POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

2777

Na temelju članka 40. stavka 4. Zakona o šumama (»Narodne novine« broj 140/05.), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva, donosi

PRAVILNIK

O NAČINU PRIKUPLJANJA PODATAKA, VOĐENJU REGISTRA TE UVJETIMA KORIŠTENJA PODATAKA O ŠUMSKIM POŽARIMA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuje način prikupljanja podataka, vođenje registra te uvjeti korištenja podataka o šumskim požarima.

Članak 2.

Registar o šumskim požarima (u daljnjem tekstu: Registar) je sustav dokumentacije, podataka i informacija o šumskim požarima.

Članak 3.

Registar se sastoji od baze podataka smještene u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) s arhivskim povijesnim i aktualnim podacima, korisničke aplikacije, prateće dokumentacije, propisanih postupaka i procedura za njegov kontinuiran i ispravan rad.

Članak 4.

U Registru se vode podaci o:
– mjestu nastanka požara
– šumskoj površini prije opožarenja
– veličini opožarene površine
– vrsti i uzroku požara
– dojavi požara i intervenciji
– nastaloj šteti.

II. PRIKUPLJANJE PODATAKA I IZVJEŠĆIVANJE

Članak 5.

(1) Trgovačko društvo Hrvatske šume d.o.o. Zagreb (u daljem tekstu: Trgovačko društvo) dužne su prikupljati podatke o šumskim požarima u šumama i na šumskom zemljištu u vlasništvu Republike Hrvatske, a Šumarska savjetodavna služba podatke o šumskim požarima u šumama i na šumskom zemljištu šumoposjednika, te ih dostaviti Ministarstvu na obrascu ŠP-1 u roku od 8 dana od dana izbijanja požara.
(2) Tijela državne uprave i ostale pravne osobe čiji je osnivač Republika Hrvatska koje koriste šume ili šumsko zemljište u vlasništvu Republike Hrvatske dužne su prikupljati podatke o šumskim požarima na tim površinama, te ih dostaviti nadležnoj Upravi šuma Podružnici Trgovačkog društva na obrascu ŠP-2 u roku od 5 dana od dana izbijanja požara.
(3) Županija, grad ili općina na čijem je području izbio požar u šumi i/ili šumskom zemljištu šumoposjednika, odnosno specijalizirana pravna osoba kojoj županija, grad ili općina povjeri obavljanje poslova zaštite od požara, dužna je u roku od 3 dana od nastanka požara, o istome obavijestiti nadležnu Podružnicu Šumarske savjetodavne službe.
(4) Trgovačko društvo dužno je obraditi i ažurirati podatke iz obrasca ŠP-2 prije izvješćivanja Ministarstva putem obrasca ŠP-1.
(5) Ispunjeni obrazac ŠP-1 Trgovačko društvo i Šumarska savjetodavna služba dostavljat će Ministarstvu u pisanom obliku i elektronskim putem. Elektronskim putem podaci se dostavljaju korisničkom aplikacijom.
(6) Obrasci ŠP-1 i ŠP-2 tiskani su u prilogu ovoga Pravilnika i njegov su sastavni dio.

III. VOĐENJE REGISTRA

Članak 6.

(1) Ministarstvo će ustrojiti i voditi Registar u elektronskom obliku na temelju podataka iz obrasca ŠP-1.
(2) Ministarstvo je dužno voditi i redovito dopunjavati Registar i povezati ga s drugim informacijskim sustavima ostalih tijela državne uprave i pravnih osoba nadležnih u zaštiti šuma od požara.

IV. KORIŠTENJE PODATAKA O ŠUMSKIM POŽARIMA

Članak 7.

Ministarstvo dostavlja podatke iz Registra međunarodnim tijelima i institucijama na njihov zahtjev te drugim državnim tijelima i pravnim osobama kada su im ti podaci i informacije potrebni radi obavljanja zakonom propisanih poslova i zadaća iz njihove nadležnosti, kao i drugim osobama koje to zatraže pismenim zahtjevom na temelju posebnih propisa.

V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 8.

Ministarstvo će ustrojiti Registar u roku od dvije godine od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika.

Članak 9.

Dostava obrasca ŠP-1 elektronskim putem primjenjivat će se od trenutka ustroja Registra.

Članak 10.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/06-01/94
Urbroj: 525-1-06-1
Zagreb, 14. studenoga 2006.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.

Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu
 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga