POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA ENERGETSKA REGULATORNA AGENCIJA

1366

Na temelju članka 28. Zakona o energiji (»Narodne novine«, broj 68/01 i 177/04) te članka 11. stavka 1. podstavka 1. Zakona o regulaciji energetskih djelatnosti (»Narodne novine«, broj 177/04) Upravno vijeće Hrvatske energetske regulatorne agencije, na sjednici održanoj 8. svibnja 2006. godine, donosi

TARIFNI SUSTAV

ZA USLUGE ENERGETSKIH DJELATNOSTI PROIZVODNJE, DISTRIBUCIJE I OPSKRBE TOPLINSKOM ENERGIJOM, BEZ VISINE TARIFNIH STAVKI

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Tarifnim sustavom za usluge energetskih djelatnosti proizvodnje, distribucije i opskrbe toplinskom energijom, bez visine tarifnih stavki (u daljnjem tekstu: Tarifni sustav) se za energetske djelatnosti proizvodnje toplinske energije, distribucije toplinske energije i opskrbe toplinskom energijom utvrđuje metodologija za izračun tarifnih stavki za proizvodnju toplinske energije, s iznimkom povlaštenih kupaca, distribuciju toplinske energije i opskrbu toplinskom energijom, s iznimkom povlaštenih kupaca, matrica tarifnih modela i elementi za određivanje reguliranog maksimalnog prihoda, te se propisuju tablice za praćenje normaliziranih troškova, formula za izračun ukupnog prihoda putem tarifnih stavki, postupak podnošenja prijedloga za promjenu visine tarifnih stavki i obrazac izjave o istinitosti podataka.

Članak 2.

(1) Metodologija iz ovoga Tarifnog sustava temelji se na opravdanim troškovima poslovanja, održavanja, zamjene, izgradnje ili rekonstrukcije objekata i zaštite okoliša te uključuje razuman rok povrata sredstava od investicija u energetske objekte, uređaje i mreže, odnosno u toplinski sustav.
(2) Metodologijom iz stavka 1. ovoga članka utvrđuje se kao temeljno načelo regulacija dozvoljenog maksimalnog prihoda energetskog subjekta u regulacijskoj godini unutar određenog regulacijskog ciklusa.

Članak 3.

(1) Izrazi koji se koriste u ovom Tarifnom sustavu imaju značenja utvrđena Zakonom o energiji (»Narodne novine«, broj 68/01 i 177/04) i Zakonom o proizvodnji, distribuciji i opskrbi toplinskom energijom (»Narodne novine«, broj 42/05).
(2) U ovom Tarifnom sustavu koriste se i izrazi koji u smislu ovoga Tarifnog sustava imaju sljedeća značenja:
Proizvodni toplinski kapacitet – nazivna snaga instaliranih jedinica za proizvodnju toplinske energije u postrojenjima proizvođača toplinske energije,
Primarno mjerilo toplinske energije – mjerilo toplinske energije na pragu distribucijske mreže na kojem se u distribucijsku mrežu predaje proizvedena toplinska energija,
Isporuka toplinske energije – dovod i regulacija toplinske energije do zadnjeg mjernog mjesta kupca,
Regulacijski ciklus – višegodišnje razdoblje tijekom kojega se primjenjuju jednaki parametri utjecajni na izračun dozvoljenog maksimalnog prihoda koji energetski subjekt ostvaruje od obavljanja energetskih djelatnosti proizvodnje toplinske energije, distribucije toplinske energije i opskrbe toplinskom energijom,
Regulacijska godina – dio regulacijskog ciklusa koji odgovara razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca kalendarske godine,
Bazna godina – kalendarska godina koja prethodi prvom regulacijskom ciklusu,
Matrica tarifnih modela – tablica koja sadrži tarifne grupe s tarifnim modelima i tarifne elemente,
Tarifna grupa (Tg) – grupa tarifnih kupaca toplinske energije određene jedinstvene zasebne kategorije potrošnje,
Tarifni model (TM) – model obračuna potrošnje toplinske energije,
Tarifni element (Te) – dio tarifnog modela koji se odnosi na isporučenu/preuzetu toplinsku energiju, snagu ili fiksnu mjesečnu naknadu,
Tarifna stavka (Ts) – dio tarifnog sustava kojom se u financijskom iznosu u kunama određuje vrijednost pojedinog tarifnog elementa unutar određene tarifne grupe, ovisno o tarifnom modelu.

Napomena: prikazan je samo skraćeni prikaz (uvod) tarifnog sustava


 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga