Naslovna stranica Poslovnog foruma Pregled svih usluga i informacija za poduzetnike

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Imenici i baze podataka
Poslovni ugovori
Poslovni planovi za kredite
Poslovne usluge i ponude
Trgovačko posredovanje
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatno za poduzetnike
Nove poslovne ponude

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

Novosti


Pregled svih usluga za poduzetnike

SEARCH

Pregled najvažnijih zakona i propisa

Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web imenik


Google


WWW Poslovni Forum



KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Upiti, narudžbe, savjeti...


Ažurirano: 19. 7. 2025.


Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE

Neverbalna komunikacija

Osim riječima, velik dio našega komuniciranja odvija se na načine kojih gotovo nismo ni svjesni. To se događa u limbičkom sustavu mozga koji prethodi čovjekovu govoru. Razumijevanje tih neverbalnih znakova može biti presudno za međunarodno ophođenje.

U filmu 2001, Odiseja u svemiru, uvodni prizor sadrži primitivan jezik naših predaka. Uglavnom se sastoji od roktanja i prijetećih gesta. Znanost danas prihvaća da su se hominidi prvi put uspravili na dvije noge prije pet milijuna godina. Pećinsko slikarstvo, prvi doista složen oblik komuniciranja, staro je 100.000 godina. Ali homo sapiens tek je prije 50.000 godina verbalizirao riječi u rečenice.
Tako smo za vrijeme 99 posto postojanja naše vrste komunicirali roktanjem, stenjanjem, režanjem i gestama te ponekim crtežom na zidovima pećina. Stoga ne bi trebalo čuditi što velik dio našega autentičnog komuniciranja ostaje do danas u suštini neverbalan. Taj izraz obuhvaća sve načine komuniciranja osim pisane ili izgovorene riječi.
Velik dio neverbalnog komuniciranja prelazi sve međunarodne i lingvističke granice, ali neki njegovi dijelovi razlikuju se u pojedinim kulturama. U svakom slučaju, taj skriveni jezik nadopunjava izgovorenu riječ na načine koji se tek u posljednje vrijeme počinju bolje razumijevati. Ljudi koji dobro vladaju neverbalnim komuniciranjem vjerojatno funkcioniraju efikasnije u interkulturalnoj areni, jer nam neverbalno komuniciranje brzo daje ono što trebamo ustanoviti - ima li druga osoba povjerenja u nas, je li nam sklona i možemo li biti optimistični u pogledu ishoda susreta. Sve se to događa bez i jedne izgovorene riječi.
U proteklih 15 godina zanimanje za neverbalno komuniciranje naglo se povećava. Jedna od prvih knjiga o toj temi dosad je prodana u više od tri milijuna primjeraka. To zanimanje potječe iz tri izvora.
· Prvi je odmak od razmišljanja o menedžeru kao autokratu i organizaciji kao hijerarhiji. Odlučivati se treba kroz konzultacije i pregovore, a za organizaciju je potreban konsenzus. Dokaz tome su emocionalna inteligencija i timski rad kao sposobnosti koje su preduvjet za vođenje.
· Drugo, globalizacija uvelike povećava potrebu da ljudi nauče barem osnove neverbalnih jezika drugih društava. Postoje mnogi tekstovi koji posjetitelje upućuju u složenosti neverbalnog komuniciranja drugih zemalja.
· Treće, golem napredak u doprinosu vizualnih elemenata svakodnevnim komunikacijama širi neverbalni svijet, od višekanalne televizije preko videokonferencija do trenutačne fototelegrafije dostupne poklonicima mobilnih telefona.
Neverbalno komuniciranje uključuje način na koji koristimo govor - ne riječi, već način na koji su izgovorene - kako bismo postigli željeni rezultat (visina glasa, glasnoća, ton, brzina artikuliranja). Izražavanje licem i tijelom i pokreti ruku najvažniji su elementi, zato što ih ima veoma mnogo - samo je izraza lica 250.000. Ali ono obuhvaća i sve što ljudi rade kako bi stvorili dojam, recimo način odijevanja, kamo stavljaju stol i stolac u odnosu na vrata i kakav automobil voze.

Neverbalno komuniciranje i osjetila

Neverbalno komuniciranje obuhvaća sva osjetila, pri čemu svaki aspekt ima vlastito ime i svoje šampione. Glavne su kategorije: izgled (okulezija), pokret (kinezija), dodir (haptika), miris (olfatika), prostor (proksemija) i vrijeme (kronemija). “Šesto osjetilo” još je u fazi razvoja.
Većina podataka iz neverbalnog komuniciranja dešifrira se u limbičkom sustavu, ranom predverbalnom dijelu mozga koji upravlja emocijama i koji se nalazi izvan naše svjesne kontrole. Primjer snažnog podsvjesnog komunikatora je šarenica oka. Kad nešto privuče naše zanimanje, šarenica se širi. Te se promjene jedva mogu izmjeriti, ali učinak može biti dramatičan, jer time drugim ljudima djelujemo privlačnije. Velebilje je dobilo ime belladonna u Italiji 18. stoljeća zato što sok te biljke, koji sadrži atropin, širi zjenice pa donna postaje izrazitije bella. Neverbalno komuniciranje prenosi osjećaje, naša emocionalna stanja te našu spremnost da se angažiramo, da se borimo, da se povučemo i da vodimo ljubav ili da ratujemo.
O relativnoj snazi neverbalnog komuniciranja izrečene su mnoge tvrdnje. Edward T. Hall, autor knjige The Silent Language, procijenio je da 60 posto ukupnog komuniciranja ima neverbalan oblik. Daniel Goleman, poznat po izumu termina “emocionalna inteligencija”, smatrao je da se 90 posto naših prenosivih emocija izražava neverbalno.
Prema vjerojatno najprihvaćenijoj procjeni zasnovanoj na istraživanjima, kod komuniciranja licem u lice neverbalni oblici ostvaruju 60-80 posto učinka, a vokalizacija 20-30 posto. Obično se smatra da same riječi ne sadrže više od 10 posto vrijednosti primljene poruke. Jedan je razlog tome što većina ljudi zna da riječi mogu podjednako lako sadržavati laž kao i istinu, dok je neverbalno komuniciranje ili podsvjesno pa stoga potcijenjeno, ili se prihvaća kao autentična poruka. Kako je napisao Voltaire, “(Ils) n’emploient les paroles que pour deguiser leurs pensees.”

Odmjeravanje pogledima

Na svakom sastanku, geste i držanje, a iznad svega struktura lica (ljudi iščitavaju najrazličitije stvari iz onoga što je životno iskustvo utisnula na lice) i izražaji šifriraju se i dešifriraju velikom brzinom. Izbjegava li druga osoba pogledati vas u oči, gleda li kroz vas, uzvraća li vaš pogled ili vas prisiljava da prvi odvratite pogled? Svaka varijacija nosi skriveno značenje.
Izrazi lica odaju emotivno stanje onako kako to riječi ne mogu učiniti. Od Charlesa Darwina i Sigmunda Freuda do Desmonda Morrisa, promatrači su zaključili da postoji nekoliko emocija koje se izražavaju na jednak prepoznatljiv način posvuda u svijetu, od Kine do Norveške, neovisno o kulturi. To su sreća, tuga, iznenađenje, strah, ljutnja i gađenje. Svaka zahtijeva vlastite jedinstvene dispozicije otvaranja oka (i veličine šarenice), oblika usnica, obrva i čela. Istinski smijeh prepoznatljiv je kod beba od samo nekoliko tjedana. Lažan smijeh, onakav kakav ljudi u uslužnim djelatnostima ponekad moraju izvesti radi učinka, ali ga ne osjećaju, obično je četvrtast a ne vitičast i ne angažira oči (nema bora od smijeha). Neki ljudi imaju prirodno vedra lica s usnicama svinutma prema gore, dok su u drugih lica namrgođena. Nije lako povjerovati da su prvi ojađeni, a drugi nepopravljivi optimisti.




Informacije: www.poslovniforum.hr/internet/

PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



Izrada web stranica
Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 


19. 7. 2025.