POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA LJEKARNIČKA KOMORA

2672

Na temelju članka 35. točke 12. Zakona o ljekarništvu (»Narod­ne novine« 121/03) Vijeće Hrvatske ljekarničke komore je na svojoj 26/83 sjednici dana 14. lipnja 2007. godine donijelo

ODLUKU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O NAČINU OBLIKOVANJA MALOPRODAJNIH CIJENA LIJEKOVA I DRUGIH SREDSTAVA KOJI NISU PREDMET UGOVARANJA SA HZZO-om

Članak 1.

U Odluci o načinu oblikovanja maloprodajnih cijena lijekova i drugih sredstava koji nisu predmet ugovaranja sa HZZO-m (»Narod­ne novine« 38/07), članak II. mijenja se i glasi:
Maloprodajna cijena gotovog lijeka, galenskog pripravka, magistralnog pripravka jest prodajna cijena na malo s porezom na dodanu vrijednost.
Sastavni dio cijene gotovog lijeka je vrijednost maloprodajne marže prema modelu diferencirane marže.
Sastavni dio cijene galenskog i magistralnog pripravka je usluga izrade magistralnog ili galenskog pripravka prema tablici »Ljekarnički postupci« (Dijagnostički i terapijski ljekarnički postupci, »Narodne novine« 15/92; 29/93; 31/95; 3/2000; 18/2000; 118/01; 44/02; 76/02; 85/02; 92/02 i 11/03).
Ljekarna je obvezna u maloprodajnu cijenu galenskog i magistralnog pripravka ugraditi uslugu izdavanja šifre 70010 iz »Ljekarničkih postupaka«.
Vrijednost boda koji se primjenjuje u izračunu cijene za galenske i magistralne pripravke prema »Ljekarničkim postupcima« utvrđuje Vijeće komore na prijedlog Povjerenstva za ekonomska pitanja HLJK.
Mjerila za određivanje vrijednosti boda su sljedeća:
– vrijednost ljekarničkog rada
– ostali prosječni troškovi rada i poslovanja.

Članak 2.

Članak III. mijenja se i glasi:

OBLIKOVANJE MALOPRODAJNE CIJENE GOTOVIH LIJEKOVA

Najmanji iznos marže: 10%
Najviši iznos marže: 35%
Iznimno za citostatike, lijekove protiv AIDS-a i lijekove koji se izdaju u dugotrajnoj terapiji (npr. hepatitis C, liječenje steriliteta i dr.) primjenjuje se iznos maloprodajne marže najmanje 2% a najviše prema prihvaćenom modelu diferencirane marže.
U posebnim (izvanrednim) stanjima (epidemije, pandemije i sl.) HLJK može odrediti poseban iznos maloprodajne marže za gotove lijekove koji odstupa od utvrđenog načina izračuna.
Kod izdavanja lijekova zdravstvenim ustanovama i pravnim osobama na narudžbenicu, ili su predmet ugovaranja putem javnog natječaja dopušteno je odstupanje od 10% od maloprodajne marže prema ovoj odluci.
Na uvjete plaćanja ljekarna može odobriti najviše iznos popusta od 10%.

MALOPRODAJNE DIFERENCIRANE MARŽE ZA GOTOVE L1JEKOVE OD 10 – 35%

Cijena lijeka na veliko
po pakiranju (u kn)

MARŽA

0,00 – 100,00

35 %

100,01 – 200,00

30 %

200,01 – 300,00

25%

300,01 – 500,00

20%

500,01 – 1000,00

15%

Iznad 1000,01

10%

Maloprodajne diferencirane marže za gotove lijekove u slobodnoj prodaji od 10 – 35% ne primjenjuju se na gotove lijekove koji sukladno rješenju Agencije za lijekove i medicinske proizvode mogu biti u prometu u specijaliziranim prodavaonicama na malo lijekovima (lijekovi s režimom izdavanja BRX).

Članak 3.

Članak IV. mijenja se i glasi:
Cijena galenskih i magistralnih pripravaka izračunava se korištenjem bod sustava tj. »Dijagnostičkih i terapijskih ljekarničkih postupaka objavljenih u »Narodnim novinama« broj 15/92; 29/93; 31/95; 3/2000; 18/2000; 118/01; 44/02; 76/02; 85/02; 92/002; 11/03; ili norma sata.
Vrijednost boda utvrđuje se u iznosu od:
– najmanje u iznosu vrijednosti boda za HZZO.
Vrijednost norma sata utvrđuje se u iznosu od:
– najmanje u iznosu od 60,00 kn.

Članak 4.

Ova Odluka objavljuje se u »Narodnim novinama« i stupa na snagu osmog dana od objave.

Urbroj: 04-609/1-07
Zagreb, 14. lipnja 2007.

Predsjednik Vijeća
Hrvatske ljekarničke komore
Vesna Košćak, mr. pharm., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga