POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

701

Na temelju odredbe članka 5. stavka 2. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne novine«, br. 150/05), Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga je na sjednici održanoj 9. ožujka 2006. godine, donijela

PRAVILNIK

O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA REGISTRA FONDOVA

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

Ovim Pravilnikom Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (dalje u tekstu: Agencija) sukladno odredbi članka 5. Zakona o investicijskim fondovima vodi sljedeće registre investicijskih fondova:

a) Registar otvorenih investicijskih fondova,

b) Registar zatvorenih investicijskih fondova,

c) Registar Umirovljeničkog fonda,

d) Registar Fonda hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.

 

II. REGISTAR OTVORENIH INVESTICIJSKIH FONDOVA

 

Članak 2.

U registru otvorenih investicijskih fondova Agencije vode se sljedeći podaci:

1. Identifikacijski broj otvorenog fonda koji se sastoji iz tri dijela:

– oznake vrste otvorenog fonda,

– oznake načina ulaganja,

– rednog broja upisa u registar.

2. Naziv otvorenog fonda

3. Vrsta otvorenog fonda:

– s javnom ponudom (oznaka JP),

– s privatnom ponudom (oznaka PP),

– rizični (oznaka RPP).

4. Način ulaganja otvorenog fonda:

– novčani (oznaka N),

– dionički (oznaka D),

obveznički (oznaka O),

– mješoviti (oznaka M).

5. Datum rješenja o odobrenju osnivanja otvorenog fonda

6. Podaci o društvu za upravljanje investicijskim fondovima:

– tvrtka društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– matični broj subjekta (MBS),

– matični broj (MB),

– adresa i komunikacija,

– članovi Uprave društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– datum rješenja o odobrenju za poslovanje društva za uprav­ljanje investicijskim fondovima.

 

III. REGISTAR ZATVORENIH INVESTICIJSKIH FONDOVA

 

Članak 3.

U registru zatvorenih investicijskih fondova Agencije vode se sljedeći podaci:

1. Identifikacijski broj zatvorenog fonda koji se sastoji iz dva dijela:

– oznake načina ulaganja,

– rednog broja upisa u registar.

2. Tvrtka zatvorenog fonda:

– matični broj subjekta (MBS),

– matični broj (MB),

– adresa i komunikacija,

– temeljni kapital zatvorenog fonda,

– nominalna vrijednost dionice zatvorenog fonda.

3. Način ulaganja zatvorenog fonda:

– u neuvrštene vrijednosne papire (oznaka NVP),

nekretninski (oznaka NEK),

– obični (oznaka ZJP).

4. Datum rješenja o odobrenju osnivanja zatvorenog fonda

5. Podaci o društvu za upravljanje investicijskim fondovima:

– tvrtka društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– matični broj subjekta (MBS),

– matični broj (MB),

– adresa i komunikacija,

– članovi Uprave društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– datum rješenja o odobrenju za poslovanje društva za uprav­ljanje investicijskim fondovima.

 

IV. REGISTAR UMIROVLJENIČKOG FONDA

 

Članak 4.

U registru Umirovljeničkog fonda Agencije vode se sljedeći podaci:

1. Identifikacijski broj (oznaka UFO1)

2. Naziv fonda

3. Podaci o društvu za upravljanje investicijskim fondovima:

– tvrtka društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– matični broj subjekta (MBS),

– matični broj (MB),

– adresa i komunikacija,

– članovi Uprave društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– datum rješenja o odobrenju za poslovanje društva za uprav­ljanje investicijskim fondovima.

V. Registar Fonda hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji

 

Članak 5.

U registru Fonda hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji Agencije vode se sljedeći podaci:

1. Identifikacijski broj (oznaka FHB1)

2. Naziv fonda

3. Podaci o društvu za upravljanje investicijskim fondovima:

– tvrtka društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– matični broj subjekta (MBS),

– matični broj (MB),

– adresa i komunikacija,

– članovi Uprave društva za upravljanje investicijskim fondovima,

– datum rješenja o odobrenju za poslovanje društva za uprav­ljanje investicijskim fondovima.

 

VI. NAČIN DODJELJIVANJA IDENTIFIKACIJSKOG BROJA

 

Članak 6.

Agencija će kronološkim redoslijedom osnivanja svakom fondu prilikom upisa u registre iz članaka 2. do 5. ovoga Pravilnika dodijeliti jedinstven, nepromjenjiv i neponovljiv identifikacijski broj.

 

Članak 7.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-01/06-01/10

Urbroj: 326-01-06-1

Zagreb, 9. ožujka 2006.

Predsjednik Uprave

Ante Samodol, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga