|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
POLICIJSKA UPRAVA DUBROVAČKO-NERETVANSKA
1342
Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o nadzoru državne granice (»Narodne
novine«, broj 173/03), a u svezi s člankom 7. Pravilnika o uvjetima i načinu
određivanja područja graničnog prijelaza (»Narodne novine«, broj 150/04),
Policijska uprava dubrovačko-neretvanska donosi
RJEŠENJE
O ODREĐIVANJU STALNOG MEĐUNARODNOG CESTOVNOG GRANIČNOG PRIJELAZA II. KATEGORIJE
ZATON DOLI
Članak 1.
Područje stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza II. kategorije Zaton
Doli nalazi se u općini Dubrovačko primorje na državnoj cesti D-8.
Članak 2.
Ukupna površina područja stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza II.
kategorije Zaton Doli iznosi 41.881 m.
Članak 3.
Područje stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza II. kategorije Zaton
Doli obuhvaća dio katastarskih čestica 16/7, 16/6 i 748 k.o. Stupa i dio
katastarskih čestica 2998 k.o. Topolo i 1149 k.o. Imotica koje predstavljaju
državnu cestu D-8 s proširenjima.
Na području graničnog prijelaza nalaze se: nadstrešnica dužine 35 m i širine 10
m, dvije kontrolne kućice s graničnim rampama smještene na izgrađenom otoku za
razdvajanje kolničkih traka, šest kontejnera smještenih na južnoj strani kolnika
koje koriste službenici granične policije i carine od kojih je krajnji istočni
sanitarni čvor, jedan rešetkasti kontejner u kojem je smješten agregat, te
pripadajući manji kontejner s opremom za održavanje agregata, dva kontejnera
smještena na istočnoj strani parkirališnog prostora koje koriste službenici
Državne granične službe i carine Bosne i Hercegovine, parkirališni prostor
ukupne površine 276 m smještenih uz jugozapadni rub kolnika.
Područje stalnog međunarodnog prijelaza nalazi se na državnoj cesti D-8 od
raskrižja Bistrina do granične crte s Bosnom i Hercegovinom u dužini 4.600 m.
Područje graničnog prijelaza obuhvaća državnu cestu D-8 s osam proširenja s
juţne strane ukupne površine 37.681 m2 i prostor za obavljanje granične kontrole omeđeno
žičanom ogradom veličine 4.200 m2.
Članak 4.
Stupanjem na snagu ovog Rješenja prestaje važiti Pravilnik o određivanju
područja stalnog međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza I. kategorije Zaton
Doli – Neum2. (»Narodne novine«, broj 134/03.).
Članak 5.
Ovo Rješenje stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Broj: 511-03-01-UP/I-69/11-06
Dubrovnik, 2. svibnja 2006.
Načelnik Uprave
Ivan Krešić, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|