POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

955

Na temelju članka 17. stavka 2., članka 18. stavka 2., članka 49. stavka 1. točke 1., 2. 3. i 5. i članka 58. stavka 3. Zakona o morskom ribarstvu (»Narodne novine«, br. 74/94, 57/96 i 48/05) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

NAREDBU

O RIBOLOVU TUNA – Thunnus thynnus

Članak 1.

Radi racionalnog gospodarenja i zaštite tuna – Thunnus thynnus (u daljnjem tekstu: tuna) ovom Naredbom propisuje se:
– vrste ribolovnih alata kojima je dopušten ribolov tuna i način uporabe pojedinih ribolovnih alata;
– dopuštena količina ulova tuna u gospodarskom ribolovu na moru za 2007. godinu (u daljnjem tekstu: izlovna kvota tuna);
– podjela i način podjele izlovne kvote tuna po ribolovnim alatima;
– oblik, sadržaj i način dostavljanja obrazaca s podacima o ulovu, prijevozu i zaprimanju tuna na uzgajalištu u svrhu uzgoja koje su obvezne dostavljati sljedeće fizičke i pravne osobe: ovlaštenici povlastice za gospodarski ribolov na moru koji obavljaju ribolov tuna, ovlaštenici povlastice za uzgoj tuna i osobe koje obavljaju prijevoz ulovljenih tuna za potrebe uzgoja.

Članak 2.

(1) Izlovna kvota tuna za 2007. godinu iznosi 862,31 tona.
(2) Izlovna kvota tuna može tijekom tekuće kalendarske godine biti korigirana u skladu s Preporukama Međunarodnog povjerenstva za očuvanje atlantskih tuna (ICCAT).

Članak 3.

(1) Ribolov tuna smije se obavljati samo uz uporabu sljedećih ribolovnih alata:
– plivarice tunolovke,
– odmeta, panule i plutajućeg parangala (u daljnjem tekstu: udičarski alati).
(2) Izlovna kvota tuna za plivarice tunolovke iznosi 850 tona.
(3) Izlovna kvota tuna za udičarske alate iznosi 12,31 tona.

Članak 4.

Nakon što Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), na temelju dostavljenih podataka o ulovu tuna, utvrdi da je izlovljena dopuštena izlovna kvota tuna za plivarice tunolovke i/ili udičarske alate, ministar će donijeti odluku o zabrani daljnjeg ribolova tuna za 2007. godinu uz uporabu određenih ribolovnih alata, koja će se objaviti putem sredstava javnog priopćavanja.

Članak 5.

(1) Fizičke i pravne osobe, ovlaštenici povlastice za gospodarski ribolov na moru, koji obavljaju ribolov tuna uz uporabu plivarice tunolovke i/ili udičarskih alata, obvezne su dostavljati podatke o ulovu tuna.
(2) Fizičke i pravne osobe koje obavljaju prijevoz ulovljenih tuna za potrebe uzgoja obvezne su dostavljati podatke o prijevozu tuna.
(3) Fizičke i pravne osobe, ovlaštenici povlastice za uzgoj tuna, koje zaprimaju ulovljene tune na uzgajalištu u svrhu uzgoja obvezne su dostavljati podatke o zaprimljenim tunama.
(4) Fizičke i pravne osobe dužne su kopije svih prijava iz stavaka 1., 2. i 3. ovoga članka zadržati na plovilu, odnosno na uzgajalištu, na način da se u svako doba može obaviti pregled.
(5) Fizičke i pravne osobe iz stavaka 1., 2. i 3. ovoga članka, dužne su omogućiti nesmetani rad i pružiti tehničku, stručnu i drugu pomoć osobama ovlaštenim od Ministarstva za provođenje monitoringa sukladno odredbama ICCAT-a.

Članak 6.

(1) Podaci o ulovu, prijevozu i zaprimanju tuna na uzgajalištu u svrhu uzgoja dostavljaju se Ministarstvu na obrascima koji su tiskani uz ovaj Pravilnik i čine njegov sastavni dio, i to:
1. u roku od 24 sata od ostvarenog ulova tuna, koji je namijenjen kaveznom uzgoju, dostavljaju se podaci o procijenjenoj masi tuna ulovljenih mrežom tunolovkom (prilog 1 – Obrazac prijave procjene ulova tuna namijenjenih uzgoju);
2. u roku od 24 sata od ostvarenog ulova mrežom tunolovkom i/ili udičarskim alatima dostavljaju se konačni podaci o masi ulovljenih tuna koje nisu namijenjene kaveznom uzgoju (prilog 2 – Obrazac konačne prijave ulova tuna);
3. u roku od 30 dana od dana ulova koji je namijenjen kaveznom uzgoju dostavljaju se konačni podaci o masi ulovljenih tuna kao u točki 2. ovoga stavka na Obrascu konačne prijave ulova tuna.
(2) Masa ulovljenih tuna namijenjenih uzgoju predstavlja masu živih tuna predanih kupcu (koja je preuzeta i za koju je ispostavljen račun) uvećana za registriranu smrtnost tijekom boravka ribe u prijevoznom i/ili stacionarnom kavezu.
(3) Ukoliko se ulov tuna, koji je namijenjen kaveznom uzgoju, obavlja u međunarodnim vodama izvan Jadranskog mora i ako taj ulov ulazi u izlovnu kvotu Republike Hrvatske, tada se konačni podaci o masi ulovljenih tuna moraju dostaviti najkasnije u roku od 60 dana od dana ulova na Obrascu konačne prijave ulova tuna.
(4) Podaci o prijevozu ulovljenih tuna za potrebe uzgoja se dostavljaju Ministarstvu u roku od 24 sata od završenog prijevoza tuna (prilog 3 – Obrazac prijave prijevoza tuna).
(5) Ovlaštenici povlastice za uzgoj tuna i fizičke i pravne osobe koje obavljaju prijevoz ulovljenih tuna iz uvoza za potrebe uzgoja, dužni su prije početka prijevoza, Ministarstvu dostaviti ICCAT certifikate izdane od države izvoznice u svrhu provjere, a prijevoz može započeti tek nakon što od Ministarstva pribave odobrenje.
(6) Podaci o zaprimljenim tunama na uzgajalištu u svrhu uzgoja dostavljaju se Ministarstvu u roku od 24 sata od završenog zaprimanja ulovljenih tuna (prilog 4 – Obrazac prijave zaprimljenih tuna na uzgajalištu u svrhu uzgoja i prilog 5 – ICCAT deklaracija o stavljanju u kaveze tuna iz uvoza).

Članak 7.

(1) Podatke o ulovu tuna obvezni su dostavljati i ovlaštenici povlastica za obavljanje gospodarskog ribolova na moru, koji ribolov obavljaju ribolovnim alatima koji nisu namijenjeni lovu tuna, ako slučajno, kao prilov, ulove tunu.
(2) Osobe iz stavka 1. ovoga članka podatke o ulovu tuna dostavljaju na način naveden u članku 6. ove Naredbe.

Članak 8.

Kod ribolova tuna plivaricom tunolovkom u zapasima ili u kavezima u teglju ne smije biti nedoraslih jedinki.

Članak 9.

Danom stupanja na snagu ove Naredbe prestaje važiti Naredba o ribolovu tuna – Thunnus thynnus (»Narodne novine«, br. 38/06).

Članak 10.

Ova Naredba stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 324-01/07-01/1
Urbroj: 525-01-07-01
Zagreb, 2. ožujka 2007.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga