Naslovna stranica Poslovnog foruma Pregled svih usluga i informacija za poduzetnike

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Imenici i baze podataka
Poslovni ugovori
Poslovni planovi za kredite
Poslovne usluge i ponude
Trgovačko posredovanje
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatno za poduzetnike
Nove poslovne ponude

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

Novosti


Pregled svih usluga za poduzetnike

SEARCH

Pregled najvažnijih zakona i propisa

Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web imenik


Google


WWW Poslovni Forum



KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Upiti, narudžbe, savjeti...


Ažurirano: 6. 5. 2024.


Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE

INTERVJU

SRĐAN MLADINIĆ, VLASNIK I DIREKTOR SPLITSKOG SMS-A

Proizvoditi samo ono što tržište traži - znači zaostajati

Ne uspijevaju oni koji se prilagođavaju trenutačnoj potražnji, već oni koji su odavno shvatili što će tržište tražiti pa stalno ubiru plodove svoje poslovne filozofije.
Kad bismo danas proizvodili ono što tržište traži zaostali bismo 10 ili 15 godina.


U gospodarski opustošenom Splitu već desetak godina cvjeta prilično egzotičan i vrijedan primjer, poduzeće SMS, tvornica za preradu ribe, voća i povrća. Tvrtka vlasnika i direktora Srđana Mladinića, okuse i mirise dalmatinskog sunca, mora, soli, ili srdele, masline, smokve, pod etiketom Proizvod iz Dalmacije nametnula je najrazmaženijem svjetskom tržištu, onom američkom, prolazeći najstrože kontrole kvalitete. Da je tako vidi se i po tomu što je SMS dobitnik najvećeg svjetskog priznanja, prehrambenog Oscara za džem od suhe smokve s narančom - zlatne medalje na međunarodnom sajmu delikatesne hrane Fancy Food Show u New Yorku. Osim na policama najskupljih američkih prodavaonica, SMS-ovo djevičansko maslinovo ulje izvanredne kvalitete, slane srdele u filetima, masline bez koštica punjene bademima, kaparima, paprikom i sirom, izvanredni džemovi od suhih smokava, naranče i višnje, suhe smokve u dalmatinskoj rakiji, riblji namazi i brojni drugi proizvodi, danas su u asortimanu prodavaonica Slovenije, Mađarske, Slovačke, Austrije, Njemačke, Švicarske, Argentine, Kanade, Izraela, Kine. Ambiciozni SMS prisutan je na gotovo svim značajnijim prehrambenim sajmovima u Baselu, Parizu, Brnu, New Yorku, Tokiju, Budimpešti, Londonu. Samostalno SMS već godinama izlaže i na najvećem sajmu prehrane ANUGA u Kölnu.
Kako je danas u nas svakom poduzetniku najveći problem financiranje proizvodnje, jer nema kvalitetnih kreditnih sredstava, zanimao nas je rijedak uspjeh. Prije petnaestak godina, kad su se nakon 40 godina napokon otvorile neslućene mogućnosti, ali i teškoće, dotadašnji radnik državnog poduzeća INA-e, Srđan Mladinić, otisnuo se u avanturu privatnog poduzetništva.
I u vrijeme tipizirane socijalističke ponude uspio s malo simpatičnog luksuza, koji si je svatko mogao priuštiti, a koji je svima nedostajao. Osim vizije i želje, Mladinić je tada imao samo jedan prastari kamion, kupljen na dug.
- SMS je doista sadržajna životna priča čiji pretpočeci sežu u 1985. godinu, u vrijeme kada radim u društvenom poduzeću. Imam obitelj, podstanari smo, primanja su dostatna za pola mjeseca, a za drugu polovicu treba dodatno raditi, posuđivati, vraćati posuđeno... kaže Mladinić čija obitelj tek posljednjih pet godina živi u vlastitom stanu, a prethodno je promijenila 11 podstanarskih adresa. - Shvativši da bi vrtnja u tom krugu mogla potrajati bezgranično dugo, odlučio sam nešto poduzeti kako bih sišao s tog ringišpila. Prvo što sam odlučio krećući u neizvjesnost poduzetništva bilo je - ne želim više da me drugi loše vode, vodit ću sam sebe, a možda i druge. Godina 1989. vrijeme je osnivanja vlastitog poduzeća koje će se baviti preradom mediteranske hrane - ribe, voća i povrća, s delikatesnim asortimanom i pod nazivom SMS.

>> U Americi ste dobili prehrambeni Oscar na Fancy Food Showu. Kako proizvod nametnuti svjetskom tržištu?

- Svakako nije jednostavno plasirati proizvod na američko tržište. Početak je puno prije nego što uopće dođete do toga da nešto plasirate. Morate strateški promišljati što se na tržištu može plasirati, što ste u stanju proizvesti, jeste li kapacitirani, imate li izvorište, tehnologiju, ljudski potencijal, financijsku snagu da to učinite, sve u uvjerenju da ćete napraviti proizvod za koji vjerujete da ćete ga uspješno plasirati. Tek kad ste takvim postupkom došli do nekog proizvoda, morate promišljati način plasiranja takvog proizvoda. Sve je to rad ispod zemlje, kakav imate kod svake biljke koju stvarate, dok ne nikne i ne bude izvan zemlje, okrenuta prema svijetu. Tako i taj proizvod u jednom trenutku treba znati ponoviti. Proizvod je kao cvijet: da bi bio najljepši, vama najdraži, morate mu posvetiti najveću pozornost. Sve je to nužno da bi proizvod bio potreban, koristan, dostupan i po cijeni pristupačan. Desetak jednostavnih riječi, ali je iznimno složen i strateški vrlo zahtjevan postupak, koji uz svu pozornost mora računati s mogućim neuspjehom. Odlično je ako imate neuspjeh na kojem stvarate iskustvo, spoznaju i stječete snagu, koja će vas motivirati da drugi put nastupite jače, bolje, uspješnije. Morate naći svoj, originalan put, koji je u pravilu neizvjestan, inventivan, svjež, što ga za potrošača može učiniti zanimljivim. To nije recept, ne vjerujem u recepte. Jedini pravi recept je - proći vlastiti put. Na sreću, u SMS-u smo uspjeli napraviti zanimljiv proizvod na netom opisan način i na kraju kod potrošača posredan efekt - kao prema lijepom cvijetu, tako i potrošač posegne za našim lijepim i kvalitetnim proizvodom i ponovo mu se vraća.

>> U godinu dana pali smo za 12 mjesta na svjetskoj ljestvici konkurentnosti. Kako SMS u takvom gospodarskom okruženju uspijeva opstati?

- Glasovita hrvatska tvornica ribljih konzervi Mardešić, jedna od četiri najveće u Europi, ima sjedište u Pragu, a jeftinom se srdelom opskrbljuje u Italiji. Gospodarski uspjeh je u Hrvatskoj zbog toga ograničen, jer se troši golema energija, koju u uređenom društvu ili optimalnoj logističkoj ponudi, poduzetnik ne treba trošiti. Promatrajući naše strane partnere, u njihovim zemljama je načelo: kad nešto hoćete, sva vam se vrata otvaraju i vi idete, naprijed, ne gubite energiju iznova otvarajući uvijek ista vrata za isti problem. Kod nas je najčešće obrnuta situacija: ako idete prema originalnom, inovativnom, razvojnom putu, onda ste pionir. Ako ste pionir u bilo čemu, vrata koja morate otvoriti toliko su uporno administrativno zatvorena i toliko vas se uporno vraća na ista ta vrata do iznemoglosti. Za svaki novi korak na koji se odlučite, morate proći istu proceduru. Kad se usporedimo s inozemstvom, u kojem se poduzetništvu poklanja velika pozornost, vani u deset puta kraćem vremenu napravite rezultat, nego u nas. Druga je poteškoća to što su u inozemstvu dostupni prilično realni izvori novca i ponuda je prilagođena tržištu i razini društva. Kod nas naklonjenost bankarskog sustava prema potrošnji i građanima rađa velikom paletom modela za kreditiranje. Za proizvodnju to nije slučaj. Ako imate administraciju koja koči razvojni projekt, ako nemate kvalitetne financijske izvore, a vrlo je teško računati na to da netko u Hrvatskoj privatno ima dovoljno kapitala ili privatne imovine, poduzetništvu nije nimalo lako. Prije petnaestak godina preko noći smo ušli u tržišnu ekonomiju, bankarski sustav se raspao, tko se odlučio na avanturu poduzetništva, morao je podnijeti sve obveze, razvijati tržište. Tu su mnogi pali. Samo su vrlo rijetki, tvrdoglavi, uporni, snažni opstali. Ti su uspjesi minorni za Hrvatsku, jer mi imamo sve manje toga što možemo ponuditi na stranim tržištima, jer nismo (niti uz ovakvu ekonomsku politiku ne možemo biti) konkurentni, ni dovoljno inovativni. Možda ipak možemo osjetiti uspjehe onih kompanija koje su ranije bile velike, pa su se pretvorbom samo promijenili vlasnici, ali nisu morale proći put stvaranja proizvoda i nametanja tržištu - bez novca.

>> Dakle niste uspjeli zbog, nego usprkos nepoticajnom hrvatskom ekonomskom ambijentu. Postoji li neko objašnjenje?

- Naravno da postoji i jednostavno je: imate ljude kojima je komplicirano i teško kad kiša pada prijeći ulicu ali i one koji su spremni na dalekom horizontu ugledati cilj do kojega žele doći. Na tom putu do cilja možete imati havariju na brodu, polomit ćete jedra, slomiti vesla, pokvarit će vam se motor, na kraju i brod može stradati. Netko će usprkos tome, na komadu daske, doplivati do cilja. Zbog toga što ga želi i u njega vjeruje. Svi moji zaposlenici podnose velike žrtve.
Uspjeh SMS-a temelji se na količini podnesene žrtve.

>> Nije li do prekretnice došlo prije desetak godina, kad ste u kompaniji odlučili proizvoditi ne ono što tržište traži, već ono što će tek tražiti?

- Bio je to naš pogled na budućnost, spoznali smo da mogu uspjeti samo oni koji su spremni vidjeti više od ostalih. Ako danas proizvodimo ono što tržište traži, znači da smo zaostali najmanje deset ili petnaest godina za nekim proizvođačima koji su odavno shvatili što će tržište tražiti i danas ubiru plodove svoje poslovne filozofije. Ući u borbu s takvim proizvodima danas, s pozicije hrvatskoga gospodarstva, stanja opće proizvodnje, konkurentnosti i svih ostalih ekonomskih parametara, znači unaprijed izgubljenu utakmicu. Šansa je u segmentu razvitka ili one točke u koju vaše okruženje još ne gleda. Možda nećemo uspjeti u svemu, jer nemamo dovoljno snage, ali to samo znači da možda nećemo uspjeti ovog trenutka, ali to znači još i više - da ćemo u drugome trenutku pokušati još snažnije. U viziji SMS-a ključne su riječi: originalnost, kvaliteta i razvoj. U tomu moramo biti ispred drugih, sposobni da promislimo, sagledamo, odlučimo i pokušamo realizirati projekte ili proizvode prije drugih.

>> Što u slučaju jednog od prvih vaših proizvoda - maslinova ulja - znači stvarati potražnju na tržištu?

- Maslinovo ulje je vrlo star proizvod, koji posvuda u svijetu bilježi znatno povećanje potrošnje. Hrvatska je prije osamdeset godina imala deset puta veću proizvodnju maslinova ulja nego danas, jer je imala deset puta više stabala masline. Sad se ulažu golemi napori da se dođe do četvrtine nekadašnjih površina i količina. Ne vidim veliku šansu u proizvodnji nedefiniranog maslinova ulja. Šansu smo prepoznali u podizanju vlastitih sadnica i nasada maslina kako bismo dobili ciljani proizvod, sa certifikatom ekološkog, sortnog, geografskog podrijetla, da bi sačinjavao posebnost u svom sastavu, koju ne možete naći u drugom maslinovom ulju. Ne radi se o proizvodnji samo maslinovog ulja, ni ekstra-djevičanskog maslinova ulja, već o proizvodnji autentičnog, nekonfekcijskog maslinova ulja. Da bismo postigli željen konačan proizvod, išli smo na podizanje vlastitih nasada modernom tehnologijom, pridržavajući se svih agronomskih prirodnih uvjeta u proizvodnji - na ekološkoj osnovi, ciljano sortnog i geografskog podrijetla. Takav proizvod na kraju neće biti jednostavno ulje, koje bi bilo extra-djevičansko, pa čak ni samo sortno, geografsko ili ekološko. Bit će to proizvod koji će sadržavati nove dodane vrijednosti, koje po našoj procjeni tog trenutka drugi još neće imati. Ovaj naš projekt nije povratak samo na tradicionalnu proizvodnju, već proizvodnja maslinova ulja, koje se nalazi u kategoriji najzdravije, mediteranske hrane, ali s visokom nadogradnjom njegove vrijednosti i posebnosti. To će ga na tržištu učiniti prepoznatljivim, pa će se i po cijeni razlikovati od ostalih.

>> Dokle ste stigli s projektom prehrambeno-razvojnog centra u Strmendocu kod Trilja?

- Prehrambeno-razvojni centar dobio je međunarodnu akreditaciju i laboratorij je koji raspolaže najsuvremenijom tehnologijom, prostorno i kadrovski posve u skladu s pravilnicima. Prije nekoliko mjeseci imali smo kontrolu međunarodne inspekcije za utvrđivanje ispravnosti rada, metoda i postupaka. Dobili smo opet vrlo visoku ocjenu. Nažalost, naša je djelatnost u Hrvatskoj, izlaskom Zakona o hrani, stavljena izvan snage, jer smo ovlasticu dobili po starom Zakonu, pa imamo vakuum u djelovanju na tržištu. Kad je riječ o našoj hrvatskoj administraciji, već godinu i pol je za nas pasivno vrijeme rada na tržištu, iako je to vrlo visok trošak. U inozemstvu je vrlo teško naći takav primjer aljkavosti državne administracije.
Ipak idemo dalje. U fazi smo realizacije projekta nove tvornice proizvoda od povrća, ciljane kategorije i kvalitete, posebnosti. Nadamo se da će ti proizvodi biti jednako zanimljivi inozemnim tržištima, kao što je džem od suhih smokava. Ne očekujemo od države da poklanja novac, niti da se posebno angažira u direktnom poticanju poduzetničkih projekata. Od države se očekuje da gospodarsku logistiku postavi na najbolji mogući način i da omogući ili potiče ili modelira bankovni sustav u kojem bi proizvođači imali realne kredite za prilike u kojima se nalazi hrvatsko gospodarstvo i hrvatska proizvodnja. To ne možemo očekivati od komercijalnih banaka, naročito ne od onih u stranom vlasništvu. Niti mogu, niti znam riješiti to pitanje. Ako nemate realnih, adekvatnih izvora kredita za razvoj proizvodnje, pa čak ni za one proizvođače i proizvode koji imaju razvoj, inovativnost, izvoz, tržište i ljudski potencijal, onda se pitam kako se uopće mogu probuditi manje aktivni. Pitam se, kako je moguće postići željenu dinamiku hrvatskog gospodarstva, osobito kako povećati proizvodnju za izvoz. Očito se nešto mora mijenjati. Odgađanjem trenutka promjene, samo će se dalje smanjivati broj aktivnih poduzetnika, imat ćemo manje pozitivnih rezultata. Brže ćemo zaostajati za okruženjem, koje je vrlo dinamično.

                                                                                    (Izvor; Privredni  vjesnik)




Informacije: IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE

PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



Izrada web stranica
Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 


6. 5. 2024.