POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

289

Temeljem članka 21, stavak 5. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine«, br. 163/03), ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

NAPUTAK

ZA ISPITIVANJE PRI OVJERAVANJU UREĐAJAZA MJERENJE KRVNOG TLAKA

 

I.

Naputkom se propisuje način ispitivanja uređaja za mjere­nje krvnog tlaka (u nastav­ku teksta: tlakomjera).

Tlakomjeri se ispituju usporednom metodom.

Naputkom se propisuju radni etaloni za ispitivanje, sam postupak ispitivanja, obrasci izvješća o ispitivanju i ocjenjivanje zadovoljavanja ispitivanog mjerila mjeriteljskim zahtjevima.

 

II.

Za ispitivanje se mogu koristiti tlačne vage, mehanička mjerila tlaka ili mjerni pretvornici, a moraju biti valjano umjereni.

Maksimalno dozvoljena pogreška radnog etalona smije biti najviše 0,8 mmHg ili 1 mbar.

 

III.

Postupak za ispitivanje pri ovjeravanju uređaja za mjerenje krvnog tlaka izvodi se kako slijedi:

a) vizualnim pregledom provjeriti ispitivani tlakomjer zbog uočavanja eventualnih oštećenja, zaprljanosti žive i neprozirnosti staklene cjevčice (kod tlakomjera na živu), te da li zadovoljava zah­tjeve važećeg pravilnika o mjeriteljskim zahtjevima glede natpisa i oznaka, odnosno tipnog odobrenja;

b) upisati podatke o radnom etalonu;

c) upisati zahtjevane podatke o ispitivanom tlakomjeru u izvješće.

1. Tlakomjeri na živu

d) tlakomjer postaviti u radni položaj;

e) otpustiti kočnicu (ventil) spremnika žive;

f) otvorenim odzračnim ventilom nagnuti tlakomjer za 60° prema pokaznoj ljestvici, a zatim pod istim kutom od ljestvice kako bi živa zauzela radni položaj (ponoviti 3 puta);

g) ispitati brtvljenje sustava (tlakomjer s pumpicom i orukvicom) tako da se orukvica pričvrsti na metalnu posudu, pumpicom zada tlak veći od 250 mmHg i zatvori odzračni ventil pumpice te pričeka oko 1 min. da se tlak u sustavu stabilizira. Kod ispravnog brtvljenja pad tlaka ne smije biti veći od 4 mmHg u minuti;

h) ispitivano mjerilo priključiti na radni etalon i ručnu pumpicu preko trokrake spojnice;

i) zatvoriti odzračni ventil i zadati tlak između 320 i 340 mmHg (42 do 45 kPa). Živa ne smije izbijati na vrhu cjevi tlakomjera. Otvoriti odzračni ventil;

j) zadavati tlak na radnom etalonu u približnim vrijednostima prema ispitnoj listi s porastom tlaka te zapisivati odstupanja između očitane vrijednosti i vrijednosti zadane radnim etalonom u izvješće;

k) ponoviti mjerenje i upisivanje odstupanja na istim točkama sa snižavanjem vrijednosti narinutog tlaka;

l) odspojiti radni etalon, spojiti orukvicu i originalnu pumpicu;

m) tlakomjer nagnuti za 60° prema živinom spremniku i zatvoriti ventil spremnika.

2. Tlakomjeri s mehaničkim ili elektronskim pokazivačem

n) ispitati brtvljenje sustava (tlakomjer s pumpicom i orukvicom) tako da se orukvica pričvrsti na metalnu posudu, pumpicom zada tlak veći od 250 mmHg i zatvori odzračni ventil pumpice te pričeka oko 1 min. da se tlak u sustavu stabilizira. Kod ispravnog brtvljenja pad tlaka ne smije biti veći od 4 mmHg u minuti;

o) ispitivano mjerilo priključiti na radni etalon i ručnu pumpicu preko trokrake spojnice;

p) zadavati tlak na radnom etalonu u približnim vrijednostima prema ispitnoj listi s porastom tlaka te zapisivati odstupanja između očitane vrijednosti i vrijednosti zadane radnim etalonom u izvješće;

q) ponoviti mjerenje i upisivanje odstupanja na istim točkama sa snižavanjem vrijednosti narinutog tlaka;

r) odspojiti radni etalon, spojiti orukvicu i originalnu pumpicu.

3. Automatski elektronski tlakomjeri

a) prema tipnom odobrenju i uputi proizvođača ispitivano mjerilo priključiti na radni etalon i ručnu pumpicu preko trokrake spojnice;

b) zadavati tlak na radnom etalonu u približnim vrijednostima prema ispitnoj listi s porastom tlaka te zapisivati odstupanja između očitane vrijednosti i vrijednosti zadane radnim etalonom u izvješće;

c) ponoviti mjerenje i upisivanje odstupanja na istim točkama sa snižavanjem vrijednosti narinutog tlaka;

d) odspojiti radni etalon, sastaviti sve djelove koji su pri pripremi tlakomjera bili rastavljeni, tlakomjer podesiti u stanje uporabe.

 

IV.

Ispitivano mjerilo zadovoljava mjeriteljske zahtjeve ako vrijedi:

a) maksimalno odstupanje mjerene vrijednosti od postavljene za svaku mjernu točku iznosi manje ili jednako 3,75 mmHg (0,5 kPa);

b) ispunjavanje zahtjeva pod točkom a) stavaka 1, te zavisno od tipa tlakomjera pod točkama 1.d), 1.f), 2.a).

 

V.

Statističko ispitivanje tlakomjera se obavlja za serije od 6 ili više komada istovjetnih tlakomjera (tip, službena oznaka, mjerno područje) za koje je ovlašteni servis priložio svoja izvješća o ispitivanju sačinjenih tijekom pripreme mjerila. Uzorci za ispitivanje se odabiru slučajnim izborom prema tablici:

 

broj tlakomjera

uzorak

broj tlakomjera

uzorak

broj tlakomjera

uzorak

6 – 10

5

10 – 15

6

16 – 20

7

21 – 25

8

26 – 30

9

31 – 35

10

36 – 40

11

41 – 45

12

46 – 50

13

51 – 60

14

61 – 70

15

71 – 80

16

81 – 90

17

91 – 100

18

101 – 110

19

 

Uzorak se povećava za 1 za svakih sljedećih 10 tlakomjera pripremljenih za ispitivanje.

Apsolutna vrijednost razlike između mjerenih vrijednosti tijekom statističkog ispitivanja i vrijednosti izmjerenih od ovlaštenog sevisa tijekom pripreme mjerila smiju iznositi najviše 1 mmHg ili 0,1 kPa.

Ispitivana serija zadovoljava i svi tlakomjeri iz serije se ovjeravaju samo ako su svi tlakomjeri iz uzorka zadovoljili zahtjeve ispitivanja. Ako jedan ili više tlakomjera iz uzorka ne zadovoljavaju zahtjeve ispitivanja, cjelokupna serija se odbija i ne ovjerava.

Ovo ispitivanje se smatra statističkim ispitivanjem u povećanom opsegu.

 

VI.

Ovaj Naputak stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

 

Klasa: 011-02/06-07/10

Urbroj: 558-06/14-06-1

Zagreb, 23. siječnja 2006.

Ravnatelj

Državnog zavoda za mjeriteljstvo

dr. sc. Marijan Andrašec, dipl. ing., v. r.
 

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga