovnu kampanju za društvenu odgovornost poduzeća.

Način rada: Moderatori uvode sudionike u temu kratkim prezentacijama o sadašnjem stanju i prilikama za poboljšanje te moderiraju raspravu prema artikulaciji konkretnih prijedloga zajedničkih aktivnosti.


Grupa 1: Radna okolina

Moderatorice: Dušanka Marinković Drača, Savez samostalnih sindikata Hrvatske, Heidi Eterović, UNDP, Mojca Domiter, VIPnet

Teme: napredna praksa upravljanja ljudskim resursima, vrednovanje rada, cjeloživotno učenje, participacija radnika u upravljanju, sprječavanje diskriminacije, opseg i proces donošenja kolektivnih ugovora, suradnja sindikata i poslodavaca oko promocije društvene odgovornosti poduzeća, certifikacija kvalitete radne okoline.

Grupa 2: Dobavljački lanac i potrošači

Moderatori: Davor Jurčević, Lura, Karolina Krpeljević, Eko-centar Mavrović, Zdenka Kocmur, Hrvatska udruga za zaštitu potrošača, Marina Škrabalo, MAP Savjetovanja

Teme: Potpora velikih poduzeća razvoju malih i srednjih poduzeća kroz dobavljački lanac, standardi kvalitete proizvoda i oglašavanja, deklariranje proizvoda, oblici kontrole (država, javnost, poslovna zajednica), promocija dobrih praksi (nagrade). (Poslovni forum)

Grupa 3: Proizvodnja i zaštita okoliša

Moderatori: Dubravka Bačun, Ericsson Nikola Tesla, Marijan Host, Hrvatski centar za čistiju proizvodnju, Hrvoje Carić, Odraz

Teme: Pregled resursa za unapređenje sustava zaštite okoliša i čistije proizvodnje, smjernice za tvrtke koje nemaju industrijsku proizvodnju, edukacija, računovodstvo upravljanja okolišem, upravljanje kvalitetom, certifikacija, prijenos praksi na mala i srednja poduzeća.

Grupa 4: Odnosi sa zajednicom

Moderatorice: Vesna Ledić Oppenheim, Zagrebačka banka, Majda Tafra Vlahović, Coca Cola HBC, Sonja Vuković, SLAP, Lidija Pavić, Odraz; Ibrahim Agačević, SMS

Teme: Integriranje društvene odgovornosti i ulaganja u zajednicu u politiku oglašavanja, inventivni i održivi oblici ulaganja u zajednicu (partnerstva, prijenos znanja), transparentnost i vidljivost donacija, promicanje individualne odgovornosti i društvenog angažmana (radno mjesto, okruženje, škola / obitelj), praćenje i promocija dobrih praksi (nagrade).

Grupa 5: Korporativno upravljanje

Moderatorice: Melita Veršić Marušić, odvjetnica, Melita Marčeta Racanović, Varaždinska burza, Daria Mateljak Bartulin, Hauska & Partner

Teme: objavljivanje financijskih podataka i transparentnost poslovanja, jednakopravnost dioničara, zaštita manjinskih dioničara, sastav i djelovanje nadzornih odbora, uloga predsjednika uprave u korporacijskom upravljanju


16.30-18:00 h  - Prezentacija inicijativa iz tematskih grupa

Rasprava i zaključci:
Prijedlog Agende 2005 za promociju društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj

 
  Naslovna stranica

  Prijedlog inicijativa

  Zapisnik konferencije

  Sudionici konferencije
 NAZAD