Naslovna
O nama
Tema 1
Tema 2
Tema 3
Tema 4
Tema 5
Tema 6
Linkovi
Kontakt
      

 Naručite izradu CMS-a!


POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
  Prostor za dodatni tekst ispod linkova što se može iskoristiti za neku važniju objavu...  


 

 Upiši traženi pojam
 
 

 Google Yahoo MSN

 
 
Milijuni ljudi svakodnevno koriste Internet za zabavu, posao, komunikaciju, reklamiranje, trgovinu, bankarstvo, istraživanje, itd. Budući da je Internet postao nezaobilazan u svakodnevici, biti on-line više nije luksuz već potreba bez koje se u 21. stoljeću jednostavno ne može. Internet je sredstvo poslovne komunikacije koje donosi dodatnu efikasnost i konkurentnost. U svijetu zasnovanom na računalnim mrežama, od ključne je važnosti da tvrtka ima vlastite web stranice. Stalna komunikacija unutar tvrtke i prema svijetu neophodna je za ozbiljno poslovanje. Ukoliko niste ponudu i potražnju, proizvode i usluge svojeg poduzeća ili obrta predstavili na Internetu, veliki dio potencijalnih kupaca i poslovnih partnera će Vas svakako zaobići. Putem interneta možete pružati podršku klijentima, primati komentare od posjetitelja vezane uz Vaš rad, usluge ili proizvode, istraživati tržište, prodavati proizvode i usluge posjetiteljima iz cijelog svijeta, 24 sata dnevno, brzo i jednostavno razmjenjivati poslovne dopise i dokumente itd. Poduzeća i obrtnici  koje danas svoju prodaju preusmjeravaju na online prodaju ili se isključivo bave takvom djelatnošću, brzo su shvatile da je to jedan od najisplativijih oblika poslovanja. U Hrvatskoj postoji već preko 1.000.000 registriranih korisnika Interneta. Bez obzira na profil Vašeg posla, ne možete ignorirati tu brojku. Biti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najjednostavniji način da svoje proizvode i usluge predstavite svojim potencijalnim korisnicima. Ako to ne učinite Vi, Vaši konkurenti svakako hoće. Dok putem reklame na TV-u ili u novinama o svojem proizvodu možete samo ukratko obavijestiti kupce, na Internetu, uz mnogo manje uloženog novca, omogućujete potencijalnim klijentima da dođu do mnogo detaljnijih informacija i to u bilo koje doba dana ili noći, 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Internet je suvremeni medij kojim možete ne samo doprijeti do šireg kruga kupaca, nego i saznati znatno više o njihovom ponašanju, željama i potrebama. Kada netko preko Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i neka zaključi da ste Vi oni s kojima želi poslovati! Zašto milijune posjetitelja prepuštati konkurenciji! Pored informacija o poduzeću ili obrtu, možete objaviti i odgovore na česta pitanja. Velika većina pitanja koje Vaši korisnici postavljaju se ponavljaju, tj. većina onih koji traže informaciju, pitaju isto. To su odgovori koje traže Vaši potencijalni kupci ili korisnici usluga prije poslovanja s Vama. Sva ta pitanja i odgovore možete objaviti putem Vaših web stranica, a djelatnika zaduženog za informacije zaposliti na drugim poslovima. Izračunajte koliko vremena dnevno provedete odgovarajući uvijek na ista pitanja. Već samo ušteda na tom vremenu, uveliko je veća od cijene izrade čak i vrlo opširnih web stranica sa dodatnim aplikacijama (npr. web shop). Putem e-maila jeftino, efikasno i brzo kontaktirati svoje dobavljače i saznati trenutne cijene i rokove isporuke, bez obzira gdje u svijetu se isti nalaze. Putem Web stranica i e-maila, Vi ste otvoreni za razgovor s poslovnim partnerima širom svijeta. Tiskali ste klasične papirnate brošure, kataloge, oglase i sl., ali prodaja nije povećana. Umjesto odaziva građana, jedino što dobivate je njihov bijes što im zatrpavate poštanske sandučiće. U čemu je greška? Pogrešna boja, cijena ili ponuda? Potrebno je izvršiti analizu tržišta i promijeniti strategiju. Pomoću web stranica ili e-maila možete od potencijalnih kupaca ili korisnika usluga zatražiti povratnu informaciju bez dodatnih troškova. - Tema 1 - Tema 2 - Tema 3 - Tema 4 - Tema 5 - Tema 6 - POKRETNI TEKST TAKOĐER MOŽETE SAMI DODATI PREKO VAŠEG ADMINISTRATORSKOG CONTROL PANELA

Tema 6
SKLAPANJE UGOVORA (25.05.2006.)
Kad je ugovor sklopljen
Ugovor je sklopljen kad su se ugovorne strane suglasile o bitnim sastojcima ugovora.

Obavezno sklapanje i obavezni sadržaj ugovora
Ako je netko po zakonu obavezan sklopiti ugovor, zainteresirana osoba može zahtijevati da se takav ugovor bez odgađanja sklopi.
Odredbe propisa kojima se, djelomično ili u cijelosti, određuje sadržaj ugovora sastavni su dijelovi tih ugovora te ih upotpunjuju ili stupaju na mjesto ugovornih odredbi koje nisu u skladu s njima.

Izjava volje
Volja za sklapanje ugovora može se izjaviti riječima, uobičajenim znacima ili drugim ponašanjem iz kojeg se sa sigurnošću može zaključiti o njezinu postojanju.
Izjava volje mora biti učinjena slobodno i ozbiljno.

Dozvola i odobrenje
Kad je za sklapanje nekog ugovora potrebna suglasnost treće osobe, ta suglasnost može biti dana prije sklapanja ugovora, kao dozvola, ili poslije njegova sklapanja, kao odobrenje, ako zakonom nije propisano što drugo.
Dozvola odnosno odobrenje moraju biti dani u obliku propisanom za ugovore za čije se sklapanje daju.

Pregovori
Pregovori što prethode sklapanju ugovora ne obvezuju i svaka ih strana može prekinuti kad god hoće.
Ali, strana koja je vodila pregovore bez namjere da sklopi ugovor odgovara za štetu nastalu vođenjem pregovora.
Odgovara za štetu i strana koja je vodila pregovore u namjeri da sklopi ugovor pa odustane od te namjene bez osnovanog razloga i time drugoj strani uzrokuje štetu.
Ako se drugačije ne sporazumiju, svaka strana snosi svoje troškove oko priprema za sklapanje ugovora, a zajedničke troškove snose na jednake dijelove.

Vrijeme i mjesto sklapanja ugovora
Ugovor je sklopljen onog časa kad ponudilac primi izjavu ponuđenog da prihvaća ponudu.
Smatra se da je ugovor sklopljen u mjestu u kojem je ponudilac imao svoje sjedište odnosno prebivalište u trenutku kad je učinio ponudu.

Ponuda
Ponuda je prijedlog za sklapanje ugovora učinjen određenoj osobi, koji sadrži sve bitne sastojke ugovora tako da bi se njegovim prihvaćanjem mogao sklopiti ugovor.
Ako su ugovorne strane nakon postignute suglasnosti o bitnim sastojcima ugovora ostavile neke sporedne točke za kasnije, ugovor se smatra sklopljenim, a sporedne točke, ako sami ugovaratelji ne postignu suglasnost o njima, uredit će sud vodeći računa o prethodnim pregovorima, utvrđenoj praksi između ugovaratelja i običajima.

Prijedlog za sklapanje ugovora učinjen neodređenom broju osoba koji sadrži bitne sastojke ugovora čijem je sklapanju namijenjen važi kao ponuda ako drugačije ne proizlazi iz okolnosti slučaja ili običaja.

Izlaganje robe
Izlaganje robe s naznakom cijene smatra se kao ponuda ako drugačije ne proizlazi iz okolnosti slučaja ili običaja.

Slanje kataloga i oglasa
Slanje kataloga, cjenika, tarifa i drugih obavijesti te oglasi dani štampom, lecima, radiom, televizijom ili na koji drugi način ne predstavljaju ponudu za sklapanje ugovora, nego samo poziv da se učini ponuda pod objavljenim uvjetima.
Ali će pošiljalac takvih poziva odgovarati za štetu koju bi pretrpio ponudilac ako bez osnovanog razloga nije prihvatio njegovu ponudu.

Učinak ponude
Ponudilac je vezan ponudom izuzev ako je svoju obvezu da održi ponudu isključio ili ako to isključenje proizlazi iz okolnosti posla.
Ponuda se može opozvati samo ako je ponuđeni primio opoziv prije primitka ponude ili istovremeno s njom.

Do kada ponuda obvezuje
Ponuda u kojoj je određen rok za njezino prihvaćanje obvezuje ponudioca do isteka tog roka.
Ako je ponudilac u pismu ili telegramu odredio rok za prihvaćanje, smatrat će se da je taj rok počeo teći od datuma naznačenog u pismu;. odnosno od dana kad je telegram predan pošti.
Ako pismo nije datirano, rok za prihvaćanje ponude teče od dana kad je pismo predano pošti.
Ponuda učinjena odsutnoj osobi u kojoj nije određen rok za prihvaćanje vezuje ponudioca za vrijeme koje je redovno potrebno da ponuda stigne ponuđenom, da je on razmotri, o njoj odluči i da odgovor o prihvaćanju stigne ponudiocu.

Forma ponude
Ponuda ugovora za čije sklapanje zakon zahtijeva posebnu formu obvezuje ponudioca samo ako- je učinjena u toj formi.
Isto važi i za prihvaćanje ponude.

Prihvaćanje ponude
Ponuda je prihvaćena kad ponudilac primi iz javu ponuđenog da prihvaća ponudu.
Ponuda je prihvaćena i kad ponuđeni pošalje stvar ili plati cijenu te kad učini neku drugu radnju koja se na temelju ponude, prakse utvrđene između zainteresiranih strana ili običaja može smatrati kao izjava o prihvaćanju.
Prihvaćanje se može opozvati ako ponudilac primi izjavu o opozivanju prije izjave o prihvaćanju ili istovremeno s njom.

Prihvaćanje neposredne ponude
Ponuda učinjena prisutnoj osobi smatra se odbijenom ako nije prihvaćena bez odgađanja, izuzev ako iz okolnosti proizlazi da ponuđenom pripada stanoviti rok za razmišljanje.
Ponuda učinjena telefonom, teleprinterom ili neposrednom radio-vezom smatra se kao ponuda prisutnoj osobi.

Prihvaćanje ponude s prijedlogom da se izmijeni
Ako ponuđeni izjavi da prihvaća ponudu i istovremeno predloži da se ona a nečemu izmijeni ili dopuni, smatra se da je ponudu odbio i da je sa svoje strane učinio drugu ponudu svome prijašnjem ponudiocu.

Šutnja ponuđenog
Šutnja ponuđenog ne znači prihvaćanje ponude.
Nema učinak odredba u ponudi da će se šutnja ponuđenog ili neko drugo njegovo propuštanje (na primjer, ako ne odbije ponudu u određenom roku ili ako poslanu stvar o kojoj mu se nudi ugovor ne vrati u određenom roku i sl.) smatrati kao prihvaćanje.
Ali, kad ponuđeni stoji u stalnoj poslovnoj vezi s ponudiocem u pogledu određene robe, smatra se da je prihvatio ponudu koja se odnosi na takvu robu ako je nije odmah ili u ostavljenom roku odbio.
Isto tako, osoba koja se ponudila drugom da izvršava njegove naloge za obavljanje određenih poslova, a i osoba u čiju poslovnu djelatnost spada obavljanje takvih naloga, dužna je izvršiti dobiveni nalog ako ga nije odmah odbila.
Ako u slučaju naprijed navedenom ponuda odnosno nalog nije odbijen, smatra se da je ugovor sklopljen u trenutku kad je ponuda odnosno nalog stigao ponuđenom.

Zakašnjelo prihvaćanje i zakašnjela dostava izjave o prihvaćanju
Prihvaćanje ponude izvršeno sa zakašnjenjem smatra se kao nova ponuda od strane ponuđenog.
Ali, ako je izjava o prihvaćanju koja je učinjena pravodobno stigla ponudiocu nakon isteka roka za prihvaćanje, a ponudilac je znao ili je mogao znati da je izjava otposlana pravodobno, ugovor je sklopljen.
Ipak, ugovor u takvom slučaju nije sklopljen ako ponudilac odmah, a najkasnije prvoga idućeg radnog dana poslije primitka izjave ili i prije primitka izjave, a nakon proteka roka za prihvaćanje ponude, obavijesti ponuđenoga da se zbog zakašnjenja ne smatra vezan svojom ponudom.

Smrt ili nesposobnost jedne strane
Ponuda ne gubi učinak ako je smrt ili nesposobnost jedne strane nastupila prije njezina prihvaćanja, izuzev ako suprotno proizlazi iz namjere strana, običaja ili prirode posla.

Predugovor
Predugovor je takav ugovor kojim se preuzima obveza da se kasnije sklopi drugi, glavni ugovor.
Propisi o formi glavnog ugovora važe i za predugovor ako je propisana forma uvjet pravovaljanosti ugovora.
Predugovor obvezuje ako sadrži bitne sastojke glavnog ugovora.

Na zahtjev zainteresirane strane sud će naložiti drugoj strani koja odbija pristupiti sklapanju glavnog ugovora da to uradi u roku koji će joj odrediti.

Sklapanje glavnog ugovora može se zahtijevati u roku od šest mjeseci od isteka roka predviđenog za njegovo zaključenje, a ako taj rok nije predviđen, onda od dana kad je prema prirodi posla i okolnostima ugovor trebalo da bude sklopljen.

Predugovor ne obvezuje ako su se okolnosti od njegova sklapanja toliko izmijenile da ne bi bio ni zaključen da su takve okolnosti postojale u to vrijeme.


 
 
 
Pretraži stranice


 

 
Upiši se u Mailing listu
Ime:
E-mail:

 

 
Pošalji preporuku
E-mail primatelja

Vaše ime i prezime

Vaša dodatna poruka


 
Anketa
Koliko je oglašavanje na internetu potrebno?
Neophodno
Služi svrsi
Nije potrebno
Rezultati

 
Online korisnika: 1726
Ažurirano: 9. 8. 2025.
Design & Hosting
Poslovni forum d.o.o.
 

 
 
Poslovni forum d.o.o.
Dodatni prostor za važniju informaciju ili naznake kontakta