POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA GOSPODARSKA KOMORA

3090

Na temelju Zakona o porezu na dodanu vrijednost (»Narodne novine« br. 47/95, 106/96, 164/98, 105/99, 54/00, 73/00, 48/04, 82/04 i 90/05.), članka 25. stavka 3. Pravilnika o porezu na dodanu vrijednost (»Narodne novine« br. 60/96, 113/97, 7/99 112/99, 119/99, 44/00,63/00, 80/00, 109/00, 54/01, 58/03, 198/03, 55/04, 77/04 i 153/05.)i članka 26. Statuta Hrvatske gospodarske komore (»Narodne novine« br. 11/94 – pročišćeni tekst, 108/95 i 19/96, 64/01), Upravni odbor Hrvatske gospodarske komore na 6. sjednici održanoj 12. prosinca 2006. godine donosi

ODLUKU

O IZMJENI ODLUKE O DOPUŠTENOJ VISINI TEHNOLOŠKOG MANJKA KALA, KVARA, RASIPA I LOMA U PERADARSTVU I PROIZVODNJI JAJA

Članak 1.

U Odluci o dopuštenoj visini tehnološkog manjka, kala, kvara, rasipa i loma u peradarstvu i proizvodnji jaja (»Narodne novine« br. 21/00), članak 3. mijenja se i glasi:
»Dopušteni normativ gubitaka utvrđuje se na temelju iskustva struke do iznosa od:
 

Naziv proizvoda/tehnološki proces

Stopa (%)

PROIZVODNJA PERADARSKOG MESA

KOKOŠI TEŠKE LINIJE

 

1. kalo transporta

3,0

2. kalo u klaonici (brojleri)

28,5

3. mortalitet (godišnje, na ulazni broj)

 

– matično jato:

 

uzgoj do 24 tjedna

8,0

roditelji – proizvodnja 38 tjedana

10,0

– tov brojlera do 42 dana

7,0

4. otpis rasplodnih jaja

2,0

 

 

PURANI

 

1. kalo klanja

25,0

2. mortalitet

 

– matično jato:

 

uzgoj do 30 tjedana

5,0

roditelji – proizvodnja 26 tjedana

6,0

– tov purana do 20 tjedana

11,5

3. otpis rasplodnih jaja

4,0

4. kalo transporta

2,0

 

 

PATKE I GUSKE

 

1. mortalitet

 

– patke – tov do 7 tjedana

4,0

– guske – tov do 12 tjedana

4,0

2. kalo klanja

 

– patke

30,0

– guske

25,0

 

 

PROIZVODNJA JAJA – KOKOŠI LAKE LINIJE

 

1. kalo u proizvodnji i sortirnici

3,0

2. kalo u transportu

1,0

3. mortalitet (godišnje, na ulazni broj)

 

– matično jato

 

uzgoj do 20 tjedana

5,0

roditelji – proizvodnja 44 tjedana

10,0

– hibridne pilenke – uzgoj 18 tjedana

5,0

– komercijalne nesilice – proizvodnja 12 mjeseci

12,0

4. otpis rasplodnih jaja

2,0

Članak 2.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2007. godine.

Klasa: 023-02/06-03/08
Urbroj: 311-01/01-06-01
Zagreb, 12. prosinca 2006.

Predsjednik
Nadan Vidošević, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga