Istraživanje tržišta Poslovni izvještaji Internet marketing Izrada web stranica Imenici i baze podataka Poslovni ugovori Poslovni planovi za kredite Poslovne usluge i ponude Trgovačko posredovanje Poslovna psihologija Poslovni programi Oglasi i obavijesti Korisni linkovi Besplatno za poduzetnike Nove poslovne ponude
KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti...
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
Iako su pod svojevrsnim emgarbom zanimljivi detalji oko starta One Stop Shopa, projekta kojim Vlada kani održati obećanje poslovnoj zajednici da će ubrzati registraciju u prvoj fazi društava s ograničenom odgovornošću, a u potom i dioničkih društava. Poslovni dnevnik iz dobro upućenih izvora saznaje o zahuktalim aktivnostima i dogovorima Fine, statističara, javnih bilježnika i registarskih sudaca o posljednjim tehničkim detaljima kako bi “start” projekta, najavljen za 11. svibnja u Zagrebu, bio pun pogodak Vlade. Tako saznajemo da će delegaciju na otvaranju prvog One Stop Shop ureda predvoditi osobno premijer Ivo Sanader, a prvi šatler bit će otvoren u glavnoj poslovnici Financijske agencije koja se nalazi u Vukovarskoj. No već za desetak dana svečanost će se upriličiti u Splitu pa će dalmatinski poduzetnici biti drugi po redu u Hrvatskoj koji će dobiti svoj One Stop Shop centar u tamošnjoj poslovnici Fine. Do kraja ljeta poslovni ljudi mogu očekivati da će se tehnički i kardovski pripremiti za poslove brze registracije d.o.o.-a još 10 Fininih poslovnica koje se nalaze u vodećim hrvatskim centrima: Rijeka, Pula, Zadar, Karlovac, Varaždin, Slavonski Brod, Osijek itd. Dodajmo da je operativnim planom provedbe projekta za 2005. predviđeno da ove godine One Stop Shop urede dobije još između 20 i 30 poslovnica Fine u svim većim gradovima, s time da će dotad u Zagrebu vjerojatno proraditi još dva do tri centra. Navedeni planovi i zadani rokovi signaliziraju kako će za poslove registriranja novih privrednih subjekata već do kraja 2005. poduzetnici imati na raspolaganju impozantnu mrežu One Stop Shop šaltera u gotovo 50 poslovnica Fine diljem Hrvatske. Pritom valja napomenuti da se u nastavku projekta 2006. predviđa otvaranje One Stop Shop ureda u još 70 poslovnica Fine, što znači da bi daljnjim širenjem projekta po predviđenoj dinamici na kraju četverogodišnjeg roka koji je određen za implementaciju projekta, znači 2008., u Hrvatskoj radilo 150-ak Fininih šaltera u kojima se administracija pojavljuje u ulozi besplatnog servisa privrede. Za osnivače tvrtki, naime, pojednostavljivanje procedure osnivanja tvrtki ravno je poklonu. Kako investitori ne trebaju očekivati udar na džep budući da neće ni kunu više plaćati troškove registracije, čini se da će profitirati višestruko. Promjene u smanjivanju broja koraka registracije, a koje su navodno dogovorene posljednjih mjesec dana, svode posao osnivača na svega dva koraka koja moraju poduzeti radi dobivanja osnivačkih papira, što pak upućuje da bi doista mogli ostvariti nove uštede u vremenu. Vrijeme potrebno za registraciju navodno je uspješno svedeno na prosječnih tjedan dana. Po brzini i ažurnosti u registraciji tvrtki, Hrvatska bi mogla uskoro stići s dna na vrh rang-liste. To je, kako se priča, postignuto dodatnim pojednostavljivanjem procedure s kojim će javnost biti upoznata na svečanosti otvorenja. Naime, pored poznatog izbacivanja iz registracijske procedure nepotrebnih “papira” kao što je insolvencijska isprava, traženi su novi načini kako bi se vrijeme skratilo, a postupak pojednostavio. DOKUMENTACIJA Tako je od poznatog prijedloga iz veljače koji je pretpostavljao za osnivača obilazak tri institucije (Finu, javnog bilježnika i Trgovački sud), čini se, u međuvremenu otpala karika odlaska na sud, tako da poduzetnci ne bi morali osnivačku dokumentaciju nositi u sud nego bi Finina dostavna služba obavljala tu dostavu. Pojednostavljivanje je riješeno uvođenjem u lanac poslova koje na sebe preuzima Fina pa će se to realizirati preko kurirske dostave. Navodno se radi na još jednom koraku u ubrazanju procedure u Ministarstvu financija gdje se pripremaju propisati minimalne tehničke uvjete za javne bilježnike kako bi bili umreženi u infrastrukturu digitalnih potpisa. Dolazak osnivača u Finu, informiranje te prve aktivnosti traju jedan dan, sud prema zakonu mora riješiti predmet u najdalje 15 dana, ali se očekuje da će praksa biti dva do tri dana. Fina će vidjeti da je sud registrirao tvrtku jer će od suda dobivati dnevne izvatke društva. Jedan dan trajat će posao sa statističarima, a u petom danu dolaskom u Finu osnivač može otvoriti račun i regulirati odnosi s HZZO-om i HZMO-om. Fina će svoj financijski interes zadovoljiti putem provizija od svake uplate za sudske pristojbe i slično. No Fina ima i dugoročne interese kojima će nastojati pokriti ove troškove pa će, kako se govori, državi ponuditi nove podprojekte. Poduzetnik će na šalteru One Stop Shopa u Fini dobiti sve brošure o registraciji te upute i osnivačke obrasce. Nakon toga mora otići kod javnog bilježnika radi solemnizacije ugovora i ovjere potpisa. POSTUPAK Vraća se u Finu gdje predaje prijavu koju će Fina dostaviti sudu te ispunjava RPS obrazac (registar poslovnih subjekata) za državnu statistiku. Nakon toga Fina dostavlja dokumentaciju sudu koji rješava slučaj te šalje rješenje u sjedište društva, a Fina dobiva kopiju koju zajedno s RPS obrascom šalje DZS-u. Nakon što statističari tvrtku razvrstaju po NKD-u, šalju Fini rješenje o tom razvrstavanju. Fina zatim poziva osnivača da podigne svoju dokumentaciju. Tada on treba izvaditi pečat i staviti potpis na svoj žiroračun, no daljnju proceduru može nastaviti u Fini. (Dnevnik, 12.05.2005.) PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP
7. 5. 2024. |