|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKA NARODNA BANKA
1665
Na temelju članka 13. i članka 38. stavka 3. pod g) Zakona o Hrvatskoj narodnoj
banci (»Narodne novine«, br. 36/2001.) Savjet Hrvatske narodne banke na sjednici
održanoj 14. lipnja 2006. donio je
ODLUKU
O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O GRANIČNOJ OBVEZNOJ PRIČUVI
I.
U točki III. Odluke o graničnoj obveznoj pričuvi (»Narodne novine«, br.
146/2005.) stavak 4. mijenja se i glasi:
»Pod pasivnim izvanbilančnim zapisima (potencijalne obveze) iz stavka 1. ove
točke podrazumijevaju se garancije i jamstva u kunama ili stranoj valuti koje
daju domaće banke po nalogu domaćih pravnih ili fizičkih osoba u korist
nerezidenata, a na osnovi kojih se domaće pravne i fizičke osobe zadužuju u
inozemstvu.«
U istoj točki iza stavka 4. dodaje se stavak 5., koji glasi:
»Pod izvorima sredstava iz stavka 1. ove točke podrazumijevaju se i sredstva
primljena od nerezidenata i pravnih osoba u posebnom odnosu s bankom, koja se
koriste za financiranje domaćih pravnih i fizičkih osoba u obliku sindiciranih
kredita ili koje domaća banka plasira domaćim pravnim i fizičkim osobama u ime i
za račun nalogodavca (mandatni poslovi), pri čemu se primljena odnosno plasirana
sredstva nalogodavca ne iskazuju u bilanci banke nego u zasebnoj bilanci
(bilanci mandatnih poslova).«
II.
U točki V. Odluke iza stavka 3. dodaje se stavak 4., koji glasi:
»Početno obračunsko razdoblje za koje se izračunava prosječno dnevno stanje
izvora sredstava iz stavka 5. točke III. ove odluke jest razdoblje od 1. do 31.
svibnja 2006.«
III.
U točki VII. Odluke iza stavka 3. dodaje se stavak 4., koji glasi:
»Stopa granične obvezne pričuve od 55% primjenjuje se na osnovicu koju čini
pozitivna razlika između prosječnoga dnevnog stanja izvora sredstava iz stavka
5. točke III. ove odluke u tekućem i u početnom obračunskom razdoblju od 1. do
31. svibnja 2006.«
IV.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a
primjenjuje se od 12. srpnja 2006. kada banke sastavljaju obračun granične
obvezne pričuve za obračunsko razdoblje od 1. do 30. lipnja 2006. u odnosu na
početna obračunska razdoblja.
O. br. 691/2006.
Zagreb, 14. lipnja 2006.
Zamjenjuje predsjednika
Savjeta Hrvatske narodne banke
zamjenik guvernera
Hrvatske
narodne banke
dr. Boris Vujčić, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|