POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

422

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj 11. siječnja 2006. godine, donio je

RJEŠENJE

I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 43. stavka 1. Zakona o udrugama (»Narodne novine«, broj 88/01. i 11/02.).

II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

 

Obrazloženje
 

1. Grad Čakovec, zastupan po gradonačelniku Branku Šalamonu podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 43. stavka 1. Zakona o udrugama (»Narodne novine«, broj 88/01. i 11/02.).

2. Zakon o udrugama donio je Hrvatski sabor 28. rujna 2001. godine, a objavljen je u »Narodnim novinama«, broj 88 od 11. listopada 2001. godine.

Osporena odredba glasi:

Imovina na kojoj je udruga imala pravo raspolaganja ili pravo korištenja do donošenja Zakona o udrugama (»Narodne novine«, broj 70/97., 106/97. i 20/00.), osim imovine sindikalnih udruga na koje se primjenjuju odredbe članka 38. stavka 3. i 4. Zakona o udrugama (»Narodne novine«, broj 70/97., 106/97. i 20/00.), danom primjene ovoga Zakona postaje vlasništvo udruge koja je njezin pravni sljednik.

3. Predlagatelj navodi da osporena odredba nije u suglasnosti s odredbama članka 89. stavaka 4. i 5. Ustava Republike Hrvatske, jer se propisuje povratno djelovanje navedene odredbe. Navodi da mogućnost stjecanja vlasništva nekretnina od strane udruga nije bila predviđena člankom 38. Zakona o udrugama (»Narodne novine«, broj 70/97., 106/97. i 20/00.), te stoga takvo propisivanje nije moguće ni u novom Zakonu o udrugama.

4. Prijedlog je dostavljen na očitovanje Središnjem državnom uredu za upravu, koji je dostavio traženo očitovanje.

 

Prijedlog nije osnovan.

 

5. Odredbe članka 89. stavaka 4. i 5. Ustava propisuju:

Zakoni i drugi propisi državnih tijela i tijela koja imaju javne ovlasti ne mogu imati povratno djelovanje.

Iz posebno opravdanih razloga samo pojedine odredbe zakona mogu imati povratno djelovanje.

Osporenom odredbom uređuje se prijenos prava državnog vlasništva na pravne sljednike udruga koje su prije pretvorbe 1997. godine bile nositelji prava raspolaganja ili prava korištenja na dotičnim nekretninama.

Člankom 38. stavkom 1. i 3. Zakona o udrugama (»Narodne novine«, broj 70/97., 106/97. i 20/00.), bilo je propisano:

Nekretnine u društvenom vlasništvu na kojima su, do dana stupanja na snagu ovoga Zakona, društvene organizacije imale pravo raspolaganja ili pravo korištenja, danom stupanja na snagu ovoga Zakona postaju nekretnine u vlasništvu Republike Hrvatske, ako ovim zakonom nije drukčije određeno.

Vlada Republike Hrvatske ili od nje ovlašteno nadležno ministarstvo, može, prema mjerilima koje na prijedlog Vlade Republike Hrvatske utvrdi Sabor Republike Hrvatske, u roku od godine dana od dana kada je Sabor Republike Hrvatske utvrdio mjerila, nekretnine, koje su postale vlasništvo Republike Hrvatske na temelju odredbe stavka 1. ovoga članka, prenijeti u vlasništvo one udruge koja je prema odredbi članka 36. ovoga Zakona pravni sljednik bivše društvene organizacije ili u vlasništvo jedne ili više jedinica lokalne samouprave i uprave.

Navedenim zakonskim odredbama izvršena je pretvorba prava korištenja i prava upravljanja na nekretninama društvenih organizacija u pravo vlasništva Republike Hrvatske. Ujedno je otvorena pravna mogućnost prijenosa tih nekretnina u vlasništvo udruge koja je pravni sljednik bivše društvene organizacije i to provođenjem posebnih pojedinačnih postupaka na temelju mjerila koje je trebao donijeti Hrvatski sabor.

Hrvatski sabor nije donio mjerila iz članka 38. stavka 3. Zakona o udrugama iz 1997. godine, tako da pojedinačni postupci prijenosa nekretnina iz državnog u vlasništvo pojedine udruge, nisu mogli biti provedeni.

Osporenom odredbom zakonodavac je imovinu koja je na temelju članka 38. stavka 1. Zakona o udrugama iz 1997. godine prenesena u vlasništvo Republike Hrvatske, prenio u vlasništvo udruga koje su na istim nekretninama imale pravo korištenja ili pravo raspolaganja.

Osporena odredba nema povratno djelovanje i nije suprotno odredbama članka 89. stavaka 4. i 5. Ustava. Hrvatski Sabor, naime, kao najviše zakonodavno tijelo Republike Hrvatske, može imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske slobodno raspolagati.

6. Slijedom navedenog, na temelju članka 43. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 42/02. – pročišćeni tekst), riješeno je kao u izreci.

Rješenje o objavi (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.

 

Broj: U-I-3154/2002

Zagreb, 11. siječnja 2006.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

Predsjednik Suda

dr. sc. Petar Klarić, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga