|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI
1746
Na temelju članka 47. stavka 3. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (»Narodne novine«,
br. 121/03, 48/05 i 85/06) ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi
PRAVILNIK
O KATEGORIZACIJI MEDICINSKO-TEHNIČKE OPREME ZDRAVSTVENIH USTANOVA
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom propisuju uvjeti za kategorizaciju medicinsko-tehničke
opreme zdravstvenih ustanova, uključujući uvjete pod kojima se nabavlja
medicinsko-tehnička oprema zdravstvenih ustanova.
Članak 2.
Uvjeti u pogledu vrste medicinsko-tehničke opreme za pojedine zdravstvene
djelatnosti propisuju se pravilnikom o minimalnim uvjetima u pogledu prostora,
radnika i medicinsko-tehničke opreme za obavljanje zdravstvene djelatnosti.
Članak 3.
Zdravstvene ustanove čiji je osnivač Republika Hrvatska i županija prioritete
za nabavu medicinsko-tehničke opreme utvrđuju sljedećim redoslijedom:
1. nabava opreme u cilju zanavljanja opreme starije od osam godina;
2. nabava opreme za primjenu nove tehnologije uz suglasnost Hrvatskog zavoda za
zdravstveno osiguranje;
3. nabava opreme prema ugovorenoj strukturi pružanja zdravstvenih usluga
sukladno sklopljenom ugovoru o provođenju zdravstvene zaštite s Hrvatskim
zavodom za zdravstveno osiguranje.
Za svaku nabavu opreme zdravstvenih ustanova iz stavka 1. ovoga članka, bez
obzira na izvor financiranja, a čija je vrijednost iznad 1.000.000,00 kuna,
potrebno je ishoditi suglasnost ministra nadležnog za zdravstvo.
Članak 4.
Sva medicinsko-tehnička oprema koju uvoze zdravstvene ustanove ne smije biti
starija od pet godina.
Članak 5.
Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Naredba o uvjetima
nabavke određene medicinsko-tehničke opreme (»Narodne novine«, br. 26/97 i
51/97) te članak 57. Pravilnika o minimalnim uvjetima u pogledu prostora,
radnika i medicinsko-tehničke opreme za obavljanje zdravstvene djelatnosti (»Narodne novine«, br.
90/04).
Članak 6.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/07-04/21
Urbroj: 534-07-07-1
Zagreb, 23. svibnja 2007.
Ministar
zdravstva i socijalne skrbi
doc. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|