POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

1233

Temeljem članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« br. 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

PRAVILNIK

O POSTUPKU HOMOLOGACIJE TRAKTORA ZA POLJOPRIVREDU I ŠUMARSTVO S OBZIROM NA RETROVIZORE TPV 303 (IZDANJE 00)(*)

Članak 1.

Ovim Pravilnikom uređuje se postupak homologacije traktora za poljoprivredu i šumarstvo kategorija T i C (1) s obzirom na retrovizore i njihovu ugradbu.

Članak 2.

Tehnički zahtjevi u postupku homologacije navedeni su u Prilogu koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika, a postupak homologacije u člancima 8. – 10. Pravilnika o homologaciji tipa traktora za poljoprivredu i šumarstvo.

Članak 3.

Tijelo nadležno za homologaciju traktora za poljoprivredu i šumarstvo u smislu odredaba ovoga Pravilnika je Državni zavod za mjeriteljstvo (u daljnjemu tekstu: Zavod).

Članak 4.

Zavod će dodijeliti certifikat o homologaciji tipu traktora s obzirom na retrovizore i njihovu ugradbu ako taj tip traktora zadovoljava zahtjeve iz Priloga.

Članak 5.

Novi traktori s obzirom na retrovizore i njihovu ugradbu mogu se homologirati, uvoziti i stavljati na tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovoga Pravilnika i njegova Priloga.

Članak 6.

Zavod može ovlastiti pravnu ili fizičku osobu za obavljanje poslova tehničke službe ako ta osoba ispunjava sljedeće uvjete:
– da zadovoljava zahtjeve norme HRN EN ISO/IEC 17025 za osposobljenost ispitnih laboratorija za područje ispitivanja prema zahtjevima ovoga Pravilnika
– da može dokazati poznavanje metoda i postupaka ispitivanja sadržanih u Prilogu.
– da ima najmanje jednoga djelatnika školske spreme VII/1 strojarskog smjera

Članak 7.

Odredbe članka 5. ovoga Pravilnika primjenjivat će se od 1. listopada 2007. godine za sva nova vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.

Članak 8.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od njegove objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-02/2
Urbroj: 558-04/2-07-1-AD
Zagreb, 23. ožujka 2007.

Ravnatelj
Državnog zavoda za mjeriteljstvo
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.

_______
(*) Pravilnik preuzima sadržaj Direktive Vijeća 74/346/EEZ o usklađivanju zakonodavstva država članica koje se odnosi na retrovizore traktora na kotačima za poljoprivredu i šumarstvo, s uključenim izmjenama i dopunama u direktivama 82/890/EEZ, 97/54/EZ i 98/40/EZ.
(1) Definicija vozila i kategorizacija dani su u točki 4. članka 4. Pravilnika o homologaciji tipa traktora za poljoprivredu i šumarstvo (»Narodne novine« br. 15/06).


PRILOG

1. DEFINICIJE
1.1. »Retrovizor« označava svaki uređaj koji je namijenjen da omogući jasan pogled unatrag unutar vidnoga polja geometrijski određena u točki 2.5., kojega u razumnim granicama ne zaklanjaju sastavni dijelovi traktora ili sami putnici u trak­toru.
1.2. »Unutrašnji retrovizor« označava uređaj određen u točki 1.1. koji je ugrađen u kabini ili okviru traktora.
1.3. »Vanjski retrovizor« označava uređaj određen u točki 1. koji je ugrađen na bilo kojem dijelu vanjske površine traktora.
1.4. »Razred retrovizora« označava sve retrovizore koji imaju jednu ili više zajedničkih značajka ili funkcija. Unutrašnji retrovizori razvrstani su u razred I., a vanjski u razred II.
2. ZAHTJEVI ZA UGRADBU
2.1. Opći zahtjevi
2.1.1. Traktori mogu biti opremljeni samo retrovizorima razreda I. ili II. koji nose oznaku homologacije tipa propisanu u Pravilniku TPV 108.
2.1.2. Retrovizori moraju biti učvršćeni tako da ostanu nepomični u uobičajenim uvjetima uporabe.
2.2. Broj
Svi traktori moraju biti opremljeni najmanje jednim vanjskim retrovizorom ugrađenim na lijevoj strani traktora u državama članicama u kojima se promet odvija desnom stranom, a na desnoj strani traktora u državama članicama u kojima se promet odvija lijevom stranom.
2.3. Položaj
2.3.1. Vanjski retrovizor mora biti ugrađen tako da vozač iz svojeg sjedala u uobičajenu položaju u vožnji jasno vidi dio ceste određen u točki 2.5.
2.3.2. Vanjski retrovizor mora biti vidljiv kroz dio vjetrobranskog stakla koji prekrivaju brisači ili kroz bočne prozore ako su ugrađeni na traktoru.
2.3.3. Retrovizori ne smiju stršiti izvan vanjskoga dijela nadogradnje traktora ili skupa traktora i prikolice znatno više nego što je potrebno za zadovoljavanje vidnoga polja utvrđenag u točki 2.5.
2.3.4. Kad je razmak od donjeg ruba vanjskog retrovizora do tla manji od 2 m kad je traktor opterećen, taj retrovizor ne smije stršiti više od 0,2 m izvan vanjske širine traktora ili skupa traktora i prikolice izmjerene bez retrovizora.
2.3.5. U vezi sa zahtjevima u točkama 2.3.3. i 2.3.4., retrovizori mogu stršiti izvan najveće dopuštene širine traktora.
2.4. NAMJEŠTANJE
2.4.1. Svaki unutrašnji retrovizor mora biti takav da ga vozač može namještati iz svojeg sjedala.
2.4.2. Vozač mora moći namještati vanjski retrovizor iz unutrašnjosti vozila kad su vrata zatvorena, a otvoren prozor. Međutim zrcalo mora biti moguće izvana učvrstiti u određenome položaju.
2.4.3. Zahtjevi iz točke 2.4.2. ne primjenjuju se na vanjske retrovizore koji se nakon pomicanja mogu automatski vratiti u svoj prijašnji položaj ili se mogu vratiti u svoj prijašnji položaj bez uporabe alata.
2.5. Vidna polja
2.5.1. Države članice u kojima se promet odvija desnom stranom
Vidno polje lijevoga vanjskog retrovizora mora biti takvo da vozač može vidjeti unatrag najmanje ravni vodoravni dio ceste do horizonta, koji se nalazi lijevo od ravnine usporedne sa središnjom vertikalnom uzdužnom ravninom i koja prolazi kroz krajnju lijevu točku vanjske širine traktora ili skupa trak­tora i prikolice.
2.5.2. Države članice u kojima se promet odvija lijevom stranom
Vidno polje desnoga vanjskog retrovizora mora biti takvo da vozač može vidjeti unatrag najmanje ravni vodoravni dio ceste do horizonta, koji se nalazi desno od ravnine usporedne sa središnjom vertikalnom uzdužnom ravninom i koja prolazi kroz krajnju desnu točku vanjske širine traktora ili skupa trak­tora i prikolice.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga