|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA
3147
Na temelju odredbe članka 76. stavak 2. Zakona o investicijskim fondovima
(»Narodne novine«, br. 150/05), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga
(u daljnjem tekstu Agencija) je na sjednici održanoj 14. prosinca 2006. godine
donijela
PRAVILNIK
O OBVEZNOM SADRŽAJU UGOVORA IZMEĐU ZATVORENOG INVESTICIJSKOG FONDA S JAVNOM
PONUDOM I DRUŠTVA ZA UPRAVLJANJE
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom propisuje obvezni sadržaj ugovora između zatvorenog
investicijskog fonda s javnom ponudom (u daljem tekstu: zatvoreni fond) i
društva za upravljanje (u daljnjem tekstu: Ugovor).
Članak 2.
Društvo za upravljanje i nadzorni odbor zatvorenog fonda sklapaju Ugovor na
temelju koga se uprava društva za upravljanje imenuje, ima ovlaštenje i upravlja
fondom u skladu s odredbama Zakona o investicijskim fondovima (u daljnjem
tekstu: Zakon), Zakona o trgovačkim društvima i drugih mjerodavnih propisa.
Članak 3.
Ugovor mora biti sklopljen u pisanom obliku.
Članak 4.
Ugovor mora imati sljedeće obvezne sastojke:
1) Podatke o društvu za upravljanje:
– naziv i tvrtku društva,
– temeljni kapital društva,
– broj rješenja Agencije o odobrenju za rad, dan upisa u sudski registar i MBS
društva,
– broj i naziv fondova kojima društvo upravlja,
– naziv osobe ili osoba ovlaštenih za zastupanje društva i pravna osnova tog
ovlaštenja.
2) Podatke o zatvorenom fondu:
– naziv i vrsta zatvorenog fonda,
– temeljni kapital zatvorenog fonda,
– broj pod kojim se vodi u registru fondova Agencije,
– naziv depozitne banke,
– oznaku dionica i podatke o uvrštenju na burzu ili uređeno javno tržište u
Republici Hrvatskoj.
3) Podatke o nadzornom odboru zatvorenog fonda:
– broj članova nadzornog odbora,
– naziv osobe ili osoba ovlaštenih za zastupanje i pravna osnova tog ovlaštenja,
– izjavu ovlaštene osobe ili osoba da ne postoji zapreke za članstvo u nadzornom
odboru propisane člankom 70. Zakona.
4) Podatke o upravi zatvorenog fonda:
– imena i prezimena predloženih članova uprave i
– podatke o njihovim plaćama ili naknadama.
5) Rok na koji se Ugovor sklapa i rok za raskid Ugovora koji ne može biti kraći
od šest mjeseci.
Članak 5.
Osim obveznih sastojaka iz članka 4. Pravilnika, u Ugovoru moraju biti naznačena
načela po kojima je Uprava dužna voditi zatvoreni fond kao i njena odgovornost
za štetu koja ne može biti manja niti isključivati odgovornost propisanu
Zakonom, Zakonom o trgovačkim društvima, Zakonom o obveznim odnosima i drugim
mjerodavnim propisima.
Članak 6.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 326-01/06-1
Urbroj: 011-01/06-01/43
Zagreb, 14. prosinca 2006.
Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|