POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

AGENCIJA ZA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA

3818

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja na temelju članaka 34. i 35. stavka 1. točke 2. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 122/03) i članka 219. stavka 1. i 2. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91 i 103/96), radi ispravljanja greške u rješenju, po službenoj dužnosti, temeljem odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja sa 95. sjednice, održane 12. prosinca 2007., donosi sljedeći

ZAKLJUČAK

I. U rješenju Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, klase: UP/I-030-02/2006-01/39, urbroja: 580-02-07-62-152, od 24. rujna 2007., ispravlja se sljedeća greška:
U točki 2.4. obrazloženja predmetnog rješenja, pod naslovom: »Usmena rasprava«, umjesto:
»Pozivi za usmenu raspravu održanu 8. svibnja 2007. upućeni su svim strankama u postupku, kao i drugim osobama za koje je Agencija smatrala da imaju određena saznanja o predmetu ovoga postupka, a koje su saslušane u svojstvu svjedoka i to: Snježana Rebić rukovoditeljica Komercijalnog sektora Autopoduzeća Imotski d.d., u stečaju, za Udrugu prometa, Hrvatske udruge poslodavaca, Ivan Križanović, predsjednik, za Grupaciju putničkog prometa, Udruženje cestovnog prometa, Sektor za promet i veze, Hrvatske gospodarske komore, Berislav Saraja, predsjednik, za Hrvatsku obrtničku komoru, Ceh prijevoznika, Juraj Šnidarić, predsjednik.«
mora stajati:
»Pozivi za usmenu raspravu održanu 8. svibnja 2007. upućeni su svim strankama u postupku, kao i drugim osobama za koje je Agencija smatrala da imaju određena saznanja o predmetu ovoga postupka, a koje su saslušane u svojstvu svjedoka i to: Snježana Rebić rukovoditeljica Komercijalnog sektora Autopoduzeća Imotski d.d., u stečaju, za Udrugu prometa, Hrvatske udruge poslodavaca, Ivan Križanović, predsjednik, za Grupaciju putničkog prometa, Udruženje cestovnog prometa, Sektor za promet i veze, Hrvatske gospodarske komore, Berislav Saraja, predsjednik.«
II. Ispravka iz točke I. izreke ovog zaključka bit će upisana u izvornik rješenja u obliku bilješke.
III. Ovaj zaključak bit će objavljen u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

Rješenjem Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija), klase: UP/I-030-02/2006-01/39, urbroja: 580-02-07-62-152, od 24. rujna 2007., utvrđeno je da je četrnaest (14) poduzetnika, autobusnih prijevoznika, i to: Autobusni promet d.d., sa sjedištem u Varaždinu, Koprivnička 2, Autoprometno poduzeće d.d. za prijevoz putnika i robe, sa sjedištem u Požegi, Industrijska 2, Autopoduzeće Imotski d.d., u stečaju, sa sjedištem u Imotskom, Kralja Zvonimira 75, Autopoduzeće Imotski d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Heinzelova 61, Autotransport d.d., sa sjedištem u Šibeniku, Draga 14, Autotransport Karlovac d.d. prijevoz-trgovina-turizam, sa sjedištem u Karlovcu, Gažanski trg 8, Croatia Zadar-line d.d. za prijevoz putnika u cestovnom prometu, turizam i trgovinu, u stečaju, sa sjedištem u Zadru, Benkovačka cesta bb, Croatia bus d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Heinzelova 61, Čazmatrans-prijevoz d.o.o. za prijevoz i usluge, sa sjedištem u Čazmi, Milana Novačića 8, Denibus d.o.o. za trgovinu, posredovanje, ugostiteljstvo i promet, sa sjedištem u Zmijavcima, Zmijavci bb, Larus d.o.o., sa sjedištem u Zadru, Široka ulica 6, Promet d.o.o. za prijevoz putnika, sa sjedištem u Makarskoj, Ulica A. Starčevića 30, Samoborček d.o.o. za prijevoz putnika i robe, turizam i trgovinu, sa sjedištem u Samoboru, Dobriše Cesarića 26, Vojvodić promet, obrt sa sjedištem u Blatu, 71. ulica 7, izričitim dogovorom, odnosno usklađenim djelovanjem izravno utvrdilo fiksne prodajne cijene autobusnih karata, s njihovom istovremenom primjenom, počevši od 1. srpnja 2006., unatoč različitim troškovima spomenutih poduzetnika pri pružanju usluga javnog linijskog prijevoza putnika autobusima u unutarnjem cestovnom prometu na linijama Zagreb – Split i Split – Zagreb kao i na linijama Zagreb – Šibenik i Šibenik – Zagreb. Time su rečeni poduzetnici sklopili zabranjeni sporazum, u smislu članka 9. stavka 1. točke 1. ZZTN, a koji je sukladno odredbi članka 9. stavka 2. ZZTN, ex lege ništav.
Naknadnim uvidom u sadržaj navedenog rješenja, utvrđeno je da je, u točki 2.4. obrazloženja predmetnog rješenja, pod naslovom: »Usmena rasprava«, omaškom napisano da je među saslušanim svjedocima bio i, cit: »….za Hrvatsku obrtničku komoru, Ceh prijevoznika, Juraj Šnidarić, predsjednik.
Naime, Agencija zbog ekonomičnosti postupka, a poštujući načelo materijalne istine, istoga nije saslušala.
S obzirom na navedeno, a budući da je riječ o očitoj i nenamjernoj grešci u citiranom tekstu obrazloženja predmetnog rješenja, Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja je, na 95. sjednici, održanoj 12. prosinca 2007., temeljem ovlasti iz članaka 34. i 35. stavka 1. točke 2. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 122/03; dalje: ZZTN) i članka 219. stavka 1. i 2. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91 i 103/96; dalje: ZoUP), donijelo odluku o ispravljanju navedene greške u rješenju, klase: UP/I-030-02/2006-01/39, urbroja: 580-02-07-62-152, od 24. rujna 2007.
Stoga je Agencija, temeljem odluke Vijeća, odlučila kao u točki I. izreke ovoga zaključka.
II. Člankom 219. stavkom 2. ZoUP propisano je da se bilješka o ispravku rješenja upisuje u izvornik rješenja.
Kako je Agencija predmetni zaključak donijela radi ispravka greške u predmetnom rješenju, Agencija je, temeljem odluke Vijeća, odlučila kao u točki II. izreke ovoga zaključka.
III. Budući da je rješenje Agencije, klase: UP/I-030-02/2006-01/39, urbroj: 580-02-07-62-152, od 24. rujna 2007., u smislu odredbe članka 59. stavka 1. ZZTN, objavljeno u »Narodnim novinama«, stoga će se i zaključak o ispravci greške iz predmetnog rješenja objaviti u »Narodnim novinama«.
Slijedom navedenog Agencija je, temeljem odluke Vijeća, odlučila kao u točki III. izreke ovoga zaključka.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ovog zaključka nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Repub­like Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog zaključka.

Klasa: UP/I-030-02/2006-01/39
Urbroj: 580-02-07-64-182
Zagreb, 12. prosinca 2007.

Predsjednica Vijeća
za zaštitu tržišnog natjecanja
Olgica Spevec, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga