POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

441

Na temelju članka 25. stavka 2. i stavka 4. Zakona o ekološkoj proizvodnji poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda (»Narodne novine«, broj 12/01.), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

IZMJENAMA 1 DOPUNAMA PRAVILNIKA O STRUČNOM NADZORU U EKOLOŠKOJ PROIZVODNJI

Članak 1.

U Pravilniku o stručnom nadzoru u ekološkoj proizvodnji (»Narodne novine« br. 13/02), u članku 4. iza stavka 1. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»Pogoni prerade kao i pakiranja mogu biti samostalna proiz­vodna jedinica ako je njihova djelatnost ograničena na preradu i pakiranje ekoloških proizvoda.«

Članak 2.

U članku 5. iza riječi: »proizvodnje« briše se točka i dodaju riječi: »najkasnije do 31. siječnja tekuće godine.«

Članak 3.

Članak 6. mijenja se i glasi:
»Proizvođač mora voditi zapis o proizvodnji na proizvodnoj jedinici od početka proizvodnje do prodaje.
U slučaju sakupljanja samoniklih biljaka i drugih proizvoda iz prirode, sakupljač mora osigurati potrebne dozvole.
Obrazac zapisa o proizvodnji naveden je u Prilogu 1. Pravilnika i njegov je sastavni dio

Članak 4.

Članak 7. mijenja se i glasi:
»Proizvođač mora voditi zapise o proizvodnji i/ili preradi, knjigovodstvo temeljeno na upisima i/ili potvrdama na osnovi kojih je nadzornoj stanici moguća provjera podrijetla, vrste i količine svih kupljenih i uporabljenih materijala i njihovo korištenje.
O količinama proizvoda koje se izravno prodaju krajnjem korisniku proizvođač mora voditi knjige.
Proizvođač mora osigurati uvid nadzornoj stanici u svu dokumentaciju koja se vodi na proizvodnoj jedinici.«

Članak 5.

Članak 9. mijenja se i glasi:
»Prvi stručni nadzor obavlja nadzorna stanica na osnovi prijave proizvođača, a prije upisa u Upisnik proizvođača u ekološkoj proizvodnji poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda. Pored nenajavljenih nadzornih pregleda, nadzorna stanica najmanje jednom godišnje mora obaviti sveobuhvatni pregled svih proizvodnih i preradbenih jedinica te ostalih objekata. Nadzorna stanica može provjeriti proizvodne metode i uzeti uzorke za analizu proizvoda koji nisu proizvedeni sukladno Zakonu o ekološkoj proizvodnji poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda (u daljnjem tekstu: Zakon). Uzorci se takoder mogu uzeti i analizirati kako bi se otkrilo moguće onečišćenje od strane konvencionalnih proizvoda ukoliko postoji sum­nja o njihovom prisustvu. Nakon svakog posjeta nadzorne stanice sastavlja se zapisnik, kojeg supotpisuje vlasnik proizvodne jedinice ili voditelj proizvodnje.«

Članak 6.

U članku 12. stavku 1. alineji 2. iza riječi »prostorno« riječ »i« zamjenjuje se riječju

Članak 7.

U članku 13. stavak 1. mijenja se i glasi:
»U slučaju sumnje, a radi dokazivanja moguće uporabe i tragova nedopuštenih sredstava, na zahtjev nadzorne stanice ovlašteni laboratorij uzima uzorke i provodi analizu.«

Članak 8.

U članku 14. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Nakon svakog obavljenog stručnog nadzora nadzorna stanica mora dostaviti izvješće i zapisnik o stručnom nadzorn Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva i pravnoj osobi za provedbu postupka potvrđivanja.

Članak 9.

»Kada su proizvođač i njegovi ugovorni partneri (kooperanti) pod nadzorom od strane dvije ili više nadzornih stanica, zapisnik i izvješće o stručnom nadzorn mora sadržavati informaciju o ugovoru između proizvođača i njegovih ugovornih partnera (kooperanata) da se nadzornim stanicama omogući izmjena informacija o njihovom poslovanju, kao i o načinu na koji se ovakva izmjena informacija može primjenjivati.«

Članak 10.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-01/14
Urbroj: 525-1-07-1
Zagreb, 18. siječnja 2007.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga