POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

599

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlozima za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj 8. veljače 2006. godine, donio je

RJEŠENJE

I. Odbacuju se prijedlozi za pokretanje postupaka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o sudovima (»Narodne novine« broj 3/94., 75/95., 100/96., 115/97., 131/97., 129/00., 67/01., 5/02., 101/03., 117/03., 17/04. i 141/04.).

II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Božidar Peša, Miroslav Šovanj, Anđelko Bušić, Petar Marija Radelj, svi iz Zagreba, Jakob Nakić, Antonio Batistella, Armida Massari, Ornella Sušanja, svi iz Rijeke, Sonja Červar iz Opatije, te Adrija osiguranje d.d. Pula, Udruga hrvatskih sudaca sa sjedištem u Zagrebu i Društvo hrvatskih sudaca – sekcija Vrhovnog suda Republike Hrvatske sa sjedištem u Zagrebu, podnijeli su prijedloge za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom više odredaba Zakona o sudovima (»Narodne novine« broj 3/94., 75/95., 100/96., 115/97., 131/97., 129/00., 67/01., 5/02., 101/03., 117/03., 17/04. i 141/04.; u daljnjem tekstu: ZOS).

Ivan Hunjak iz Varaždina podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom ZOS-a u cijelosti.

2. Hrvatski sabor donio je na sjednici 9. prosinca 2005. godine Zakon o sudovima (»Narodne novine« broj 150 od 21. prosinca 2005. godine).

Članak 159. Zakona o sudovima glasi:

Stupanjem na snagu ovoga Zakona prestaje važiti Zakon o sudovima (»Narodne novine« broj 3/94., 75/95., 100/96., 115/97., 131/97., 129/00., 67/01., 5/02., 101/03., 117/03., 17/04. i 141/04.).

Članak 160. Zakona o sudovima glasi:

Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

3. Zakon o sudovima stupio je na snagu 29. prosinca 2005. godine. Njegovim stupanjem na snagu prestao je važiti osporeni ZOS.

Do prestanka važenja ZOS-a Ustavni sud nije pokrenuo postupak za ocjenu njegove suglasnosti s Ustavom u skladu s člankom 44. stavkom 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst; u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), koji glasi:

(2) Postupak za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom i drugih propisa s Ustavom i zakonom u povodu prijedloga smatra se pokrenutim na dan donošenja rješenja o pokretanju postupka.

Sukladno navedenom, prestankom važenja ZOS-a prestale su postojati pretpostavke za postupanje Ustavnog suda u povodu prijedloga podnositelja na temelju članka 44. stavka 2. Ustavnog zakona, a time i pretpostavke za odlučivanje o biti stvari.

4. Člankom 32. Ustavnog zakona propisano je da će Ustavni sud Republike Hrvatske rješenjem odbaciti prijedlog kada ne postoje pretpostavke za odlučivanje o biti stvari.

Slijedom iznijetoga, na temelju članka 32. Ustavnog zakona riješeno je kao u točki I. izreke.

Točka II. izreke utemeljena je na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.

5. Članak 128. alineja 3. Ustava propisuje:

Ustavni sud Republike Hrvatske:

– može ocjenjivati ustavnost zakona te ustavnost i zakonitost drugog propisa koji su prestali važiti ako od tog prestanka do podnošenja zahtjeva ili prijedloga za pokretanje postupka nije prošlo više od godine dana.

Prema članku 56. stavku 1. Ustavnog zakona, Ustavni sud može ocjenjivati ustavnost zakona te ustavnost i zakonitost drugog propisa, odnosno pojedinih njihovih odredaba, iako su oni prestali važiti, ako od tog prestanka do podnošenja zahtjeva ili prijedloga za pokretanje postupka nije proteklo više od godinu dana.

Sukladno članku 128. alineji 3. Ustava, ovlaštenje Ustavnog suda za ocjenu ustavnosti zakona koji je prestao važiti ovisi o vremenu podnošenja posebnog podneska kojim se zahtijeva ili predlaže ocjena ustavnosti zakona koji je prestao važiti. Stoga ovo rješenje ne utječe na pravo podnositelja da u roku iz članka 56. stavka 1. Ustavnog zakona podnesu prijedloge za ocjenu ustavnosti ZOS-a koji je prestao važiti 29. prosinca 2005. godine.

Broj:    U-I- 659/1994

            U-I-662/1996

            U-I-34/1997

            U-I-1213/2000

            U-I-190/2001

            U-I-1853/2001

            U-I-1955/2001

            U-I-2393/2003

            U-I-311/2004

            U-I-503/2004

            U-I-1173/2004

            U-I-1262/2005

 

Zagreb, 8. veljače 2006.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik

dr. sc. Petar Klarić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga