|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA
2122
Na temelju članka 38., stavka 4. Zakona o stočarstvu (»Narodne novine« br.
70/97, 36/98, 153/03 i 132/06) i članka 94. stavka 2. Zakona o hrani (»Narodne
novine« br. 46/07) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva,
donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O KAKVOĆI JAJA
Članak 1.
U Pravilniku o kakvoći jaja (»Narodne novine« br. 115/06) u članku 2., podstavak
2. i 3. brišu se.
Članak 2.
Članak 14. mijenja se i glasi:
»(1) Jaja »A« klase moraju se označiti proizvođačkim kodom koji se sastoji od
sljedećih oznaka:
– podatak o načinu uzgoja peradi izražen brojem sukladno članku 22. stavku 2.
ovoga Pravilnika,
– države podrijetla (za Republiku Hrvatsku - RH),
– broja proizvođača.
(2) Broj proizvođača iz stavka 1. ovoga članka dodjeljuje se proizvođaču
prilikom registracije koja se obavlja na temelju posebnoga propisa.
(3) Proizvođački kod iz stavka 1. ovoga članka mora biti visok najmanje 2 mm.
(4) Ako se jaja prodaju nezapakirana značenje proizvođačkog koda iz stavka 1.
ovoga članka mora se pokazati na posebno izloženoj obavijesti koja se nalazi
pokraj police s jajima.«
Članak 3.
U članku 15. stavku 1. u podstavku 2. iza riječi: »klasa jaja« dodaju se riječi:
»,odnosno težinski razred«.
Članak 4.
U članku 16., stavak 2. mijenja se i glasi:
»(2) Oznaka za jaja »B« klase je slovo B koje je najmanje 5 mm visoko«.
Članak 5.
U članku 17., stavku 1., podstavak 2. mijenja se i glasi:» – broj odobrenoga
pakirnog centra,«
Iza stavka 1. dodaje se novi stavak 2. koji glasi:
»(2) Velika i mala pakiranja jaja, čak i ako su dio velikih pakiranja, moraju na
unutarnjoj ili vanjskoj strani pakiranja imati obrazloženje oznaka koje
sačinjavaju proizvođački kod.«
Dosadašnji stavak 2. postaje stavak 3.
Članak 6.
U cijelom tekstu Pravilnika riječi: »i oprana jaja« u odgovarajućem padežu,
brišu se.
Članak 7.
U članku 44. stavak 2. mijenja se i glasi:
»(2) Ambalaža označena sukladno propisu iz članka 43. ovoga Pravilnika može se
stavljati na tržište najkasnije do 31. ožujka 2008. godine.«
Članak 8.
U članku 45. riječi: »1. srpnja 2007. godine« zamjenjuju se riječima: »1.
siječnja 2008. godine.«
Članak 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 1. siječnja 2008. godine.
Klasa: 011-02/07-01/47
Urbroj: 525-1-07-1
Zagreb, 20. lipnja 2007.
Ministar
Petar Čobanković, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|