
CMS - Raste moć oglašavanja na internetu |
Raste moć oglašavanja na internetu
Ulaganja u oglašavanje na internetu rastu iz godine u godinu, a sve važnije
postaju informacije o tome u kolikoj su mjeri oglasi na webu učinkoviti, dođu li
do dovoljnog broja korisnika te što oni misle o njima, objavio je T-com portal.
Upravo je to ove godine u brojnim državama Europe istraživala poljska tvrtka
Gemius S.A. Istraživanje, koje se za područje Hrvatske izvodi pod okriljem
agencije Prizma/Cati, ove godine je, pored mjerenja posjećenosti weba,
proučavalo i odnos posjetitelja prema oglašavanju na webu.
Podaci su prikupljeni za Poljsku, Češku, Slovačku, Estoniju, Latviju, Litvu,
Rumunjsku, Mađarsku i Ukrajinu, a sljedeće godine bit će dostupni i za hrvatsku
i slovensku javnost.
Prosjeci država govore da su posjetitelji weba složni u tome da je oglašavanje
na internetu učinkovit način oglašavanja proizvoda i usluga. U najvećoj mjeri s
tim se slažu Rumunji (53 posto ispitanih) i Slovaci (46 posto ispitanih).
Neovisno o tome iz koje su države, korisnici su najviše naklonjeni manje
agresivnim oblicima oglašavanja. Više od polovice svih ispitanika smatra da su
oglasi dosadni i da se prečesto pojavljuju, a njima su najmanje oduševljeni
Poljaci i Latvijci. Unatoč tome, većini korisnika weba klasični televizijski
oglasi čine se puno dosadnijima.
Polovica anketiranih smatra web oglase praktičnim izvorom informacija. Tako
misli čak 70 posto Rumunja, 62 posto Slovaka i 57 posto Čeha. Više od tri
četvrtine (77 posto) posjetitelja weba potvrdilo je da klikaju na web oglase, a
među njima najviše Poljaci (85 posto), Mađari (84 posto) i Rumunji (83 posto).
Korisnici weba smatraju se pragmatičnim i zahtjevnim potrošačima. Pored
mogućnosti kupovine produkata nakon klika na oglas, korisnici također cijene da
ih se preusmjeri na web trgovinu (35 posto), jer im to otvara priliku da potraže
dodatne informacije o traženim proizvodima i uslugama (tako prosječno misli 80
posto ispitanika). Mnogo korisnika je naglasilo da je baš to način koji najčešće
koriste za konačnu odluku pri kupovini.
Istraživanje odnosa prema web oglašavanju pokazuje da su elektronska pošta (61
posto svih ispitanika) i 'pop up' (56 posto) najprepoznatljiviji oblici web
oglašavanja. Oglašavanje preko elektronske pošte najčešće prepoznaju Slovenci
(69 posto) i Poljaci (67 posto), dok Mađari (67 posto) i Litvanci (63 posto) u
većoj mjeri prepoznaju 'pop up' oglašavanje.
Povećanjem upotrebe interneta raste moć i potencijal tržišta web oglašavanja, a
istraživanja upućuju na to da najveći učinak imaju neometajući, informativni i
multimedijski oglasi koji omogućuju da samo jednim potezom dođemo do daljnjih
informacija i mogućnosti kupovine.
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
IZRADA INTERNET STRANICA
IZRADA WEB STRANICA
AŽURIRANJE STRANICA
30. 7. 2025.
|
|